بازگشایی Kitsap? جامعه تنش بوجود می آیند در طول فاز-در رویکرد به COVID بازیابی

آستن Macalus Kitsap Sunمنتشر شده 4:27 PM EDT مارس 19 سال 2020به عنوان ایالت واشنگتن متحمل سوم آن ماه از دقیق s

توسط ABESTANEWS در 31 اردیبهشت 1399

به عنوان ایالت واشنگتن متحمل سوم آن ماه از دقیق stay-at-home سفارشات برای جلوگیری رمان coronavirus, Kitsap County می تواند شروع به بازگشایی سریعتر از سایر نقاط کشور تحت قوانین جدید برای فرماندار مرحله به مرحله بازیابی رویکرد است.

در روز سه شنبه رژیم صهیونیستی. جی Inslee اعلام کرد 10 اضافی شهرستانهای در حال حاضر واجد شرایط درخواست برای بازگشایی برخی از کسب و کار سریع تر. که شامل Kitsap, که بدان معنی است که این شهرستان می تواند به طور بالقوه به مرحله دوم حرکت دولت را در چهار بخش طرح زودتر از انتظار می رود.

اما رشد واکنش به فرماندار طرح مشتعل است یک بحث شدید میان Kitsap ساکنان در مورد چگونه به سرعت جامعه باید باز دوباره — ستیز سوال است که نشان از عمیق قطب بندی سیاسی و اخلاقی تقسیم بی اعتمادی از کارشناسان بهداشت و درمان و انتخاب رهبران و خیط و پیت کردن از اطلاعات غلط و توطئه در اطراف یک ویروس است که هنوز به طور کامل درک نشده توسط دانشمندان و بدون اثبات شده درمان و واکسن.

با بیشتر کشورهای در سراسر کشور بالابر اقامت در خانه محدودیت بالای کارشناسان بهداشت هشدار در مورد خطرات ناشی از بازگشایی بیش از حد به زودی و ویروس بازگشت. پیش از این دکتر Anthony Fauci, ملت منجر متخصص بیماری های عفونی گفت: افتتاح قبل از موعد مقرر می تواند در نتیجه "نیازی درد و رنج و مرگ است." که به احتمال زیاد به طور نامتناسبی تحت تاثیر مردم از رنگ که آلوده شده اند و با درگذشت COVID-19 در نرخ های بالاتر و کارگران کم درآمد که ممکن است مجبور به انتخاب بین داشتن یک شغل و حفاظت از سلامت خود.

در Kitsap County, مقامات بهداشت و شهرستان رهبران گفت: جامعه هنوز نیاز به گسترده تر تست تجهیزات حفاظت شخصی و دقیق قرارداد ردیابی همه از آن خواهد شد بسیار مهم برای با خیال راحت بازگشایی برخی از کسب و کار. و در حالی که تعدادی از جدید COVID-19 موارد قابل ملاحظه ای کاهش یافته است بیش از گذشته در ماه های محلی و سالم در انتخابات گفت: هفته گذشته که خیلی زود برای ساکنان به اجازه بهداشت عمومی ارشاد در حال حاضر.

در عین حال اعضای جامعه تر به نظر می رسد تقسیم می شود در مورد این مسئله با به طور فزاینده گروه آوازی از ساکنان به رسانه های اجتماعی سازماندهی تظاهرات و دادخواست مقامات محلی به تقاضای آنها لغو محدودیت هر چه زودتر به جای بعد از آن رفتن تا کنون به عنوان تشویق کسب و کار و شهروندان به آشکارا نافرمانی فرماندار دستور.

در Facebook این گروه بازگشایی Kitsap میزبان روزانه بحث و گفتگو در یک هاج خپله مسائل: نارضایتی در مورد دولت متخلف در آزادیهای فردی مم تمسخر Inslee و انتقاد از دیگر دموکراتیک فرمانداران و ستایش برای یک بندر سیاتل افسر پلیس است که قرار داده شده در پرداخت مرخصی اداری پس از تشویق افسران همکار برای به اجرا درآوردن بهداشت عمومی سفارشات. وجود لینک کلیک کنید برای آزادیخواه فکر می کنم-قطعه کلیپ از فاکس نیوز ویدئوها محافظه کار مفسران مانند گلن بک دور و جناح راست وب سایت ها و آرایه ای از مشکوک خبرها و اطلاعات غلط و آشکار توطئه تئوری.

این گروه بیش از 1300 عضو تا حد زیادی متحد در خود هدف کلی: برای Kitsap برای بازگشایی به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

حتی به عنوان تماس برای بازگشایی دولت باید رشد بلندتر در هفته های اخیر, تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد اکثریت ساکنان واشنگتن حمایت کرده اند Inslee اقامت-در-خانه سفارشات روند منعکس شده در سراسر کشور. در اواخر ماه آوریل یک Crosscut نظرسنجی یافت 76 درصد از واشنگتن رای دهندگان بر این باورند که همه گیر محدودیت های در حال کار و 61% در مورد بلند کردن آنها را بیش از حد به زودی. که نظرسنجی, اما, انجام شد قبل از Inslee گذاشته خود را به چهار مرحله رویکرد به بازگشایی دولت است.

یک جامعه بررسی, توسط, Kitsap, بهداشت عمومی منطقه یافت می شود اکثر Kitsap ساکنان در حال پیوستن به اقامت در خانه محدودیت با 60 درصد گفت: آنها خروج از خانه تنها یک بار در هفته یا کمتر به جز برای کار.

در این نظرسنجی که دریافت بیش از 11,000 پاسخ دهندگان افراد ذکر شده در کاهش ویروس' گسترش نگه داشتن عزیزان سالم و حمایت از افراد آسیب پذیر در بالا دلایل زیر فرماندار دستور. تنها 7 درصد از پاسخ دهندگان گفت که مهم نیست به ماندن در خانه.

روز دوشنبه فرماندار اعلام کرد 10 کوچکتر واشنگتن شهرستانهای در حال حاضر اجازه داده می شود برای شروع فاز دوم, که اجازه می دهد تا خرده فروشی, مغازه, مو و ناخن سالن حیوان خانگی نظافت و رستوران با ظرفیت محدود برای بازگشایی با برخی از اقدامات احتیاطی سلامت در محل.

در زیر آخرین قوانین شهرستانهای با کمتر از 10 مورد جدید در هر 100 ، 000 ساکنان در دو هفته گذشته در حال حاضر واجد شرایط برای درخواست. Kitsap گزارش شده فقط هفت مورد پس از شروع این ماه و در حال حاضر می تواند اعمال می شود را به حرکت به مرحله دوم.

نجات اقتصاد و یا محافظت می کند ؟

در هفته های اخیر سرسخت تنش های پدید آمده در Kitsap در مورد چگونگی و زمانی که — کسب و کارهای محلی و دیگر بخش های جامعه باید بازگشایی با ساکنان طرف در مورد بهترین مسیر رو به جلو در میان یک بحران بهداشتی بر خلاف هر در یک قرن.

مصاحبه با بیش از دو دوجین مردم گذاشته لخت پیچیده و متنوع نمایش است اما همچنین گسترش خلیج فارس بین کسانی که هل دادن به راه اندازی مجدد اقتصاد و کسانی که باقی می ماند با تمرکز بر حفاظت از امنیت مردم توسط ادامه به دنبال ماندن در خانه ،

در خاموش کردن را آغاز مراحل پورت اورچارد ساکن کوین Lawson, 71, بود حمایت شده است. "ما نمی دانیم که در مورد این ویروس خاص" گفت: Lawson, که با این نسخهها کار به عنوان یک معلم. "به خطا در کنار احتیاط احتمالا چیز خوبی است."

اما Lawson فکر می کند که Kitsap County آماده بود برای بازگشایی "یک ماه پیش" گفت: کسب و کار و مشتریان باید تصمیم بگیرید که چه اقدامات ایمنی را نه دولت. "به من اگر آرایشگر می خواهد به گرفتن خطر و مشتری خود را به خطر, چرا نباید به آنها اجازه داده شود به انجام این کار ؟" او گفت:. "به عنوان شهروندان آمریکایی آنها می توانند برای خود تصمیم بگیرند اگر می خواهید آنها را که در معرض خطر یا نه."

افرادی که ترس از ابتلا به این ویروس و یا بیشتر در معرض این بیماری لاوسون گفت: باید آن را بر خود به ماندن در خانه پوشیدن یک ماسک و عمل اجتماعی فاصله. "انجام این کار نگه دارید تا زمانی که شما نیاز به احساس می کنید مانند شما می خواهید به انجام است که برای در امان ماندن," او گفت:. "اما نگو به من برای انجام این کار است."

در لاوسون دیدگاه, اقامت در خانه سفارش شده و باعث آسیب بیشتر از ویروس. "به من 50,000 تلفات و یا با این حال بسیاری از ما در سراسر کشور هستند که ارزش هزینه 35 میلیون نفر در بیکاری," او گفت: هفته گذشته است.

تعداد تایید COVID-19 مرگ و میر در ایالات متحده پیشی گرفته است 91,000 مردم که از بعد از ظهر سه شنبه با توجه به آخرین اطلاعات وارد شده توسط جان هاپکینز. کارشناسان بهداشت عمومی و محققان بارها و بارها گفت: به طور کلی تعداد مرگ است و به احتمال زیاد یک undercount در بخشی به دلیل برخی از مردم ممکن است مرد از COVID-19 بدون اینکه تشخیص داده شد.

در سمت اقتصادی نرخ بیکاری پیشی گرفته اند 36 میلیون نفر از ماه مارس با وزارت کار ایالات متحده گزارش داد که تقریبا 3 میلیون نفر در زمینه بیکاری قبل از هفته حتی به عنوان جدید ادعا شده است رها از یک اوج در اواخر ماه مارس است.

برمرتون مقیم بن Anson, یک افسر پلیس بازنشسته نفع بیشتر روش اندازه گیری شده برای بازگشایی شبیه به Inslee طرح.

"من درک می کنم ما در حال انجام آسیب های اقتصادی روزمره ما در این مستند اما شما باید به موجودی زندگی می کند که در برابر" او گفت:. "من کمی شک و تردید در ذهن من است که اگر ما در اوایل باز مردم در حال رفتن به رنج می برند, مردم در حال رفتن برای مردن."

Anson, 74, می داند که مردم مشتاق به بازگشت به کار و می گوید جامعه باید به بازگشایی در برخی از نقطه. اما فکر می کند مردم فشار برای یک فرآیند سریع نیست که واقع بینانه و یا "بیشتر نگران پایین خط از زندگی انسان است."

"من فکر می کنم یک تعداد معینی از مردم صرفا خود انگیزه و تنها نگرانی در مورد این که چگونه آنها تاثیر می گذارد و چگونه این بیماری به افراد دیگر," او گفت:. "من نمی دانم که چگونه بسیاری از زندگی یک فرد خاص است که حاضر به قربانی کردن به زندگی خود را بهتر است."

و آنسون نمی خرید این استدلال که افراد اعطا آزادی به نافرمانی از دولت دستور در نوبت قرار دادن قرار دادن زندگی دیگران در معرض خطر است. "وقتی که می آید به ایمنی دیگران بدون شما لزوما باید که راست," او گفت:.

Janell سالن یک پورت اورچارد اقامت در خانه مادر می گوید: shutdown است که "100 درصد ارزش آن نیست" به ویژه به دلیل عوارض آن بر رفاه اجتماعی و بهداشت روانی. بسیاری از طرفداران و محققان انتظار وجود دارد به یک چشم انداز مثبت در خودکشی خشونت خانگی و سوء مصرف مواد با توجه به همه گیر است اثرات.

برای سالن 41 تاثیر شخصی است: عموی او بوده است و مبارزه با سوء مصرف الکل. "او پاک برای نه ماه و انجام بزرگ و رفتن به جلسات هر هفته," او گفت:. "او در جلسات بودند نوع خروجی خود را... بدون که او عود. این خوب نیست."

اما سالن نیز فکر می کند کارشناسان بهداشت و درمان و مقامات دولتی در حال پنهان کردن چیزی است که رسانه ها در حال پخش است تا بحران بدتر از آن واقع است و افرادی که در حال صحبت کردن در برابر این روایت مشترک هستند که سکوت — انعکاس مبهم و اثبات نشده ادعا می کند که ریشه گرفته اند در میان نظریه پردازان توطئه و برخی از هل دادن دولت به بازگشایی شده است. او "کاملا" معتقد است که ویروسی توطئه Plandemic تصویری که ویژگی های unsubstantial اظهارات و آشکار دروغ از جودی Mikovits یک بی اعتبار سابق تحقیقات دانشمند و ضد واکسیناسیون فعال.

"من باور نمی کنم [ویروس] نزدیک به عنوان بد به عنوان برخی از مردم در حال ساخت آن را به" سالن گفت: هر چند او اذعان کرد که ویروس واقعی است. "من حدس می زنم شما می توانید با من تماس یکی از نظریه پردازان توطئه که فکر می کند آن را یک کل دولت چیز است."

برمرتون اقامت مایکل Simonds فکر می کند فوری بازگشایی خواهد بود یک فاجعه گفت: مردم خواستار چنین نمی فهمم آشکار خطر از آنجا که آنها نمی توانیم آن را به اتفاق می افتد در حال حاضر.

Simonds, 30, هنوز هم کار به عنوان یک مسکن اما شوهر خود تا به حال کار به انتظارنشسته بودند که نمی تابه به دلیل همه گیر برش درآمد خانواده در نیم. "من مردم از لحاظ اقتصادی صدمه دیده و محروم. که قطعا اتفاق افتاده است. اما من نمی بینم مردم در حال مرگ از کسب و کارهای کوچک بسته شده," او گفت:.

در تلاش برای درک این ویروس تاثیر, Simonds اشاره می کند که آن را در حال حاضر کشته مراتب بیشتر از آمریکایی ها وجود دارد زندگی مردم در برمرتون. او می گوید که باید آمار خانه برای مردم است.

"تمام ایدئولوژی است که برخی از مردم فقط مرگ در یک کشور در حال توسعه" او گفت:. "است که یک ایدئولوژی من فکر می کنم ما باید داشته باشد."

اختلاف نظر در مورد اینکه آیا اقدامات اساسی

توصیف خود را به عنوان کوچک "L" آزادیخواه ناتان شرمن سریع به اشاره او بازیگران برگه های رای برای هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات. آخرین انتخابات ریاست جمهوری شرمن می گوید او رای دادند به قانون اساسی نامزد حزب.

در حال حاضر در میان دولت را خاموش شرمن, 28, از پورت اورچارد دفاع در برابر فرماندار اقامت در خانه ترتیب است که او معتقد است به خلاف قانون اساسی است. "حقوق ما قابل انتقال به این معناست که دولت نمی تواند آنها را دور" گفت: شرمن, که کمک می کند تا اجرای یک بازگشایی واشنگتن صفحه را در Facebook که دارای بیش از 42000 عضو دارد.

"ما نمی خواهیم برای شروع شورش و یا هرج و مرج... اما ما می خواستیم به اینجا می گویند قانون است. در اینجا این است که قانون اساسی راه انجام کارها گفت:" شرمن, که با این نسخهها کار در دولت آن هر چند او مشخص نیست کارفرمای خود از ترس برای کار خود را.

در هفته های اخیر شرمن, سازمان, نامه نوشتن, کمپین خواستار محلی کلانترها به اجرای فرماندار دستور. در عین حال در حالی که برخی از کلانتر گفته اند که آنها نمی خواهد اجرای فرماندار منظور از جمله کلانترها در اسنوهومیش و فرانکلین شهرستان Kitsap County Sheriff Gary Simpson حاضر به انجام همان نشان می دهد او را به رعایت این دستور حتی اگر او تا به برخی از مخالفت با آن است.

نگرانی در مورد حقوق فردی و آزادی داشته و صحبت کردن نقطه در میان جمعیت حضور در تظاهرات اخیر در خارج از دولت و کنگره آمریکا در المپیا به عنوان سیاتل تایمز گزارش کرده است. همان درست بود در اعتراض به Kitsap County, ساختمان های دولتی در اوایل این ماه که در آن بیش از 50 نفر جمع شده بودند به تماس مسئولان برای بازگشایی شده است.

واشنگتن دادستان کل باب فرگوسن همراه با Inslee را حفظ دولت-دولت-در-صفحه اصلی نظم حقوقی تحت قوانین ایالتی. اما چهار قانونگذاران جمهوریخواه کنگره واصل طرح دعوی در دادگاه فدرال در مقابل Inslee در اوایل این ماه یکی از چندین تلاش های محافظه کاران با هدف به اعتصاب فرماندار دستور.

در سراسر کشور چندین ایالت' stay-at-home سفارشات مواجه شده اند چالش های قانونی توسط خواهان و دیگر گروه های محافظه کار. هفته گذشته دیوان عالی ویسکانسین زده کردن رژیم صهیونیستی است. تونی Evers' stay-در-خانه سفارش.

روز دوشنبه یک قاضی شهرستان در اورگان پرتاب کردن رژیم صهیونیستی است. کیت براون ایالت coronavirus سفارش کرد و گفت: این اقدامات شد و نه تایید شده توسط قوه مقننه در 28 روز. اما در اواخر شب دوشنبه اورگان دیوان عالی کشور با صدور اقامت در شهرستان قاضی را که به معنی آن می توانید به اثر تا بالاتر در نظر دادگاه این پرونده است.

در کالیفرنیا یک قاضی فدرال را تایید کرد دولت در بهداشت عمومی محدودیت و ممنوعیت اجتماعات کلیسا. پنسیلوانیا دیوان عالی کشور نیز رد یک چالش برای دولت stay-at-home سفارشات در ماه گذشته.

'کل درآمد است قطع شده است'

برمرتون ساکن دارسی Hemmingson, 54 می گوید خانواده اش دریافت نکرده هر بیکاری و آیا واجد شرایط برای هر وام های فدرال پس از شوهرش شده بود و بدون تعمیر تیغه شغل برای بیش از یک ماه است.

"درآمد ما فقط متوقف شده است. صفر," او گفت:. "جایی وجود دارد به نوبه خود."

در حالی که شوهر او رفت و برگشت به کار در اوایل ماه آوریل Hemmingson می گوید: او می داند که وجود دارد بسیاری از دیگر صاحبان کسب و کار کوچک است که می تواند بازگشایی اگر اجازه داد با اقدامات ایمنی مناسب. "آنها نمی خواهند به بیمار دیگر از آنها می خواهید به کسی دیگری بیمار," او گفت:.

در جرقه عوام یک شرکت کار و فضای جلسه در مرکز شهر برمرتون شرکت مالک هالی خزه نمی بر این باورند که اکثر کسب و کار باید یک طرح واقعی برای حصول اطمینان اجتماعی فاصله گرفتن و به دست آوردن اندازه کافی دنده محافظ برای کارکنان. "منظورم این است که من شخصا فکر می کنم آن را غیر مسئولانه است. این نوع از راه من در آن نگاه کنید ، " 33 ساله گفت.

هر چند جرقه عوام منتقل شده است برخی از خدمات آنلاین خزه نشده است قادر به کار کردن در کنار او-کار از اواسط ماه مارس و او از یکی دیگر. "البته اگر ما می تواند ما پر درآمد که فوق العاده خواهد بود اما ایمنی از همه بیشتر نگرانی ما در حال حاضر است." ماس گفت. "اگر شما در عجله برای باز کردن شما در واقع می تواند به این دلیل ما می تواند سنبله در مورد دوباره. من نمی خواهم به همین دلیل است."

برای بسیاری از Kitsap ساکنان کسب و کارهای کوچک در مرکز بحث در اطراف بازگشایی با مقامات منتخب و اعضای جامعه به طور یکسان شناخت اثرات وخیم در رستوران های محلی mom-and-pop مغازه ها و دیگر کسب و کار.

و در حالی که برخی از صاحبان کسب و کار کوچک می گویند که آنها مشتاق به بازگشایی دیگران محتاط تر در مورد چشم انداز نگران بالقوه افشای کارکنان و مشتریان به شدت مسری بیماری است.

دنیس فری رئیس برمرتون اتاق بازرگانی می گوید: صاحبان کسب و کار محلی باید دیدگاه در مورد بازگشایی با خیال راحت که گستردگی طیف گسترده ای. هر چه خود را ديد فری گفت: تقریبا هر کسب و کار کوچک را جریحه دار است و نیاز به کمک دولت.

"هر هفته می رود که توسط یکی دیگر از کسب و کار کوچک ممکن است," او گفت:. "ما در حال اجرا خطر از بازگشایی برمرتون و هیچ چیز وجود دارد به بازگشایی شده است." در حالی که برخی از کسب و کار را در بر داشت یک راه برای محوری در میان خاموش کردن فری گفت: بسیاری از آنها به طور کامل تعطیل و "نمی دانم آنچه آنها در حال رفتن به انجام. آنها می ترسم."

و با نصب سرخوردگی بیش از که در نظر گرفته شده است ضروری است که وجود دارد در حال افزایش نشانه هایی است که کسب و کارهای محلی در حال گرفتن بی قرار است. در روز دوشنبه Suquamish ویکی کازینو توچال بازگشایی شد, بازی و ناهار خوری در زیر یک سری از اقدامات ایمنی و حتی به عنوان غیر قبیله ای و مکانهای تفریحی و باقی خواهد ماند توقیف در سراسر کشور حداقل چند هفته بیشتر.

Aleta گیبسون که صاحب ضربه محکم و ناگهانی تناسب اندام ورزشگاه در ردموند و سیلوردل همراه با یک شرکت توریستی در کالیفرنیا می گوید: "کسب و کار "از دست دادن مقدار زیادی از پول" در حال حاضر. او گفت: "من خوشحال هستم به واقع بسته ماندن کمی طولانی تر. من ناراحت نمی کنم."

گیبسون 64 می گوید: دولت باید "منطقی" در بازگشایی و به دنبال بهداشت عمومی راهنمایی و اجماع علمی, اما او می بیند عمده تناقضات در Inslee فعلی قوانین که در اطراف کسب و کار می تواند باز باشد و آن را نمی.

برای مثال او سوال چرا بویینگ رفته اند بازگشت به شغل خود را به عنوان سفر هوایی کاهش یافته است در طول بیماری همه گیر. "کسب و کار است که در نظر گرفته شده ضروری نیست حس را در برخی از راه," او گفت:.

با بسیاری از تلاش گیبسون می گوید: دولت نیاز به انجام بیشتر برای اطمینان از کسب و کار کوچک شناور ماندن تماس فعلی فدرال وام برنامه "کاملا کابوس است." که برنامه شناخته شده به عنوان چک محافظت از برنامه دهکدهای از پول قبل از بسیاری از کسب و کار می تواند اعمال می شود و کسانی که موفق به دریافت وام پیدا کرده اند آنها را دشوار است به حرکت.

"من فکر می کنم این چالش از افرادی که نمی صاحب یک کسب و کار کوچک و یا هرگز متعلق به یک کسب و کار را درک نمی کنند و تاثیر این," او گفت:. "کل درآمد است قطع شده است با توجه به گسل از خود. در عین حال شما انتظار می رود به شانه بار که؟"

در شهری کارخانه مغازه در مرکز شهر برمرتون صاحب جان Melicor می گوید آن را به کسب و کار به "تفکر خلاق" و ایجاد خود را به مقاومت در برابر این سقوط اقتصادی.

Melicor فروشگاه شده و پر کردن سفارشات آنلاین است که در آوردن برخی از فروش اما تنها حدود 20 درصد از جایی که او قبل از خاموش کردن. حتی پس از او حمایتی از آهسته باز کردن فرآیند "از آنجا که من اعتقاد به علم چه من از شنیدن و دیدن و خواندن. من قصد ندارم به بی اعتنایی به علم است."

با استناد به نقش خود در جامعه Melicor, 26 می گوید: از آن مهم تر برای فروشگاه خود را برای محافظت از مشتریان خود را از برای کسب و کار خود را به عقب به طور کامل.

"این امر وزن در من به شدت اگر کسی به قرارداد COVID اگر آنها را به فروشگاه من," او گفت:. "جامعه چیزی است که پشتیبانی از شما. چگونه شما نمی خواهید برای نشان دادن حمایت خود را به جامعه و مردم به طور بالقوه آلوده می شود؟"

آستن Macalus است Kitsap Sun خدمات اجتماعی خبرنگار — پوشش مراقبت های بهداشتی بی خانمانی و چگونه برنامه های در حال خدمت به کسانی که نیاز دارند. او را می توان در رسید austen.macalus@kitsapsun.com یا 360-536-6423.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن