راهنمای نهایی استخر پیش ساخته

جنس استخرهای از پیش ساخته شده از pvc سه لایه انعطافپذیر همراه الیاف تار و پودی ابریشم مصنوعی با پرسهای 4 لایه

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

جنس استخرهای از پیش ساخته شده از pvc سه لایه انعطافپذیر همراه الیاف تار و پودی ابریشم مصنوعی با پرسهای 4 لایه تشکیل شده است. مکان حفاری را با گچ علامت گذاری نموده و با توجه به اندازه های استخر و عمق آن ، عملیات حفاری آغاز میگردد . این شامل قسمتهایی مانند تخلیه، اسکیمرها، شیرهای 2 و 3 طرفه، فیلتر تصفیه و پمپ های تصفیه است که وظیفه پر کردن، خالی کردن، تصفیه و جابجایی آب در سراسر استخر را بر عهده دارد. گسترش شهر استخر بر اساس نقاط جغرافیایی امروزی بر این اساس است که از شرق به سیدان، از غرب تا زنگیآباد که در مجاورت نقش رستم است، از شمال به کوههای حاجیآباد و از جنوب به کوههای رحمت محدود بودهاست. دو راهپله عریض از شمال و جنوب مخزن به سمت کف آن ایجاد میکردند، در لبهٔ پلهها نردههایی چوبی نصب میکردند و در پایین پلهها نیز یک فضای مسطح به اندازه عرض کل استخر میساختند به گونهای که افراد بتوانند از پلهها پایین آمده و در عرض استخر بدون اینکه به فضای اصلی استخر وارد شوند حرکت کنند. زیرا در صورت متمایل بودن زمین به یک سمت و نبود سطح مسطح باعث میشود تا آب به یک سمت فشار آورده و در مدت زمان طولانی باعث تضعیف شدن پایههای آن قسمت شود. This has be᠎en g​en er​ated by G SA Content Genera tor DE MO.

در این قسمت مزایای استخر پیش ساخته را نسبت به استخرهای بادی بیان میکنیم. ولی این استخرها دارای پایههایی از جنس استیل که همه استخر را دربرگرفتهاند باعث میشود تا نیروهای وارد شده به بدنه استخر را مهار کنند. استخر پیش ساخته را می توان یک محصول پرکاربرد برای این نیاز دانست که بسیاری از افراد برای پرورش ماهی از استخر پیش ساخته اینتکس و یا استخر پیش ساخته فلزی استفاده می کنند . این منطقه در نیمه اول سده دهم بخشی از سرزمین آل بویه شد. همین ویژگی باعث میشود در جا به جایی آنها مشکل خاصی وجود نداشته باشد. ولی استخرهای بتنی اصلاً قابلیت جا به جایی ندارند. مزیتهای بزرگ استخرهای پیش ساخته نسبت به استخرهای بتنی شامل: قیمت ارزانتر، جا به جایی آسان است. یکی از مزیتهای این نوع استخرها نسبت به مدل بتنی و سیمانی وزن بسیار کم آنها است. پس از انجام مراحلی که در بالا گفته شد، ابتدا استخر را باز کنید در این مراحل نوبت به بازکردن استخر و تفکیک پایهها، بدنه و پیچ و مهرههای آن میرسد. پس از پرشدن پمپ تصفیه آب را به برق متصل کنید. سپس باید با استفاده از بست لولهها را محکم کنید تا آب نشتی ندهد.

روش اجرای عایق کاری استخر با مواد پلیمری بسیار آسان بوده و نیاز به مهارت ویژه ای ندارد و پیمانکار ساخت استخر میتواند با نیروی غیر متخصص نیز این مرحله را اجرا نماید . استخرهای پیش ساخته همانند دیگر محصولات هم دارای مزایا وهم یک سری معایب میباشند که در متن زیر به چند نمونه از این مزایا و معایب جهت آشنایی بیشتر شما با این استخرها اشاره شده است. 4- خاک حفاری میبایست حداقل یک متر با گودال حفر شده فاصله داشته باشد تا در روند نصب مشکلی بوجود نیاورد. سپس باید بررسی کنید که سطح زمین ناهمواری نداشته باشد و محل نصب کاملاً مسطح باشد. استخرهای فایبرگلاس پیش ساخته در بالاترین سطح ممکن توقعات هر کسی در مورد استخر را برآورده مینماید. سپس لولههای پلاستیکی، فنری این پمپها را نیز خارج کرده و یک طرف آن را به دریچه ورودی پمپ و لوله دیگر را در قسمت خروجی پمپ تصفیه متصل کنید. برای اطلاع از مدل و قیمت استخر پیش ساخته میتوانید به قسمت فروشگاه سایت اینتکس سیتی مراجع کنید. لولهای که در قسمت ورودی پمپ تصفیه آب متصل شده است را به دریچه خروجی استخر که اغلب پایینتر از دریچه ورودی قرارداد متصل کنید و لولهای که به دریچه خروجی پمپ تصفیه آب متصل شده است را به دریچه ورودی آب استخر که اغلب در بالای بدنه استخر قرار دارد متصل کنید.

در این مرحله پمپ تصفیه آب را در نزدیکی دریچههای ورودی و خروجی آب استخر قرار دهید. در این مرحله ابتدا ستونهایی که بهصورت فریمی طراحی شدهاند و قرار است به یکدیگر متصل شوند را از داخل بدنه رد کرده و به یکدیگر متصل کنید. استخرهای پیش ساخته با توجه به مزیت هایی که دارند توانسته اند به خوبی جای استخرهای سنتی را در خانه ها بگیرند و به فروش های ماورایی دست پیدا کنند . این استخرها به دلیل مقاومت بسیار بالای کامپوزیت در برابر خوردگی و پوسیدگی ناشی از واکنش های شیمیایی و اسیدی و یا حرارت، در صنعت ساختمانی جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند. از آغاز تولید تجربیات و دستاوردهای گرانبهایی در زمینه افزایش استحکام، کیفیت بدنه و فرایند تولید این استخر ها بدست آمده. برای مشاهده نمونه پروژه های استخر اجرا شده توسط گروه مهندسی ناژو ، اینجا کلیک کنید… استخرهای فایبرگلاس فرانگر پیش ساخته ناژو تحت لیسانس شرکت Mixonall آلمان، تولید میشوند.

آخرین مطالب