به یاد سه گانه رادیویی که در آن معمول و غیر معمول بود

عکس های Saul Smaizys از تایی رادیو گرفته شده در طول نشان می دهد 1970 اجرا شود. از بالا سمت چپ: Herbie Hanc

توسط ABESTANEWS در 3 مرداد 1399
Photos by Saul Smaizys of Triad Radio, taken during the show’s 1970s run. From top left: Herbie Hancock, Jenny Hahn of Babe Ruth (at the Triad House), Michael Schenker with UFO, the Sensational Alex Harvey Band, and Moondog. - SAUL SMAIZYS / COLLAGE BY RACHEL HAWLEY
  • عکس های Saul Smaizys از تایی رادیو گرفته شده در طول نشان می دهد 1970 اجرا شود. از بالا سمت چپ: Herbie Hancock جنی هان از بیب روث (در ثلاثی خانه), Michael Schenker با بشقاب پرنده های پر شور آلکس هاروی گروه Moondog.
  • Saul Smaizys / کلاژ توسط راشل هاولی

اکثر آمریکایی ها آگاه شد از Kraftwerk زمانی که "Autobahn" پیشرو الکترونیک آلمان گروه اول ایالات متحده تک ضربه Top 40 لیست پخش در سال 1975. اما طرفداران شیکاگو تایی رادیو: آنها می خواهم شناخته شده در مورد Kraftwerk برای سال چون شبانه رادیو نمایش شده بود, برنامه نویسی, آهنگ از این گروه سه آلبوم از سال 1971. سه تایی در هوا میزبان و مدیر برنامه Saul Smaizys تا به حال حتی "اتوبان" در سال 1974—نه 3:27 واحد ویرایش اما نزدیک به 23 دقیقه آلبوم نسخه از تست فشار از اتوبان LP تحویل داده شده توسط یک رکورد-نماینده شرکت. "ما قرار داده است که در" Smaizys می گوید: "و گوشی های دیوانه رفت."

این نه اولین و نه آخرین بار است که سه تایی شنوندگان شد ضروری به پیش نمایش از موسیقی پاپ را در آینده. هر weeknight از سال 1969 تا 1977 اولین بار در WEAW و سپس در WXFM سه تایی معرفی Chicagoans به موسیقی به زودی به ستاره ها: David Bowie, پیدایش, عقرب, Donna Summer, و بسیاری دیگر که در تعریف موسیقی محبوب در 1970s و 1980s. در آن زمان وضعیت موجود در رادیو به پخش کوتاه تک آهنگ انتخاب شده توسط مدیران برنامه نه دیسک jockeys اما تایی به مبارزه طلبیده است که مدل. با پخش موسیقی پاپ و راک را نه به عنوان تک آن کمک به ساخت یک وضعیت جدید موجود در FM شماره: مترقی آلبوم گرا راک فرمت.

The progressive rock format مراجعه کننده به ایستگاه های التقاطی برنامه نویسی در داخل سبک راک و سه تایی قطعا تا به حال که—اما آن را نیز رفت و بیشتر شدن شیکاگو پیشگام آزاد تجاری-فرم های رادیویی که گسترش آن گلچینی اجازه می دهد تا برای هر چیزی در هر نوع. نشان می دهد تولید کنندگان ایستگاه مدیریت انتخاب موسیقی و سه تایی تکمیل رژیم غذایی خود از راک با موسیقی جاز فیوژن, بلوز, رگی, عامیانه, کمدی, مصاحبه, شعر, الکترونیک, کلاسیک, تجربی, موسیقی شرق, موسیقی و بیشتر. فقط در مورد هر نوع از ضبط که صدا خوب (یا حداقل جالب) سه تایی خواهد بازی کند.

سه تایی عرضه فقط دو سال پس از این کشور برای اولین بار اذعان آزاد تجاری-فرم فرمت مغز متفکر سابق Top 40 سوار کار ماهر تام Donahue و پخش در شب بیش از سان فرانسیسکو KPMX. در شیکاگو تایی قبل WGLD را مترقی-rock show روانراه اندازی شد در سال 1970 و WXRT تناسخ در جسم تازه را به عنوان یک progressive rock ایستگاه در سال 1972 (جان پلات که به کمک ایجاد قالب در WXRT شده بود بخشی از WGLD). سه تایی نیز بزرگ فرهنگی آن رد پا با چاپ رایگان ماهانه رادیو راهنماهای که در نهایت به رشد magazine اندازه اغلب با شکوه 100 صفحه و انشعاب به حوادث پوشش سرمقاله ،

با توجه به اینترنت را کامل تغییر و تحول در موسیقی کشف آن طول می کشد کمی کار ذهنی به تصور اینکه شیکاگو موسیقی چرم گاومیش اسکن AM و FM باند در اوایل دهه 70 در به امید پیدا کردن چیزی جالب است. اما زمانی که آن مردمی فرود در سه گانه آن را به عنوان اگر آنها می خواهم تبدیل به دوروتی پله سیاه-و-سفید کانزاس و به Technicolor اونس است.

در سال 2017 Saul Smaizys شروع کلملتی نشان می دهد archives است که او را حفظ می کند خودش را. در GoFundMe صفحه او ایجاد شده است که سال به صندوق کار او توضیح می دهد که حداقل بخشی از انگیزه: "من اعتقاد دارم که محتویات آرشیو را از مزایای بزرگ برای طرفداران موسیقی و محققان در آن دوره از تاریخ موسیقی."


سه تایی رادیو هوا, چک, مصاحبه, ایستگاه شناسه وله و تبلیغات و همچنین اسکن ماهانه رادیو, راهنما و دیگر فانی ممکن است آزادانه دریافت اینجا.


مواد اولیه ای که Smaizys هنوز شامل بسیاری از مصاحبه با افراد برجسته مانند بویی Kraftwerk, پینک فلوید و قلب و دیگران با کمتر شناخته شده و هنرمندان در میان آنها نوع-پریدن جاز فلوت هوبرت قوانین ایرلندی عامیانه نوازنده پل روشه و Steve Miller Band کیبورد بن Sidran. او مکاتبات با هنرمندان از جمله گروههای آلمانی می و Kraan; هنرمند تبلیغاتی, عکس ها و bios و نسخه های بسیاری از ماهانه تایی رادیو ،

این آرشیو همچنین شامل بسیاری از "هوا چک" که اجازه می دهد تا یک حال و روز مخاطبان برای شنیدن دقیقا چه تایی پخش 45 یا حتی 50 سال پیش است. آنها قطعه از رادیو زندگی می کنند و اغلب کل یک بخش و یا نشان می دهد و Smaizys نوار شامل نه فقط موسیقی بلکه DJ تند تند ایستگاه شناسه interstitials و گاهی اوقات تبلیغات.

Smaizys می خواهد این مواد به راحتی در دسترس عموم به صورت رایگان فقط به عنوان تایی را پخش و رادیو راهنماهای همیشه رایگان—رویکرد خود را گسترش تایی را فلسفه های بهترین و متمایز ترین صداها با هر کس مایل به گوش دادن. تایی شد, به عنوان یکی از اولیه آن رادیو راهنماهای اعلام کرد که در آن معمول و غیر معمول بود.

The October 1974 Triad radio guide contains a long essay about surrealism in art. - COURTESY SAUL SMAIZYS
  • اکتبر 1974 تایی راهنمای رادیویی شامل یک مقاله طولانی در مورد سورئالیسم در هنر است.
  • حسن نیت ارائه میدهد Saul Smaizys

سه تایی رادیو بود زاییده افکار از سه جوان لیتوانیایی آمریکایی که می خواست برای ایجاد یک خروجی برای پر جنب و جوش موسیقی ریختن از 1960s counterculture—آنها آن را احساس نمی گرفتن پخش آن را باید در رادیو تجاری. کارآفرین Donatas Bacinskas (با نام مستعار دن Bacin که بعدها تاسیس Bacino پیتزا) هنرمند Alvydas Biciunas (که متعلق به خانواده بریدج مشهور لیتوانیایی رستوران غذای سالم) و هنرمند و نویسنده Aldona (که ترجیح می دهد با نام تنهایی) ملاقات در یک کنفرانس شیکاگو برای لیتوانیایی بزرگسالان جوان است. در اطراف Christmastime در سال 1968 Bacin و Biciunas بازدید Aldona در زادگاهش بوستون دعوت او به بازگشت به شیکاگو و کمک به آنها برای ساخت فروم برای موسیقی های جدید. Bacin خواستار آن یک ایده منتقله از "بی حد و حصر یقین جوانان"—در آن زمان هر سه آنها بين 19 و 21.

Aldona و Bacin تا به حال شروع یک رابطه عاشقانه پس اگر Aldona تا به حال فقط ثبت نام در دانشگاه بوستون او کشیده تا ریشه و به شیکاگو نقل مکان کرد. در طول برفی سفر به میانه او گوش و بیش از بیش به آهن پروانه "در-یک-Gadda-دا-Vida" در ماشین.

Bacin نمیفهمد چگونه به خرید اعتبار در محلی رادیو—Aldona تماس او را "کمال فروشنده." سه تایی راه اندازی شد در ماه مارس سال 1969 در اوانستون را WEAW-FM پخش روزهای هفته از نیمه شب تا ساعت 5 صبح. نشان می دهد برای اولین بار در هوا میزبان مردی بود به نام دنیس خاکستری و دلیل آن پخش فقط 25 ساعت در هفته آن را تنها نیاز به یک.

برای پوشش هزینه های اولیه—بیشتر اعتبار از آنجا که در اوایل روز هیچ کس کاری به صورت سه تایی پرداخت شد—Bacin بنیاد با هم پول قرض گرفته شده از خانواده است. در تابستان سال 1969 او و Aldona تولید درآمد اضافی با فروش waterbeds در ایالت ایلینوی عادلانه. "این یک معامله از یک مقدار زیادی از کار و واقعا گرم!" Bacin به یاد می آورد. خوشبختانه درآمد حاصل از تبلیغات در نهایت پرداخت می شود به صورت روزانه شارژ.

نشان می دهد نام سه گانه, موسیقی مدت برای یک وتر که پشته سه یادداشت در فواصل سوم اما آن همچنین با اشاره به برپایی سه نفر. Bacin ارائه یک سوم معنی در سال 1971 زمانی که او گفت یک بیلبورد خبرنگار که از نظر فلسفی تایی تجسم "فنا ناپذیر بخشی از انسان به عنوان ذهن و روح و روح مشترک طناب [sic]." به عنوان افتتاح آن موضوع این برنامه به تصویب رسید جفرسون هواپیما را "سه گانه" دلپذیر درونگرا شیار از سال 1968 آلبوم تاج آفرینش. Bacin می گوید که چشم مشیت الهی به طور خاص به عنوان آن به نظر می رسد در بالای یک هرم در پشت دلاری, یک ترسیم تصویری از تایی. آن را نشان می دهد را یاد, نماد, نهایت adorning را پوشش می دهد از رادیو راهنماهای و همچنین تی شرت و پوستر.

Aldona به یاد می آورد که سه گانه برنامه ریزی شده یک کمی از همه چیز را از سمت راست شروع. "من دوست داشتم عامیانه راک و جاز بنابراین ما تا به حال بسیاری از که," او می گوید. "سپس ما به شنود گذاشته باشند این ایده که رکورد شرکت خواهد ما ارسال سوابق." او می خندد. "که ممکن است به همین دلیل ما شروع به نشان می دهد در وهله اول—سوابق رایگان!"

فرمت نشان می دهد بیشتر گسترش یافته در اوایل سال 1970 زمانی که Smaizys آمد در هیئت مدیره. همچنین از لیتوانیایی میراث Smaizys (تلفظ smy-ZHEEs) متولد شد و در Würzburg آلمان در سال 1947 همان سال به عنوان Kraftwerk مؤسسین Florian اشنایدر (که گذشت در ماه آوریل). Smaizys خانواده مهاجرت به آمریکا در سال 1949 زندگی در کلیولند برای املا قبل از اقامت در میان هموطنان لیتوانیایی در بریجپورت. Smaizys شده بود یک رادیو علاقه مندان از دوران کودکی: آماده شدن برای مدرسه به معنای تنظیم به WAAF به گوش دادن به پیشگام شیکاگو جاز دی جی هلمز "پدر-O" Daylie. "من همیشه دوست داشتم موسیقی جاز و بلوز" Smaizys می گوید. "من استفاده می شود به گوش دادن به بیل هیل. او تا به حال زندگی می کنند کنترل از راه دور از باشگاه است. من به یاد داشته باشید شنوایی Howlin' Wolf live در هوا."

تا آنجا که Smaizys مراقبت در مورد آهنگ عشق واقعی خود بود (و هنوز هم هست) عکاسی. زمانی که Bacin نام او را در مورد سه گانه در اوایل سال 1970 او مشغول به کار بود یک فیلم-پردازش کار در ماهواره عکس که تا به حال تبدیل شدن به شیکاگو و سیاه-و-سفید سفارشی آزمایشگاه هنگامی که آن را در سال 1955 افتتاح شد.

Bacin و Smaizys ملاقات کرده بود سال قبل در یک لیتوانیایی مرکز جوانان در سمت جنوب و آنها می خورند بیش از موسیقی صرف تعطیلات آخر هفته گوش دادن به پرونده در Smaizys آپارتمان در نزدیکی کلارک و گشت و گذار. "ما می خواهم گوش دادن به رولینگ استونز, فرانک زاپا," Smaizys می گوید. "من تا به حال برخی الکترونیکی-موسیقی ، من تا به حال دانش از بسیاری از عجیب و غریب برای تلفن های موبایل."

کسانی که "برای تلفن های موبایل عجیب و غریب" شد چه چیزی باعث Bacin تماس. او می خواست Smaizys به انتخاب کردن موسیقی پس زمینه بازی پشت تایی را در هوا میزبان در حالی که او اعلام کرد از آهنگ ها. Smaizys تا به حال در نظر گرفته رادیویی به عنوان یک حرفه اما او دوست داشت که آنچه که او شنیده ام و به این تیم پیوست. در بهار سال 1970 تایی بود به سختی یک سال, اما در حال حاضر اضافه شده یک دوم تغییر در WXFM 105.9 FM (با نام مستعار WXFM 106). برای یک دوره کوتاه سه تایی پخش شده در دو ایستگاه: WEAW در روزهای هفته از نیمه شب تا 5 هستم و WXFM در weeknights از 8 ساعت به نیمه شب.

هنگامی که مبادله دو نشان می دهد بیش از حد گران قیمت برای در حال رشد است اما هنوز هم از نظر مالی آسیب پذیر سازمانی تایی تیم کاهش یافته است WEAW حافظه. نشان می دهد رابطه با WXFM—خانه خود را برای بقیه زندگی خود را اجرا کنید—به طور کلی صدا, اما وجود دارد و گاه به گاه گرد و غبار-یو پی اس با ایستگاه مدیریت. "آنها نوع رو ما برای برخی از چیزهایی که ما بازی" Smaizys به یاد. "ما در مشکل یک زمان با پخش آهنگ توسط یک پلنگ سیاه عضو. او اجازه F-word و ما به نوعی آن را از دست رفته." رادیو زندگی می کنند تا به حال خطرات آن بدون هفت ثانیه تاخیر.

زمانی که Smaizys پیوست تایی دنیس خاکستری هنوز در هوا میزبان. "در حالی که او را اعلام کرد و من نشانه سوابق" Smaizys می گوید. "سپس من دو روز از اعلام و او سه روز است. ما می خواهم آن تلنگر هفته بعد. او می خواهم اعلام دو روز و من می خواهم انجام سه." در نهایت خاکستری نقل مکان کرد و در بازی در فضای محلی-گروه راک Stratosled (که شامل جک "Hawkeye" دانیلز از سایه شوالیه) و Smaizys در زمان بیش از گوینده صندلی در دسترس نباشد.

  • این سه تایی رادیو هوایی بررسی از سال 1974 شامل یک تبلیغ برای بیفتک مسافرخانه و موسیقی از Tangerine Dream.

فقط به عنوان سه گانه برنامه نویسی بود و نقطه مقابل موسیقی پاپ, رادیو, Smaizys را مانند ذن آرام و صدای باریتون شد نقطه مقابل آتش سریع تند تند از این دوران را "شخصیت" jockeys دیسک. خود را اندازه گیری تحویل ابلاغ اعتماد به نفس, سرد و تقریبا تهدید آمیز موسیقی اقتدار—اما او هنوز هم صدا مانند نوع مرد شما می خواهید به اویختن با در تعطیلات آخر هفته چک کردن صداهای جدید در گردونه.

در ابتدا سه تایی حال کوچک محلی رقابت در فرم آزاد (persian). Smaizys به یاد می آورد زیرزمینی مترقی-rock show به نام صحبت کرد که عرضه در WLS-FM در سال 1968 با شعار "گوشت که دارای چرخ زندگی با هم." آن را برجسته موسیقی توسط امثال پیچ قهوه ای سنگ نورد و Jefferson Airplane اما در سال 1969 آن رفته بود. در ژانویه سال 1970 WGLD-FM شروع به پخش یک progressive rock format (از جمله نشان می دهد روح و روان) و Bacin اذعان می کند که آن را رقابت—اما "تنها به یک حد خاص. شما باید اعتماد به نفس در رویکرد خود را." سه تایی به طور پیوسته ساختمان مشتاق listenership و ثبت شرکت ها شد و شروع به توجه.

در حالی که Smaizys رفتار امواج رادیو و تلویزیون, Bacin در زمان مراقبت از کسب و کار فروش تبلیغات و تامین محصول رایگان از برچسب رکورد و همچنین مصاحبه با هنرمندان. "دن واقعا خوب در گرفتن سوابق را برای ما" Smaizys می گوید. "او می خواهم جاز, راک, واردات است. او می خواهم بلوز. ما تا به حال بسیار به از را انتخاب کنید." چه Bacin نمی تواند ارائه Smaizys خریداری شده از واردات بن در حلقه محل رز سوابق.

شنوندگان نیز فرستاده شده در پرونده از زمان به زمان یک زن و شوهر طرفداران مشتاق نشان می دهد کمک 1971 اولین آلبوم از پیشگام Krautrock گروه فاوست به تایی رو به رشد کتابخانه. آن را در طول این زمان Aldona می گوید که "سائول شد فعال تر در چیدن موسیقی و نقاشی از خود سلیقه." در ابتدا Aldona Bacin, Biciunas انتخاب کرده بود تایی موسیقی اما پس از Smaizys درگیر شدم او به تدریج تنها برنامه نویس. عشق خود را برای Krautrock—ظهور شکل, آلمانی تجربی راک است که در ترکیب psychedelia, موسیقی الکترونیک و تکراری "motorik" ریتم—نبود بلافاصله به اشتراک گذاشته شده توسط هر کس در نشان می دهد اما خود را با فاصله از, avant-garde صدا به زودی تایی کارت تلفن.

است که می گویند تایی پخش محدود در همه تحت Smaizys را تحت تاثیر قرار. آن bottomlessly التقاطی پالت شامل اروپا پیشرو-گروه های موسیقی راک, موسیقی الکترونیک و Afrofuturistic سبک خورشید Ra در کنار jazz-fusion نوازنده بیس استنلی کلارک کن Nordine را کلمه جازو تاملات با رهبر معنوی روپیه Chinmoy. آن را بر خلاف هر چیز دیگری در شیکاگو رادیو در آن زمان و آن درو مقدار شنوندگان بیشتر نوجوانان و بزرگسالان جوان است. یک شنونده از نیلز به نام Ron Friedman که می خواهم به عنوان تایی را حسابرسی به یاد این نشان می دهد شکل گیری چگونه او را درک موسیقی. "سائول خواهد بازی Emerson, Lake & پالمر در تصاویر در یک نمایشگاه' و سپس بازی نسخه اصلی," او می گوید. "سه تایی بسیار مطلع سلیقه موسیقی من از جاز کلاسیک راک در های مختلف آن برداشت."

نیویورک بومی راب Gillis که پیوست تایی تیم مدیریت در سال 1975 و در آنجا ماند تا پایان اشاره می کند که نشان می دهد هر چیزی می رود گلچینی دنبال یک داخلی منطق—نبود رادیو معادل آی پاد شافل. "سه تایی بازی موسیقی در راه است که ساخته شده حس," او می گوید. "آن را به حال به یک شیار. آن را تا به حال به جالب ریتم یا جو. ما گفت: "این ماجراجویی است و شما در حال رفتن در آن." ثلاثی تیم فکر نشان می دهد به عنوان یک راه برای بالا بردن ذهن از طریق صدا. به عنوان Bacin گفت: بیلبورد در اواسط دهه 1970 "اساس رادیو امروز intermeshing آموزش و پرورش با سرگرمی. آنها باید یکی در [sic] همان."

هر پنج ساعت شبانه تایی پخش شد و تقسیم به طور منظم به ویژه تخصص بخش. پرواز 106 بود یک ساعته بررسی معاصر جاز و بلوز است. برای تلفن های موبایل جدید و نسخه های جدید معرفی آخرین کاهش از آلبوم های ملی و بین المللی هنرمندان در انواع ژانرهای. برای تلفن های موبایل از سراسر باتلاق بزرگ متمرکز Krautrock (می توانید Kraan آمون Düül دوم گورو گورو), prog rock (Triumvirat نسیم تا حدی غول پیدایش) و تلفیقی (پاسپورت Mahavishnu ارکستر). "سائول و من در همگام سازی در مورد داشتن طیف گسترده ای از موسیقی" Bacin می گوید. "این که آیا آن بود که جیمی هندریکس, جان کیج یا موتزارت وجود دارد یک محل برای آن در ثلاثی."

  • یک قسط از تلفن های موبایل از سراسر باتلاق بزرگ است که ویژگی های آمون Düül دوم گونگ Moondog خورشید Ra, آخیم Reichel و بیشتر.

در سال 1970 یا احتمالا اوایل سال 1971 Smaizys تا به حال این ایده به انتشار ماهانه راهنمای رادیویی با برجسته از آینده تایی نشان می دهد. "در ابتدا آن را یک ورق خورده در سوم," او می گوید. "ما می خواهم به ارسال آن به شنوندگان که فرستاده ما یک تمبر. از وجود ما ساخته شده یک جزوه دست کشیده شده توسط ما ساکن هنرمند." راهنمای استفاده رژه از مدیران هنری و یکی از اولین بود تایی مؤسسین Biciunas که اضافه شده خود را در خوشنویسی به زود نسخه. یک ورق به سرعت گسترش یافت و به هضم اندازه و تا پایان سال 1971 آن را در حال حاضر رسیده 48 صفحه. "سرانجام" Smaizys می گوید: "ما به اندازه کافی مواد به صورت کامل-حجم مجله."

Bacin اذعان دارد که راهنمای رادیویی بود که با الهام از یک شبیه نشریه که Peabody برنده جایزه رادیویی اجرایی ری Nordstrand کشت در 1950s در WFMT که در آن او به عنوان یک گوینده برای معروف نیمه شب ویژه پخش (این توصیف خود را به عنوان "جهان هفتگی انحراف از موسیقی محلی و بیهوده نشان می دهد و آهنگ طنز جنون و فرار"). در سال 1951 WFMT مسلما اول شد جایگزین ایستگاه های رادیویی در ایالات متحده و نیمه شب ویژه شده است پخش به طور منظم از سال 1953.

اندازه تایی ماهانه رادیو, راهنمای عرضه در اواخر سال 1971 و یا اوایل سال 1972 و توزیع آن از طریق خرده فروشان محلی که در آگهی مجله, به خصوص رکورد فروشگاه ها و مغازه ها سر. به عنوان راهنمای رشد آن را به نام Cosmozodiac برای چند سال و در اواسط دهه آن را تا به حال در صدر 100 صفحه در هر موضوع است.

مانند یک رایگان شیکاگو-بر اساس نسخه نورد سنگ یا Creemراهنمای در کمال گل برجسته نه تنها تایی روزانه برنامه رادیویی بلکه فرهنگی هنری تقویم طیف گسترده ای از نظرات (آلبوم, فیلم, کنسرت, کتاب و تئاتر) کاریکاتور, سرمقاله, طالع بینی, بحث در مورد مراقبه هنر مربوط پازل جدول کلمات متقاطع و حتی دستور (یک توضیح داد که چگونه به نیکوتین-رایگان گیاهی توتون و تنباکو). اوایل مسائل به نوعی در فکر و ارائه به عنوان شب پخش. بعد از آن مسائل بودند بیشتر جلا و شامل ویژگی های مقالات در موسیقی مشاهیر مانند Paul McCartney—این نوع از داستان Gillis یادداشت گسترش خوانندگان.

به رسمیت شناخته شده روزنامه نگاران مانند آبه پک قبلا سردبیر countercultural روزنامه شیکاگو دانهنوشت برای مجله; بنابراین Mahavishnu ارکستر رهبر جان مک لافلین. وظیفه تولید راهنمای تحت فشار قرار دادند تایی تیم به گسترش و در یک نقطه آن شامل بیش از دو دوجین از کارکنان و همکاران در میان آنها مرتبط ناشر کریس Vassilopoulos, ویرایشگر, Patrick گلدشتاین و فروشنده Jason پرلمن. جورج Kase در حال حاضر یک مدیر و مالک با شیکاگو فیلم با این نسخهها کار پس از گذراندن سال ها در تبلیغات, تولید برخی تایی رادیو نقاط (بیشتر ایستگاه شناسه و تبلیغاتی دیگر interstitials) و کمک کرد تا با هنر جهت.

در آن زمان WLS, WVON و WCFL توزیع رایگان هفتگی نظرسنجی معمولا یک ورق بخشنامه که ذکر شده ترین بازی های برگزار شده سوابق برای این هفته است. اگر کسانی که در نظرسنجی بودند که چگونه شما آموخته شده در مورد آنچه اتفاق می افتد در موسیقی محبوب سپس گانه, radio guide—که آگهی خود را به عنوان "میانه بزرگترین رایگان مجله"را گسترش ذهن خود را به عنوان بسیار و جبران ناشدنی به عنوان آن را نشان می دهد پشتیبانی می کند.

Triad Radio program director and on-air host Saul Smaizys hangs out with Nils Lofgren, who in the early 70s was an occasional member of Neil Young's Crazy Horse and led the group Grin (in 1984 he'd join Bruce Springsteen's E Street Band). - COURTESY SAUL SMAIZYS
  • سه تایی رادیو مدیر برنامه و هوا میزبان Saul Smaizys آویزان کردن با Nils Lofgren که در اوایل دهه 70 بود که گاه به گاه عضو نیل جوان دیوانه اسب و رهبری گروه Grin (در سال 1984 او می خواهم پیوستن به بروس اسپرینگستین E Street Band).
  • حسن نیت ارائه میدهد Saul Smaizys

هنرمند مصاحبه به نظر نمی رسد در ثلاثی راهنمای تا آن را به اندازه کافی بزرگ را به جای آنها, اما آنها بخشی جدایی ناپذیر از نشان می دهد در هوا حضور از شروع. دیوید بووی ، در سال 1970 نازک سفید دوک جاروب از طریق شیکاگو در یک تبلیغاتی تور بازدید از ایستگاه های رادیویی خود را به فشار سومین آلبوم استودیویی The Man Who Sold The World. Bacin به یاد او به عنوان شدید اما نرم-سخن گفته است. او به یاد می آورد بویی را "دو رنگی چشم" و این که او در یک pageboy کوتاه کردن مو و پشم ونخ راه راه شلوار با دو اینچ کافهای—تصویر بیشتر مرتبط با آینده Ziggy Stardust.

Smaizys می گوید بویی مصاحبه تقریبا اتفاق نمی افتد. "او در ایستگاه, اما ما نمی تواند ضبط صوت کار می کند. زمان ایستگاه مهندس ثابت آن بویی مجبور به ترک بنابراین ما فقط حدود پنج دقیقه" او می گوید. "پس ما نمی توانید مصاحبه کامل ما رفت به جایی که بویی بود ماندن در آپارتمان از رابین مک براید جیوه سوابق نماینده. آن را در Armitage سراسر از پارک غرب است. ما بیشتر مصاحبه و بویی بازی یک زن و شوهر از آهنگ بر روی گیتار." دومین نوار با دیگر مصاحبه و مطالعه انفرادی کنسرت رفته است از دست رفته اما Smaizys امیدوار است آن را به نوبه خود تا جایی که در سه گانه archives. او در حال حاضر دیجیتالی این کلیپ کوتاه ضبط شده در WXFM.

دیگر هنرمندان تایی مصاحبه در طول سال شامل Yoko Ono, رگی, ستاره Peter Tosh, Ray Manzarek از درب جان کی از Steppenwolf و اسکاتلند عامیانه چوب زیر گهواره Donovan ("او ماند همه شب و چپ در صبح" Bacin می گوید). "یک شب ما تا به حال دیوید Bromberg و گروه خود را با جکسون براون" Smaizys می گوید. "این یک جلسه جم پس از یکی از کنسرت های خود را. ما ثبت شده است."

  • Saul Smaizys مصاحبه Florian اشنایدر و Ralf Hütter از Kraftwerk در ثلاثی خانه در سال 1975.

در 20 آوریل سال 1975 بعد از Kraftwerk انجام شده در آراگون cofounders Florian اشنایدر و Ralf Hütter نشسته برای یک سه گانه ، Kraftwerk نفوذ در تولد hip-hop شناخته شده است و روزنامه نگار انگلیسی David Hepworth رفت و حتی بیشتر در سال 2016 کتاب هرگز یک لحظه کسل کننده—او نوشت که گروه و Krautrock همسالان "شامل spoor [sic] که منجر به رقص موسیقی قرن بیست و یک انقلاب کاملا به عنوان بزرگ به عنوان یکی که تا به حال به همراه آورده راک اند رول است."

"Kraftwerk حتی ممکن است شناخته می شود در ایالات متحده اگر آن را برای سه گانه" فریدمن می گوید. "آنها در حال بازی هر جا دیگری در کشور است." Smaizys رابطه با اشنایدر بود به طوری که زمانی که او و دوست دختر خود سفری به اروپا در سال 1979 در آنها باقی می ماند در اشنایدر پنت هاوس در دوسلدورف.

سه تایی انجام بسیاری از آن هنرمند در Smaizys تولید استودیو در آنچه شناخته شده به عنوان سه گانه خانه (Gillis بعدها اسمش را تایی عمارت هر چند که به نظر نمی رسد به در). اجاره ای در 1970 راجرز پارک خانه به عنوان مرکز فرماندهی به صورت سه تایی رو به رشد رسانه های سازمانی و همچنین محله های زندگی برای Bacin و Aldona دنیس خاکستری و Smaizys.

در اواسط دهه 1970 به عنوان Gillis به یاد آن حروفچینی و رب-برای راهنمای رادیویی صورت گرفت و در اتاق زیر شیروانی که در آن خانه دارای ارایش سه گوش سقف ارائه مقدار زیادی از فضای. عکس و تولید مثل studios بودند در زیرزمین و کسب و کار, اتاق کار و محل غذاخوری در طبقه اول. طبقه دوم موجود زنده چهارم Smaizys را در استودیو ضبط و سه تایی رکورد کتابخانه. "رکورد مجموعه رو به یک نقطه که در آن تمام راه را به پایین یک طرف یک راهرو طولانی و پس از آن برخی" Bacin می گوید. "است که به حساب نمی کند چه Saul تا به حال در استودیوی خود."

در سال 1972 فریدمن در آن نقطه هنوز هم فقط یک اختصاص داده شده شنونده را متوقف و سه گانه در پاسخ به یک آگهی دنبال یک توزیع manager. چیزی که بعد از او می دانستم که او بود ستون رادیو راهنماهای به خود AMC وهمی در شیکاگو پرینتر Newsweb. "من تخلیه تایی رادیو راهنماهای از چاپگر به حومه شهر رها را در ثبت فروشگاه ها و مغازه ها سر و سالن بودند که تبلیغات با سه گانه" او می گوید.

کار در سه گانه بود و همه در تجربه هر چند پس از فریدمن را به زودی رو بزرگتر است. "شما به پایان رسید تا انجام همه نوع از همه چیز," او می گوید. "من درگیر در تولید رادیو, راهنمای اواخر شب حروفچینی." Smaizys عمل reprographic دوربین های دیجیتال و مونتاژ مواد خود را نشان می دهد با استفاده از یک چهار-track recorder—و نه همیشه اختلاط زنده در هوا او اغلب ساخته شده کلاژ از موسیقی و دیگر مواد در خانه در پیش است. "سائول انجام تمام انواع از پیش ضبط چیزهای" فریدمن به یاد می آورد. "اختلاط کمدی با موسیقی—درست صوتی-media free-form. او تا به حال برنامه ها و برنامه های انجام شده یک ماه در پیش است." Gillis موافق است: "من چیزی جز تحسین برای Saul مهارت در راه او مخلوط موسیقی است."

سه تایی نیز کمک آلمانی گروههای درگیر با Krautrock شکستن در ایالات متحده و از جمله عقرب و شیطان ، "ما به نظر می رسید به یک بزرگتر زیر در ایلینوی بیش از سایر نقاط ایالات متحده می گوید:" شیطان را در مقابل مرد جان لاتون (بعد از Uriah Heep). "بدون کمک نشان می دهد مانند سه گانه گروههای موسیقی مانند شیطان را دوست و بسیاری از زیر چتر Krautrock—هرگز بدست نیمی از به رسمیت شناختن آنها سزاوار."

Gillis می گوید که سه تایی شهرت با هنرمندان اروپایی و تولید کنندگان بود به طوری که در سال 1975 Giorgio Moroder, آینده, پدر, دیسکو, ارسال Smaizys هفت اینچ نوار حلقه حاوی یک وابسته به عشق شهوانی, رقص پیگیری است که شامل یک زن است ناله در هنگام رابطه جنسی. سه تایی عرضه آن در شیکاگو بازی تنها ابزاری معابر و چند ماه بعد, تمام آهنگ جدولها در سراسر کشور به عنوان دانا تابستان "Love to Love You Baby."

سه تایی نیز به حمایت مهم در حال ظهور هنرمندان محلی ، در اواخر سال 1971 تولید-مدیر John Ryan به ارمغان آورد تایی از دموی هنوز unsigned Styx که اولین LP با چوبی نیکل سوابق نمی آمد تا ماه اوت '72. خواننده و ترانه سرا جیمز "جی" جوان جوان گروه منجر گیتاریست بود در حال حاضر یک فن سه تایی. "در هر دو استریو و در ماشین 106 بود که در آن چیزهای سرد بود:" جوان به یاد می آورد. "آنها مخلوط شده در بلوز و حتی بالای 40 از زمان به زمان. این Siegel-Schwall گروه باترفیلد Blues Band. به نظر من آنها جالبترین چیز است. سه تایی کاملا آنچه که ما گوش به شب."

رایان همچنین آورده محلی کشور-گروه راک Heartsfield به سه گانه ، "آنها بازی برخی از ما برای اولین بار دموی مانند موسیقی چشم "قبل از ما تا به حال یک رکورد از" به یاد منجر گیتاریست فرد دابز. به پخش و منجر به فضل رزرو. "ما بسیاری از شیکاگو کنسرتهایی در اوایل روز است. آنها به نام ما لینکلن خیابان دلبر'! ما می خواهم بسته به مکان است." پس از Ryan معرفی Heartsfield به رابین مک براید در عطارد سوابق گروه خود با عنوان اولین LP که شامل تک "موسیقی چشم" آمار در سال 1973. و حتی اگر یک radio edit از این آهنگ وجود داشته تایی بازی های برگزار شده شش و نیم دقیقه ای آلبوم نسخه. دابز و Heartsfield فعلی مدیر, کیر Reck هر دو اعتباری تایی برای ارائه آهنگ ها در طول هنرمندان آنها را نوشت.

محلی fusion ساز و برگ جنگل نیز اعتبارات اولیه آن با موفقیت به تایی. "زیرزمینی رادیو بود یک چیز بزرگ و این که چگونه ما در مورد سه گانه می گوید:" جنگل گیتاریست ری مکنزی. این گروه تشکیل شده در کندوها دبیرستان الهام گرفته شده بود چه تایی پخش—در خصوص Mahavishnu, ارکستر, Chick Corea & Return to Forever و گزارش آب و هوا. "ما ساخته شده یک نوار در شیکاگو شرکت ضبط و ارسال آن به Saul" مکنزی به یاد می آورد. زمانی که Smaizys بازی جنگل آهنگ "صبح روز دوشنبه باران" مکنزی می گوید: این گروه بود را بشکند. "ما یک دسته از مباحث پس از آن."

The August 1973 Triad radio guide included an interview with the members of Weather Report (Jaco Pastorius wouldn't join for another few years). - COURTESY SAUL SMAIZYS
  • اوت 1973 تایی راهنمای رادیویی شامل یک مصاحبه با اعضای آب و هوا گزارش (Jaco pastorius به پیوستن به برای چند سال دیگر).
  • حسن نیت ارائه میدهد Saul Smaizys

سه تایی دریافت یک افزایش عمده در سال 1975 زمانی که WXFM مجوز به الموود پارک, شروع درخشان سیگنال خود را از بالای برج سیرز که تکمیل شده است چند سال قبل است. که گسترش محدوده آن شامل بخش هایی از جنوب ویسکانسین و شمال ایندیانا. پس از آن نشان می دهد در حال حاضر با داشتن تاثیر بزرگتر از آن منطقه رد پا نشان می دهد.

"سه تایی پانچ بالاتر از وزن خود را در کلاس" Bacin می گوید. "ما شروع به گرفتن غرب سواحل و مکاتبات برای مجله. من در سفر به نیویورک و گاهی اوقات به Capitol Records در هالیوود است." به دلیل تایی را غیر واقعی تاثیر عمده شهر آمریکا پرسنل خود را نقل مکان کرد و در محافل که شامل امثال میک فلیتوود و فرانک زاپا. Bacin تولید دو تایی کنسرت شامل جان مک لافلین یکی در میانه معبد بودایی برای اولین بار در ساختمان باز شد برای استفاده تجاری.

متاسفانه این تبدیل به یک قله برای سه گانه نمی فلات. Gillis معتقد است آغاز پایان رسید در مارس 1976: این زمانی بود که WXRT که همین پل ایجاد شده بود شبیه شب-تنها-فرم نشان می دهد در ماه اوت 1972 گسترش یافته و به 24 ساعت progressive rock format. "سه تایی شد دیگر تنها بازی در شهر" Gillis می گوید. "آن را نمی تواند انجام دهد چه WXRT آیا دلیل آن خود را نمی WXFM. آن را هنوز هم برای پرداخت radio زمان. تبلیغ شروع كردن پول خود را در اطراف."

سه تایی رادیو عملیات شروع خونریزی درآمد تبلیغات قبل از آن ماهانه چاپ راهنمای انجام داد اما حتی در آنجا رقابت رشد کرده بود. در اواسط دهه 1970 دیگر مجلات رایگان با محتوای فرهنگی از جمله شیکاگو خواننده و ایلینوی سرگرم کنندهبود وارد نزاع است. رکورد فروشگاه ها و برچسب هایی که تا به حال یک بار قرار دادن یک درصد قابل توجهی از خود تبلیغ محلی بودجه به سه تایی در حال حاضر گزینه های بیشتر.

با توجه تایی ثابت موفقیت در شکستن متال مانند شیطان را دوست و عقرب Gillis توصیه می شود سه تایی تغییر از فرم آزاد به یک سنگ سخت با فرمت. با وجود این تیم تلاش شجاع که شامل در آوردن یک جدید در هوا میزبان مالی تصویر بزرگ شوم. "در سر من تایی اجرا کرده بود در آن دوره" Bacin می گوید. "من تا به حال بدست علاقه مند در کار پیتر Zarlenga شد و به دنبال انجام کاری با شرکت خود را که ترکیبی از فلسفی حقیقت و آموزش و پرورش."

در سال 1977 Bacin فروخته رادیو و نشر طرف تایی به ریک و پری جانسون صاحبان سگ گوش پرونده زنجیره ای خرده فروشی و دارما و ضبط هر دو مستقر در شمال ایلینوی. جانسون استخدام Bacin به صرف شش ماه کمک به آنها در پیدا کردن راه خود را. "من تا به حال یک لیست از چیزهایی که برای آنها قطعا نمی," Bacin می گوید: "و آنها همه آنها را! برای مثال آنها تبدیل ماهنامه به دو بار-یک-ماه انتشار. که کار نمی کند."

بعد که همان سال همین پل خریداری رادیو بخش از سه گانه از جانسون. اما جرقه اولیه آن از هرزگرد counterculture خوش بینی—چه Bacin بود به نام "بی حد و حصر یقین جوانی"—تا به حال پژمرده. نهایی تایی رادیو پخش پخش در ماه ژوئن سال 1977. دیو فریمن سابق تایی فروش دیپلم برداشت تا نشان دهد شب شکاف زمان در WXFM جاز برنامه نویسی. این مجله ادامه داد: در حالی که برای طولانی تر شدن موسیقی-محور—Gillis به یاد می آورد به ویژه که ویرایشگر لایحه پیج "انجام یک کار بزرگ را پوشش اوایل پانک/موج جدید صحنه است." اما untethered از رادیو نشان می دهد که تا به حال birthed آن در اواسط سال 1978 این مجله تا به حال خورده بیش از حد. سه تایی رفته بود.

رفته اما نه فراموش. در اواخر سال 2010 بیش از 40 سال پس از تایی تاسیس شد Smaizys ایجاد پادکست به یاد داشته باشید تایی رادیو. آن کوتاه بود عمر پروژه—او نوشته شده فقط هشت قسمت در پنج سال اعم از 21 تا 82 دقیقه در ظهر—اما هر یک از این هوا چک قطاری یک تکه از یک سه گانه پخش. یک قسمت فروشندگان در زیر توضیحات: "فقط به عنوان آن را شنیده بود و در سال 1975 با تبلیغات و تمام. گورو گورو جان Klemmer, مایکل, سفید, جید, جنگجو Mahavishnu ارکستر Burnin' Red Ivanhoe, آرتور قهوه ای, Sidney Poitier می خواند افلاطون Moody Blues."

Smaizys آغاز شده تایی رادیو Facebook صفحه در سال 2012 یا 2013 و سپس راه اندازی تایی صوتی رادیو بایگانی پروژه در سال 2017. آن را تلاش برای احیای روحیه از رسانه های سازمانی برای دیرین شنوندگان و همچنین به نسل جدید یک نگاه اجمالی از دهه-تعریف هنرمندان در طول جنینی سال است. "من شروع به دیجیتالی شدن, پیر, مصاحبه و هوا چک و کپی از رادیو و تلویزیون, راهنمای" Smaizys می گوید: "با قرار دادن آنها بر روی یک سرور به طوری که مردم می تواند آنها را بررسی کنید به صورت رایگان."

گاهی اوقات که مواد همپوشانی با ضبط Smaizys ارسال شده به عنوان پادکست اما اغلب بیشتر کامل است. سه تایی اغلب پخش تنها بخشهایی از هنرمند مصاحبه و رایگان, دانلود آرشیو ارائه می دهد یک فرصت برای شنیدن آنها را در تمامیت خود را. ضبط در حال حاضر در دسترس برای دانلود رایگان شامل بویی و Kraftwerk مصاحبه و همچنین چت با پینک فلوید (در پشت صحنه بین المللی آمفی تئاتر در سال 1973) نسیم تا حدی غول پیکر (در ثلاثی خانه در یک تور ترویج 1974 آلبوم قدرت و جلال), Yoko Ono, Moondog (در Wabash, خیابان خارج رز پرونده در سال 1975), John Cale و آنتونی Braxton (که دو بخش مصاحبه از سال 1970 شامل سه انفرادی آلتو ساکس بداهه).

Smaizys تخمین می زند که او بیش از 100 هفت اینچ نوار قرقره و کاست هنوز هم برای انتقال. او همچنین قصد دارد برای ادامه کلملتی تبلیغاتی bios و عکس مکاتبات با هنرمندان, ماهانه, رادیو, راهنما و دیگر تایی فانی.

این GoFundMe که Smaizys برای ثلاثی آرشیو پروژه در سال 2017 هنوز هم فعال است و او در نهایت امیدوار است به منظور بالا بردن $5,000 برای پرداخت هزینه فضای سرور برای میزبانی فایل های پوشش خود تعهد زمان و به دست آوردن دیگر منابع مورد نیاز را به رقمی شکننده چهار دهه-نوار قدیمی و انبوهی از اسناد و مدارک. همانطور که از نوشتن این مقاله, او در مورد $2,200 کوتاه است.

برای هشت سال مهم در تکامل محبوب موسیقی تایی شد شب مدرسه ای که بی باک شنوندگان جمع آوری صادقانه در پیشتاز نوآوری صوتی. هیجان به همان اندازه در پیش بینی آنچه Smaizys ممکن است به عنوان در واقع شنیدن موسیقی است. به قرض گرفتن شعار کن راسل 1975 فیلم که تامی, حواس خود را هرگز همان خواهد بود. و در پایان شب شما ممکن است یک جدید گروه های مورد علاقه نیمی از جهان دور. "سه تایی بسیار مهم بود در شیکاگو و آن را تحت تاثیر قرار بسیاری از مردم می گوید:" ری مکنزی از جنگل است. "آنها باید بسیار افتخار از آنچه آنها انجام داد."

سه تایی ماموریت—به طور معمول غیر معمول و در روند بالا بردن ذهن و روح شنوندگان آن—نیز به افزایش عمده مشاغل از ظهور ستاره های بزرگ. نام پرماجرا هنرمند که ساخته شده آن را در 70s و یا اوایل 80s و شانس هستند تایی 106 FM بازی آنها را. "سه تایی درب باز برای بسیاری از اعمال که برای تبدیل شدن به مهره های اصلی در دهه آینده می گوید:" جیمز "جی" ، "آنها جلو دونده." v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن