ورود نزدیک Clear Creek Trail مجاز در حفاظت اسایش

جسی Darland Kitsap Sunمنتشر شده 3:09 PM EDT مه 6 2020سیلوردل — Angry ایمیل فرستاده شد به این شبه جزیره محافظت

توسط ABESTANEWS در 17 اردیبهشت 1399

سیلوردل — Angry ایمیل فرستاده شد به این شبه جزیره محافظت و Clear Creek نیروی کار در ماه گذشته پس از ورود به سیستم در محل در سراسر روز زمین در پترسن و سردرگمی در گرفت که چه کسی صاحب زمین است.

هنگامی که شناخته شده به عنوان پترسون مزرعه 176 هکتار خریداری شد توسط DJ گاو و زمین در 2015. قبل از این که این شبه جزیره محافظت خریداری حفاظت اسایش, جلوگیری از توسعه آینده از بخشی از زمین و ادامه استفاده از آن به عنوان یک مزرعه است.

Nate دانیل مدیر اجرایی بزرگ شبه جزیره محافظت گفت: با چند مزارع چپ در Kitsap, شبه جزیره, آن مهم است برای حفظ زمین است که می تواند مورد استفاده برای این منظور است.

"قصد ما این بود که مطمئن پترسن مزرعه ماند فعال و از آن وجود دارد پس از آن همچنان به ارائه."

علاوه بر داشتن زمین تعیین شده برای کشاورزی یک اسایش در توسعه مطمئن ساخته شده در این منطقه هنوز به خوبی نگاه برای کسانی که به پیاده روی Clear Creek Trail دانیل گفت.

"اگر شما در حال راه رفتن پاک کردن نهر دنباله آن را به خوبی نگاه کنید و ببینید که یک مزرعه و حفظ تاریخ این منطقه است. این یکی از آخرین مزارع در سیلوردل," او گفت:.

راحت شدن از درد را شامل نمی شود حقوق برای چوب برداشت به این معنی که صاحبان هنوز هم می تواند به قطع درختان. درست پس از مزرعه خریداری شد توسط DJ گاو و زمین برخی از آن وارد شد.

بسیاری نگران اعضای جامعه به اشتباه فکر بزرگ شبه جزیره محافظت از مالکیت زمین. هنگام ورود ماه گذشته صورت گرفت باعث سردرگمی و عصبانی مکاتبات به شبه جزیره محافظت و Clear Creek نیروی کار گفت: مریم ارل عضو Clear Creek نیروی کار.

حدود 21 هکتار از درختان در بخشی از زمین با حفاظت ارتفاق عبارت از شبه جزیره محافظت برداشت شد در ماه آوریل است.

زمانی که بزرگ شبه جزیره محافظت خریداری توسعه حقوق به اندازه کافی مطرح شد همچنین به خرید, ورود به سیستم حقوق دانیل گفت. USDA فدرال زمین های کشاورزی و اعطای کمک های مالی از جامعه و پترسن و مستغلات کمک GPC برای خرید حفاظت ارتفاق عبارت از 115 هکتار از 167 هکتار مزرعه برای $510,000.

این یک پیروزی برای جامعه حصول اطمینان بیشتر از این نقطه عطفی تاریخی باقی مانده در مزرعه ابد" دانیل گفت: در آزادی مطبوعات. "در حالی که تلاش هایی برای جمع آوری پول به اندازه کافی برای خرید تخته و الوار, حقوق و همچنین به عنوان توسعه حقوق به اندازه کافی مطرح شد برای حفاظت از درختان."

زمین به گاو و چوب برداشت.

در حقوق صاحبان زمین آگاه نیست GPC یا جامعه قبل از برداشت.

دانیل اشاره می کند که GPC دستاوردهای چیزی از زمین وارد شده و اگر حق ارتفاق عبارت بودند وجود دارد ولی به احتمال زیاد خواهد بود یک بخش فرعی به جای توسعه نیافته زمین های کشاورزی.

"اگر نه این بود که سخت کار می کنند و سال ها از خود گذشتگی برای محافظت از اساسی زمین با این نقطه مزرعه را تقریبا به طور قطع شده است برش و توسعه یافته به یک دوجین یا بیشتر خوابگاه های," او گفت:.

بزرگ شبه جزیره محافظت از غیر انتفاعی است که با این نسخهها کار برای حفاظت از زیستگاه های طبیعی روستایی مناظر و فضاهای باز در Kitsap شمالی میسون و غرب پیرس شهرستانهای استان است. بیش از 10,500 هکتار از این منطقه محافظت شده توسط سازمان است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب