مساژ فول بادی در بهترین مرکز ماساژ تهران

ماساژ فول بادی در تهران تهران که به عنوان پایتخت ایران شلوغ ترین و پرترافیک ترین شهر ایران است و با مشکلات

توسط مدیر سایت در 9 آذر 1402

ماساژ فول بادی در تهران

تهران که به عنوان پایتخت ایران شلوغ ترین و پرترافیک ترین شهر ایران است و با مشکلات آلودگی هوای زیادی در سالهای اخیر مواجه شده است که سلامتی ساکنین پایتخت را در برخی مواقع تحت الشعاع خود قرار داده است. در این هیاهو و شلوغی و خستگی های ناشی از کار بدون شک حفظ سلامتی و آرامش اهمیت بالایی خواهد داشت. از مواردی که می تواند حداقل برای یک روز آرامش کامل را به شما هدیه کند یک ماساژ اصولی و درست در یک مکانی سرشار از آرامش است. ماساژ فول بادی یا کل بدن در تهران پر از آلودگی های فصلی، علاوه بر آرامش و تسکین به حفظ تندرستی و سلامتی بدن کمک می کند.

ماساژ فول بادی به معنای ماساژ کل بدن است. به این صورت که تمام بدن شما ماساژ گرفته و آرامشی مطلق به شما خواهد بخشید. در حقیقت فول بادی ماساژ یک سبک نیست. بلکه نوعی از ماساژ است و هر سبکی از ماساژ می تواند به صورت موضعی یا به صورت ماساژ فول انجام شود و این مستقیما به انتخاب شما مربوط است. ماساژ تمام بدن توصیه ما به شما می باشد، زیرا این ماساژ تمام انرژی منفی و خستگی بدن شما را خارج خواهد کرد و احساسی بسیار خوشایند به شما می دهد.

ماساژ فول بادی آقایان

در یک ماساژ کامل بدن ، یک پزشک متخصص در طی ماساژ درمانی ، تمام بدن را ماساژ می دهد. جلسات ماساژ فول بادی آقایان معمولاً حداقل ۶۰ دقیقه طول می کشد که باعث می شود زمان کار کافی در تمام قسمت های اصلی بدن مانند پشت ، شانه ها ، پا ، بازوها ، دست ها و گردن انجام شود. بطور کلی ، جلسه ماساژ آقایان با حرکات آرام شروع می شود. قبل از پایین بدن ، متخصص ماساژ درمانی یا درمانگر و ماساژور از قسمت کمر و شانه ها شروع می کند. هنگامی که مشتری یا ماساژ گیرنده در طول جلسه ماساژ نیمی از عضلات بدن را دریافت کند متخصص ماساژ معمولاً با گردن و شانه ها و گاهی پوست سر ان را خاتمه می دهد. در ماساز فول بادی آقایان تمام نقاط عضلانی بدن بطور کامل ماساژ داده میشود.
اگر ناحیه ای از بدن مشکل داشته باشد و نیاز به توجه بیشتری – در حین انجام ماساژ فول بادی آقایان – داشته باشد ( مانند شانه های کمر) از پزشک یا متخصص ماساژ بخواهید که مدت زمان بیشتری را روی آن نقاط مشکل صرف کند اما ممکن است زمان کمتری را در سایر مناطق بدن صرف کند. برای اطمینان از درمان کامل هر قسمت از بدن و همچنین تمرکز بر روی تمام نقاط بدن مدت زمان طولانی تری را می توانید برای جلسه ماساژ درخواست نمایید.

فواید ماساژ فول بادی

ماساژ فول بادی همانطور که پیشتر توضیح دادیم به ماساژ کامل بدن اطلاق می شود و بسته به نیاز شما می تواند از ملایم تا پرفشار متغییر باشد و فوایدی که برای بدن دارد به شرایط جسمی و نیاز شما بستگی دارد.

در برخی موارد اگر ماساژ فول بادی به صورت پرفشار انجام شود می توان انتظار رفع گرفتگی عضلات حتی در مراحل بسیار حاد را نیز داشت ، اما اگر به صورت ملایم انجام شود انتظاری که می توان داشت در حد رفع خستگی ، افزایش آرامش و رفع کوفتگی ها روزانه می باشد.

از اصلی ترین فواید ماساژ فول بادی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • بهبود گردش خون در بدن
  • افزایش آرامش بدن
  • کاهش استرس
  • رفع خستگی و کوفتگی بدن
  • کمک به تمدد اعصاب
  • افزایش انعطاف پذیری عضلات
  • کاهش درد در برخی نقاط بدن
  • کمک به سلامت بیشتر بدن

 

ماساژ فول بادی چه قسمت هایی از بدن ماساژ داده می شود

در ماساژ کامل بدن ماسور تمام قسمت های بدن از جمله (کمر ، دست ، پا ، گردن و قسمت های جزئی تر مانند صورت و سر) را ماساژ می دهد

همچنین شما می توانید از ماسور بخواهید بخشی از بدن شما را ماساژ ندهد و یا تمرکز بیشتری بر روی قسمت های که بیشتر احساس خستگی می کنید بگذارد.

در این سبک ماسور معمولا از پاها شروع به ماساژ می کند و به سمت قسمت های بالایی بدن می آید سپس کمر و پس از آن دست ها را ماساژ دهد و در پایان نیز ماساژ گردن را آغاز می کند.

شما برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه اصلی بهترین مرکز ماساژ تهران بروید.

آخرین مطالب