بچه ها عاشق عینک شنا هستند

او توجه خود را به خدمات شهری و رفاه عمومی، مانند نظافت خیابانها، روشنایی شهر، نظام تشکیلاتیِ مدارس، تأسیس آتش

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

او توجه خود را به خدمات شهری و رفاه عمومی، مانند نظافت خیابانها، روشنایی شهر، نظام تشکیلاتیِ مدارس، تأسیس آتشنشانی غیرانتفاعی، بیمارستان و اولین کتابخانهٔ امانتی که در دنیا بیهمتا بود، معطوف داشت. همانطور که میدانید کلر برای نظافت آب خوب است، اما در صورت استفاده بیش از حد از آن ممکن است به چشمها آسیب وارد کند و چشمهای ورزشکار پس از خروج از آب قرمز و حتی ملتهب شود. به طوری که کاملاً به صورت بچسبد و از ورود آب به چشمها جلوگیری نماید. بهطور کلی تنفس از طریق یک لوله که سه فوت آن زیر آب است دشوار یا غیرقابل انجام میشود. چرا که در صورت تماس آب استخر یا دریا با چشم، احتمال آلودگی، عفونت و سوزش چشم وجود دارد. عینک های سطح ابتدایی، ساخته شده برای شناگران مبتدی در تمام سنین، مقرون به صرفه و راحت هستند و دارای ویژگی هایی مانند قطعات سیلیکونی نرم در اطراف فنجان های چشم می باشند. یک پل بینی قابل تنظیم در این عینک وجود دارد که میتوانید آن را با نخ بستهبندی شده و لوله سیلیکونی استفاده کنید.  Post w as cre at᠎ed by G SA C ontent G en erator DE᠎MO.

در انتخاب عینک شنا لنز و فریم بسیار قابل اهمیت بوده و با شناخت کامل نسبت به این دو مورد بهترین گزینه را می توانید خرید کنید. عینک های شنای اصل با برندهای معتبر موجود در سایت دارای کد ارجینال کالا هستند و می توانید اصل بودن آنها را بررسی کنید. با استفاده از عینک شنا میتوان دید بهتری در زیر آب داشت و در نتیجه لذت بیشتری از شنا کردن برد. طبیعت با آغوشی باز و دستانی گرم از ما استقبال کرده و میخواهد که از زیباییاش لذت بریم. لنزهای رنگی توسط شناگران حرفه ای بیشتر مورد استقبال قرار گرفته و تابش خیره کننده در محیط های پر نور را کمتر می کند و همچنین میزان فشار دید زیر آب را برای شناگر کاهش می دهند. علاوه براین، به دلیل درگیر کردن تمامی عضلات بدن، موجب کاهش وزن و خوش ترکیب شدن اندام می گردد. پیدا کردن عینک شنا مناسب برای شناگران غیرحرفه ای معمولاً یک فرآیند آزمون و خطا است. ᠎This a᠎rtic le has been c​reated ​by GSA Content  Ge ne ra᠎to r  DEMO᠎!

عینک شنای بچه گانه یک کیت ضروری برای کودکان است، زیرا از چشمان آنها در برابر گاز کلر و هر گونه باکتری بالقوه محافظت می کند. عینکتان را به قلابی در محیطی بادخور، اما به دور از نور مستقیم آفتاب، آویزان کنید تا کاملا خشک شود. اگرچه کودکان ممکن است به سمت عینکهایی با مدل شخصیتهای کارتونی، مانند گزینههای ابرقهرمانی برای عینک شنا پسرانه و شاهزاده خانمها برای عینک شنا دخترانه، جذب شوند، اما بسته به برند تولیدکننده از نظر طراحی عملکرد متفاوتی دارند. این ویژگی ها به عینک کمک می کند تا با صورت کوچکتر شناگران جوان تناسب داشته باشد. در آن زمان عینک شنا بیشتر شبیه به دو عدسی بزرگ بود که بر روی چشم قرار میگرفت و همچنین با وزن سنگینش، شنا را برای شناگران سخت میکرد. ولی عینکهای مخصوص شناگران زبده برای کاهش کشش با انطباق با ناحیه حفره چشم در حین شنا طراحی شدهاند. فاصله لنز این عینک ها تا چشم بسیار کم بوده که موجب کاهش مقاومت آب می شود ولی این فاصله کم چشم را زود خسته می کند. این عینک ها بیشترین طرفدار را دارند که لایه سیلیکونی اطراف آن بر روی اطراف چشم مکندگی دارد تا بخوبی در جای مناسب صورت قرار گیرد.

برای جلوگیری از بخار کردن شیشه عینک شنا نیز باید لایه مناسبی در قسمت داخلی لنزها وجود داشته باشد تا از این مشکل جلوگیری نماید. لنز یکی از اجزای مهم در عینک شنا است که به دو نوع جیوه ای و معمولی وجود دارند. هر نوع عینکی مشخصات خاص خود را دارد که برای یک هدف خاص مناسب است. بازار رشت مثل بقیه بازارهای قدیمی سرپوشیده نیست و به همین دلیل موقع بارش باران فروشندهها باید فکری برای بساط خود کنند. عینک های شنا کمک خوبی برای دیدن زیر آب هستند که در انواع مختلف در بازار موجود می باشند. برای خرید عینک شنا اصل و حرفه ای، برندهای شناخته شده Arena ، Speedo ، Zoggs ، FINIS و TYR از رهبران بازار تولید عینک شنای زنانه، مردانه و بچه گانه هستند. ۲. کریستال نشکن که به علت تکنولوژی خاص در تولید آن ها بسیار گرانتر بوده و فقط توسط برندهای معتبر ارائه می شوند. محصولات آنها به طور مداوم نوآوری شده و قابل اعتماد می باشند و هر کدام از این برندها عینک هایی با کاربردهای مختلف از سایز کودک تا بزرگسال را تولید می کنند. ۲. فریم های کلاسیک که برای سطح آموزشی و رقابتی مناسب می باشند و پل بینی در بیشتر مواقع قابل تنظیم است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن