مرد شاخه های خود را در پا در Kitsap تفنگ و هفت تیر باشگاه

اندرو Binion Kitsap Sunمنتشر شده 9:28 PM EDT Jul 9, 2020طیف وسیعی افسر در Kitsap تفنگ و هفت تیر باشگاه شات خود

توسط ABESTANEWS در 20 تیر 1399

طیف وسیعی افسر در Kitsap تفنگ و هفت تیر باشگاه شات خود را در پا در حالی که تلاش برای امن خود را تپانچه در روز چهارشنبه.

معاون اسکات ویلسون یک سخنگوی Kitsap County Sheriff دفتر گفت: تیراندازی در باشگاه در Seabeck بزرگراه به نظر می رسد به یک حادثه و او بود که هدف تیراندازی که ممنوع است چرا که از یک دستور دادگاه.

گزارش ها می گویند این مرد تحت درمان در یک بیمارستان و منتشر شد. وظایف یک محدوده افسر در حال اجرا به طور معمول شامل محدوده ،

مارکوس کارتر اجرایی برای این باشگاه تایید شد: هدف تیراندازی و گفت که او قدردان و سپاسگزار این مرد صدمه نمی شد جدی تر است.

"این مایه تاسف است اما مردم باید اتومبیل wrecks هر روز به ما گفت:" و اشاره کرد که آموزش مناسب می تواند به حداقل رساندن آسیب در هنگام حوادث اتفاق می افتد.

این باشگاه شده است یک نقطه از مشاجره بین همسایگان و شهرستان برای حدود یک دهه است. شکایت در مورد سر و صدا و اتهامات این باشگاه بود و نه به درستی مجاز منجر به دو دستورات جلوگیری از تخلیه از سلاح گرم.

مرد 76 گفت: نمایندگان او بوده است انجام کار اداری و در حالی که آماده شدن برای ترک او در زمان 9 میلی متر Glock تپانچه از جلد چرمی قرار دادن قبل از تامین امنیت آن را در کامیون خود ویلسون گفت:.

در گزارش این مرد گفت: انگشت خود را بر روی ماشه زمانی که آن را از کار اخراج شدند.

تیراندازی رخ داده است و در حدود 11:30 صبح گلوله وارد راست او ران و خارج ران او.

او تلاش خود را به کمک های اولیه و شروع به رانندگی در Seabeck بزرگراه برای درمان بیشتر اما متوقف در نزدیکی مرکزی Kitsap آتش و نجات ایستگاه. آتش نشانان وجود دارد او را به سنت مایکل مرکز پزشکی در برمرتون.

یک معاون که رفت و برگشت به gun club مرد گفت: نشان داد وجود دارد با همسر خود نشان می دهد که او نیاز به گسترده برای درمان زخم گلوله.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب