خیلی هیجان‌زده. شما نخواهد شد به انجام رسید با استخر پیش ساخته

در صورت تمایل می توانید با کارشناسان ما در هوم زود و دنیزوود برای طراحی و اجرای ویلا پیش ساخته و محوطه سازی م

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در صورت تمایل می توانید با کارشناسان ما در هوم زود و دنیزوود برای طراحی و اجرای ویلا پیش ساخته و محوطه سازی مانند روف گاردن،تراس و… کنترل سیستم روشنایی و تمامی تجهیزات، در دو پنل لمسی نصب شده در محوطه استخر و سالن جیم با درجه حفاظت 65 امکان پذیر خواهد بود و ضمن بالا بردن ضریب امنیت در مواجهه با تجهیزات الکتریکال بسیار کاربر پسند و زیباست. در استخر پیش ساخته فایبر گلاس بعد از این مرحله استخر پیش ساخته را در محل گودبرداری تسطیح شده نصب می کنند. در فیلم زیر روند نصب استخر پیش ساخته فایبر گلاس به نمایش درآمده است. جنس استخر پیش ساخته Swim Plus از فایبر گلاس است. ما برای شما در ادامه خواهیم گفت که انواع متفاوت استخر پیش ساخته کدام ها میباشند و شما چگونه میتوانید این محصولات شگفت انگیز را تهیه نمایید. بهتر است قبل از آغاز بتن ریزی استخر به چندین نکته ویژه توجه نمایید . سعی شود که از اکیپ های متخصص در این امر استفاده نمایید . فیلترهای شنی ساخته شده از بدنه استیل ضد زنگ با مقاومت فشار 6 بار و سیلیس های با خلوص 99.8 درصد قابلیت جذب ذرات تا اندازه 30 میکرون را دارند و پس از آن فیلترهای کارتریجی ذرات تا اندازه 5 میکرون را نیز جذب خواهند کرد که طی این فرایند تقریباً تمامی پارامترهای فیزیکی معلق درآب جذب فیلترها می شوند و آب از شفافیت قابل توجهی برخوردار خواهد شد.

 Th is was g en​er ated wi th the ᠎he​lp ᠎of G SA Con te nt Gen erator D᠎emov​ersion.

دقت کافی شود که تمام شبکه لوله کشی مورد نیاز نصب شده باشد و مورد تست فشار و نشتی قرار گیرد . قابل ذکر است که هنگام آرماتور بندی استخر به این نکته توجه شود که اتصال لازم بین دیواره و کف استخر در تمام نقاط مورد توجه قرار گیرد و هیچ کجا اتصال دیوار به کف بدون آرماتور باقی نماند. در این بخش از مراحل ساخت تمام شبکه لوله کشی مورد نیاز نصب می شود. با نصب لوله کشی و لامپ های الکتریکی، پیمانکار ساخت استخر، از میکسر بتنی برای پوشاندن آرماتور ها تنظیم شده در امتداد فضای داخلی استخر استفاده می کنند. برای استخرهایی با عمق های مختلف، لازم است که بررسی کنید که زاویه شیب از یک انتها تا انتهای دیگر سازگار است. 1. استخر فایبرگلاس توکار: ابتدا مکان و جانمایی استخر را مشخص کنید. استفاده از فناوری جدید سرامیک نانو کریستال،با قدرت استریلیزاسیون میکرو ارگانیسم ها در آب استخر و جکوزی بدون استفاده از مواد شیمیایی مانند کلر، تکنولوژی ترکیب فتوکاتالیستی رادیکال آزاد هیدروکسیل و اشعه فرابنفش آلودگی ها را از بین می برد و باعث می شود آب تازه و تمیز به نظر برسد.

وزش باد شدید همچنین می تواند هنگام خیس بودن باعث شود احساس سرما و لرز کنید. شما می توانید محصولات اینتکس را با قیمت بسیار ارزان و مناسب با گارانتی سلامت و اصالت خریداری کنید . کارخانهای که استخرهای برزنتی اینتکس را تولید میکنند در آمریکا واقع شده است. شرکت اینتکس نیز همیشه سعی کرده تا به بهترین شکل ممکن مدلها و تنوع فوقالعاده ای را هم از خود به جای بگذارد. همچنین در این مرحله مهم است که یک سرامیک کار حرفه ای که تجربه و تخصص در زمینه سرامیک کاری استخر دارد برای این کار انتخاب شود چون سرامیک کاری استخر با سرامیک کاری عادی متفاوت است. با این همه مهمترین ویژگی در استخرهای بازتاب بزرگی آنهاست. این ها همه جزئیات مهمی هستند که شما قبل از شروع پروژه با پیمانکار خود باید در مورد آنها صحبت کنید تا نقشه استخر شما کامل شود. توجه داشته باشید که سیستم های لوله کشی بسته به شرایط ساختمانی که در آن زندگی می کنید ممکن است متفاوت باشد. بر اساس بررسی های صورت گرفته، استخرهای پیش ساخته از طول عمر مفید و بسیار بالایی برخوردار می باشند.

باید توجه داشت که این مرحله بسیار تخصصی است و باید توسط یک متخصص مجرب انجام شود در غیر این صورت کل پروژه به مشکل می خورد. این صفحه آخرینبار در ۱۸ ژانویهٔ ۲۰۲۳ ساعت ۱۱:۲۵ ویرایش شدهاست. كار ساخت و ساز كوتاه و زمان نصب و راه اندازی آن نیز تنها چند ساعت می باشد. هنگام تعیین محل اجرای استخر، مطمئن شوید که فضای کافی برای نصب لوازم جانبی مانند دوش آبگرم ، تخت های مخصوص، تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز وجود دارد. برخی از استخرها دارای کف های مسطح هستند، در حالی که برخی دیگر با کف های شیب دار ساخته شده اند که دارای یک انتهای عمیق و یک انتهای کم عمق است. استخر بتنی نیاز به کار اجرایی برای بتنریزی و ساختار پشتیبان دارد، در حالی که استخر فایبرگلاس که به صورت قالببندی شده موجود است، نصب آن سریعتر و هزینه کمتری نسبت به استخر بتنی دارد. آنها بتن را مرتب و صاف می کنند در حالی که هنوز حالت پذیر است.

آخرین مطالب