مبل و کاناپه بادی

همچنین از دیگر ویژگی های این مبل ها آن است که می توان این محصول را با استفاده از پمپ های برقی به آسانی باد نم

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

همچنین از دیگر ویژگی های این مبل ها آن است که می توان این محصول را با استفاده از پمپ های برقی به آسانی باد نمود. این برند به عنوان تولید کننده مبل بادی ارزان و با قیمت مناسب طرفداران زیادی دارد. یکی از مهمترین آیتم هایی که در زمان تولید و خرید مبل بادی به آن توجه زیادی می شود جنس بدنه آنهاست. همانطور که مستحضرید عوامل زیادی مانند جنس بدنه ، طراحی و ساختار بدنه ، ظرفیت و ابعاد ، تحمل وزن ، امکانات همراه مبل و همچنین برند تولید کننده تاثیر گذاری های زیادی در افزایش و کاهش قیمت یک مبل دارند به همین دلیل در صورت برخورد کردن به یک مبل بادی با قیمت بالا حتما به آیتم های ذکر شده توجه کنید تا پی به دلیل بالا بودن قیمت آنها ببرید. قابلیت تحمل وزن های مختلف را دارند و به راحتی از باد پر و خالی می شوند. در نتیجه قابلیت هایی نظیر ضد حساسیت و ضد تعریق بودن نصیب آن شده است. این محصول دارای ابعادی به طول: ۲۵۷ سانتی متر، عرض: ۲۰۳ سانتی مترو ارتفاع: ۷۶ سانتی متر می باشد.از ویژگی های منحصر بفرد این محصول که این محصول را از محصولات دیگر متمایز کرده است در قسمت نشیمنگاه تشک های بادی ا قابلیت جدا شدن موجود بودهکه بوسیله آن می توان ارتفاع نشیمنگاه را تنظیم کرد .

برخی از این مبل بادی به دلیل مصرف زیاد و داشتن طرفداران زیاد خود به طور مداوم از سوی شرکت تولید کننده تولید و عرضه می شوند که از جمله آنها می توان به مبل بادی یکنفره صدفی اینتکس اشاره کرد که علاوه بر کیفیت و راحتی بسیار بالای خود دارای سه رنگبندی مختلف نیز می باشند. تعدادی از مبل بادی نیز هستند که از روکش برزنتی بخصوص در قسمت کف آنها مانند مبل بادی صدفی به کار برده شده تا باعث حفاظت بیشتر مبل زمان قرار گرفتن در سطوح مختلف شود. مبل های بادی یکی از پرفروش ترین تولیدات شرکت آمریکایی اینتکس میباشد که بسیار کاربرد دارد و میتوان به جای مبل های چوبی و فلزی قدیمی در منزل و محل کار استفاده کرد . بدنه بادی و توخالی به شکل های مختلف ساخته شده است که در واقع می توان به تنوع زیاد این محصول اشاره کرد. اولین چیزی که در خصوص مبل بادی و خرید آن حائز اهمیت است این می باشد که دارای جنس مرغوب و با کیفیت باشد و در نتیجه مقاومت لازم در زمان استفاده از آن در طی مدت زمان طولانی را داشته باشد. از این رو داشتن این محصول به جای مبل های دیگر و جایگزین کردن آن مورد اهمیت و توجه زیادی قرار گرفته است.

قابل حمل و بادوام بودن آنها از جمله دیگر مزایای این مبلها به حساب میآید. برخی دیگر از مبلهای بادی دارای بدنهای از جنس مخمل جیر هستند که ضد تعریق بوده و بنابراین شما میتوانید مدت زمان بیشتری از آنها استفاده کنید بدون اینکه این مبلها عرق کنند. مبل بادی بست وی Bestway طرح فوتبالی از جنس pvc است. مبل بادی اینتکس برای تمامی رده های سنی ساخته شده است و دارای نمونه هایی برای کودکان و نوجوانان و نمونه هایی برای بزرگسالان می باشد. به همین خاطر است که برای تمامی افراد نمونه های متنوعی دارد که در نتیجه می تواند آرامش و راحتی را برای آن ها به وجود آورد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین. فروشگاه اینتکس و سایت اینتکس که نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران میباشد از طریق سایت شاپ اینتکس که یک فروشگاه آنلاین در ایران است تمامی محصولات را به صورت عمده و تکی با خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر عرضه مینماید.

فروش مبل بادی اینتکس با قیمت ارزان و فروشگاه اینترنتی انواع مبل بادی طبی با تخفیف واقعی و قیمت مبل بادی ، صندلی بادی و مبل بادی یکنفره و دو نفره, مبل بادی تک نفره و سه نفره ، مبل بادی تختخواب شو و مبل بادی بزرگسالان و صندلی بادی کودک با برند اینتکس ، انواع مختلف مبل بادی چرمی و برزنتی, مبل بادی intex, مبل بادی طبی , صندلی بادی با قیمت ارزان، مبل بادی راحتی و مبلهای بادی مخملی و ضد تعریق, در رنگ های گوناگون با قیمت ارزان و شرکتی با تخفیف ویژه ، در فروشگاه اینترنتی مبل بادی, شرکت ایلی تویز نمایندگی فروش مبل بادی در ایران برای مشاوره و خرید اینترنتی و حضوری مبل بادی با ما تماس بگیرید. مبل بادی دو نفره برای مسافرت و مصارف خانگی گزینه مناسبی است و رویه آن از جنس جیر یا پلاستیک با انواع رنگها و طرحهای مختلف است.

 Th᠎is h᠎as be en g᠎enerated  with G SA​ Conte᠎nt G᠎ener at​or ᠎DE MO᠎!

آخرین مطالب