Kitsap تظاهرات: یک upswelling جوانان فعالیت در پی جورج فلوید مرگ

Chris Henry Kitsap Sunمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 5, 2020حداقل سه جوانان-رهبری تظاهرات برنامه ریز

توسط ABESTANEWS در 16 خرداد 1399

حداقل سه جوانان-رهبری تظاهرات برنامه ریزی شده در این آخر هفته در شهرستان Kitsap در پاسخ به جورج فلوید مرگ است.

فلوید, 46, درگذشت مارس 25 بعد از مینیاپولیس افسر پلیس پس از برکنار و به اتهام قتل به زانو در گردن او برای نزدیک به نه ساعت. فلوید بود memorialized در یک مراسم تشییع جنازه در مینیاپولیس در پنجشنبه برای اولین بار از یک سری از بناهای تاریخی برنامه ریزی شده در طول هفته آینده.

"من فکر کردم آن یک نقطه شکستن" گفت: Kymeal Gaulden, 16, از سیلوردل که با یک گروه مرکزی Kitsap دانش آموزان دبیرستان در حال برنامه ریزی یک تظاهرات در ظهر شنبه در آسیاب های قدیمی پارک در سیلوردل.

دیگر جوانان-رهبری رویدادهای برنامه ریزی شده روز شنبه در باین بریدج ایسلند و یکشنبه در پورت اورچارد.

در سیلوردل گروه های سازمان یافته به عنوان Kitsap جوانان و فعالیت تیم خواهد پوشیدن پیراهن سیاه و نگهداری علائم با آمار استفاده بیش از حد از زور توسط پلیس علیه آمریکایی های آفریقایی تبار. Gaulden که سیاه است گفت: آن نوع از اطلاعات نیست و به طور معمول بخشی از برنامه درسی در مدرسه او را.

"ما فقط می خواستم به یک گروه جوان است که تحت تاثیر افراد دیگر و افراد جوان فقط به خاطر مبارزه برای حقوق ما و دیگر چیزهایی که ما در حال حمایت از, و هرگز اجازه دهید آن را مرگ پایین به دلیل نژاد پرستی است که در اینجا همیشه" او گفت:.

محلی پاسخ: برمرتون NAACP تماس برای پلیس پاسخگویی به اعتراضات ادامه

یک گروه از دانش آموزان از بینبریج دبیرستان طرح اعتراض در 2 p.m.شنبه در گوشه ای از بزرگراه 305 و وینسلو راه است. سازمان سارا Bukair گفت: در Facebook نوشته است که این رویداد به طور کامل دانشجو-رهبری و سازمان رسیده به باین بریدج ایسلند اداره پلیس. وجود دارد خواهد بود و موسیقی و شعر و سخنرانی در Floyd افتخار.

"همه ما شاهد تصویری (فلوید را بازداشت توسط پلیس به اتهام عبور از یک لایحه تقلبی)," Bukair گفت. "مانند هر کس دیگری در کشور من احساس بی قرار و نا امید کننده و حتی عصبانی. من می خواستم به استفاده از احساسات من برای انجام کاری فعال. این کشور را جریحه دار است و از آن زمان برای شروع درمان است. مردم ما از رنگ در حال گریه برای کمک و از آن زمان شروع به گوش دادن. این رویداد است که در مورد بازسازی تقویت و آموزش جامعه ما"

جنوبی, Kitsap, دبیرستان, دانش آموز, کیتلین, Fif,16 در حال سازماندهی یک اعتراض در 1 بعد از ظهر یکشنبه شروع می شود که در پورت اورچارد کتابخانه با یک مارس به پورت اورچارد ایستگاه پلیس در شهرستان سالن.

"آن sickens من" Crebs گفت: از فلوید مرگ و موارد دیگر از افراد در حال مرگ در بازداشت پلیس. هدف او این است که "برای به دست آوردن عدالت نه تنها برای جورج فلوید اما بسیاری دیگر که به ناحق کشته شدند با توجه به دهها."

این تظاهرات برنامه ریزی شده بخشی از آنچه به نظر می رسد به ناگهانی در Kitsap County جوانان فعالیت بیش از مسائل نژادی و حقوق صاحبان سهام.

جوانان-رهبری اعتراض صورت گرفت شنبه در پورت اورچارد. حدود 25 نفر بیشتر تحت 20, راهپیمایی, از اسکله و پارک به شهرستان سالن. آنها بعد از آن با موج دیگری از حدود 15 معترضین.

روز سه شنبه در برمرتون وجود دارد یک تظاهرات سازماندهی شده از طریق یک ناشناس Instagram صفحه به نام "اشغال BPD." فرد پشت صفحه یک, Kitsap, دانش آموز دبیرستان است که خواسته ناشناس باقی می ماند اما گفت: Kitsap Sun از طریق پیام متنی که آنها با دوستان به سازماندهی این تظاهرات در آخرین لحظه. قابل ملاحظه جمعیت معترضین راهپیمایی از خیابان وارن ساحه به برمرتون اداره پلیس مرکزی.

عصر روز چهارشنبه در گروه های کوچک از جوانان معترضان دیده می شد در Manette پل میدان و خیابان وارن پل در برمرتون.

دو دیگر تظاهرات مسالمت آمیز صورت گرفت یکشنبه در Manette پل و سه شنبه در ردموند. هر دو سازمان توسط Kitsap سهام نژاد و تعامل جامعه (ERACE) ائتلاف یک گروه از سازمان های محلی متمرکز نژادی عدالت است.

ERACE برنامه ریزی تظاهرات بعد از ظهر پنجشنبه در باین بریدج ایسلند.

بالا بردن سطح آگاهی

حرکت ساخته شده است به سرعت در Kitsap جوانان و فعالیت تیم های گروه سازمان مرکزی Kitsap دانش آموزان است.

آن را شروع به عنوان یک گروه کوچک chat آغاز شده توسط دانشجو مدیسون گرانت.

"در فرآیند پرتاب کردن ایده های ما به پایان رسید تا با آنچه که ما در حال حاضر. ما از صفر پیروان ما Instagram صفحه به 400 در کمتر از یک هفته گفت:" النور Hebard, 15.

مرد پشت Manette دیواری جورج Floyd: لیست سیاه مردان کشته 'بازدید بسیار سخت'

اکثریت قریب به اتفاق پیروان خود هستند و جوانان است. سازمان دانشجویی نیز شنیده از YWCA از شهرستان Kitsap و باید مورد بحث و بررسی امکان همکاری با این سازمان است.

Hebard که سفید است, گفت:, "من فقط حمایت از دوستان من است. من می دانم که من هرگز چهره همان بی عدالتی آنها را در صورت. من در تلاش برای استفاده از امتیاز من به ایستادن برای آنها و حمایت برای تغییر.

گرانت که سیاه و سفید است, گفت که او می بیند گسترده عدم آگاهی در میان همسالان خود مورد واقعیت و اثرات تبعیض در آفریقایی-آمریکایی است. "ما گرد هم آمدند تا با هدف مایل به آموزش Kitsap County," او گفت:.

این زمستان مرکزی Kitsap دانش آموزان دبیرستان شنیده ارائه در تاریخ و ریشه های N-word. مرکزی Kitsap معلمان J. D. شیرین و الیزابت Blandin قدیمی طرفداران برای آگاهی فرهنگی, کشیده و هیچ مشت در نشان دادن زشت تاریخ lynchings سفید supremacist شورش از اوایل قرن 20th و دیگر اشکال ستم به اصطلاح است که اغلب استفاده معمولی توسط جوانان امروز و در فرهنگ پاپ.

"این خوب بود برای دیدن این منطقه را به سمت ساخت یک تغییر" گرانت گفت. "من هنوز هم احساس آن را به اندازه کافی منظم. من هنوز هم شنیده کلمه پس از آن. ما نیاز به یک منظم تر گام و من احساس می کنم که شروع می شود با آموزش دانش آموزان ما و صحبت کردن با کارکنان ما و من احساس می کنم این مکالمه ما باید داشته باشد."

دانش آموزان مربوط به Floyd

چند تا از دانش آموزان گفت: فلوید مرگ بازدید نزدیک به خانه.

"این واقعا تحت تاثیر قرار من چون آن را فقط وحشتناک برای هر کسی که به مرگ بود که گفت:" لورن Johanek که سفید است و آفریقایی-آمریکایی است. "من فقط آن را پیش بینی اتفاق می افتد به من و مادر را در کنار خانواده, چون هنگامی که من به او نگاه من آنها را ببینید."

Gaulden گفت: 28 سال است متوقف شده توسط پلیس در موارد متعدد برای چیزهایی مثل خود ویندوز که رنگی بیش از حد تیره است. این یک تجربه مشترک برای دیگر مردان سیاه و سفید او می داند. او ترس برای او برادر ایمنی و در حال حاضر که او تا به یک مجوز او احتیاطی.

"نمی توان رسیدن به در جیب شما. نگه داشتن دست خود را بر روی داشبورد چشم به جلو " بله آقا بله خانوم,'" Gaulden گفت. "من می دانم که این می تواند اتفاق می افتد در واقع بله. هر بار که من یک ماشین پلیس قلب من همیشه قطره. من می دانم که برخی از آنچه قادر به انجامش هستند. شما فقط نمی دانم که در آن است."

یک داستان پدر

"این احساسی" گفت: Neal Gaulden, Kymeal پدر خواهد شد که حضور در روز شنبه در اعتراض با دیگر اعضای خانواده. "من در جنوب مرکزی لس آنجلس به عنوان یک مرد سیاه و سفید سیاه و سفید نوجوان من تجربه همان خشونت. من شاهد همان خشونت. آن را بسیار من به هیچ پایان تماشای این مردان کشته از اریک گارنر به جورج فلوید. ... واقعا چه, گیر افتاد, زیر پوست من بود و شنوایی او را برای مادر خود را."

اطرافیان را تصویری نشان داد که به عنوان فلوید دوخته بود به پیاده رو به او گفت: چند بار "من نمی توانم نفس بکشم." و "مامان."

نیل Gaulden نگرانی برای دختر خود ایمنی در تظاهرات اما او 100% پشت این گروه ماموریت.

"من خیلی به او افتخار است. او می ایستد تا برای آنچه که درست است آن است که آیا او و یا شخص دیگری آن است که آیا نژادی و بی عدالتی و یا چیز دیگری است." "به همین دلیل من درگیر است, یک تعداد از آنجا که او دختر من است. شماره دو به اعتقاد من در او و من معتقدم در این گروه و انگیزه خود را و توانایی خود را به جرقه تغییر دهید."

Chris Henry گزارش آموزش و پرورش و جامعه, اخبار, برای, Kitsap Sun. رسیدن به او را در (360) یا 792-9219 christina.henry@kitsapsun.com. حمایت از پوشش اخبار محلی با ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب