عجیب و غریب خود مراقبت مستقیم از تاک

در قبل از زمان شنبه ها پر شد با کوکتل, پولک دوزی, queer, دی جی و اجرای برنامه. من شنبه ها نگاه خیلی متفاوت ام

توسط ABESTANEWS در 4 تیر 1399

در قبل از زمان شنبه ها پر شد با کوکتل, پولک دوزی, queer, دی جی و اجرای برنامه. من شنبه ها نگاه خیلی متفاوت امروزه و من روزهای یکشنبه کمی کمتر hungover. قبل از من می تواند توطئه برنامه ریزی, و برنامه ریزی روز به رقص و فراگیر خودم را با دیگر رقص بدن. پس از 2017, شیوه زندگی و رویداد تجاری هلو جشن LGBTQ زنان و nonbinary مردمی با موسیقی, نوشیدنی, مواد غذایی و رقص. احزاب هلو انداخت در بازار روز و بد شکارچی ایجاد یک فضای امن برای femme مردمی برای پیوستن به یک جامعه از هر نقطه از 70 تا 400 نفر است. و هلو است خیلی بیشتر از فقط یک تفرج در یک شنبه شب. رقص مراقبت از خود است. گرفتن نوازش و primped است که مراقبت از خود است. اتصال با عجیب و غریب جوامع است و مراقبت از خود است. با حوادث و احزاب بدیهی است که لغو شد و به تعویق افتاد, پارتی, پروژه های مثل هلو شده اند ضربه سخت در طول بیماری همه گیر. در طول دوره قرنطینه هلو مروج در بر داشت که آنها نیاز به دنبال یک جایگزین دیجیتال کامپوننت برای پروژه خود را. به عنوان یک پاسخ تاک متولد شد.

Bre Auberry رئیس جمهور سیاه, موضوع, آژانس, که به تولید هلو می گوید: "زمانی که قرنطینه به اثر رفت و دیدیم که در حوادث نمی خواهد اتفاق می افتد برای آینده قابل پیش بینی ما تا به حال جلسات تیم به بحث در مورد آنچه هلو باید تمرکز و چگونه ما می تواند کمک و حمایت از جامعه در طول این زمان. ما ایجاد تاک به ارائه یک پلت فرم برای اعضای شیکاگو عجیب و غریب جامعه و ایجاد, مفید و سرگرم کننده فیلم ها برای ما هلو." محتوای دیجیتال سری که زندگی در Instagram @peachpresents, ویژگی های, LGBTQ مردمی مثل دی جی مراقبت های بهداشتی حرفه ای و بیشتر بحث در مورد جنسیت, دوستیابی, سلامتی, موسیقی, هنر, و بیشتر. که در آن مردمی رفت و به هلو احزاب برای ارتباط با آنها عجیب و غریب جامعه تاک پا کرده است تا به سلامتی, حمایت عجیب و غریب مردم در حالی که در انزوا.

سیاه, موضوع, آژانس, است, فرهنگی, بازاریابی و رویدادهای شرکت. Auberry شروع BTA به عنوان یک راه برای ایجاد پروژه هایی که توانمند سازی جامعه خود و همکاران. "ساخت ما با قصد و استفاده از مهارت های ما برای بالا بردن جنبش مردم و مکان هایی که بیشتر به ما," او می گوید. برای ادامه این حرکت Auberry را ایجاد تاک کمک می کند تا آدرس برخی از نگرانی ها و اضطراب اتفاق می افتد در جامعه ما در طول این متزلزل بار.

یک ایالات متحده آمریکا امروز مقاله از اوایل ماه مه در نگاه چگونه coronavirus مؤثر است LGBTQ مردمی به ویژه کسانی که از رنگ و چگونه جامعه است—و شده است—دچار تبعیض و آسیب پذیری در سیستم مراقبت های بهداشتی. از آنجا که بسیاری از LGBTQ مردم زندگی می کنند در مناطق شهری با بیشترین تعداد coronavirus موارد آنها نیز تحت تاثیر از دست دادن شغل و بیکاری و همچنین نابرابری در سلامت جسمی و بهداشت روانی. با 17 درصد تجاوز بزرگسالان نداشتن دسترسی به پوشش بیمه درمانی (در مقایسه با 12 درصد عدم تجاوز شهروندان) می توان آن را وحشتناک و ذهنی ناراحت کننده زمان است. نابرابری در اطراف BIPOC و جامعه تجاوز منعکس شده در آنها دسترسی به مراقبت های بهداشتی.

به تازگی تاک منتشر شده یک ویدیو را با کیسی تنر, اجرا می شود که عجیب و غریب جنسیت, درمان مجازی با نام تجاری است که به ترویج ضد سرکوبگر, لذت, مثبت, عجیب و غریب محتوا در Instagram و با شرکای جنسی مختلف بهداشتی مارک های که به دنبال راه های بهتر برای رسیدن به عجیب و غریب جوامع است. او "جنسیت مزایا شما می دانید" برجسته BIPOC جنسی مربیان و درمانگران و هنرمندان. تنر نیز مشتاق هلو شرکت کنندگان پس از جمعی را در اوایل روز است.

تنر قسمت برای تاک فیلم برداری شده بود و نوشته شده قبل از تظاهرات اخیر اما او آدرس عجیب و غریب, انعطاف پذیری و روش های مقابله در یک راه سالم با عوامل استرس زا و اضطراب از COVID. وقتی که من از او بپرسید چگونه مردمی می تواند زره خود را در میان استرس از اعتراضات او توضیح می دهد که او را به نگاه در همه هویت های مختلف. "مردم سفید در تجاوز+ جامعه در حال رفتن به باید به طور کامل تجربه های مختلف از تجاوز+ سیاه مردمی و مردمی خواهد شد که تجربیات مختلف نسبت به افراد دیگر از رنگ. به عنوان یک فرد سفید, من می توانم صحبت می کنند به راه های که در آن مردم از رنگ باید در مقابله با این حال می توانم بگویم که دیگر سفید مردمی باید armoring خود را به عنوان محافظ طرفداران و همدستان در این جنبش است. ما نیاز به آماده سازی خودمان را به گفتگو با خانواده در مورد سفید برتری. ما نیاز به تمرین ما زجر تحمل مهارت است که کمک به ما واقعا خود-ارزیابی رشد ما لبه."

در تاک, تصویری, دباغ اشاره "hypervigilance" به عنوان یک واکنش در برابر استرس. "Hypervigilance می تواند مانند نگاه کنید که فوق العاده آگاه باشید از محیط اطراف خود را احساس مثل شما به طور مداوم در حالت آماده باش و یا اینکه به راحتی مبهوت," او می گوید. ما مراقبت و هوشیاری می تواند عبور از مرز به hypervigilance به عنوان ما به طور مداوم از طریق اخبار بمباران مغز ما با اطلاعات ثابت و کار دریافت کنید تا در مورد نتایج منفی. "به عنوان مثال سیاه و مردمی که به هر دلیل به hypervigilant مورد ممکن است تجربه از نژادپرستی و خشونت و ظلم و ستم داده شده است که این بسیار تهدید واقعی. بنابراین مقابله نمی کند و همیشه مانند کاهش هوشیاری; و به جای آن ممکن است مانند نگاه به دنبال یا ایجاد فضای که در آن شما احساس می کنید برخی از شما در واقع امن است. این است که چرا آن را بسیار مهم برای عجیب و غریب مردمی برای دسترسی به عجیب و غریب-تنها فضاهای و برای BIPOC به BIPOC-تنها در فضاهای مجازی و یا در غیر این صورت." تمرکز بالا مرکز سوء مصرف مواد درمان سرپایی مرکز در نیوجرسی نشان می دهد در سه رکن ایمنی—ایمنی فیزیکی و عاطفی ایمنی و ارتباطات اجتماعی—به دنبال تروما علائم در طول COVID-19. گروه پشتیبانی, دوستان نزدیک, خلاق, رسانه ها و جلسات درمانی می تواند به کاهش احساس تنهایی شما را مبتنی و شروع روند شفا.

در حال حاضر مردمی به خیابان ها و هنوز هم مبارزه با افزایش تعداد COVID. پاتریشیا نیوتن مدیر ارشد اجرایی و مدیر پزشکی از روانپزشکان آمریکا گفت: واشنگتن پست که قرنطینه شد "kindling و خشونت پلیس روشن آتش است." خشم و انزوا را تلفیق شدهاست و منجر به یک پاسخ ملی. نژادپرستی نظاممند است کمک به دهه تروما و استرس نزدیک به PTSD. روانشناسان به این "نژادی تروما" که در آن سال از اثرات به شدت می تواند آسیب های روانی و جسمی, سلامت, سیاه مردمی است. PTSD ممکن است ناشی از یک واقعه یک بار در حالی که نژادی تروما در حال انجام است و مردم همچنان به قتل و تحمل تبعیض است. برای سیاه و سفید جامعه تجاوز تروما طول می کشد بسیاری از ریشه. با اخیر مرگ و میر ناشی از اولاد رياح میلتون و دومینیک "Rem'mie" Fells به علاوه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برگشت در حفاظت ترانس مردم مراقبت های بهداشتی جوامع در حال غرق با دلشکستگی و سرخوردگی. به عنوان یک نتیجه, خود مراقبتی و سلامت روان را از صندلی عقب. تنر های ویدئویی به آدرس نگرانی های اطراف ذهنی ما stabilities در طول زمان سلامت آب و هوا و چگونه برای غلبه بر این موانع است. تاک به ما نشان می دهد که هلو بود هرگز فقط در مورد مهمانی—آن را بسیار بیشتر از آن است.

"از همان آغاز هدف از هلو شده است برای ایجاد باور نکردنی و عجیب و غریب تجارب و تجمعات که ما خودمان می خواهید به حضور و که همچنین به بازگشت می گوید:" Auberry. "هر رویداد و تقریبا در هر پروژه ما دارای دادن عنصر با کمک های مالی, پشتیبانی و منابع و غیره." آنها به تازگی همکاری با Raygun به ایجاد یک "غرور و افتخار است که در اعتراض به" پیراهن و بخشی از درآمد حاصل خواهد شد به فضای شجاع داد, تنها, سیاه, رهبری, ترانس چراغ LGBTQ مرکز در شیکاگو که در حال انجام کار با زندان و پشتیبانی CPS غذا توزیع و تغذیه جنوب - و غرب-سمت Chicagoans.

Auberry امیدوار است که بینندگان را دریافت کنید "کوچک ده دقیقه استراحت روانی در حالی که تماشای یک قسمت" و احساس متصل به "دیگران در جامعه به دست آوردن راهنمایی های مفید برای تطبیق با همه چیز اتفاق می افتد در حال حاضر." v

آینده تاک ویدئوها از ویژگی های کارا Laricks ملی LGBTQIA+ دلال یا دلاله ازدواج و تاریخ مربی و Deivid با نام مستعار Plantita Papi خواهد شد که بحث در مورد گیاهان و نکاتی در مراقبت از کارخانه. شما می توانید پیدا کردن آخرین قسمت از تاک در هلو را Instagram account.

آخرین مطالب