Kitsap سلامت منطقه برنامه ای برای ارسال بازگشایی برنامه دوشنبه شب

آستن Macalus Kitsap Sunمنتشر شده 6:13 PM EDT مه 27 سال 2020این Kitsap بهداشت عمومی منطقه در نظر دارد به ارائه

توسط ABESTANEWS در 8 خرداد 1399

این Kitsap بهداشت عمومی منطقه در نظر دارد به ارائه Kitsap County نرم افزار برای واریانس عصر روز چهارشنبه مقامات بهداشت گفت: در یک جلسه ویژه در اوایل آن روز تنظیم صحنه برای برخی از کسب و کارهای محلی به طور بالقوه بازگشایی در اوایل این هفته در انتظار تایید از مقامات بهداشتی دولت.

روز چهارشنبه Kitsap سلامت مدیره تصویب یک توصیه برای یک واريانس از Kitsap سلامت افسر دکتر سوزان ترنر یک جزء لازم برای شهرستان برنامه برای حرکت به فاز دوم رژیم صهیونیستی. جی Inslee چهار بخش coronavirus طرح بازیابی.

این Kitsap County هیئت کمیسیون در انتظار چراغ سبز برنامه در جلسه بعد یکشنبه بعد از ظهر با هر سه کمیسیون ابراز حمایت خود را. آن را خواهد شد و سپس فرستاده شده به دولت واشنگتن و وزارت بهداشت برای تصویب است که حرف آخر را در تایید.

کیت Grellner سلامت منطقه, مدیر, می گوید او انتظار برای شنیدن از مقامات بهداشتی دولت در مورد اینکه آیا این نرم افزار تایید شده است در یک یا دو روز. دولت و وزارت بهداشت می گوید هدف آن بررسی شهرستان برنامه های کاربردی در یک تا سه روز هر چند جدول متفاوت یک سخنگو گفت: در یک ایمیل به Kitsap Sun.

سلامت تخته ساخته شده از شهرداران محلی و شهرستان در کمیسیون تصویب شده ترنر توصیه در 6 به 1 رای. تنها باین بریدج ایسلند عضو شورای شهر Kol مدینه عقیده داشت با استناد به این شهر مسن جمعیت و ترکیبات' تمایل به دنبال یک محتاط تر از روش.

"من فکر می کنم اکثریت از ترکیبات ترجیح می دهند به جای بیشتر بینبریج نشینان در معرض خطر مرگ او گفت:" در چهار شنبه مجازی نشست.

علاوه بر این مدینه گفت: نگرانی در مورد سیاتل ساکنان هجوم آوردند به این جزیره پس از آن باز می شود, انعکاس نگرانی های مطرح شده توسط دکتر ترنر در مورد بیشتر مردم به احتمال زیاد در سفر به Kitsap از مناطق اطراف آن و آوردن همراه ویروس.

در حالی که در حال حرکت به فاز دو را "مزایای متعدد" — مانند بیشتر مردم به کار بیشتر کسب و کار باز و بیشتر تفریح هر چند همه هنوز هم محدود — ترنر می گوید: این فرآیند بدون خطرات از جمله احتمال اضافی COVID-19 موارد است.

هر چند این ویروس' گسترش در شهرستان Kitsap به نظر می رسد "بیشتر موجود" در حال حاضر ترنر گفت: پتانسیل افزایش موارد جدید می تواند قرار داده و استرس بيشتر در حال حاضر ناپایدار زنجیره تامین و تست لوازم و تجهیزات حفاظت فردی.

در روز چهارشنبه جلسه ترنر با تاکید بر اهمیت ساکنان در ادامه به دنبال اجتماعی فاصله اقدامات و دستورالعمل های بهداشتی حتی اگر کسب و کار و بخش های دیگر جامعه شروع به باز کردن. "ما شخصی و جمعی اقدامات هنوز هم مهم ترین ابزار برای جلوگیری از موج و انتقال بيماري," او گفت:.

"ما نمی خواهد به سادگی بازگشایی مجدد" ترنر گفت. "ما خواهد شد در حال حرکت به یک راه جدید برای انجام کسب و کار و تعاملات است."

همچنین در روز چهارشنبه رژیم صهیونیستی. جی Inslee اعلام کرد کاهش محدودیت های مذهبی و گردهمایی برای تمام مراحل.

برای شهرستان است که در فاز اول, عمومی مذهبی, خدمات مجاز در سازمان اموال و یا بلافاصله مجاور تا 100 نفر با مناسب اجتماعی فاصله و استفاده از پوشش صورت.

برای شهرستان است که در فاز, دو, داخلی, خدمات مجاز در 25 درصد از ساختمان ظرفیت با حداکثر حضور 50 نفر.

آستن Macalus است Kitsap Sun خدمات اجتماعی خبرنگار — پوشش مراقبت های بهداشتی بی خانمانی و چگونه برنامه های در حال خدمت به کسانی که نیاز دارند. او را می توان در رسید austen.macalus@kitsapsun.com یا 360-536-6423.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن