انتشار در انزوا

در این زمان از انزوا و به طور کلی آهسته پایین بسیاری از ما صرف یک مقدار بی سابقه ای از زمان در خانه در میان ا

توسط ABESTANEWS در 9 اردیبهشت 1399

در این زمان از انزوا و به طور کلی آهسته پایین بسیاری از ما صرف یک مقدار بی سابقه ای از زمان در خانه در میان اشیاء بی جان و زندگی انسان است که اضافه کردن بافت و صدا و رنگ به روزانه ما وجود دارد. شاید ما و شروع به تمیز کردن بیشتر از خستگی و یا مرتب کردن کتاب های ما و یا تلاش دستور العمل های جدید. ما ممکن است cuddling با حیوانات خانگی و یا بچه های خود را مانند قبل از هرگز. و ما ممکن است به دنبال ما در گیاهان و احساس نیاز بیشتر. خوشبختانه شما می توانید تحقق و تکثیر گیاهان مانند عیسی با قرص و ماهی. یک گیاه آووکادو را رشد از یک گودال یک پیاز می تواند به راحتی تبدیل به یک منبع از شاخه های سبز و پیازچه ریشه نکات می تواند عملکرد یک لامپ جدید باغ. هر گیاه می تواند تبدیل به بیشتر گیاهان اغلب از چیزی بیش از یکی از برگ های آن یا پیچک. و خوشبختانه این بهار, زمان مناسب برای انتشار به عنوان درجه حرارت هوا گرم و نور روز رشد می کند دیگر.

سه راه اساسی وجود دارد تبلیغ اکثر گیاهان: ساقه و برگ قلمه pup قلمه و ریشه را بدست آورد. Pup قلمه (مانند از monstera یا آلوئه) را می توان در آب و یا خاک خود را برای توسعه ریشه است. گیاهان است که می تواند تکثیر از طریق تقسیم ریشه خوشه (مثل سرخس و یا مار گیاهان) می توانید به طور مستقیم به خاک بیش از حد. ساقه و برگ قلمه (فکر می کنم ملکه و پیچک شیپوری) می تواند در هر سلولی از آب و ضرب به سرعت. به علاوه آنها نگاه زیبا و دلفریب, در, عینکی, بطری یا گلدان در اطراف خانه خود را.

وجود دارد یک میلیون راهنماهای برای انتشار آنلاین و تن الهام بخش برای انتشار زیبایی شناسی در Instagram, اما گاهی اوقات آن را خوب به فقط به دنبال دل و روده خود به خصوص با succulents. دل و جرات کردن آبدار برگ آن اجازه استراحت به دور از یک گربه بازیگوش پنجه یا کنجکاو کودک نو پا دهان برای چند روز تا زمانی که قسمت شکسته دلمه بیش از سپس در بالای برخی از خاک در یک قابلمه spritz یا خیس خوردن هر از چند گاهی و به تماشای جدید خود را از ریشه به نظر می رسد. به زودی به اندازه کافی وجود خواهد داشت بیشتر می succulents برای آفتابی طاقچه.

"در انتشار نام این بازی است که افزایش درجه حرارت به طوری که گره ها می تواند به تولید مجموعه های جدیدی از ریشه می گوید:" Damiane Nickles که اجرا می شود @notaplantshop Instagram گیاه فروشگاه. هر چند کسب و کار خود را به طور موقت در خود نگه دارد با توجه به کروناویروس مستند او تبلیغ به طور فعال به عنوان همیشه شروع با مورد علاقه خود را Sansevieria مار گیاهان. "آنها خیلی, گاییدن سخت," او می گوید: راه اندازی به یک داستان در مورد چگونه او می خواهم repotted یکی از مدتی برگشت و متوجه شد یک نوزاد جدید در ریشه خوشه. او گیر کرده آن را در جیب خود به گیاه بعد از آن را فراموش کرده همه چیز در مورد آن. "من به جین شستشو و روز بعد در بر داشت برش و هنوز هم در زمان بعد از شستن," او می گوید. "من هم واقعا دوست دارم این واقعیت است که شما می توانید برش یک برگ را به چند تکه های مختلف. که راه شما می توانید بسیاری از بسیاری از گیاهان از یک برگ. آنها بسیار مقرون به صرفه و عملی گیاهان است."

هر چند Nickles گاهی اوقات کاربران در آب مورد نظر خود را, روش برای کاشت قلمه در گلدان از خاک و مهر و موم آنها را در یک گالن اندازه کیسه ziplock. کیسه توابع مانند یک گلخانه. "شما حتی نمی نیاز به آن آب که بسیار" او می گوید. "شبیه به یک خمیر ترش استارت, من نمی خواهم به آروغ کیسه. من آن را باز کردن و گرفتن برخی از هوای تازه در وجود هر سه یا چهار روز." هنگامی که ریشه توسعه یافته و گیاه رشد کرده است تا حدودی این کارخانه آماده به molt از آن پلاستیکی پیله. هر چه رشد متوسط Nickles توصیه نگه داشتن تبلیغ قلمه از نور مستقیم خورشید.

ملکه به خصوص آسان برای تازه کار propagators. "آنها را تبلیغ و حتی اگر شما لازم نیست که غیر مستقیم بهترین نور در خانه خود" Nickles می گوید. "من معمولا به یک نوار یک قطعه خوب شاید با شش برگ برش پایین برگ و چوب بیمار که در خاک و به کیسه های پلاستیکی و یا فقط مستقیم به آب است. ملکه هستند چرا که یک بار در فصل رشد آغاز می شود و آنها شروع به در حال رشد بسیار سریع است."

برای افرادی که فکر می کنم آنها نمی باید سبز شست و انتشار می تواند یک راه بسیار خوبی برای رشد راحت تر با مراقبت از گیاه. شما می توانید آن دسته از قلمه ها در یک بار در نقاط مختلف اطراف خانه خود را به ببینید که چه چوب. "برای باکره مروج من می خواهم می گویند دمدمی نیست اگر یکی از اولین کار نمی کند" Nickles می گوید. "گاهی اوقات آن کار نمی کند و شما باید دوباره سعی کنید. آن را با ارزش تر از دفعه بعد. آیا نمی شود ترس از شکست است." v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن