پاپ منابع با ریشه های کشش و برگشت به سال 1853 است نه بیشتر پس Rayonier کسب

ناتان Pilling Kitsap Sunمنتشر شده 6:00 PM EDT 22 مه سال 2020ردموند – برای بخشی بهتر از دو قرن پاپ منابع و سلف

توسط ABESTANEWS در 3 خرداد 1399

ردموند – برای بخشی بهتر از دو قرن پاپ منابع و سلف خود پاپ & Talbot انجام کسب و کار در, Kitsap, شبه جزیره, مدیریت چوب با ارزش زمین به کارگیری Kitsap ساکنان و توسعه محله های بسیاری در حال حاضر در خانه تماس بگیرید.

تاسیس در سال 1985 پاپ منابع کسب و کار خود را خواص و کارکنان جذب شده به چوب غول Rayonier که دفتر مرکزی اش در فلوریدا در یک کسب که بسته در اوایل این ماه.

از طریق پاپ & Talbot, پاپ منابع می تواند ردیابی ریشه های آن به سال 1853 دهه قبل به واشنگتن استقلال در تاسیس North Kitsap آسیاب شهر بندر قمار است. که دیدم میل زد تا 1995 بود و تبلیغ به عنوان قدیمی ترین به طور مداوم عامل آسیاب در شمال امریکا هنگامی که آن را بسته است.

"آن را به سمت چپ یک علامت مهم آن واقعا" گفت: Jon رز جمهور المپیک اموال گروه پاپ سابق منابع فرعی که در حال حاضر تحت Rayonier خواهد شد مدیریت شرکت املاک و مستغلات و دارایی در دولت است. "این بخشی از تاسیس Kitsap اقتصاد است. که دیدم آسیاب بزرگ بود شغل ارائه دهنده آن مرکز فعالیت است. آن را یکی از منابع اصلی اشتغال قبل از وجود نیروی دریایی کشتی سازی و همه دولت اشتغال است که ما در حال حاضر."

رز همچنین با اشاره به شرکت میراث در پارک خواص آن کمک به ایجاد طریق, Kitsap, جنگل و خلیج پروژه پس از این شرکت اعلام کرد که خروج North Kitsap در سال 2007.

"ما کمک کرد تا با جمع آوری کمک های مردمی ما کمک خدمات در نوع حدود یک میلیون دلار از کارکنان وکلا و مهندسین و چه خارج از آن بود Kitsap جنگل و خلیج پروژه," او گفت:. "همه در همه 20 سال گذشته پاپ کار با جامعه برای حفظ 4,600 هکتار است که دائم دسترسی عمومی."

همراه با پروژه های مانند buildout از پورت قمار به یک جامعه شلوغ و بلند مدت توسعه Arborwood زیادی پروژه مسکونی در کینگستون Rayonier به دست آورد 125,000 هکتار از پاپ منابع متعلق به چوب در واشنگتن در مقابله. مستقر در ردموند پاپ منابع متعلق به حدود 46,500 هکتار در Jefferson County, 16,500 هکتار در شهرستان Kitsap و 7,200 هکتار در ماسون شهرستان شرکت کرده بود گفت: هنگامی که آن را اولین بار اعلام کرد در سال گذشته است که یک معامله گردید.

"رویکرد ما به کسب و کار شده است و بسیار شبیه و فرهنگ ما بسیار شبیه هستند تا 180 درجه تغییر است نمی توان انتظار داشت" گفت: Alejandro barbero از مدیر توسعه استراتژیک و ارتباطات در Rayonier. "ما می بینیم برخی از حداقل دوره اصلاحات در اینجا وجود دارد."

بیشتر پاپ منابع کارکنان در حال پیوستن به شرکت جدید barbero از گفت. چند سمت چپ شرکت یا تصمیم به قبول ارائه می دهد با Rayonier و 13 مواضع عمدتا در تکراری شرکت, نقش های در حال حذف شدن است.

این دو شرکت تا به حال یک لینک قوی از ابتدا در Rayonier رئیس جمهور و مدیر عامل دیوید Nunes که مشغول به کار در پاپ منابع در مدیریت نقش ها از سال 1997 تا سال 2014 از جمله 12 سال به عنوان مدیر عامل قبل از مصرف در Rayonier ،

قبل از خرید Rayonier متعلق به اجاره و یا مدیریت در حدود 2.6 میلیون هکتار از چوب زمین در نیوزیلند و ایالات متحده از جمله در اطراف 384,000 هکتار در شمال غربی اقیانوس آرام. این شرکت در اصل تاسیس در سال 1926 در شلتون به عنوان راینر خمیر و کاغذ شرکت.

"این ها با کیفیت بالا خواص" barbero از گفت Rayonier را خریداری. "ما سخت کار در بالا بردن ما نمونه کارها. ما 2.6 میلیون هکتار و این 125,000 هکتار به وضوح افزایش سبد ما."

Barbero از گفت Rayonier در نظر گرفته خواهد شد در ماه های آینده چگونه اجازه می دهد تا دسترسی به چوب خواص که پاپ منابع ساخته شده بود در دسترس برای استفاده عمومی است. در حال حاضر استفاده از خود ادامه خواهد داد و تحت همان سیاست هایی که وجود داشته پاپ منابع است.

در غرب آن خواص این شرکت ارائه می دهد طیف وسیعی از مجوزها برای فعالیت هایی مانند شکار و کلی تفریح و سرگرمی است که به های مختلف حقوق barbero از گفت.

"کسانی که بسیار محبوب هستند," او گفت:. "وجود دارد یک زن و شوهر خواص در بخش جنوبی از جای پای ما در واشنگتن در نزدیکی سواحل اقیانوس که در آن کسانی که مجوز دریافت در حراج و فروش آنها در عرض چند ساعت و گاهی اوقات کمتر از یک ساعت. وجود دارد مقدار زیادی از تقاضا برای آن."

اما او گفت: "چه کار می کند در نزدیکی سواحل اقیانوس ممکن است کار نمی کند در Kitsap. ما یک تصمیم خاص است که برای سایت و بهترین سایت است."

رز گفت: او همچنان به نمایندگی این شرکت در پروژه های داخلی مانند پورت قمار و Arborwood. توسعه در سابق می تواند به عنوان اوایل به عنوان 2022 وجود دارد یک فرصت ساخت و ساز می تواند شروع در حالت دوم سال آینده.

بیشتر: المپیک اموال گروه دوباره ماهیگیری به سمت بندر قمار توسعه

در بندر قمار جامعه می تواند بیش از 200 خانه جدید جدید فضای تجاری و دیگر اضافات. برنامه ای برای Arborwood در کینگستون تماس برای 751 خوابگاه ساخته شود در چند مرحله در 360 هکتار سایت در کنار یک فضای خرده فروشی و greenway.

گفت: Rose: "برای چیزهایی مانند Arborwood و پورت قمار من فکر نمی کنم (Rayonier است) رویکرد خواهد بود بسیار متفاوت است که: Arborwood توسعه است اما در آن است رفتن به طراحی و توسعه توسط Rayonier? ما می رویم به فروش همه چیز به سیاتل و اجازه دهید آنها را آن را انجام دهد و ما می توانیم خروج ؟ کسانی که همه تصمیم گیری های که در حال رفتن به گرفتن برخی از مراحل برای رسیدن به پایین."

در بندر قمار به طور مشابه افزایش یافت گفت: "...آیا Rayonier باقی می ماند با آن و یا فروش آن همکاران با آن یا 20 های مختلف تکرار که می تواند موضوع بسیاری از تجزیه و تحلیل."

رز گفت: Rayonier ادامه خواهد داد برای حفظ یک دفتر شرکت در ردموند که باقی خواهد ماند و به عنوان یک مرکز برای شرکت در فعالیت های محلی.

"ما قصد داریم به ادامه کار با شرکت های راه همان است که پاپ است" barbero از گفت. "تمرکز اصلی ما کاملا صادقانه همچنان به چه بهترین چیزی است که پاپ چه بهترین چیزی که Rayonier را و چگونه شما را به آن دو اتفاق می افتد در همان زمان؟"

ناتان Pilling یک خبرنگار پوشش باین بریدج ایسلند, North Kitsap و واشنگتن کشتی برای Kitsap Sun. او را می توان در 360-792-5242, nathan.pilling@kitsapsun.com و یا در توییتر @KSNatePilling.

در نظر گرفتن حمایت از روزنامه نگاری محلی در شهرستان Kitsap: ثبت نام برای اشتراک دیجیتال امروز است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن