Kitsap حرکت به فاز 3 متوقف توسط مقامات بهداشتی دولت

آستن Macalus Kitsap Sunمنتشر شده 6:41 PM EDT Jul 1, 2020Kitsap County پیشنهاد به حرکت به مرحله بعدی از شل شدن

توسط ABESTANEWS در 12 تیر 1399

Kitsap County پیشنهاد به حرکت به مرحله بعدی از شل شدن coronavirus محدودیت های قرار داده شد در توقف این هفته پس از یک افزایش شدید در COVID-19 موارد و چندین شیوع گزارش شده در این شهرستان است.

این Kitsap بهداشت عمومی منطقه می گوید: مقامات بهداشتی دولت در حال توقف بررسی از شهرستان درخواست را به حرکت به مرحله 3 از رژیم صهیونیستی. جی Inslee چهار بخش بازگشایی طرح حداقل تا جولای 9, با توجه به آزادی مطبوعات بعد از ظهر چهارشنبه.

در حالی که Kitsap ملاقات بسیاری از دولت معیار برای حرکت به مرحله 3 که کاربرد آن ارائه شد ژوئن 19, محلی, مقامات بهداشتی می گویند وضعیت به طور قابل توجهی با تعداد جدید COVID-19 موارد به شدت رو به افزایش در هفته های اخیر.

در ماه ژوئن وجود دارد و در مجموع 78 جدید COVID-19 موارد گزارش شده, مارک بسیاری از این بیماری همه گیر را در ماه مارس شروع. در مقایسه Kitsap دیدم تنها 11 مورد جدید در ماه مه. هم وجود دارد چند COVID-19 شیوع محلی مقامات بهداشت گفت: از جمله سه مربوط به تسهیلات مراقبت دراز مدت.

در یک بیانیه پورت اورچارد شهردار راب Putaansuu گفت: مکث خواهد بود "ناامید کننده برای بسیاری از, اما آن را کاملا غیر منتظره با توجه به افزایش COVID-19 موارد گزارش شده در سراسر منطقه در این ماه است."

"من خوشبین هستم که Kitsap خواهد بود قرار است به حرکت به مرحله 3 به زودی از آنجا که ما یک جامعه انعطاف پذیر است که می کشد با هم برای غلبه بر چالش ها" گفت: Putaansuu رئیس Kitsap بهداشت عمومی و هیئت مدیره.

دولت تصمیم به معنی Kitsap باقی مانده در فاز 2 است که اجازه می دهد تا برای تجمع بیش از پنج نفر, در بیرون, تفریح و سرگرمی و کسب و کار و رستوران ها برای باز کردن با احتیاطی در محل.

بسیاری دیگر شهرستانهای سراسر کشور نیز قرار داده ماند در فاز 2 به عنوان COVID-19 موارد در ادامه به افزایش در سراسر ایالت واشنگتن. در حالی که 17 از واشنگتن مجموع 39 استان ها منتقل شده اند پیش رو به مرحله 3 که از روز شنبه در برخی شهرستان ها ابراز نگرانی در مورد در حال حرکت به عقب سیاتل تایمز گزارش داد.

در سراسر کشور موجی از coronavirus موارد باعث شده است تا برخی از ایالات آمریکا از جمله کالیفرنیا و آریزونا و تگزاس به جلو و عقب در بازگشایی مجدد برنامه را از نگرانی است که ویروس " باز گشت به نوبه خود می تواند به فاجعه است.

تعداد موارد تایید شده در آمریکا در هر روز تقریبا دو برابر بیش از ماه گذشته, هدف قرار دادن 44,800 روز سه شنبه با توجه به پایگاه داده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. حتی با گسترده تر, تست, سلامت, کارشناسان را سرزنش سنبله در آمریکایی ها نه با پوشیدن ماسک یا اطاعت اجتماعی فاصله گرفته است.

در اوایل این هفته, Dr. Anthony Fauci, ملت را بالا عفونی-بیماری متخصص کنگره گفت که افزایش موارد در سراسر جنوب و غرب "قرار می دهد کل کشور در معرض خطر" هشدار جدید عفونت می تواند به 100,000 یک روز اگر مردم نمی شروع به زیر بهداشت عمومی ارشاد.

جنوب Kitsap کمیسر شارلوت Garrido, رئیس هیئت مدیره شهرستان کمیسیون می گوید این شهرستان و ساکنان آن باید مراقب باشند تا در مسیر نگه داشتن با بازگشایی.

"در حالی که ما نا امید با این تاخیر ما می دانیم COVID-19 همچنان به گسترش در منطقه ما" او در بیانیه ای گفت. "این مربوط به ببینید که چگونه به سرعت موارد افزایش در بخش دیگر از دولت و کشور که مردم را متوقف محتاط بودن و جمع آوری در گروه های بزرگتر."

"برای ادامه حرکت به سمت بهبود و حفاظت از سلامت جامعه ما, ما همه یک مسئولیت به دنبال دستورالعمل های ایمنی," Garrido گفت.

آستن Macalus است Kitsap Sun خدمات اجتماعی خبرنگار — پوشش مراقبت های بهداشتی بی خانمانی و چگونه برنامه های در حال خدمت به کسانی که نیاز دارند. او را می توان در رسید austen.macalus@kitsapsun.com یا 360-536-6423.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب