Pensacola جشنواره هنر گچ 'بیایید گچ در مورد آن!' می رود مجازی

از کارکنان گزارش منتشر شده 4:07 PM EDT Apr 21, 2020گچ جشنواره هنر "بیایید گچ در مورد آن" منتقل شده آنلاین در ا

توسط ABESTANEWS در 3 اردیبهشت 1399

گچ جشنواره هنر "بیایید گچ در مورد آن" منتقل شده آنلاین در این سال, اما هنوز هم ارائه می دهد یک فرصت برای Pensacola منطقه هنرمندان از همه راه راه برای نشان دادن مسائل خود را.

بیایید گچ در مورد آن! به ارمغان می آورد جامعه با هم به صورت مجازی سرگرم کننده پر در هفته از فعالیت ها و جشن چه چیزی باعث Pensacola چنین جایگاه ویژه ای برای زندگی و بازی.

هنرمندان دعوت شده به خود را ارسال کنید هنر گچ پروژه به "بیایید گچ در مورد آن" 2020 CivicCon Facebook رویداد مارس 20-30. در حالی که حرفه ای هستند تشویق به شرکت دوباره اعضای جامعه در همه سنین را تشویق به رول تا آستین خود را و کمی سرگرم کننده با گچ به عنوان به خوبی. کسانی که نیاز به گچ می توانید "گرفتن و رفتن" یک بسته از گچ از کامل ساده Brewing Co., 50 E. باغ St., رایگان, در حالی که منابع تاریخ و زمان آخرین.

بیشتر: Pensacola 'بیایید گچ در مورد این جشنواره جستجو برای هنرمندان حرفه ای

همه مطالب در Facebook رویداد منتشر خواهد شد در یک ویژه "گچ جشنواره" آلبوم در PNJ.com و بهترین هنر توسط رده سنی خواهد بود برجسته در یک TEPFER نسخه قابل چاپ. دسته بندی ها 0-4 سال 5-8 سال 9-12 سال 13-18 ساله و "حرفه ای" برای کسانی که بیش از 18. هنر فرستاده شده باید شامل شرح کار همراه با نام هنرمند و سنی است.

پست با بیشترین لایک و سهام (امثال اینها یک نقطه سهام 2) در دسته خود را خواهد بود که برنده. مسابقه به پایان خواهد رسید و به طور رسمی در 5 p. m. در 30 آوریل.

سال گذشته افتتاحیه جشنواره آمد از شرکت کنندگان از پیتر Kageyama را CivicCon ارائه در ایجاد یک شخصیت دوست داشتنی شهر. Pensacola معمار دین Dalrymple پیشنهاد ایده جشنواره هنر گچ به CivicCon بنیانگذاران پنجم Studer, ایده آتش گرفت و یک تیم از داوطلبان به رهبری میشل Salzman آورده و آن را به زندگی است.

این رویداد در نظر گرفته شده است به عنوان یک محل برای افرادی که عاشق Pensacola برای ایجاد یک منحصر به فرد و سرگرم کننده تجربه هر کس در جامعه است.

CivicCon یک ابتکار عمل مشترک از TEPFER و Studer جامعه موسسه در نظر گرفته شده را Pensacola به مکانی بهتر برای زندگی و کار و رشد و سرمایه گذاری از طریق مدنی مکالمات و برنامه ریزی هوشمند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن