تحقیقات می یابد ریخته گری گر فلز کاری تحت پوشش زیردریایی جراحی آزمون شکست

جاش Farley Kitsap Sunمنتشر شده 4:36 PM EDT Jun 15, 2020سیاتل — یک گر فلز کاری گفته که باید تحت پوشش تست شکست ت

توسط ABESTANEWS در 27 خرداد 1399

سیاتل — یک گر فلز کاری گفته که باید تحت پوشش تست شکست تازه در تولید فولاد مورد استفاده برای ایجاد نیروی دریایی زیردریایی به زودی به اتهام ارتکاب تقلب بزرگ علیه ایالات متحده و شرکت او کار کرده و مجبور به پرداخت $10.9 میلیون در تلاش برای حل و فصل پرونده دادستان فدرال روز دوشنبه اعلام کرد.

یک تحقیقات چندین ساله دفاع و Naval criminal investigative خدمات یافت ایلین توماس که کار را برای چندین دهه در یک تاکوما ریخته گری که تولید فولاد این کشور زیردریایی نیروی شماره جعلی برای 30 سال به نظر می رسد فولاد قوی بود و سخت به اندازه کافی برای خدمات — زمانی که بسیاری از بار آن نبود.

بیشتر فدرال ادعا توماس' شرکت Bradken, Inc., آیا افشای اختلاف در سال 2017, اما فاش نمی کند آنها رخ داده است به دلیل اتهام تقلب در — همه, در حالی که نیروی دریایی درهم برای اطمینان از زیردریایی های ساخته شده با تاکوما-تولید فولاد شدند امن برای ادامه عملیات.

"Bradken قرار می گیرد نیروی دریایی ملوانان و عملیات خود را در خطر" گفت: آمریکا وکیل Brian T. موران فدرال دادستان غربی واشنگتن.

این شرکت یک شرکت تابعه از هیتاچی ساخت و ساز ماشین آلات و تامین کننده پیشرو برای بالا عملکرد فولاد ریخته گری استفاده می شود برای زیردریایی و پوسته وارد معوق دادستان توافق با مقامات فدرال که شامل جریمه و شرایط و همچنین تشکر و قدردانی از تخلف است. پس از سه سال, اگر این توافق با موفقیت به دنبال اتهامات اخراج خواهد شد.

در همین حال توماس 66 از Auburn ظاهر خواهد شد جداگانه به اتهام 30 ژوئن در ایالات متحده دادگاه منطقه در تاکوما. او به عنوان یک گر فلز کاری برای اطلس ریخته گری و فن آوری از سال 1977 و Bradken Inc., که به دست آورد تاکوما ریخته گری در سال 2008.

ریخته گری به عنوان یک پیمانکار فرعی در نیروی دریایی, پروژه مورد نیاز است به گزارش نتایج تست هر دو قدرت از جراحی و چه سخت است در نمایشی تحت استرس است. فدرال می گویند توماس تغییر رقم به تغییر نتایج آزمون از عدم عبور و کسانی که "اظهارات غلط و نادرست" قرار می گیرد "نیروی دریایی و پرسنل عملیات نیروی دریایی در خطر است."

"اگر فولاد نتواند فاجعه بار آسیب و از دست دادن ممکن است از زندگی را نتیجه" گفت: Jodi کرافورد از دفاع Criminal Investigative Service که انجام تحقیقات.

دادستان: گر فلز کاری جعل حدود 240 نتایج آزمون

سخت دریایی مورد نیاز برای جراحی باید رعایت شود به اطمینان حاصل شود آن را نمی شکست در جنگ و هر گونه ترک در فولاد ادامه به آرامی به اندازه کافی آنها تشخیص داده می شود قبل از اینکه یک فاجعه رخ می دهد.

توماس جعل نتایج جستجو در مورد 240 آزمون در 32 سال, ارسال همراه حدود نیمی از همه بالا عملکرد فولاد با جعلی گزارش فدرال گفت.

در ماه مه سال 2017, آن را یکی دیگر از Bradken گر فلز کاری است که شواهدی از یک آزمایش چنین به نظر می رسد به جعل و هنگامی که مواجه توماس اعتراف به آن و پیشنهاد دیگران و تحریف شده به عنوان به خوبی. در بعد مصاحبه او محروم داشتن تغییر آنها.

آن را به نظر نمی رسد مدیریت ریخته گری آگاه بود ادعا falsifications قبل از 2017.

مورن گفت: پرونده در خدمت به عنوان یک هشدار به پیمانکاران چنین. دادستان فدرال' توافق با Bradken کمک به بهبود روش های داخلی و همچنین, او گفت:.

"ما امیدواریم که چنین مراحل را بهبود بخشد نظامی تهیه سیستم" مورن گفت.

وزیر نیروی دریایی Kenneth J. Braithwaite گفت که او انتظار دارد نیروی دریایی کنندگان به "دیدار با بالاترین استانداردهای کیفیت."

"ما ملوانان و تفنگداران دریایی بستگی دارد آنها را برای ارائه بهترین تجهیزات را قادر می سازد در نتیجه نیروی دریایی در سراسر جهان برای دیدار با تعهدات," او گفت:. "در حالی که نیروی دریایی باقی مانده است اختصاص داده شده به حفظ و احیای ما پایه های صنعتی ما را به شدت بررسی و پیگیری همه ممکن است بهبود از تامین کنندگان که استاندارد را برآورده نمی."

خبرنگار جاش فارلی را می توان در رسید josh.farley@kitsapsun.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن