اوباما CBA خواسته های مسکن فرمان در میان بحران های متعدد

[محتوای جاسازی شده] اوباما, جامعه, مزایای موافقتنامه (CBA) | جولای سال 2020 از SoapBox پو در Vimeo. این چند

توسط ABESTANEWS در 1 مرداد 1399

اوباما, جامعه, مزایای موافقتنامه (CBA) | جولای سال 2020 از SoapBox پو در Vimeo.

این چند رسانه ای کراس پلت فرم همکاری با SoapBox تولیدات و سازماندهی این برنامه شامل یک microdocumentary پادکست قسمت و سرمقاله قطعه به عنوان بخشی از صابون عمل می کند. این داستان نیز منتشر شد در SoapBox سرمقاله.

در این قسمت BrownTown لغو احکام صادره ی آن را با Ashli Giles-پرکینز و Ebonée سبز سازمان با جوانان پروژه 100 و اوباما, جامعه, مزایای موافقتنامه (CBA) ائتلاف. باند مذاکرات در مورد اثرات آینده ریاست جمهوری اوباما مرکز (OPC) در شیکاگو سمت جنوب به سازماندهی برای یک CBA برای اطمینان از مسکن مناسب برای ساکنان منطقه و همچنین ارتباط آن با بهداشت و درمان آموزش و پرورش و پلیس.

برای بزرگنمایی کلیک کنید HANNAH LINSKY
  • هانا Linsky

پنج سال پیش از ریاست جمهوری اوباما مرکز (OPC) اعلام آن در صفحه اصلی در سمت جنوب شیکاگو; آن ارائه شد به عنوان یک فرصت برای "احیای" این منطقه است. پس از آن ما مشغول بوده ام شدید در جامعه بحث در مورد تاثیر اقتصادی این مرکز است.

محله مانند وودلاون, South Shore, و, واشنگتن, پارک طولانی رو فشار از gentrification و ما نگران آن است که اوباما در مرکز پتانسیل جابجایی بسیار ساکنان آن امید به خدمت می کنند.

به عنوان دیرین و بومی جنوب-سمت ساکنان ما می خواستیم صدای ما شنیده می شود پس ما را تشکیل اوباما, جامعه, مزایای موافقتنامه (CBA) ائتلاف به اطمینان حاصل شود که ما محله های اطراف مرکز باقی می ماند مقرون به صرفه برای خانواده های کم درآمد جنوب siders. ده هزار وودلاون ساکنان در معرض خطر ابتلا به جابه جایی اگر ما نمی کنند. برای برخی مانند CBA سازمان Kyana ساقی صرف اطلاعیه در مورد OPC کافی بود به زور او را به حرکت می کند. اجاره در حال افزایش است که به تازگی بازسازی و احداث واحدهای که بیشترین زمان مستاجرها در این محله نمی توانیم و قیمت برای فروش مسکن در حال افزایش سریع تر از این شهرستان به طور متوسط.

برای بزرگنمایی کلیک کنید An entrance to "Lightfoot's Tent City" - HANNAH LINSKY
  • ورود به "Lightfoot چادر شهرستان"
  • هانا Linsky

وجود دارد 51 هکتار از خالی زمین های متعلق به شهرستان در وودلاون است که ارائه یک فرصت جدید برای مسکن مقرون به صرفه. هنگامی که ما عبارتند از: زمین خصوصي, مقدار زمین خالی بیش megadevelopments لینکلن متری و 78 ترکیب شده است. هر دو پروژه در حال دریافت میلیاردها دلار مالیات در حالی که وودلاون است که میله میله به دریافت تنها یک بخش برای مسکن مقرون به صرفه برای ساکنان که به نام وودلاون خانه برای چند دهه.

وارد COVID-19. سیاه و Latinx ساکنان در شیکاگو با تجربه بالاترین تعداد موارد و مرگ و میر ناشی از COVID-19. گسترش COVID-19 تکثير شد توسط این واقعیت است که جوامع ما چهره نرخ بالاتر از ازدحام بیش از سایر نقاط شهر است. انگلوود ساکنان به تنهایی سه برابر بیشتر احتمال دارد به زندگی در خانه به سر می برند در مقایسه با زمانی که به Lakeview است که متراکم ترین محله در این شهرستان است. علاوه بر این کم درآمد سیاه و سفید, خانواده ها در سمت جنوب روبرو هستند بالاترین اخراج و نرخ های اجاره بر دوش در شهر.

برای بسیاری از کارگران ضروری است که قادر به کار از خانه دستمزد اغلب بیش از حد کم به پرداخت هزینه افزایش اجاره در محله خود. تقریبا 40 درصد از وودلاون ساکنان کار ضروری شغل در حالی که نزدیک به 20 درصد بیکار هستند. COVID-19 خواهد شد سرعت بخشیدن به اخراج و جابجایی در محله به عنوان ساکنان مجبور به مبارزه برای باقی می ماند خانه به بیش از 20 میلیون آمریکایی در صورت اخراج در ماه های آینده.

و حتی در جهانی همه گیر پلیس همچنان ارتکاب خشونت علیه مردم سیاه و سفید در هولناک نرخ. Breonna تیلور قتل توسط لویی پلیس متصل است به این شهر قصد دارد به تخلیه خانه های اطراف خیابان الیوت به تشویق توسعه لوکس. اصلاحات نمی خواهد آدرس این واقعیت است که پلیس ذاتا نژادپرستانه نهادهای بنابراین فعالان تحت فشار بوده اند پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس و انتقال وجوه برای خدمات اجتماعی مانند بهداشت و درمان و مسکن مقرون به صرفه. در شیکاگو به تنهایی ما صرف $1.8 میلیارد دلار بیش از 40 درصد از بودجه شهرستان اختصاص داده به صندوق عملیات پلیس که در ادامه به آسیب های سیاه و قهوه ای و جوامع به طور نامتناسبی.

در ژوئن 11, 2020, CBA برگزار شد در تمام طول روز اقدام تحت عنوان "Lightfoot چادر شهر" a 24-hour چادر اشغال خالی متعلق به شهرستان بسیاری در وودلاون که به نام این شهرستان برای استفاده بهتر از زمین استفاده نشده برای مسکن مقرون به صرفه و به نام روز شهردار برای حمایت از ائتلاف مسکن مقرون به صرفه کار می کنند. به عنوان بخشی از برنامه گسترده تر Black Lives Matter, جنبش سیاه و جوانان پروژه 100, GoodKids MadCity غیر نظامی پلیس پاسخگویی شورای اسلامی و بسیاری از دیگران ایستاده بود در همبستگی با ائتلاف. آن است که ما دستور پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس به منظور سرمایه گذاری در این جوامع شده اند که از هم جدا شده و هر دو توسط پلیس خشونت و نابرابر نژادپرستانه سیاست.

برای بزرگنمایی کلیک کنید A protest march at "Lightfoot's Tent City" - HANNAH LINSKY
  • اعتراض مارس در "Lightfoot چادر شهرستان"
  • هانا Linsky

شب از چادر شهرستان اقدام دفتر شهردار در پاسخ با به طور قابل توجهی بهبود یافته ارائه و سرب ما حامی Alderwoman ژانت تیلور شده در مذاکرات پس از. به منظور رسیدن به یک توافق شهردار Lightfoot باید اطمینان حاصل شود که 30 درصد از بسیاری شهر ها را کنار بگذارند برای مسکن ارزان قیمت برای 30 سال است. ما همچنین باید اطمینان حاصل شود که آواره وودلاون ساکنان دریافت اولویت را به حرکت به جدید مسکن مقرون به صرفه در این لات و تعداد زیادی کنار برای مسکن مقرون به صرفه در مناطق اجازه می دهد که برای تراکم. وعده کافی نیست; این باید مدون مسکن به دلیل مسائل سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. v

اعتبار: میکرو-مستند تولید شده و کارگردانی شده توسط Caullen Hudson; فیلمبرداری توسط داکوتای Sillyman; ویرایش شده توسط Austin C. Pruett

پادکست مهندسی توسط Genta Tamashiro میزبانی Caullen هادسون و David A. مورن



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن