به ندرت دیده می شود بزرگ چشم ماهی شسته شده تا در نزدیکی پورت آنجلس

جسی Darland Kitsap Sunمنتشر شده 2:31 PM EDT Jun 12, 2020یک seldomly دیده می شود ماهی پیدا شد شسته شده در ساحل

توسط ABESTANEWS در 23 خرداد 1399

یک seldomly دیده می شود ماهی پیدا شد شسته شده در ساحل با یک عبور-توسط paddleboarder در نزدیکی پورت آنجلس آخر هفته گذشته. ماهی قابل توجه چشم بزرگ و شنا عمدتا در اعماق اقیانوس.

اسکات هرنینگ بود پارو در اطراف نمک خور منطقه تفریحی در ژوئن 6, زمانی که او در سراسر عجیب و غریب, ماهی های مرده و شناور در وسط نهر.

"این چیزی بود که بسیار بزرگ بود و یک چشم و من نمی تواند کشف کردن آنچه در آن بود" هرنینگ گفت. او در ابتدا فکر کردم آن ممکن است یک کوسه برخی از مرتب کردن.

روز بعد از بازگشت او به منطقه به paddleboard و دیدم مردم حمل سطل و به دنبال آب است. به نام او به آنها از سراسر نهر تعجب در صورتی که زیست شناسان.

گروه بندر Wildwatch شد انجام یک مجازی, ساحل, راه رفتن هنگامی که هرنینگ نام آنها را بیش از. دو تا از زیست شناسان با استفاده از هرنینگ را paddleboard به یک نگاه دقیق تر در بیش از-4-پا-طولانی ماهی. ماهی شد و سپس کشیده و نزدیک به ساحل برای مشاهده. آن نگاه مانند آن را رنگ امیزی کرده بود پژمرده و dorsal fin بود شروع به خراب شدن. این زیست شناسان تخمین زده می شود آن را شسته سه روز قبل یا کمتر است.

"من تا به حال هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به این گفت:" Stena Troyer, علم متخصص است. "و ما کشف کرده اند که برخی از چیزهای باور نکردنی در ساحل, بیش از سال است."

آنها در تلاش برای شناسایی آن در ابتدا و سپس آن را متوجه شد King-of-the-ماهی قزل آلا و یک گونه نیست که یک ماهی قزل آلا در تمام اما یک نوع از ribbonfish. این نادر است برای دیدن ماهی که زندگی در 3000 فوت زیر سطح آن را سخت به مطالعه است. همچنین نادر برای ماهی برای شستن به ساحل به طور کامل دست نخورده مثل این یکی. گاهی اوقات این ماهی کشیده است تا به عنوان bycatch توسط ماهیگیران گفت: Carly Vester ارتباطات و متخصص برای بندر Wildwatch.

آن را به احتمال زیاد این ماهی در گشت و گذار و شسته شده گفت: Rachel Eason آموزش و پرورش مدیر.

The King-of-the-ماهی قزل آلا, همچنین شناخته شده به عنوان Trachipterus altivelis, زندگی, در امتداد سواحل اقیانوس آرام از آلاسکا به شیلی. فقط تعداد انگشت شماری که تا کنون ثبت شده است شسته شده از بریتیش کلمبیا به واشنگتن است.

نام این ماهی می پردازد افسانه است. ماهی led ماهی قزل آلا به تخم ریزی خود را اساس هر سال پس گرفتن یا مصرف King-of-ماهی قزل آلا ممنوع بود برای ترس از توقف اجرای ماهی قزل آلا.

این ماهی می تواند به رشد 6 فوت طول دارد. آنها مصرف copepods هشت پا و ماهی مرکب كرل و دیگر ماهی های کوچک است. Bigeye thresher کوسه ها و longnose lancetfish شکارچیان از King-of-the-ماهی قزل آلا.

بندر Wildwatch یک فرفره هاربر مبتنی بر مکان برنامه های آموزشی. پس از گسترش COVID-19 آن برنامه رفته اند دیجیتال است که در واقع گسترش این سازمان را در رسیدن به Vester گفت. ساحل در سالت کریک نیست یکی از آنها به طور معمول به طور معمول چسبیده در اطراف جنوب منطقه Puget صدا.

"به عنوان یک تیم ما تا به حال شنیده ام از این ساحل به دیدن موجودات شما به طور معمول نمی بینید ما در سواحل جنوبی صدا" Vester گفت.

آنها می خواستند برای آوردن چیزهایی مانند بزرگ بنفش جوجه تیغی های دریایی و دریا راب به کسانی که در حال مشاهده برنامه های خود را. برنامه های انجام شده هر چند Facebook Live و یا آپلود به YouTube. بندر Wildwatch به طور معمول میزبان پیاده روی ساحل در سواحل جنوبی Puget صدا, معرفی مردم را به آبزی همسایگان و چگونه به خوبی استوارت به آنها.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب