Polyamory در طول یک بیماری همه گیر

"برای برخی از polycules فیزیکی لمس و صمیمیت ممکن است به صندلی عقب برای آینده قابل پیش بینی. این البته یک س

توسط ABESTANEWS در 2 اردیبهشت 1399
"For some polycules, physical touch and intimacy may have to take a back seat for the foreseeable future. This is, of course, a strain on any relationship." - UNSPLASH
  • "برای برخی از polycules فیزیکی لمس و صمیمیت ممکن است به صندلی عقب برای آینده قابل پیش بینی. این البته یک سویه در هر رابطه است."
  • unsplash

این جای تعجب نیست که COVID-19 است مختل معمولی ما قدمت روال. مجبور به انزوا با هم اتاقی و یا همکاران و یا در خود ما کروز برای پرت کردن فقط به عنوان آسان (و یا توصیه می شود) آن را به عنوان یک بار بود. در بالای گاه به گاه قدمت حفظ nonmonogamous روابط با چالش هایی برای کسانی که تلاش برای ادامه زندگی عاشقانه خود را. برای بسیاری از مردمی خود را از مشارکت در حال تکامل روز به روز به عنوان اجتماعی فاصله شیفت به صورت عادی و پناهگاه در محل شرایط را مختل پلی سازند. Polycules, صور فلکی و شبکه ها همه مرور همه گیر در راه های مختلف و هر کدام منحصر به فرد خود را مجموعه ای از مرزهای.

مرور یک مشارکت تغییر این مهاجم (و جهانی) نیاز به پی در پی در ارتباط است. شروع سالم مکالمه از محدودیت نیاز می خواهد و نگرانی ضروری است که چند نفر درگیر هستند. همه سلامت در معرض خطر است که جهانی همه گیر می اندازد یک آچار در زندگی دوستیابی خود را. برای برخی از polycules فیزیکی لمس و صمیمیت ممکن است به صندلی عقب برای آینده قابل پیش بینی. این البته یک سویه در هر رابطه است. در حال توسعه یک طرح ضروری است که طراحی کردن یک ایده از آنچه که یک بیماری همه گیر polycule خواهد شد. تکنولوژی مجازی, تاریخ اجتماعی رسانه و ویدیو چت همه راه برای همیشه در ارتباط ماندن و صمیمی است.

لولا گزارش شده است 30 درصد افزایش در پیام ها از ماه مارس و آتش زنه اعلام کرد که آنها تا به حال بیشترین تعداد ثبت ابجو بد و کم مایه—بیش از سه میلیارد دلار در مارس 29. بودن cooped و جدا شده است و مردم هیجان زده (و یا مایل مکالمه ارتباط و صمیمیت) بیشتر از همیشه. بیولوژیکی هلن فیشر انسان شناس گفت, زمان, "عاشقانه عشق هرگز نمی میرند." با زوم FaceTime, پیام های متنی, و, دیگر, خلاق, رسانه, صمیمیت در عجیب و غریب زمان هنوز هم شایع و ممکن است. برنامه های مانند لولا راه اندازی کرده اند "تاریخ-از-صفحه اصلی" ویژگی های که ساخته اند آن را ممکن است برای افرادی که به چت تصویری و یا هاپ در یک تماس تلفنی به جای جلسه IRL. برای پلی مردمی به دنبال به دنبال جدید له این است و راه دسترسی به ادامه دوستیابی (و هنوز هم ماندن جدا شده). اما برای مردمی که در دراز مدت همکاری های همه گیر را معرفی کرده است قابل توجه ضمنی تغییرات.

"من دیده نمی شود هر یک از شرکای دیگر به مانند چهار هفته در حال حاضر. ما شده ایم با تجربه از راه دور دوستیابی می گوید:" دی* یک اسکوکی ساکن است که در polyamorous مشارکت و برای هفت سال گذشته. دوستیابی در حالی که جداسازی شامل تماس صوتی, چت (با استفاده از برنامه ای به نام اختلاف) فیلم شب از طریق Netflix و چند خرما از طریق عبور از حیوانات. دی در حال حاضر به زندگی با همسر او که ضعف سيستم ايمنی و چون دی دیدن سه نفر دیگر از همکاران او در می یابد که به شدت quarantining خود شده است بهترین تصمیم است. دی و شرکای عمل آشپزخانه-میز polyamory است که زمانی که همه مردم می دانند که یکی از دوستان با یکی دیگر. Metamours—یک اصطلاح است که اشاره به شریک زندگی خود را شریک همه دوستان زمانی که تمرین آشپزخانه-میز polyamory (اصطلاح است که با الهام از این ایده که هر کس در polycule نشسته است با هم در یک میز آشپزخانه). برای دی, این نوع عمل مفید بوده در حالی که قرنطینه. "این خوب است من کل polycule به عنوان پشتیبانی شبکه. ما تمام شده است قادر به نگاه کردن به یکدیگر و کسانی از ما که سالم هستند/کاهش خطر ابتلا به فروشگاه می توانید برای هر یک از دیگر."

نیویورک شهرستان, وزارت بهداشت و درمان منتشر شد دستورالعمل در شیوه های رابطه جنسی ایمن در طول COVID-19 و توصیه می شود که مردم تنها داشتن رابطه جنسی با فرد است که آنها زندگی می کنند و توصیه می شود که "شما را امن ترین شریک" است که به تشویق ایمنی و رضایت از طریق, خود ارضایی. با کروناویروس پخش از طریق قطرات بزاق پلی زوج تا به حال به تصمیم گیری های دشوار در مورد نحوه ادامه همکاری. برای مردمی که چندین شریک انتخاب آن شریک به قرنطینه با ممکن است کمی دشوار است. متعادل کننده احساسات و خواسته ها و جنسی ایمن در طول یک بیماری همه گیر می تواند ایجاد شقاق در پایدار polycule. بسیاری از زوج ها با من صحبت کرده اند که بحث در مورد این بیماری همه گیر و همچنین اقدامات ایمنی کاملا اطمینان و آرامش.

برای بزرگنمایی کلیک کنید A text conversation between two members of a poly couple shows just what kind of anxieties can occur.
  • متن مکالمه بین دو نفر از اعضای یک پلی, زن و شوهر نشان می دهد که چه نوع از اضطراب می تواند رخ دهد.

استیون* و سیلویا* اند و با هم به مدت سه سال و به مرور همه گیر یک روز در یک زمان. استیون شده است با خود تودرتو شریک برای ده سال و سیلویا, بودن, انفرادی, پلی شده است قدمت یک شریک جدید برای چهار ماه. "هنگامی که ماندن در خانه و نظم در آمد من تودرتو شریک و من تا به حال یک بحث کوتاهی است که ما هنوز هم از دیدن هر یک از دیگر شرکای تا زمانی که همه راحت با آن و اطمینان حاصل شود که ما را محدود می کند تا آنجا که ممکن است تعاملات خارج از ما 'غلاف' و امن در هنگام انجام این کار می گوید:" استیون.

Steven خود تودرتو شریک زندگی خود را metamours همه قادر به کار از خانه در طول جداسازی اما سیلویا است که هنوز برخی از کاهش ساعت. در ابتدا استیون می گوید که او تا به حال چند نگرانی در مورد دیدن سیلویا چرا که او با در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی مناسب برای محافظت از خودش. پس از سیلویا گوش Dan Savage پادکست که در مورد موضوع دوستیابی در طول یک بیماری همه گیر او شد به طور فزاینده ای نگران است. پس از شنیدن وحشی مشاوره برای مردمی نیست برای دیدن شرکای خود را اگر آنها زندگی نمی کنند با آنها سیلویا نمایش در همه چیز منتقل شده است. سیلویا رفت و از دیدن هر دو از شرکای خود را به طور منظم و صرف حداقل دو شب در هفته با هر یک از آنها واقعا محدود کردن زمان خود را. به تازگی او نگرانی در مورد وضعیت شروع به افزایش است. "بزرگترین مشکل من مواجه شده اند به تازگی این است که من هنوز هم نیاز به کار در محل در دفتر من," او می گوید. "اگر چه ما کمتر از ده نفر در حال حاضر مشغول به کار در دفتر ما, و ما در حال انجام همه چیز را در قدرت ما برای حفظ فضای کاری ما و ما به عنوان پروتکل های امن و پاک که ممکن است من هنوز هم احساس می کنم که من به عنوان بزرگترین تهدید برای من و همکاران بهداشت و درمان به عنوان آنها هر دو کار از جایی که آنها شده اند پناه در محل نزدیک به یک ماه است."

برای سیلویا او بزرگترین نگرانی این است که برای دیگران در polycule که ممکن است تحت تاثیر انتقال ویروس است. "پس از بسیاری از مکالمات طولانی و با وجود دانستن خطر هر دو از همکاران من در علاوه بر این به شریک زندگی خود را زندگی می کنند-در شریک شده است و مصمم است که آنها هنوز هم می خواهم به دیدن من," او می گوید. گفتگو با تمرکز بر بهداشت و ایمنی مرزها و خواسته ها و نیازهای همه می آیند به خط مقدم برای سیلویا و جدیدترین شریک است. احساس راحتی بیشتری با این وضعیت او تصمیم گرفته است به منظور کاهش تعداد روز او را می بیند هر یک از شرکای خود را و اقامت در بالا از شستن دست و سایر اقدامات احتیاطی. در حال حاضر سیلویا می گوید: او را در ادامه مشاهده کنید شریک زندگی خود را تا زمانی که آن است که دیگر امکان پذیر است.

از دست داشتن 75 درصد از درآمد خود را به او سلامت روحی و روانی رنج می برد. "من شریک طولانی مدت به شدت فوق العاده و شده است وجود دارد برای من وقتی که من نیاز به اطمینان و حمایت عاطفی; هر دو او و خود را زندگی می کنند-در شریک شده اند مانند خانواده من از طریق این تجربه را آورده است که همه ما را به هم نزدیک به عنوان یک شبکه و به عنوان دوستان" او می گوید. از زمان شروع این بیماری همه گیر سیلویا حذف شده است OkCupid و تصمیم به توقف تمام ارتباطات با مردمی جدید در هر نرم افزار دوستیابی.

رائه McDaniel خبره درمانگر و بنیانگذار عملی جسارت می گوید که ارتباط با عزیزان ما ممکن است نگاه متفاوت در طول همه گیر و این "راه های جایگزین از اتصال به سادگی ممکن است به طور کامل نیازهای شما را برآورده. و این خوب است." آنها می گویند وجود دارد باید اذعان "که ما در حال رفتن را از طریق جمعی برداشت و غم و اندوه در مورد قادر بودن به با هر کس که ما را دوست دارم." McDaniel می گوید: ما باید اذعان کرد که ما از دست کسی در این "غیر طبیعی ، McDaniel می کند توجه داشته باشید که این بیماری همه گیر خواهد شد و به احتمال زیاد فشار مشارکت. "مجبور به جدا از جوامع از دوستان و دوستداران به طور یکسان می تواند بسیار دشوار است زمانی که جامعه یک منبع اصلی ارتباط معنی و احساس تعلق" آنها توضیح دهد.

جدایی از شرکای دیگر می توانید بسیار زیاد غم و اندوه است. McDaniel می گوید که با احساسات که "در حالی که همچنین تلاش برای ساخت [a] ارتباط با شریک زندگی در مقابل شما (که شما می توانید فضای قابل توجهی از زمان حال) می توانید با قرار دادن یک گونه منحصر به فرد در روابط است."

آنچه می تواند پلی مردمی را در طول یک بیماری همه گیر? اگر چه McDaniel نیست, یک پزشک, آنها توصیه می کنند که مردم سعی می کنید و باید یک "پلی وفاداری" تنظیم است که در آن پلی مردمی حلقه به رابطه خود را به هم بودن. "در COVID-19 زمینه من این را یک گام بیشتر و می گویند که یک بسته "همه گیر polycule' که در آن هر یک از اعضای polycule از جمله metamours تنها در قابل توجهی در تماس با دیگر اعضای polycule."

برای مردمی که نمی تواند جدا با هم هیچ ترس. ما در زندگی در عصر تکنولوژی. ما بلعیدم و در حال حاضر زمان برای استفاده از منابع آن است. "تماس های ویدئویی هستند یک راه عالی برای اتصال به عنوان ما همه کشف شده در هفته های اخیر می گوید:" McDaniel. "اجتماعی دور پیاده روی می تواند یک راه خوب برای اتصال و گرفتن برخی از هوای تازه در همان زمان. همچنین مدرسه عشق نامه است." این بار نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تبدیل شدن به خلاق تر در ابراز احساسات و تجربه جنسی. McDaniel نشان می دهد, پیامک جنسی, سکسی همه گیر selfies, و, اسباب بازی های جنسی است که می تواند توسط کنترل از راه دور. "پر کردن یک Yes/No/شاید لیست هم افزایش می دهد, پیش بینی از یک مراسم."

انزوا می تواند زمان برای آزمایش است. آیا این بدان معناست که چیدن تا یک قلم مو شروع یک دستور جدید و یا در نهایت خرید که از راه دور اسباب بازی های جنسی (من شخصا پیشنهاد می کنم از شکوه 2). در حالی که این بیماری همه گیر ایجاد مشکل انقباض برای مردمی که تاریخ چند نفر, آن همچنین می توانید یک زمان برای نزدیک و عاطفی شکوفا. در حالی که هر polycule خواهد شد که مجموعه ای متفاوت از ملاحظات ایمنی باید تحت فشار قرار دادند به خط مقدم. "با دیدن یک شریک سخت است اما همه ما نیاز به انجام سخت چیزهایی که در حال حاضر و پاداش است نه ارزش در معرض خطر به کسانی که در معرض خطر عوارض ناشی از COVID-19 می گوید:" McDaniel. تا زمانی که درب باز برای ارتباطات حضورها و صداقت این خیلی باید (در نهایت) منتقل می کند. v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن