Kitsap هم اکنون می توانید درخواست برای بازگشایی زود است. اما جدید COVID-19 مورد می تواند تاخیر سبز-نور

آستن Macalus Kitsap Sunمنتشر شده 8:17 PM EDT مارس 19 سال 2020در زیر اخبار قوانین گذاشته شده توسط رژیم صهیونیست

توسط ABESTANEWS در 31 اردیبهشت 1399

در زیر اخبار قوانین گذاشته شده توسط رژیم صهیونیستی. جی Inslee در سه شنبه, Kitsap County است که در حال حاضر واجد شرایط درخواست برای تسریع دولت در چهار بخش بازگشایی برنامه ای که اجازه می دهد این شهرستان به حرکت به فاز دو زودتر از سایر نقاط کشور است.

اما یک مورد جدید در واشنگتن جانبازان خانه در پورت اورچارد که اعلام کرد یک کارمند تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 می تواند قرار دادن یک آچار در این فرآیند. این Kitsap بهداشت عمومی منطقه می گوید: آن را نمی خواهد لازم سبز-نور اعمال می شود تا زمانی که مقامات بهداشت و درمان اعتماد به نفس این حادثه شامل نیست گسترده تر گسترش به تأخیر انداختن روند حداقل برای یک هفته.

بازگشایی Kitsap?: جامعه تنش بوجود می آیند در طول فاز-در رویکرد به COVID بازیابی

Kitsap است که در میان ده اضافی شهرستان است که می تواند درخواست برای واریانس به فرماندار coronavirus recovery برنامه ای که اجازه می دهد تا کوچک و اواسط اندازه شهرستانهای با کمتر مورد جدید به طور بالقوه برخی از کسب و کار سریع تر.

در زیر آخرین قوانین شهرستانهای باید کمتر از 10 مورد جدید در هر 100 ، 000 ساکنان بیش از دو هفته گذشته. Kitsap County, که دارای جمعیت بیش از 270000 نفر گزارش کرده است تنها هفت مورد جدید پس از شروع ممکن است. از دولت 39 تعداد شهرستانهای واجد شرایط استان ها شامل Spokane, Adams, ماسون, Thurston, Lewis Clark, Clallam, جزیره, و سن ژوئن نیز در حال حاضر واجد شرایط برای درخواست.

به منظور درخواست استان ها باید شامل یک محلی بهداشت عمومی افسر توصیه نامه از بیمارستان تایید ظرفیت ها و تاییدیه های شهرستان در کمیسیون.

اما Kitsap سلامت افسر دکتر سوزان ترنر می گوید او توصیه در واريانس به تعویق خواهد افتاد تا حداقل 28 مه از نگرانی جدید COVID-19 مورد در پورت اورچارد جانبازان خانه که قبلا شناخته شده به عنوان Retsil.

با Retsil عضو هیات تست مثبت برای ویروس های بهداشتی منطقه می گوید آنها نمی توان تصمیم گیری تا اعتماد به نفس آنها وجود ندارد جامعه گسترش یافته است. هر چند هیچ ساکنان در ماهر-خانه سالمندان باید آزمایش مثبت برای COVID-19 تا کنون موارد اضافی در تاسیسات می تواند تاثیر قابل توجهی در شهرستان coronavirus پاسخ.

سرشماری سال 2020: دولت با این نسخهها کار در سرشماری برای شناسایی میزان اسکاچ جارو مشکل

"ما همه مشتاق به گام به سوی از سرگیری منظم کسب و کار و فعالیت های اجتماعی در شهرستان ما, اما ما باید مطمئن شوید که ما می توانیم این مراحل با خیال راحت و پایدار," ترنر گفت: در یک بیانیه عمومی دوشنبه بعد از ظهر. "ما درک درستی از Kitsap ساکنان همانطور که ما حرکت رو به جلو با مراقبت است."

این Kitsap County هیئت کمیسیون را نشانه حمایت خود را برای سریع تر بازگشایی روند. در دوشنبه, Kitsap, سه کمیسیون با ارسال نامه ای به دفتر والی اصرار دولت به اجازه county حرکت را از طریق بازگشایی روند سریع تر با استناد به این واقعیت است که Kitsap به مراتب کمتر از موارد و مرگ و میر بیش از سایر نقاط کشور است.

"ما فقط می خواهیم برای کوتاه مدت فرصت اجازه می دهد تا بیشتر از شهروندان ما به بازگشت به کار افزایش و بهداشت و درمان مناسب پروتکل" در این نامه اعلام کرد.

قبل از شنبه را اعلام Kitsap مطابقت ندارد دولت قوانین برای واریانس. قبلی دستورالعمل مجاز تنها شهرستانهای با کمتر از 75,000 ساکنان و جدید COVID-19 مورد در سه هفته گذشته به درخواست برخی از کسب و کار برای بازگشایی سریع تر است.

تحت قبلی معیار کوچکتر از 10 شهرستان در حال حاضر اجازه داده می شود به حرکت به مرحله دوم فرماندار روز دوشنبه اعلام کرد که اجازه می دهد تا خرده فروشی, مغازه, مو و ناخن سالن حیوان خانگی نظافت و رستوران با ظرفیت محدود برای بازگشایی با سلامت احتیاطی در محل.

بازگشایی: واشنگتن دندانپزشکان پزشکان می تواند به گسترش دسترسی به بیماران

دیگر شهرستانهای استان از جمله شهرستان کینگ باقی می ماند, در مرحله اول از فرماندار طرح که شامل دقیق ترین محدودیت های غیر ضروری در کسب و کار رستوران ها و بسیاری از بخش های دیگر جامعه است. Inslee است گفت که او امیدوار است کسانی که از دیگر استان ها می تواند باز ژوئن 1, هر چند آن بستگی دارد آنچه آمار نشان می دهد که در آن زمان.

اطلاعات از آسوشیتد پرس گنجانده شد در این داستان است.

آستن Macalus است Kitsap Sun خدمات اجتماعی خبرنگار — پوشش مراقبت های بهداشتی بی خانمانی و چگونه برنامه های در حال خدمت به کسانی که نیاز دارند. او را می توان در رسید austen.macalus@kitsapsun.com یا 360-536-6423.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن