Escambia County می بیند 10 مرگ به علت COVID-19; مراقبت دراز مدت مرکز موارد سنبله به 86

از کارکنان گزارش منتشر شده 7:43 PM EDT Apr 21, 2020Escambia County گزارش آن 10 مرگ ناشی از کروناویروس در سه شن

توسط ABESTANEWS در 3 اردیبهشت 1399

Escambia County گزارش آن 10 مرگ ناشی از کروناویروس در سه شنبه شب به عنوان تعدادی از COVID-19 موارد در محلی تسهیلات مراقبت دراز مدت مشخصی به 86.

آخرین گزارش از فلوریدا وزارت بهداشت همچنین افزایش تعداد مرگ و میر در این شهرستان به تسهیلات مراقبت دراز مدت. هفت شهرستان را 10 مرگ و میر شده است ساکنان و یا کارکنان در دراز مدت مراقبت از مراکز از شش قبلا گزارش در روز است.

در حالی که دولت بیش از آخر هفته منتشر شده یک لیست از مراکز مقابله با COVID-19 شیوع آن را شامل نمی شود که چگونه بسیاری از موارد و یا مرگ و میر هر مرکز گزارش شده و یا اینکه این موارد شامل ساکنان و یا کارکنان.

2 مرگ و میر تایید جمعه را Escambia County مرگ و میر تا 10

دولت در روز سه شنبه تایید مرگ دو Escambia County ساکنان 71 ساله Escambia County مردی بود که تایید مثبت برای COVID-19 آوریل 3 و 85 ساله که مورد تایید شد مارس 12. نه قرارداد این ویروس از طریق سفر است. 71-ساله ندارد تماس با قبلا تایید COVID-19 بیمار در حالی که آن ناشناخته بود که آیا 85 ساله تا به حال چنین تماس بگیرید.

همانطور که از شنبه شب در مجموع 16 نفر فوت کرده اند با توجه به COVID-19 عوارض در Escambia و سانتا رزا شهرستانهای پس از شروع شیوع.

شش نفر از کسانی که مرگ و میر شده است در سانتا رزا شهرستان و چهار بودند زندانیان در بلککوتر رودخانه Correctional Facility در میلتون. که از صبح سه شنبه, 42 زندانیان و 10 کارکنان در بخش خصوصی عمل دولت, زندان, تا به حال آزمایش مثبت برای ویروس.

Escambia بلند مدت مرکز مراقبت موارد تا 86

اضافی 17 مورد از این ویروس در Escambia County دراز مدت مراقبت از مراکز تایید شده است از دوشنبه شب.

در حال حاضر با 86 موارد Escambia County تا هشتم بیشترین تعداد دراز مدت مراقبت از موارد در دولت است. فلوریدا در دراز مدت مراقبت از مراکز گزارش داده اند که در مجموع 2,153 موارد در میان کارکنان و یا ساکنان و 222 مرگ و میر.

سانتا رزا شهرستان هنوز 10 مورد به مراقبت طولانی مدت یک شماره است که تغییر نمی کند پس صبح روز یکشنبه. این بخش از خلیج فارس نسیم تنها مرکز که در شهرستان که در آن هر دو ساکنان و یا کارکنان باید آزمایش مثبت برای COVID-19 با توجه به دولت است.

دولت در روز شنبه به نام 11 مرکز شهرستان با موارد مثبت: Arcadia, درمان و توانبخشی, مرکز Asbury محل بروکدل Pensacola, De Luna بهداشت و درمان و توانبخشی, مرکز حیاط ایجاد کرد بازنشستگی, جامعه, شاخه زیتون بهداشت و درمان و توانبخشی, مرکز توانبخشی, مرکز در محل پارک چوب بلسان بنفش, بهداشت و درمان و توانبخشی, مرکز, جنوب, اوکس, مراقبت, مرکز تخصصی سلامت و مرکز توانبخشی و Westpointe جامعه بازنشستگی, Inc.

Escambia, Santa Rosa شهرستانهای باید 479 مورد تأیید

همانطور که از شنبه شب Escambia County دارای 340 تایید coronavirus موارد تا 25 از دوشنبه شب. از کسانی که 23 از موارد جدید Pensacola ساکنان آوردن این شهرستان در مجموع به 273.

دولت گزارش داد که سانتا رزا شهرستان تا به حال 139 مورد از سهشنبه شب که پایین تر از کل گزارش روز قبل. تعداد موارد در نورر و میلتون هر نورد یکی به نشستن در 29 و 74 به ترتیب با توجه به گزارش منتشر شده در پنج شنبه شب. آن بود روشن شد اختصاص اختلاف.

با بیش از 800 مورد جدید گزارش شده از شنبه شب دولت در حال حاضر 27,869 COVID-19 موارد است. مرگ و میر رسیده 867 روز سهشنبه به عنوان دولت تایید 44 مرگ و میر بیشتر از دوشنبه شب.

آزمایش و بستری شدن در بیمارستان

تعداد زیادی از مردم تست شده برای COVID-19 در Escambia و سانتا رزا شهرستانهای صدر 7,000 شنبه شب دولت گزارش شده است. حدود 7 درصد از کسانی که مورد آزمایش قرار در Escambia County و 6 درصد از کسانی که مورد آزمایش قرار در سانتا رزا شهرستانهای مثبت بوده است برای ویروس.

در سطح ایالت 4,226 افراد مبتلا به کروناویروس در بیمارستان بستری شده است در برخی از نقطه در طول بیماری خود را. محلی و 53 نفر — 33 در Escambia و 20 در سانتا رزا — با COVID-19 آیا نیاز به بستری در بیمارستان در برخی از نقطه در طول بیماری خود را.

شکستن Escambia و سانتا رزا موارد* * * *

  • Pensacola: 273 موارد
  • اردوگاه: 36 مورد
  • بللویو: 6 مورد
  • Perdido کلیدی: 1 مورد
  • قرن: 1 مورد
  • Molino: 1 مورد
  • Pensacola Beach: 1 مورد
  • McDavid: 1 مورد
  • ناوار: 29 مورد
  • میلتون: 74 نفر
  • خلیج فارس نسیم: 23 مورد
  • سرعت: 10 مورد
  • جی: 2 مورد
  • غیر مقیم: 20 نفر
  • از دست رفته شهر: 1 مورد

* فلوریدا وزارت بهداشت است انتشار شهرستانها که در آن مورد تأیید قرار گرفته به ارائه گسترده تر نگاه کنید در مناطقی که این ویروس گسترش یافته است. این محل هستند و بر اساس کد پستی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب