Jackbox بازی گسترده است ملت

Quiplash. Zeeple گنبد. چیزهای بی اهمیت قتل حزب. چه زمانی ممکن است مانند نگاه فقط یک مزخرف رشته ای از کلمات اس

توسط ABESTANEWS در 29 فروردین 1399

Quiplash. Zeeple گنبد. چیزهای بی اهمیت قتل حزب. چه زمانی ممکن است مانند نگاه فقط یک مزخرف رشته ای از کلمات است که در حال حاضر قابل تشخیص به عنوان یک لیست از بازی ها در حال بازی در زوم جلسات Google Hangouts و حرکت یا کشش ناگهانی جریان در انزوا با تشکر Jackbox بازی. شیکاگو-شرکت بر اساس دیده است یک شماره ثبت از محبوبیت آن شش حزب متفاوت بسته در ماه گذشته ارائه بسیاری در قیمت با تخفیف و ارائه راهنمایی در مورد چگونگی سازماندهی از راه دور بازی در وبلاگ خود (آنها حتی پخش کردن که چگونه بازی را می توان مورد استفاده برای مدرسه در منزل). و شرکت خود را در بر داشت در کانون توجه خارج از ما Instagram داستان با تشکر از طرح های مانند برادوی Jackbox یک هفته livestream بازی آغاز شده توسط عزیز اوان هانسن's اندرو برته فلدمن است که ویژگی های برادوی ستاره ها و افزایش می دهد پول برای کار هنرمندان سراسر کشور از طریق بازیگران صندوق. من پریدند در Google Hangout با Jackbox بازی مدیر عامل شرکت مایک Bilder برای بررسی در با شرکت شیرجه رفتن به تاریخچه آن و یادگیری کمی بیشتر در مورد آنچه می رود به ایجاد بازی های ما در حال حاضر روزانه.

Brianna Wellen: بر اساس تجربه شخصی من بازی خیلی Jackbox در چند هفته گذشته من می توانید تصور کنید این است که یک دیوانه زمان برای شما بچه ها.

مایک Bilder: بله, آن را بسیار شلوغ است برای ما. ما خوشحال هستیم که در مورد دلیل آن را به ارمغان می آورد برخی از تعامل اجتماعی و برخی از سرگرم کننده و سبک سری به آنچه که بسیار استرس زا و اضطراب زمان.

آیا شما هر تعداد که چگونه بسیاری از بازی های بیشتر دانلود شده اند در چند هفته گذشته?

آنچه که من می توانم به شما بگویم این است که فقط در مورد هر روز تا آنجا که ترافیک نگران است با بازی های انجام شده بر روی سرورهای ما و آن نوع از چیزی که آن را معادل شکرگزاری. و تعطیلات آخر هفته معادل شب سال نو. تعطیلات به طور معمول بزرگترین زمان از سال برای ما که همه پشت در خانه و با هم. در حال حاضر هیچ کس با هم, اما همه آنها با هم بازی بیش از ویدئو کنفرانس و پیدا کردن یک راه برای هنوز هم معاشرت.

بسیاری از مردم من شده است بازی با درک نمی کنند Jackbox استوار بود اینجا. چگونه این شرکت آغاز شده اینجا ؟

آن را به عنوان شناخته شده بود Jellyvision [زمانی که این شرکت آغاز شده و در سال 1995] و آن را بهترین و شناخته شده برای موفق چیزهای بی اهمیت بازی به نام You don't Know Jack. وجود دارد تعدادی از نسخه های که بر روی کامپیوتر CD-ROM در رایانه های شخصی و مکینتاش در آن زمان است. این شرکت در نهایت کاهش یافت و در زمان های سخت در اوایل 2000s: وجود دارد افزایش در خانه بازی با کنسول و بسیاری از CD-ROM بازار—پایین افتاد از آن است. من پیوست و در سال 2008 به راه اندازی مجدد این شرکت بازی ابتکارات. در سال 2014 ما از اولین بازی که در آن شما با استفاده از تلفن همراه خود را به عنوان یک کنترل کننده که Fibbage. آن زمان برخی از تکرار برای رسیدن به این ایده اما انگیزه پشت آن بود و ما می دانیم که اکثر مردم دارای یک کنترل بر روی خود کنسول—بازی های چند نفره بر روی یک کنسول بازی شما بر روی اینترنت است. شما باید خود را پلی استیشن من پلی استیشن و ما اتصال و بازی با هم. ما می خواهیم به حزب بازی ها, اجتماعی بازی ها است که اتفاق می افتد در همان اتاق است که تعامل اجتماعی رخ می دهد و خنده و سبک سری رخ می دهد.

بنابراین بازی است که هر کس در حال پخش است در حال حاضر در واقع نسبتا جدید به کل تاریخچه شرکت.

بله, اما آنها به نوعی هنوز هم ساخته شده بر روی DNA از چه اصلی شما نمی دانید که جک در مورد است که گرد هم آوردن مردم. سپس آن سه نفر تا به حال به جمع آوری در اطراف صفحه کلید و هر یک از آنها یک دکمه به وزوز در. وجود تعامل با بازی: از آن صحبت شد و خواهد با شما صحبت وجود دارد و جوک و هتک حرمت و طنز, بنابراین همان نوع DNA از آنچه که [مالکیت فکری] بود قطعا در تمام بازی ها و جهت برای خلاقیت است که ما را به تمام بازی های ما.

آنچه که این روند در آینده با ایجاد این بازی ؟

ما باید بسیار با استعداد کارکنان. ما استخدام تمام وقت و قرارداد برخی از نویسندگان; بسیاری از آنها را قطع کرده و دندان های خود را در شیکاگو کمدی صحنه پس از دوم شهر iO—آنها کمدی نویسندگان در قلب است. هر کسی در این شرکت می تواند در زمین بازی. در این نقطه ما انجام داده ایم این نوع از چرخه سالانه: ما در کشتی, پارتی بسته در ماه اکتبر و پس از آن ما بلافاصله شروع concepting و تبادل و نمونه سازی داخلی به شکل چه بازی خواهد بود در سال آینده را بسته است. این یک فرایند باز.

ما به شما کمک کند تعیین تیم یا منابع به یک مفهوم اگر آن را می شود برخی از کشش بنابراین ما می خواهیم برای ساخت یک دیجیتال نمونه از آن است. وجود دارد مقدار زیادی از کاغذ و مداد تست که در آن ما می توانیم و پس از آن گاهی اوقات شما را به یک دیجیتال نمونه بر اساس عملکرد بازی. سپس آن ارزیابی می شود و ما باید چراغ سبز کمیته و یک فرایند که در آن ما را از طریق تصویب و انتقاد بازی. آن را بسیار سرگرم کننده فرایند آن بسیار سریع اتفاق می افتد اما آن را شسته و رفته چون مثل من گفت: بسیاری از مردم فرصت به زمین و من فکر می کنم که آنچه که آن را نگه می دارد تازه است. ما از انجام 30 بازی در حال حاضر بیش از پنج سال گذشته یا بیشتر و شما به راحتی می توانید به سقوط به یک شیار از, "اه, این نوع از همان بازی با فقط یک متفاوت از رنگ کت." ما همیشه سعی کنید به فشار پاکت که در آن ما می توانیم.

وجود دارد هر گونه رد بازی است که شما هنوز هم عشق و یا آنهایی که تن به تن را بارها و بارها تا زمانی که آنها در نهایت آن را از طریق ؟

وجود دارد هر دو. وجود دارد چند داخلی است که من واقعا دوست دارم که فقط کاملا آماده برای بار نخست و من امیدوار هستم در سال های آینده آنها را دریافت کنید وجود دارد. ما چند بازی نیز که در واقع این مسیر. اگر شما بازی Fakin' آن راکه پنهان هویت بازی که در آن شما باید به faker و سعی کنید به ترکیب پس ما باید یکی دیگر از بازی های مشابه تن به نام با فشار دکمهاست که دیگر پنهان هویت بازی که بیشتر استراتژیک کمی بیشتر شبیه گرگ یا مخفی هیتلر, این نوع از بازی ها. اما هر دو از کسانی که بسیار چالش برانگیز بود برای شکستن در یک صورت دیجیتال. ما می دانستیم که ما می خواستیم برای ایجاد این نوع از بازی ها چون ما عاشق بازی کردن بازی ها مانند آن, اما Fakin' آن شد تن به تن برای مدت دو سال و با فشار دکمه بود تن به تن برای تقریبا سه سال قبل از آن شد و در نهایت سبز روشن.

آن را احساس می کند مانند شیکاگو جامعه بازی هر دو نفر بازی بازی ها و مردم ایجاد آنها واقعا رشد کرده در ده سال گذشته ، چه شما متوجه شده در آن وقت ؟

آن استفاده می شود بزرگ تر تاسیس شرکت. ما تا به حال میدوی بازی آنها بسیاری از سکه-op آنها بسیاری از کنسول های ما تا به حال EA شیکاگو در حالی که برای. نه از آن نوع از نهادهای دیگر وجود دارد اما از نوع اختلال آنها را دور بسیاری از مردم با تشکیل شرکت ها و یا ساخته شده است تا تیم. بنابراین هنوز هم وجود دارد بسیار پر جنب و جوش جامعه در شیکاگو از بازی توسعه. هیچ توپی از ناشران بزرگ اما وجود دارد بسیاری از مردم است. آن را شسته و رفته جامعه است.

آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر مؤثر است بسیاری از کسب و کار بسیار متفاوت و شما بچه ها در حال بدیهی است که بهره گیری از آن است. چگونه این تاثیر کارکنان خود را, و چگونه است که همه چیز تغییر کرده است ؟

ما در آورده است تعدادی از کارگران موقت در سه هفته گذشته فقط برای رسیدگی به مشتری خدمات بلیط—ما تا به حال این هجوم مشتریان جدید است که فقط نوع یک شبه اتفاق افتاده—به طوری که تحت فشار قرار دادند تا برخی از تلاش به مناطق دیگر برای ما که در آن ما تا به حال به کارکنان ، به طوری که یک چیز خوب که بیرون آمدن از این ما توانستیم به استخدام افراد. چگونه این تغییرات در دراز مدت من واقعا نمی دانم. در نهایت همه چیز حل و فصل خواهد شد هنگامی که جهان به حالت عادی بازگشت. آنچه که برای ما در حال حرکت رو به جلو به عنوان دور به عنوان پایه مشتری ما و ما استفاده نمی دونم من گمان می کنم آن کاهش خواهد یافت که جهان می رود به کار می کنند اما من فکر می کنم آن را وارد تا از جایی که ما قبل از. من فکر می کنم ما خوش شانس هستید که برای ما خوشحال به افراد جدید در اکوسیستم ما مایل به بازی بازی های ما. v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن