Otherworld تئاتر متحد پارسه و تئاتر پیشرفته

نقش بازی کردن بازی ها و تئاتر به نظر می رسد پس از نزدیک تراز وسط قرار دارد که آن را تعجب آور نیست بیشتر شرکت ه

توسط ABESTANEWS در 8 خرداد 1399

نقش بازی کردن بازی ها و تئاتر به نظر می رسد پس از نزدیک تراز وسط قرار دارد که آن را تعجب آور نیست بیشتر شرکت ها نیست به طور کامل در آغوش پرنیان فرهنگ به عنوان بخشی از زیبایی خود را. (اگر شما می توانید بر این باورند که دزدان دریایی به نحوی به طور معجزه آسایی به نظر می رسد در نیک از زمان به صرفه جویی در مارینا زندگی شکسپیر Periclesشما تقریبا می توانید بر این باورند هر یک از روایت تاب در LARPs.) و از نظر عملی نیز وجود دارد helluva بزرگ مخاطبان بالقوه در انجمن طرفداران برای شرکت های تئاتر مشتاق به رسیدن به مشتریان جدید.

اما هنوز هم نسبتا نادر جهان از بازی های آنلاین به نظر می رسد روی صحنه فراتر از سطح استعارههای و broad-brush کلیشه ها در مورد nerd فرهنگ است. یک استثنا است Madhuri Shekar 2014 بازی در عشق و وارکرفتکه حاوی داستان در مقطع کارشناسی "پرنیان دختر" و احساسات پیچیده در مورد روابط با جهان وارکرفت. شکار بازی دریافت چندین تولیدات سراسر کشور از جمله یکی با شیکاگو Halcyon تئاتر در سال 2015.

برخی از سالن های تئاتر نیز به طور فزاینده ای وام گرفتن عناصر ساختاری از LARPs از طریق همهجانبه را انتخاب کنید-شما-خود-ماجراجویی stagings. انگلستان شرکت Punchdrunk را بیشتر خوابخود سایت خاص سرپايي را در مکبث است که در نیویورک برای سال, که در آن کاربران سرگردان را به عنوان آنها را از طریق یک سری از اتاق فراخوانی از "اسکاتلند بازی" به ذهن می آید. اما این تولیدات تکیه به طور کامل به بازی با فرهنگ است. کاربران در حال voyeurs که می تواند راه رفتن در اطراف که در آن آنها را انتخاب کنید به جای فعال شرکت کنندگان در این روایت است.

اما برای چند سال گذشته Otherworld تئاتر شده است با موفقیت ایجاد ارتباطات قوی تر بین بازی و تئاتر است.

مناسب, ایده برای Otherworld آمد به مدیر هنری تیفانی کین شافر در حالی که او در انتظار در خط برای نیمه شب انتشار تصویری بازی Skyrim. شافر که تحصیل در رشته کارگردانی در دانشگاه کلمبیا شیکاگو در آن زمان اشاره می کند که "وجود دارد بسیاری از بحث [در کلاس] در مورد" چگونه ما در تعامل با افراد جوان در تئاتر ؟ تئاتر در حال مرگ است, شما می دانید.'" به دنبال در اطراف خط شافر می گوید او تصمیم گرفت "این قوم من هستند و من می خواستم به تئاتر که در آن مردم در حال ایستاده در خط در نیمه شب صحبت کردن در مورد این روایت که آنها در حال رفتن به کشف."

از زمان تاسیس آن در ماه ژوئن سال 2012 به عنوان یک تئاتر اختصاص داده شده به داستان های علمی تخیلی و فانتزی Otherworld این محصولات شامل لوازم جانبی کلاسیک علمی تخیلی داستان مانند Ray Bradbury مرحله نسخه از رمان فارنهایت 451 و Edgar Rice Burroughs را یک شاهزاده خانم از مریخ (اقتباس شده توسط شافر و نیک Izzo) به اصلی داستان های فانتزی مانند جوزف Zettelmaier را زمستان گرگاین شرکت نسخه از تعطیلات نشان می دهد. اما آنها نیز حاوی مقدار زیادی از کار خود را با باز قدردانی برای آنچه در آوردن در جهان از بازی می توانید انجام دهید روی صحنه.

سال گذشته آنها پرده برداری فوق العاده ریچارد جهان سومبه مراسم تحلیف تولید خود را در خانه احمق Shakespeare Company. که نشان می دهد ایجاد شده توسط مدیر جاشوا Messick و کتی Ruppert شکست هم Richard III با شخصیت های نینتندو; دوک لوئیجی بازی فریبنده مدعی تنظیم علیه ماریو و شاهزاده خانم هلو. خواننده منتقد KT Hawbaker توصیف آن به عنوان "یک لعنتی بوق زدن." در علاوه بر این به اسکریپت تولیدات Otherworld نیز ارائه شده هفتگی بداهه Dungeons & Dragons. (احمق شکسپیر و Ruppert همچنین ایجاد PickleRickicklesیک mash-up از Pericles و Rick and Morty.)

مانند هر دیگر تئاتر در جهان Otherworld را زنده نشان می دهد در حال حاضر در وقفه در طول بیماری همه گیر. اما آنها تصمیم به انجام بیش از فقط با قرار دادن مواد آرشیوی در وب سایت خود را (هر چند شما می توانید ثبت نسخه از سوپر ریچارد جهان سوم و دیگر نشان می دهد آنلاین—برخی رایگان و برخی از در دسترس برای هزینه های کوچک از طریق Patreon). آنها تصمیم به استفاده از خاموش شدن به رفتن و حتی بیشتر را به جهان از بازی های آنلاین.

در اواخر ماه آوریل این شرکت پرده برداری کرد VALHA11Aخود را برای اولین بار تمام دیجیتال مجازی LARP از طریق آن در خانه بازی تولید شرکت طلوع LARP بازی. طلوع تولید شده در فرد LARP حوادث در طول سال مانند تاریکی دخمه پرپیچ و خماست که تساوی در ترسناک گوتیک و انگلیس: مدرسه جادوگریکه همانطور که از عنوان پیداست با استفاده از جهان از سحر و جادو خود را به عنوان پس زمینه.

VALHA11A تکمیل اولیه آن قوس در مه 27, اما خواهد شد بازگشت برای یکی دیگر از قسط بعد از آن در تابستان است. "شما ثبت نام و شما در بازی به پنج قسمت برای شخصیت خود را در" توضیح می دهد که شافر. این قضیه برای این بازی این است که بازیکنان "Vikens" و یا اعضای یک نژاد باستانی شناخته شده برای خود را interstellar ناوبری مهارت و آنها باید کامل سفر شناخته شده به عنوان "Grand مراسم." بازیکنان را انتخاب کنید یک کشتی در ابتدای بازی که یادداشت شافر "نوع دیکته چه نوع از تجربه شما" گرچه بازیکنان همچنین می توانند از طریق زوم آوت اتاق, سفر به عرصه های مختلف. بازیگران از Otherworld گروه بازی کاپیتان, هوش مصنوعی, کامپیوتر, و خدمه همکار. لازم نیست برای یک بازیکن به عنوان بخشی از اولین arc یا "حماسه" به عنوان شافر تماس آن را فراموش دوم. Otherworld اتهامات بازیکنان 35 دلار در هر قسمت یا 150 دلار برای کل کمپین; اولین saga بازی چهارشنبه ساعت 7 بعد از ظهر به مدت سه ساعت.

Otherworld انجام داده است خود را همهجانبه سرپايي محصولات در گذشته مانند 2015 را رفته تیره, استوارت Bousel داستان از شکارچیان خون آشام صحنه در اپورته United Methodist Church. و غیر دیجیتال LARPs با طلوع درگیر "مصرف بیش grand املاک و مردم به ماندن در آنجا برای سه روز و آنها LARPing برای سه روز" می گوید شافر.

چالش با VALHA11Aاو یادداشت بود که "چگونه می توانم به شما که ترجمه آنلاین که در آن همه چیز بسیار سرد است ؟ حداقل در حال حاضر انسان ها استفاده می شود برای اتصال از طریق یک صفحه نمایش. انسان استفاده می شود به دنبال یک لنز. ما تا به حال برای آموزش مجدد ما بازیگران یک کمی به عنوان NPCs [شخصیت های غیر بازیکن]." او می افزاید: "برخی از چالش با آنلاین بودن است که تاخیر و به عنوان بازیگران در یک اجرای زنده شما همواره در تلاش برای پر کردن فضا با محتوای با درام با تغییرات نور, آنچه شما باید. در یک حس دیجیتال هنگامی که شما نمی توانید کسانی که نشانه های اجتماعی و یا زبان بدن نشانه ها شما باید صبر کنید هفت ثانیه برای شخص دیگر برای پاسخ به هر آنچه در آن است شما باید فقط انجام می شود. آن را احساس بسیار بیگانه برای برقراری ارتباط در چنین یک راه است. ما اولین قسمت این بود که کمی با عجله و ما بازخورد از مخاطبان ما در مورد 'ما نیاز به زمان برای پردازش اطلاعات است.'"

هنوز شافر می بیند جدید آنلاین LARP خلاقیت به عنوان نه فقط یک راه برای پر کردن زمان قبل از Otherworld می تواند بازگشایی خود را به محل برگزاری, اما به عنوان بخشی از شرکت بزرگتر ماموریت بودن یک "پل" بین بازی طرفداران و دوستداران تئاتر. "این واقعا پیشرفته که تحت فشار قرار دادند از طریق برای ما. ما مانند یک تو رفتگی در دیوار شرکت. ما هیجان زده برای پیوستن به این جامعه از پارسه و پیشرفته به طور یکسان در ایجاد یک جامعه و یک خانه برای آنها. این فن پایه خیلی اختصاص داده شده به کمک به داستان های علمی تخیلی و فانتزی داستان گرد هم می آیند که آن را واقعا آنها حتی در حال حاضر در این بیماری همه گیر از COVID که آمده اند از طریق برای ما و حمایت از هنر است که ما در حال انجام آنلاین. بنابراین . . . برچسب برکت است." v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب