مرد داشت در نزدیکی آرمین Jahr با دو سلاح های دست ساز چهره مت شارژ

مسیحی Vosler Kitsap Sunمنتشر شده 5:41 PM EDT Jun 1, 2020برمرتون — 28 سال مورد بررسی به اتهام کاشت بمب در نزدیک

توسط ABESTANEWS در 13 خرداد 1399

برمرتون — 28 سال مورد بررسی به اتهام کاشت بمب در نزدیکی آرمین Jahr ابتدایی شب یکشنبه بود حمل دو سلاح های دست ساز که او گفت: قرار بود برای حفاظت از خود.

برمرتون پلیس در پاسخ به یک گزارش از یک مرد کاشت بمب در آرمین Jahr ابتدایی در مورد 7 بعد از ظهر یکشنبه. یک شاهد گزارش دیدن مشکوک برگزاری آنچه که او معتقد به یک بمب لوله با توجه به اسناد دادگاه.

افسر که بازداشت و جستجو یعقوب ادوارد Milliron یافت بداهه سلاح در جیب خود شرح داده شده در شارژ اسناد به عنوان یک قطعه از لوله حدود 10 اینچ و 1 اینچ دور با یک کلاه بر روی یک پایان و یک 12-سنج پوسته تفنگ ساچمهای در داخل.

پس از یک جستجوی بیشتر افسر در بر داشت دوم لوله حدود 6 اینچ طول و 2 اینچ ، پلیس با اشاره به این سلاح به عنوان یک "اسلم تفنگ" و یا "پستی تفنگ" در شارژ اسناد و مدارک.

زمانی که مورد سوال Milliron گفت: او قفل دوچرخه خود را در نزدیکی یک ساختمان قابل حمل در آرمین Jahr و به جنگل راه می رفت به دود مت. پس از بازگشت Milliron مجموعه "اسلم تفنگ" بر روی زمین به عنوان او قفل دوچرخه خود را و سپس آن را در جیب خود را قبل از او سوار دور و متوقف شده توسط پلیس.

Milliron پلیس گفت که او قصد ندارد با استفاده از سلاح و تنها انجام آن را برای حفاظت از مرد دیگری که Milliron گفت: تا به حال شده است پس او را. Milliron گفت: او با استفاده از "اسلم تفنگ" به ترساندن مرد دیگر دور و محروم داشتن همیشه اخراج سلاح.

پلیس Milliron کیسه و دو پوسته تفنگ ساچمهای یک .45-کالیبر گلوله یک .38 سوپر خودرو گلوله و یک .38 ویژه گلوله پوشش است که از دست رفته بود پرتابه با توجه به اسناد و مدارک. پلیس همچنین بازیافت شیشه مت لوله و baggie حاوی تقریبا 6 گرم مت.

Milliron متهم شد دوشنبه در Kitsap County Superior Court با در اختیار داشتن مت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن