بودجه جدید در دسترس برای کمک به کسب و کارهای کوچک با اجاره امداد در طول COVID-19

جسی Darland Kitsap Sunمنتشر شده 8:06 PM EDT Jul 17, 2020کسب و کارهای کوچک در Kitsap County واجد شرایط برای دور

توسط ABESTANEWS در 28 تیر 1399

کسب و کارهای کوچک در Kitsap County واجد شرایط برای دور جدیدی از کمک های مالی برای کمک به پرداخت اجاره بها به لطف پول فدرال اعطا شده به دولت های محلی از طریق مراقبت عمل می کنند.

این Kitsap توسعه اقتصادی داد و Kitsap County در حال کار با هم به طور مستقیم منابع مالی از طریق, Kitsap, مراقبت کسب و کار کوچک اجاره امداد کمک مالی برنامه. این کمک مالی با هدف کمک به کسب و کار با اجاره و یا اجاره نامه, هزینه, و آنها می توان عطف به ماسبق برای کمک به هزینه های اوایل آوریل 1.

در مجموع $750,000 داده خواهد شد و به کسب و کار در unincorporated Kitsap County, در حالی که $130,000 اهدا خواهد شد به کسب و کار در شهرستانها با توجه به انتشار اخبار از کها.

این پول می آید از مراقبت در عمل بودجه. شهرستان دریافت $14.9 میلیون. اجاره برای کمک به کسب و کارهای کوچک است که یکی از بسیاری از چیزهایی شهرستان است که با استفاده از پول برای. بودجه برای پناهگاه های بی خانمان تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) تست کیت و بیشتر نیز پرداخت شده با وجوه فدرال گفت: Eric بیکر مدیر سیاست برای Kitsap County است.

هر کسب و کار ممکن است دریافت تا $5,000, تعیین واجد شرایط COVID-19 اثرات.

بودجه باید به طور کامل توزیع شده توسط Oct. 31.

"اثرات COVID-19 را به شدت تحت تاثیر کسب و کار کوچک ما جامعه" Kitsap County کمیسر اد ولف گفت: در آزادی مطبوعات. "کمیسیون می خواهید برای کمک به کسب و کار ما شروع به بهبود خود را و این برنامه است که یک قسمت کوچک از آن تعهد است."

بودجه تعلق می گیرد به کسب و کار واجد شرایط در اول آمده, بر اساس اولین خدمت کرده با توجه به کها. برنامه پذیرفته می شود آنلاین و وجود خواهد داشت سه نرم افزار ویندوز. یکی از اولین باز در ظهر روز جمعه و دیگر آنهایی که به دنبال on Aug. 4 و اوت. 11.

کسب و کار واجد شرایط برای درخواست "مرحله 1" کسانی هستند که در unincorporated Kitsap County است. برنامه های باز در روز سه شنبه. شهرستان خواهد شد جایزه 75 جوایز در مجموع $375,000. اضافی 75 $5,000 کمک های مالی خواهد شد به کسب و کار در unincorporated Kitsap آغاز Aug. 4 و در "فاز 3," 26 کمک های مالی خواهد شد به کسب و کار واقع در شهرستان Kitsap شهرستانها.

تمام برنامه های کاربردی را برای بررسی سازگاری با تمام معیارهای واجد شرایط بودن و تایید شده برای نرم افزار مورد نیاز است. برنامه ناقص را نمی خواهد در نظر گرفته کها گفت.

جزئیات برنامه الزامات واجد شرایط بودن و نرم افزار جدول زمانی و مراحل موجود در www.KitsapCaresSmallBiz.com

برخی شهرستانها در, Kitsap که دریافت مراقبت بودجه نیز انتخاب خود را ارائه می دهد اجاره کمک برای کسب و کارهای کوچک نهفته COVID-19.

پورت اورچارد اختصاص خواهد $100,000 دلار 431,700 مراقبت دریافت پول برای کسب و کارهای کوچک اجاره کمک در جامعه با توجه به شهردار راب Putaansuu.

"بسیاری از آنها تا به حال به اقدامات شدید به منظور نگه داشتن درهای خود را باز کنید," او گفت:. "باغ بندر مراقبت بودجه طراحی شده است برای از بین بردن برخی از این فشار به عنوان آنها همچنان به کار در زمان نامشخص است. به عنوان یک جامعه ما نیاز به ادامه به حمایت همه ما از کسب و کارهای کوچک به شما اطمینان می دهیم که آینده ای روشن را به عنوان ما به جستجو برای یک راه برای از بین بردن ویروس."

برنامه های کاربردی برای پورت اورچارد کسب و کار پذیرفته شده از طریق یک نرم افزار آنلاین است که به صورت زنده از ظهر در اوت. 3.

برمرتون شهردار گرگ ویلر متعهد 250.000 دلار از این شهر را تقریبا 1.3 میلیون نفر در مراقبت در قانون بودجه برای حمایت از صاحبان کسب و کار محلی', اجاره, هزینه ها از طریق شهر برمرتون کسب و کار کوچک کمک صندوق در انتظار تصویب شورای شهر. این شورا رای در بودجه on Aug. 5.

برای واجد شرایط کسب و کار باید 15 یا کمتر کارکنان یک زمان برمرتون و مجوز کسب و کار را تجربه کرده اند COVID-19 اثرات در حالی که عامل یک کسب و کار در محدوده شهرستان. سازمان های غیر انتفاعی و تعاونی ها نیز مجاز به درخواست اگر آنها را ملاقات الزامات واجد شرایط بودن.

برنامه های کاربردی برای برمرتون کسب و کار باز خواهد شد در دو مرحله ، "مرحله 1" باز خواهد شد در ظهر روز Aug. 18 و "فاز 2" باز خواهد شد در ظهر روز Aug. 25.

"این بودجه را تامین کند نیاز حیاتی و کمک به برمرتون کسب و کار که در حال مواجهه با فشار مالی و عدم قطعیت با توجه به COVID-19," ویلر گفت. "با ساخت این سرمایه گذاری در دسترس است و در صورت تصویب توسط شورای کسب و کارهای کوچک خواهد شد و دریافت و حمایت در ساخت برخی از پرداخت های خود را اجاره و هزینه است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب