عشق در زمان COVID-19

رفتن در یک تاریخ مجازی. پرش در گوگل دیدار و تماشای فیلم و به اشتراک گذاشتن یک وعده غذایی بازی بازی های ویدئویی

توسط ABESTANEWS در 8 خرداد 1399
رفتن در یک تاریخ مجازی. پرش در گوگل دیدار و تماشای فیلم و به اشتراک گذاشتن یک وعده غذایی بازی بازی های ویدئویی و یا مجازی بازی های هیئت مدیره و یا گوش دادن به یک آلبوم یا لیست پخش با که کسی خاص.

در نهایت از آنجایی که ما در حال همه گیر در داخل اگر شما می خواهید برای باردار شدن تماس PPIL در 1-877-200-PPIL (7745) به بحث در مورد گزینه های خود را.

2. کشف PPIL خدمات پزشکی از راه دور از طریق تلفن و نرم افزار.

PPIL راه اندازی کرده است تصویری ملاقات با پزشکان. تماس برای تعیین وقت ملاقات برای:

• قرص های ضد بارداری مشاوره
• اورژانس پیشگیری از بارداری
• عفونت دستگاه ادراری
• عفونت مقاربتی درمان
• جنسيت تایید هورمون درمانی
• گزینه های بارداری مشاوره
• پیشگیری از اچ آی وی (از جمله دبستان و nPEP)
• Depo Provera

Planned Parenthood با لينک مستقيم شما اجازه می دهد به منظور کنترل تولد, دریافت refills, درمان UTIs و سوال بپرسید. برنامه رایگان برای دانلود است $25 بازدید هزینه برای کسانی که واجد شرایط برای خدمات آنلاین. در نهایت PPIL پرستار پزشکان و مددکاران اجتماعی نیز در دسترس برای تلفن مشاوره برای کنترل تولد نسخه پسوند عود عفونت واژن, درمان عفونت ادراری, درمان و ادامه جنسیتی تایید هورمون درمانی.

3. والدین طراحی شده است که در اینجا برای شما.

حتی اگر این مشکل روز PPIL فیزیکی و مجازی درهای باز برای مراقبت ضروری. PPIL است اولویت مهم ترین قرار ملاقات و درخواست بیمارانی که نیاز به مراقبت های فوری به استفاده از خدمات پزشکی از راه دور و یا به تعویق انداختن قرار ملاقات خود را. شما هنوز هم می توانید از سقط جنین مراقبت و دیگر مسائل فوری در چندین مراکز بهداشتی و درمانی سراسر کشور:

شفق قطبی
Austin
فلسمور
در نزدیکی شمال
پیوریا
اسپرینگفیلد

انتصاب بار مبهوت به اجازه می دهد برای اجتماعی فاصله در اتاق انتظار و PPIL را تقویت و افزایش فرکانس از ضد عفونی و تمیز کردن شیوه در تمام مراکز بهداشتی و درمانی.

4. مراقبت از خودتان است.

در نهایت این مهم است به یاد داشته باشید به مراقبت از خودتان است. نگاهی به پیاده روی لذت بردن, خانواده, زمان, ملاقات با دوستان عملا و یا لذت بردن از برخی از سرگرم کننده جنسی ایمن. با بهره گیری از چیزهایی که شما را شاد می تواند یک راه طولانی در حالی که همه ما شکل از چگونه به حرکت این طبیعی است. برای آخرین به روز رسانی در PPIL پاسخ به COVID-19 همه گیر و یا برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.ppil.org.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب