Michael Salvatori, مو, عجیب و غریب سفر

از سال 2004 پلاستیک Crimewave (با نام مستعار استیو کراکوف) استفاده کرده است تاریخچه راز از شیکاگو موسیق

توسط ABESTANEWS در 14 خرداد 1399
sh_michael_salvatori_web.jpg

از سال 2004 پلاستیک Crimewave (با نام مستعار استیو کراکوف) استفاده کرده است تاریخچه راز از شیکاگو موسیقی را روشن شایسته هنرمندان با شیکاگو روابط ایم که فراموش دستکمگرفتهشده یا هرگز متوجه در وهله اول.


من کشف موسیقی از Michael Salvatori خود را از طریق 1980s خصوصی-مطبوعات loner-عامیانه LP—از آن پس مورد در میان طرفداران چنین obscurities—اما بسیاری از افراد که می دانند و نام او را احتمالا شنیده ام در مورد او به دلیل یک آهنگساز برای آمار بازی های ویدئویی است. Salvatori حرفه ای گرفته شده چند تاب و چرخش من هرگز پیش بینی کرده ایم اما تاریخچه راز در نهایت داستان در این جنبهی music maker.

Salvatori متولد شد و در المهرست ایلینوی در سال 1954 و با حضور ملاقات کاتولیک مدرسه تا کلاس هشتم. با الهام از داستان وست ساید و بیتلز (و نواختن گیتار او بدست می خواهم برای کریسمس) او پیوست و اولین گروه در سن 12 سالگی, پوشش, پاپ, علاقه مندی ها در 13 ساعت با دوست دیرین گری Polkow بر روی صفحه کلید. در نیویورک در اوایل دهه 70 دو نفر از آنها را نقل مکان کرد به سنگین تر برای تلفن های موبایل با Psychlotron (که با الهام از درب و آهن پروانه و باز برای Cryan' خجالت زده) و Strapperjak (شاخ-گروه راک است که آیا اصل به همراه پوشش شیکاگو و نیمه ماه مارس).

پس از فارغ التحصیلی Salvatori ازدواج خود را یار دبیرستان گیل و شروع یک زندگی پروژسترون گروه با او در صفحه کلید و برادرش تام در باس است. آنها فقط یک زن و شوهر مباحث بیشتر برای دوستان و خانواده در حالی که Salvatori مشغول به کار بود در یک فروشگاه چاپ برای قرار دادن گیل از طریق کالج. به زودی او و گیل وام مسکن و یک خانواده است که به عنوان واقعیت غرق در Salvatori محدود او در موسیقی فعالیت نسبتا قابل کنترل انفرادی کار می کنند. خوشبختانه او قادر به امن وام بانکی برای ساخت یک زیرزمین استودیو در وهیتن خانه که در آن او ثبت نوازندگان محلی در شب و تعطیلات آخر هفته. زمانی که استودیو نبود رزرو او را در موسیقی خود را. آن را در زمان او چند سال به رکورد خود تنها آلبوم, اما در سن 28, Salvatori خود منتشر والا 1982 LP در انتظار پاییز.

او فشرده این آلبوم در یک اجرا از 500 و آن را در حال حاضر بسیار نادر است. Salvatori نگه داشته و تنها چند. "من هنوز هم تا به حال حدود نیم دوجین نشده, نسخه, اما آنها را از دست داده چند سال پیش در یک حرکت" او می گوید. "بنابراین من تا به حال برای خرید آنها را در eBay و آن زمان من در حالی که به دلیل آنها به ندرت آمد تا برای فروش و فروشندگان درخواست شد, قیمت های مسخره برای آنها است."

Salvatori هرگز حتی به اطراف کردم gigging به عنوان یک هنرمند انفرادی به دلیل فرصت دیگری آمد و ضربه زدن در مدت کوتاهی پس از انتشار در انتظار پاییزرا دوست کالج Martin o'donnell که می دانستند Salvatori تا به حال خود را studio, پیشنهاد فیلم-موسیقی متن فیلم همکاری. دو نفر از آنها به زودی شروع به کار بر روی موسیقی برای آگهی های بازرگانی تلویزیون و زده طلا با یک سال 1985 کمپین Flintstones ویتامین ها. اگر شما در اطراف من سن شما احتمالا به یاد داشته باشید: "ما Flintstones بچه ها / ده میلیون دلار قوی و در حال رشد" (Salvatori دو دختر جوان خواند در اولین نسخه).

این موفقیت منجر به یک وقت صدای جرنگ جرنگ-نوشتن مشارکت و o'donnell و Salvatori نقل مکان کرد و از او ویتون زیرزمین و تشکیل خود را در مرکز شهر شیکاگو ، در اواسط-90s o'donnell بود شروع به گرفتن خسته از نوشتن شعر و با نزدیک شدن به بازی های ویدئویی توسعه دهنده Bungie که دفاتر واقع شد نزدیک به استودیو خود را در مورد نوشتن موسیقی برای بازی های خود است. اولین Bungie پروژه که برای آن دو تشکیل شده بود معشوق 1997 فانتزی-بازی استراتژی Myth: The Fallen Lords, و برای چند سال آنها همچنان به تقسیم وقت خود را بین بازی و شعر. اما به ثمر رساند که ضربه عظیم Halo در سال 2001 همه چیز را تغییر داد—مایکروسافت به تازگی Bungie و قرار Halo به عنوان بازی است که راه اندازی آن جدید ایکس باکس, کنسول, که در آن سال. آن را به فروش یک میلیون نسخه در پنج ماه اول سال و در حال حاضر به عنوان یک نوع تعریف کلاسیک.

بیش از نه سال o'donnell و Salvatori مشغول به کار در چهار بازی Halo بازی از جمله دو که رکورد فروش را شکست (آخرین 2010 بازی Halo: Reach). در سال 2011 Salvatori در زمان یک شغل کارکنان با Bungie که به آن نقل مکان به ایالت واشنگتن (o'donnell استخدام شده بود سال قبل از آن) به منظور کار بر روی موسیقی برای 2014 بازی سرنوشت. O'donnell در نهایت به سمت چپ Bungie اما Salvatori هنوز هم آهنگسازی برای این شرکت است.

Salvatori سال در Bungie گرفته اند او را به برخی از مکان های غیر منتظره. "در سال 2012 و '13 ما به همکاری با پل مک کارتنی که cowrote برخی از موسیقی در اولین سرنوشت انتشار" او به یاد می آورد. "این یکی از آن" دایره کامل " لحظات برای من از دیدن او در تلویزیون در سال 1964 بود که باعث شد من جذب به سمت موسیقی به عنوان یک حرفه ای است." در حال حاضر که از دوستان من است و آنچه به آنها تماس بگیرید یک سفر! v


  • Michael Salvatori منتشر و تنها آلبوم انفرادی خود را در سال 1982.
  • Michael Salvatori و Martin o'donnell نوشت موسیقی برای پنج بازی Halo بازی ابتدا با اصلی در سال 2001.
  • Salvatori مشغول به کار در سرنوشت موسیقی متن فیلم پس از گرفتن یک شغل کارکنان با Bungie در سال 2011.


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن