Pensacola, ساحل, کسب و کار امیدوار برای ساحل مشغول بازگشایی جمعه

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:19 PM EDT May 30, 2020Pensacola, ساحل, کسب و کار در حال تلاش بر

توسط ABESTANEWS در 12 اردیبهشت 1399

Pensacola, ساحل, کسب و کار در حال تلاش برای آماده شدن برای روز جمعه افتتاح این ساحل پس از اینکه بسته برای بیش از یک ماه اما آنها کاملا نمی دانم چه به انتظار.

حوض در Pensacola Beach تصمیم به نزدیک در حالی که ساحل بسته شد اما باز خواهد شد به ارائه را از دستور شروع جمعه گفت: Scott نلسون متصدی بار مدیر. کارکنان دستور داده اند در مورد همان مقدار از موجودی آن را به عنوان به طور معمول برای این زمان از سال اگرچه نلسون مطمئن نیست که چه نوع از کسب و کار, ساحل, بازگشایی به ارمغان بیاورد.

سفر است که هنوز هم تقریبا غیر موجود و Airbnb صاحبان ممنوع است, از اجاره آپارتمانهای خود را.

"پس از همه این که می داند چه اتفاقی خواهد افتاد" نلسون گفت. "جمعه است ما برای اولین بار بعد باز در چندی و من هیچ نظری ندارم آنچه در آن خواهد بود."

Pensacola Beach باز خواهد شد از 30 دقیقه قبل از طلوع آفتاب تا 30 دقیقه پس از غروب آفتاب آغاز صبح جمعه. تعدادی از محدودیت در محل از قبیل عدم دسترسی به منطقه تحت اسکله یا دستشویی های عمومی و ساحل را برانگیخت قرار است به عمل اجتماعی فاصله.

رستوران محدودیت نمی شل کردن تا روز دوشنبه در زمانی که آنها می تواند باز کردن 25% از اتاق ناهار خوری و گسترش فضای صندلی شش فوت از هم جدا. تا آن رستوران ها محدود خواهد شد به به به سفارشات.

امی مارتین مالک Flounders و خرچنگ گفت که او حداقل انتظار برای رفتن فروش به بالاتر از آنها شده اند در ماه گذشته.

"این بسیار سخت (پیش بینی). ما نمی دانیم که آیا شما باز بماند دیر و یا آب و هوا را باز زود" مارتین گفت کارکنان فقط نگردند همه چیز آنها معمولا نیاز برای خود آیتم های منو.

در این هفته گذشته برای اولین بار برای Flounders, الکل فروش فقط به عنوان بسیار به عنوان مواد غذایی خود را پس از فروش برخی از نمادین ترین نوشیدنی ها را می توان به مارتین گفت.

"من فکر می کنم همه فقط خوشحال به دریافت سوخت دیزل یا یک خرچنگ دام به خصوص در حال حاضر که آنها می توانید آنها را به رفتن و آنها را به یک درب بر روی آنها و آنها می توانید به نشستن در ساحل و یک پیک نیک با خانواده" مارتین گفت.

اسکله آینده: Pensacola ساحل اسکله به بازگشایی در روز شنبه برای ماهیگیری

حیوانات رشد: ساحل بسته شدن ممکن است امیدوار کننده ای برای دریا, لاک پشت shorebird تودرتو فصل

دیو گرین, آب, رئیس ایمنی برای Escambia County, گفت:, آن را نیز دشوار است به می گویند که چگونه بسیاری از مردم به انتظار دیدار ساحل این آخر هفته.

"وجود خواهد داشت از مردم در اینجا. ما فقط امیدواریم که که هر کس کار می کند و همکاری با دستورات هستند که با توجه به" گرین وود گفت. "ما فقط یادآوری آنها را به فاصله اجتماعی. که بخشی از ماموریت ما این است که به آموزش و محافظت می کند."

این شهرستان را حدود 30 غریق در وظیفه در روز شنبه و یکشنبه که مقیاس از تعدادی بود که در وظیفه به تازگی.

پس از بسته شدن نجات غریق ساخته شده اند تقریبا 4000 تماس با مردم در ساحل در 41 روز. او گفت: هر کس بیشتر بود پذیرای پیام و چپ ساحل پس از نجات غریق تحصیل آنها.

گرین گفت: نجات غریق پیش بینی آخر هفته آفتابی با گشت و گذار و آب های آرام.

"این رفتن به یک آخر هفته بزرگ. من به دنبال به جلو به آن است و بسیاری از مردم هستند" گرین وود گفت.

یکی از این افراد است جزیره شراب و مشروب صاحب Manoj پاتل که فروشگاه بوده است "بسیار آرام" از ساحل تعطیلی.

از آنجا که ساحل, بسته شدن, او گفت که او را از دست داده و حدود 90 درصد از فروش با وجود اینکه قادر به باز باقی می ماند میان رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' امن تر-در-خانه سفارش. او تا به حال به سطح شیب دار تا سفارش موجودی هر چند به دلیل مقدار از محصول خود را پس از بسته شدن.

"امیدوارم تعداد زیادی از مردم را نشان می دهد و لذت بردن از ساحل پس از یک زمان طولانی است که برای مطمئن. و خواهیم دید که برخی از کسب و کار بالا رفتن امیدوارم" پاتل گفت: "در این زمان از سال ساحل (به طور معمول خواهد بود) پر رونق با تعداد زیادی از گردشگران و مردم آمدن به ساحل و هتل ها پر خواهد شد و همه چیز را ما انجام کسب و کار خوب."

بسته شدن نبوده است همه بد در برخی از جنبه های. این Audubon فلوریدا مشخص شده است حداقل چهار یا پنج مستعمرات از shorebird لانه که وارد شده اند در طول زمان پایین به سیگنال مقامات امنیت عمومی و در حال حاضر ساحل را برانگیخت روشن باقی بماند.

کارولین Stahala, Shorebird مدیر برنامه برای Aububon فلوریدا گفت: در حال حاضر حداقل الگوهای و کفگیر انواع پرندگان تودرتو در Pensacola Beach.

قابل رویت ترین مستعمرات در نزدیکی تعطیلات مسافرخانه اکسپرس Portofino و مورگان پارک. او گفت: مردم می توانند به آنها نگاه کنید اما نیاز به نگه داشتن یک فاصله امن به خصوص اگر پرندگان شروع موجد خسارت در نزدیکی آنها.

"ما قصد داریم به درخواست مردم به احترام فضای خود را کمی. درست مثل مردم هستند و قرار است به فاصله شما می توانید چیزی مشابه با پرندگان" Stahala گفت. "آنها تا به حال سواحل خود را برای مدتی در حال حاضر, بنابراین آنها به نوع مجموعه خود را کمی سرزمین."

اگر ساحل را برانگیخت پیدا کردن یک لانه که مشخص نیست برای محافظت از سایت آنها باید ایمیل Stahala در cstahala@audubon.org.

کارکنان در خرم دلفین غروب صدف نوار و جلو پنجره نیز استفاده از سرعت زمان در ساحل. کارکنان مشغول به کار در چند هفته گذشته به رنگ مبلمان و سرویس بهداشتی و ساخت خارج از میزبان ایستاده سرور و ایستگاه های.

"ما آماده برای رفتن. برای چند هفته گذشته ما شده اند ساختمان و نقاشی و فقط آماده شدن برای سیل, ما امیدواریم که که نشان می دهد تا به ساحل گفت:" فراری Ferreira, general آخور. "آن را خوب و روشن و رنگارنگ و شاد و ما فقط نمی توانید صبر کنید برای همه به اینجا."

فریرا گفت: او فقط انتظار آخر این هفته به کمی بیشتر از این به رفتن مواد غذایی و نوشیدنی آنها انجام شده است پس از بسته شدن. او بزرگترین نگرانی های حفظ موجودی خود را با تمام ساحل رستوران نیاز به نظم در همان زمان به خصوص صدف. این دلفین شاد و خرم نبوده است آنها چون آنها چنین کوتاه عمر.

"فقط تدارکات گرفتن تمام ساحل رستوران های پر پشت کردن با منابع آنها نیاز دارید. بدیهی است که بیش از این در ماه گذشته ما دستور داد حداقل فقط به اندازه کافی برای دریافت" Ferreira گفت. "ما همه فقط امید ما می توانید صدف."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب