معرفی بهترین رستوران کرج

کافه رستوران ماژورل در سال های اخیر به یکی از مکان های محبوب برای برگزاری دورهمی ها و جشن های خانوادگی و دوستا

توسط مدیر سایت در 2 تیر 1402

کافه رستوران ماژورل در سال های اخیر به یکی از مکان های محبوب برای برگزاری دورهمی ها و جشن های خانوادگی و دوستانه تبدیل شده است. این کافه رستوران که اسمش را از یکی از باغ های معروف مراکش برگزیده، رویکردی متفاوت در نحوه پذیرایی از مهمانانش را در پیش گرفته است. در ادامه به بررسی و معرفی بهترین رستوران کرج می پردازیم.

منوی ماژورل بهترین رستوران کرج

منوی این کافه رستوران شامل انواع صبحانه، غذا، دسر و نوشیدنی سرد و گرم می شود. در ادامه بخشی از منوی ماژورل را بررسی می کنیم:

صبحانه

منوی صبحانه کافه رستوران ماژورل ترکیبی از غذاهای مدرن و سنتی است. در این منو از صبحانه های بین المللی تا صبحانه های ایرانی یافت می شود. برخی از صبحانه های ارائه شده توسط این کافه می توان به وافل بیکن و تخم مرغ، املت زیتون، املت اسفناج، سوسیس تخم مرغ، وافل گوشت و بشقاب سرد ایرانی اشاره کرد.

غذا

منوی غذای بهترین رستوران کرج دارای بخش های پیش غذا، استیک ها، کباب ها، غذاهای پلویی، پیتزاها، انواع سالاد و برگر و پاستا می شود. در قسمت پیش غذا هم به غذاهای بین المللی مانند حمص و نان سیر و هم به انواع بشقاب های سبزیجات و غذاهای دریایی ساده پرداخته شده است. پس از آن در منوی غذای اصلی از استیک و کباب تا غذاهای ایرانی و فست فود یافت می شود. در واقع منو غذایی این کافه رستوران به نوعی طراحی شده است تا بتواند با ارائه کیفیت مطلوب توجه و رضایت انواع سلیقه ها را جلب کند.

دسر و نوشیدنی

در قسمت دسر و نوشیدنی منو کافه رستوران ماژورل دست مشتری برای انتخاب انواع نوشیدنی های سرد و گرم در کنار کیک ها، چیز کیک، باقلوا و دیگر دسرهای روز دنیا باز است.

پذیرایی و برخورد با مشتریان در کافه رستوران ماژورل

در ابتدا باید به این نکته مهم بپردازیم که آراستگی و نوع پوشش کارکنان یک کافه رستوران از مهمترین ویژگی هایی است که باید پیش از همه چیز برای آن خوب برنامه ریزی کرد. این نکته در کافه رستوران ماژورل به درستی رعایت شده است. تمامی کارکنان این مجموعه از پوششی آراسته برخوردارند و در ارتباط با نحوه برخوردشان با مشتریان باید بگوییم تمامی رفتارها و برخوردها، طرز صحبت و پذیرایی از مهمانان به گونه ای کاملا محترمانه و در شان مشتریان این کافه رستوران است. تمامی کارکنان در تلاشند تا پس از خروج مشتریان، میز آن ها را به طور کامل تمیز و مرتب کنند.

موقعیت رستوران ماژورل بهترین رستوران کرج

بهترین رستوران کرج (ماژورل) در واقع یک عمارت قدیمی به همراه باغی سرزنده در بلوار شهرداری مهرشهر واقع شده است. این مجموعه طوری طراحی شده است تا تقریبا همانند باغ معروف ماژورل در مراکش باشد. همانطوری که در لوگوی این کافه رستوران نیز مشاهده می کنید، در طراحی این مجموعه از گونه های گیاهی و درختی باغ ماژورل مراکش به صورت بسیار ظریفی الهام گرفته شده است. این کافه رستوران دارای محیط سر باز در درون باغ و سر بسته در درون محوطه است و برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی، جشن های خاص مانند تولد و مهمانی بسیار مناسب است.

مزایای کافه رستوران ماژورل

یکی از مزایایی که باید به آن بپردازیم مناسب بودن منوی این کافه رستوران است که در مقایسه با دیگر کافه رستوران های مطرح تهران و کرج از قیمت مناسبی برخوردار است.

فضای کافه رستوران ماژورل به نوعی طراحی شده است که ترکیبی از مدرنیته و سنت گرایی باشد و به همین دلیل به محلی دنج و صمیمی برای معاشرت های دوستانه تبدیل شده است. برخورد کارکنان این مجموعه با تمامی مشتریان به صورتی کاملا متشخصانه و محترمانه است و سفارش های مشتریان در زمان کمی آماده سرو می شود.

از نظر موقعیت مکانی در محلی قرار دارد که قابل دسترسی برای ساکنان مهرشهر و حومه آن باشد. این کافه رستوران دارای پارکینگ اختصاصی رایگان است. البته باید در این جا ذکر کنیم که برای مهمانی ها و جشن های خاص مانند تولد باید از قبل میز مورد نظر خود را رزرو کنید. همچنین می توانید برای پرداخت سفارش خود به دو صورت نقد و الکترونیکی اقدام کنید.

کافه رستوران ماژورل؛ فضایی دنج برای یک حال خوب

پیشنهاد ما این است که برای یک بار هم که شده در جو و اتمسفر خوب کافه رستوران ماژورل تفریح کنید. شما می توانید در فضای دنج کافه اوقات تنهایی خود را به صرف شنیدن موسیقی های دلچسب و سرو غذاها و دسرهای مورد علاقه تان سپری کنید یا با عزیزانتان برای ثبت یک خاطره به یاد ماندنی و معاشرتی دلنشین استفاده کنید. حتی می توانید برای قرارهای کاریتان از فضای این مجموعه بهره ببرید. به هر حال در کافه رستوران ماژورل همیشه به رویتان باز خواهد بود. در نهایت امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و خیلی زود شما را در فضای مجموعه ماژورل ببینیم.


رستوران در کرج
بهترین رستوران در کرج

منبع
آخرین مطالب