مادر بزرگ من نبود فقط یک coronavirus آمار. او راه نجات من.

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:05 PM EDT Apr 17, 2020مادر بزرگ من فوت کرد در عید پاک یکشنبه. او آز

توسط ABESTANEWS در 30 فروردین 1399

مادر بزرگ من فوت کرد در عید پاک یکشنبه. او آزمایش مثبت برای COVID-19 آوریل 7 و مرده به تنهایی پنج روز بعد در بیمارستان Beaumont در Dearborn, Michigan. به عنوان من با بیشتر از همه چیز در زندگی من waffled بیش از اینکه به نشستن و نوشتن این ستون. اما پس از این فرایند در کنترل من, بنابراین من نمیفهمد من نیز ممکن است امکان استفاده از کمی از کنترل من بود.

انگیزه پشت این قطعه بود که من تمایل به من راه و روش خود کوچک اطمینان حاصل شود که مادر بزرگ من مریم جون تاد یاد شده به بیش از یک آمار. پس خانواده من قریب الوقوع طرح برای برگزاری مناسب مراسم تشییع جنازه در این زمان ضد اجتماعی, آب و هوا, من احساس من تا به حال برای انجام کاری از تمام راه را به پایین در اینجا در فلوریدا. آن را مانند این می تواند یک مداحی.

Coronavirus شیوع فعال کرده مداوم جهانی تراژدی و درمانده شرایطی مانند یکی از ما تحمل هفته گذشته عادی هستند در حال حاضر. که هنوز هم نمی نرم نیش برای من مادر و پدر و دو خاله و خواهر بی شماری برادرزاده برادرزاده و نوه بزرگ زندگی می کردند که در عرض 30 مایل شعاع Beaumont و هنوز هم نیست قادر به دیدن او یک بار در پنج روز گذشته.

هفته COVID-19 به طور کامل در زمان بیش از کشور مادر بزرگ من به من تماس بگیرید. ما در حال صحبت در گوشی در هر دو یا سه هفته — از زمانی که من نقل مکان کرد و دور از میشیگان به جدید مکزیک برای اولین بار روزنامه در 2015 تمام راه را تا آخر ماه. دیدن او نام پاپ تا بر روی my caller ID مورد بود تنها زمان من هزاره غریزه فروکش خواهد و من می خواهم به تماس پاسخ دهید. تقریبا هر تعداد دیگر مواجه شد با وحشت آنچه-در-این-دنیا چرا-نمی-شما-فقط-متن-من تابش خیره کننده.

او در تماس با من از تسهیلات زندگی کمک او باقی مانده بود در شش ماه گذشته که در آن او کار خود را در راه بازگشت از سکته مغزی رنج می برد او در ماه مه گذشته. او به من به نام در مارس 13, که predated اجباری قرنطینه چند روز. من به یاد داشته باشید در جستن او صدای او به عنوان به روز رسانی من در درمان فیزیکی, پیشرفت و به من گفت که او راه می رفت چند صد فوت است. بود که طول تاسیسات ساختمان از یک طرف به طرف دیگر.

او تا به حال او را روز در زندگی کمک لحن صدای او را شکست داد و در آن زمان بود اما این یکی از آن روزها بود. او با افتخار از خود و پیشرفت خود را به عنوان او باید شده اند. در 87 سال سن او بیش از خود او و پرستارش انتظارات. او به خوبی در راه خود را به دوره نقاهت بعد از سکته مغزی و در آن نگاه کرد او حداقل رفتن به گرفتن برخی از صورت ظاهر از یک زندگی عادی خود بازگشت. کشور تعطیل فقط چهار یا پنج روز بعد. بیشتر درمان فیزیکی هیچ بازدیدکننده داشته است بیشتر از مامان من و مادر بزرگ من دیگر دو دختر بیشتر تعامل فیزیکی با هر کسی در زندگی خود به طور نامحدود.

من به نام او هر هفته یا بیشتر پس از خاموش کردن و متاسفانه, که را شکست داد و تن صدا از طریق تابیده در تمام آن موارد است. او PT پیشرفت متوقف شد و امکانات او در نمی باید یک چت تصویری ابتکار در محل. او گفت که او احساس او در سلول انفرادی. من به او گفتم او غلبه کرده بود آنقدر در او 87 سال این امر می تواند فقط یک جعبه چک را در این لیست است. من به او گفتم صبور باشید و اجازه دهید این تصویب. من معتقد بودم هر کلمه ای که گفت:, اما آن را نمی کسانی که تماس های تلفنی هر کمتر افسرده و نا امید کننده در پایان من. این یکی از اولین بار از بسیاری از احساسات درمانده به جریان از طریق سر من و قلب در ماه گذشته است.

یک نقطه روشن در من می تواند از آن گذشته تعداد انگشت شماری از تماس های تلفنی بود مادر بزرگ من پس یا باز شدن و یا بسته شدن مکالمه به من گفتن که او فقط به فکر من بود. ما تا به حال در حال اجرا "تله پاتی" بیت برای بخشی بهتر از چند سال گذشته که در آن او می گویند این تقریبا هر بار که من به نام: "هی! من فقط فکر کردن در مورد شما و به شما تماس بگیرید امروز اما من فکر کردم شما می خواهم مشغول است." من بیشتر در مورد آن فکر بیشتر از من فکر کردم آن را فقط یک تصادف در هر زمان. او بود که همیشه فکر کردن در مورد من و همیشه می خواستم برای تماس با من.

هر زمان که من تا به حال خانه پرواز بیش از پنج سال گذشته من همیشه یک نقطه به نقطه او را حداقل یک بار. من می خواهم به دیدار او خانه بود که تنها چند مایل دورتر از خانه من و یا ما می توانید ناهار را با هم در یک محلی لهستانی رستوران به نام سابینا را (مادر بزرگ من همراه با خواهر و برادر بود که اولین نسل لهستانی-آمریکایی به مهاجران لهستانی.)

من ثابت قدم در اعتقاد به این که او را برای زندگی, سال پس از سکته مغزی. او ducked و بافته شده در اطراف حذفی ضربات در بسیاری از مواقع در زندگی خود از triumphing بیش از اعتیاد به الکل برای پیدا کردن صلح پس از مرگ دو فرزند خود را به تعمیر پراکنده اختلافات او با او بازمانده سه فرزند بودند که همه در کنار او سال گذشته در تسهیلات زندگی کمک از قبل شده است. خانواده من و من همیشه به شوخی که او را عمر همه ما است.

من مادر بزرگ و پرستار در بومانت شیرین بود به اندازه کافی برای راه اندازی یک تلفن همراه تماس تصویری بین من و خودم دو روز قبل از او گذشت. او در اکسیژن بود و نمی توانستم پاسخ اما من به او گفتم که چقدر من او را دوست داشتم, چقدر او تلفن من را از طریق آن اولیه تنها هفته ها و ماه ها دور از میشیگان و که ما می خواهم صحبت دوباره. من امیدوارم که او فرآوری شده است که کوتاه و تماس در حالت فیزیکی و روانی که در آن زمان.

وجود دارد امتداد زندگی من در حال رشد تا جایی که من هیچوقت صحبت با من و مادر بزرگ و بالعکس. آن را با توجه به هر گونه احساسات من بود و من می دانم که همان درست است برای او. همه آنها نسبتا کوتاه امتداد اما در زمان او و مادرم را نمی بینم چشم به چشم و بنابراین من نمی صحبت کردن به او بود و اثر باقی مانده از آن است. اما مادر بزرگ من و مادر من و دو نفر دیگر دختران غلبه هر تفاوت آنها پوشا نزدیک به 60 سال از زمان دوره است. من دیده ام سقوط-outs باقی بماند در خانواده های دیگر به نقطه ای که در آن کسانی که نرده ها هرگز mended.

مادرم به من گفت در یکشنبه عید پاک است که او سپاسگزار برای کسانی توصیه نرده ها. ما همه با مادر بزرگ من در طول سال گذشته و ما همه با او حتی اگر او به تنهایی در هفته گذشته است.

ممنون میشم هر کس در شرایط خوب دهه گذشته-به علاوه چرا که هموار راه را برای خودم و مادر بزرگ من به نوع رابطه ما تا به حال از من دور نقل مکان کرد.

من گفت: من انگیزه نوشتن این بود که به تتم مادر بزرگ من, اما من امیدوارم که یک بزرگتر پوشاننده پیام منتقل می شود از این متوسط پلت فرم من. اگر هر چیزی وجود دارد که ما در حال حاضر مازاد بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد به صرف حداقل یک کمی از آن را بررسی بر روی اعضای خانواده. این که آیا آن بود تماس اعضای خانواده ما در حال حاضر در حال صحبت با یک ذره بیشتر و یا رسیدن به آن ما شده است جدا از به هر دلیلی. اگر ما نمی دفن تیشه در طول زمان غیر قابل پیش بینی من احساس می خواهیم کاش ما هم زمان چیزی غیر قابل پیش بینی اتفاق می افتد.

ممنون میشم به عنوان نزدیک به پدر و مادر من به من به طوری که در حال حاضر من می تواند محوری و کمک به شانه برخی از این بار که ما همه احساس. به عنوان تخلیه و به عنوان درمانده به هفته گذشته بوده است و من قصد دارم به مطمئن شوید این احساس قدردانی برنده بیش از درماندگی احساس. ممنون میشم برای ارتباط من با مادر بزرگ من. من شما را دوست دارم و من شما را از دست ندهید.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب