معنی استخر پیش ساخته

3. استخر های پیش ساخته فایبرگلاس دارای دوام و طول عمر طولانی نسبت به استخرهای بتنی با پوشش سرامیک و یا سیمان

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

3. استخر های پیش ساخته فایبرگلاس دارای دوام و طول عمر طولانی نسبت به استخرهای بتنی با پوشش سرامیک و یا سیمان و پلاستر هستند. همچنین در این مرحله مهم است که یک سرامیک کار حرفه ای که تجربه و تخصص در زمینه سرامیک کاری استخر دارد برای این کار انتخاب شود چون سرامیک کاری استخر با سرامیک کاری عادی متفاوت است. برای ساخت استخر فایبرگلاس از قالب های ساخته شده توسط تکنولوژی CNC استفاده می شود که بسیار منحصر به فرد بوده و ظاهری زیبا به استخر فایبرگلاس می دهد به طوری که استخر های بتنی از نظر زیبایی ظاهری قابل مقایسه با استخر های پیش ساخته نیستند. امکان سفارش طرح مورد نظر کارفرما با در نظر گرفتن زمان ساخت قالب وجود دارد و حتی ساخت طرح های تلفیقی استخر و جکوزی نیز میسر می باشد. استخر پیش ساخته فایبرگلاس ، یک محصول جدیدتر برای ساخت استخرهای مختلف در محل در مدت زمان کوتاهتر ، با طول عمر بیشتر است.

استخر فایبرگلاس روکار، ابتدا مکان یابی و جانمایی، ایجاد سازه فلزی و قوطی کشی برای محل استقرار بدنه استخر انجام می شود سپس، نصب بدنه استخر روی استیج انجام می شود در مرحله بعد دور سازه و قوطی کشی استخر با سنگ یا مصالح با کیفیت ساخته می شود و نهایتا پله برای بالا رفتن قرار می گیرد. نشت آب یکی از مشکلاتی است که استخر داران با آن دست پنجه نرم می کنند تا جایی که گاهی مالک را مجبور به خالی کردن استخر می نماید. در این مرحله پس از ریگلاژ کردن سطح، عملیات بتن ریزی کف استخر را به اندازه 20 سانتیمتر انجام میدهیم. لازم به ذکر است که استخرهای فایبرگلاس ناژو دارای 5 سال گارانتی و 20 سال وارانتی و خدمات پس از فروش هستند. خاصیت آنتی باکتریال و ضدجلبک بودن این استخرها، برند ناژو را به یکی از محبوبترین برندهای استخر تبدیل کرده است. فراتر از این ساختار بدنه آن بسیار مقاوم و بادوام است و از مواد محکم تری ساخته شده که دیگر نیازی نیست تا 25 سال آینده استخر را عوض کنید. استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس هزینه تمیز کردن بسیار پایین تری نسبت به دیگر مدل ها دارند و این باعث می شود که در بازه طولانی از نظر مالی نیز به سود آن ها باشد.

مرحله کف سازی و تسطیح کف استخر و پر کردن نهایی اطراف استخر دارای اهمیت ویژه ای می باشد. استخرهای بتنی موجود در ساختمان های مسکونی و یا ویلاهای شخصی هزینه سنگینی را به شارژ ساختمان یا هزینه های جاری نگهداری از ویلا وارد می کنند، در حالی که نسل جدید استخرهای پیش ساخته ناژو نیازی به سرویس دوره ای و لایروبی برای استفاده نداشته و با صرف تنها 15 دقیقه زمان در هفته، شخص میتواند همیشه از استخری تمیز و بهداشتی بهره بگیرد و بیشتر وقت خود را به جای تمیز کردن و نگهداری, به لذت و تفریج بپردازد. کارشناسان هایپر صنعت فامکو به شما در انتخاب بهترین نوع استخر پیش ساخته یا استخر آماده برای ویلا و سایر مکان ها به طور کلی خرید استخر، سونا و جکوزی کمک خواهند کرد. استخر آماده و تجهیزات آن، جهت گردش و تصفیه آب کامل و شامل موارد زیر می شود. یکی از مقاوم ترین مصالح موجود برای ساخت مخازنی که در معرض صدمات ناشی از حرارت و اسید هستند ماده فایبرگلاس است به عنوان مثال سینک های آزمایشگاهی ضد اسید پلیمری نمی توانند از پلی اتلین ساخته شوند زیرا اسید به سرعت با پلی اتلین واکنش نشان داده و سبب خوردگی می شود و در این موارد از فایبر گلاس استفاده می کنند.

Post has been gen᠎er ated ᠎by G᠎SA  Content  Gen erat or  D​em᠎over sion !

این مجموعه برای کنترل عملکرد دقیق سیستم تهویه و تصفیه و سیستم گرمایش، مجهز به تابلو برق هوشمند با لاجیک قابل برنامه ریزی می باشد. 7. پوشش صیقلی و عدم وجود تخلل در سطح استخر پیش ساخته فایبرگلاس خاصیت ضد جلبک به این استخر می دهد. استخرهای فایبرگلاس پیش ساخته در بالاترین سطح ممکن توقعات هر کسی در مورد استخر را برآورده مینماید. 9. وجود سطح نهایی صاف و بدون گوشه در استخر های پیش ساخته فایبرگلاس علاوه برافزایش زیبایی نظافت استخر را آسان می نماید. توجه داشته باشید که برای خرید استخر پیش ساخته اصلی اینتکس و استخر فایبر گلاس حتما از نمایندگی های مجاز محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید و از اورجینال بودن محصول اطمینان حاصل کنید و بارکد حک شده بر روی بسته بندی و روی بدنه استخر را چک کنید و از شرکت اصلی اینتکس در آمریکا استعلام بگیرید . همچنین در استخرهای اینتکس جای پارچه های برزنتی را می گیرند. جنس بدنه استخر های پرتابل اینتکس از برزنت ضخیم و الیاف ابریشم به صورت تار و پود با روکش چند لایه pvc ساخته شده و جنس پایه های به کار رفته از آهن گالوانیزه روکش شده ضد زنگ ساخته شده و از دوام بالایی برخوردار میباشد , از استخر های آماده اینتکس در مناطق شرجی و شرایط آب و هوایی مختلف میتوان استفاده کرد و بسیار با دوام و از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار هستند در ضمن برای استفاده در فصل سرما میتوانید از آب گرم استفاده کنید چرا که بدنه این استخر ها محکم هستند و آب گرم هیچ نوع صدمه ای به استخر نمیزند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن