Kitsap حمل و نقل اقدام به خرید مرکز نوار پارکینگ برای اضافه کردن ظرفیت در غرب برمرتون

جاش Farley Kitsap Sunمنتشر شده 11:50 AM EDT Jun 19, 2020برمرتون — Kitsap حمل و نقل در حال حاضر صاحب یک غرب برم

توسط ABESTANEWS در 30 خرداد 1399

برمرتون — Kitsap حمل و نقل در حال حاضر صاحب یک غرب برمرتون مرکز نوار و از همه مهمتر برای آژانس و سواران خود آن وسیع پارکینگ.

از اواخر 1990s, Kitsap, حمل و نقل با استفاده از دروازه مرکز blacktop به عنوان یک اجاره پارک سوار. در 10 ژوئن آن سه هکتار مجتمع مالک جدید, خرید ملک از مدیسون گروه توسعه ایساکو 1.8 میلیون دلار.

"ما قادر به تکمیل این نقطه عطفی بود که به ساختمان نزدیک در اموال و محافظت از ما در آینده نزدیک وجود دارد و آن زمان با استفاده از" گفت: Kitsap, حمل و نقل, مدیر اجرایی, جان Clauson. "این یک گام مهم بود."

آژانس با استفاده از یک کمک مالی دولت به تهیه 105-فضای پارکینگ همراه با 27,000 فوت مربع مرکز نوار.

خرید همچنین به حمل و نقل آژانس "کنترل از سرنوشت" از اموال به صورت بالقوه در آینده با استفاده از, با توجه به سانجی Bhatt, Kitsap, حمل و نقل می شود. چند ردیف تسهیلات می تواند ایجاد پارکینگ با ظرفیت و با خرید از مرکز نوار آژانس می تواند اضافه کردن دفاتر و حتی تعمیر و نگهداری تاسیسات خود را برای رشد برقی ناوگان.

برمرتون شهردار گرگ ویلر دوست دارد ایده های زیادی را می توان توسعه یافته به چیزی به کاهش پارکینگ و حمل و نقل فشار. او می بیند این امکان را برای آن به عنوان یک هاب intracity اتوبوس ارائه می دهد که با فرکانس بالا خدمات به شهر و مناطق اطراف آن و کشتی سازی مسافران.

در ضمن $750,000 بررسی بودجه توسط اداره فدرال اقتصادی تنظیم و شهر برمرتون به زودی بررسی مشکلات حمل و نقل در برمرتون و مناطق اطراف آن مانند Gorst و پیشنهاد راه حل. یک مشاور برای مطالعه انتخاب خواهد شد در این تابستان.

بیشتر: برمرتون پارکینگ 'shufflers' در توجه: مجوز اسکن با تکنولوژی می آید به شهر

اما Clauson هشدار داد که هیچ گونه برنامه ای برای سایت و توسعه هر چیزی را به واقعیت است سال های دور. مالی واقعیت این بود که این آژانس که قرار بود به هر دو مجبور به پرداخت هزینه بالاتر اجاره و یا خرید این مجموعه برای یک قیمت پایین تر از آنچه در آن بود, ارزیابی, برای, Clauson گفت.

"از آن ساخته شده بیشتر از نظر اقتصادی به خرید آن," او گفت:.

این مجموعه در حال حاضر شامل محبت دست مرکز آموزشهای مهدکودک و همچنین HearingLife یک شنوایی شناسی, کسب و کار, و یک Navy Federal Credit Union ATM. Clauson گفت: اجاره نامه ادامه خواهد داد برای آن دسته از موسسات به آینده است.

بسیاری در حال حاضر در خدمت دو غرب برمرتون مسیرهای اتوبوس و یک سوم آن را بیان اجرا برای مسافران سفر به و از برمرتون کشتی سریع به سیاتل.

Clauson دوست دارد محل دروازه مرکز به عنوان آن را به عنوان یک نوع تقاطع به صورت عمده arterials از جمله Kitsap راه (شناخته شده به عنوان بزرگراه دولت 310) و نیروی دریایی حیاط بزرگراه (رسما بزرگراه 304).

"این یک مجموعه خوب نقطه," او گفت:. "استراتژیک آن را در یک محل خوب است."

به علاوه Clauson اذعان نزدیکی حمل و نقل تعمیر و نگهداری تاسیسات در 200 چارلستون بلوار بسیار کامل در این نقطه است.

"ما در حال اجرا از اتاق پایین وجود دارد," او گفت:. "خیلی شلوغ است."

خبرنگار جاش Farley پوشش نظامی برای Kitsap Sun. شما می توانید او را در رسیدن به josh.farley@kitsapsun.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب