مشارکت زنان در سیاست را بهبود اقتصاد آمریکا و سلامت | Guestview

نظرمغ Thomley ویلیامز مهمان نویسمنتشر شده 8:00 AM EDT آوریل 2 سال 2020تعدادی از مهم اجتماعی موسسات و خدمات تحت

توسط ABESTANEWS در 14 اردیبهشت 1399

نظر

تعدادی از مهم اجتماعی موسسات و خدمات تحت تاثیر سیاست: آموزش و پرورش, بهداشت و درمان و زیرساخت حمل و نقل — لیست در می رود. مردان و زنان اغلب به دیدگاه های مختلف در هر یک از کسانی که همه چیز. تفاوت های جنسیتی را به ما ارائه اطلاعات و دیدگاه در مورد این مسائل ما نمی خواهد در غیر این صورت باید در نظر گرفته شود. چه اتفاقی می افتد اگر شما چشمان خود را ببندید و وانمود وجود ندارد زنان و مردان — تنها مردم ؟

مایل' قانون آمده است که "که در آن شما ایستاده بستگی به جایی که شما نشسته". این بیانیه به این معنی که هر یک از ما دارای مجموعه ای متفاوت از آرمان های اطلاعات و دیدگاه های ما شکل گرفته زمینه های محیط و منافع هیچ یک بیشتر یا کمتر با ارزش تر از دیگری متفاوت. هر یک از ما منحصر به فرد موقعیت می توانید اضافه کردن ارزش به زندگی دیگران — از جمله در سیاست است.

در کتاب حاضر از آسانسور ملیندا گیتس سهام یک داستان در مورد برنج کشاورزان در هند که نمونه ای مایل' قانون ماهرانه. شوهران و همسران مشغول به کار خود در مزارع برنج با هم های متفاوت اما به همان اندازه مهم مسئولیت. مردان کاشته; زنان برداشت. به طور سنتی زمانی که خیریه کمک های مالی سازمان های همکار بازدید با کشاورزان و نمایندگان مصاحبه شوهران چگونه به مهندس بهتر است دانه خود را برای برداشت برنج در حالی که زنان برای مراقبت از کودکان و تهیه وعده های غذایی. مردان خواسته برای رشد کوتاه بار و تولید بیشتر از گیاهان است. برای تلفن های منطقی درست است ؟ اما زمانی که این زنان بودند در گفتگو همسران خواسته دانه که همچنین رشد گیاهان بلندتر به طوری که آنها می تواند انتخاب کنید بیشتر بدون دولا شدن و دانه که عملکرد یک محصول با کمتر زمان پخت و پز — اجازه می دهد زمان بیشتری را برای کارهای دیگر.

با تمام کسانی که ویژگی های ساخته شده را به یک دانه همه بهره مند; تولید برنج رفت تا برداشت محصول فراوان تر بودند و کمتر زمان صرف شده در آماده سازی مواد غذایی. این تغییرات منجر به افزایش رفاه برای خانواده ها و کل جامعه است. اگر چنین ساده, همکاری, بهبود زندگی کشاورزان برنج تصور کنید چه شمول و همکاری گسترده رسیدن به تصمیم گیری های سیاسی می تواند برای اقتصاد امریکا, بهداشت و خانواده.

در زندگی خود من زمانی که من و همسرم با هم کار کنند به سوی یک تصمیم گیری, تصمیم گیری است و به طور مداوم بیشتر مفید برای همه در دراز مدت است. من به یاد داشته باشید که قاطعانه در مورد یک قطعه از هنر برای اجتماع. او به همان اندازه مصر در یک قطعه. در حالی که خرید با هم (هر جستجوی خود ما "قطعه کامل") در یک نوبت سرندیپیتی ما در بر داشت کاملا متفاوت قطعه هر یک از ما دوست داشت به همان اندازه خوب است که ما توافق برای خرید. ما هر دو خوشحال در حال حاضر و من صادقانه می توانم به یاد داشته باشید آنچه که من تا به حال قلب من مجموعه در ابتدا. این یک برنده.

هیچ کس داد تا هر چیزی مهم را برای خود در هر کدام از این نمونه ها و هر کس به دست آورد چیزی غیر منتظره. ورود می کند که.

مرکز تحقیقات پیو را 2018 زنان و رهبری گزارش داد که به طور کلی عمومی می بیند مزایای به زن رهبری است. اکثریت می گویند داشتن بیشتر زنان در موقعیت های بالا در کسب و کار و دولت به بهبود کیفیت زندگی حداقل تا حدودی برای همه آمریکایی ها است. اما چرا و چرا حالا ؟ به گزارش Avivah ویتنبرگ-کاکس در یک مقاله برای فوربس کشورها با بالا 10 پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر در حال رهبری زنان است. این شامل آنجلا مرکل صدراعظم آلمان که کشور در حال تجربه بسیار پایین تر نرخ مرگ و میر از COVID-19 ویروس از همسایه کشورهای اروپایی است. ویتنبرگ-کاکس می نویسد که نخست وزیر Jacinda protocol wine studio را "... وضوح و قاطعیت در حال صرفه جویی در نیوزیلند از طوفان". از 14 آوریل نیوزیلند گزارش شده تنها 17 مرگ و میر ناشی از ویروس است.

در حالی که امریکا و غربی فلوریدا چهره نابسامانی های COVID-19 ضروری است که هر موجود منابع تواند مورد استفاده قرار گیرد برای رسیدن به, سیاسی, اقتصادی و اجتماعی و بهبود. آن حیاتی برای ایجاد جوامع ما خانواده های ما و اقتصاد ما قوی تر و انعطاف پذیر تر و مرفه تر برای هر شهروند است. فرزندان ما سزاوار بهترین و آستانه است که تنها می توان از طریق همکاری موثر و شمول است. ما چیزی برای از دست دادن و همه چیز برای به دست آوردن از جمله زنان در هر مرحله از فرایند عاطفی نسبت به بهبود رفاه اقتصادی و قدرت سیاسی.

من از شما دعوت به بازدید www.IWPFlorida.org برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موسسه برای زنان در سیاست و ماموریت ما است. هر کس خوش آمدید به ما بپیوندید برای ما اوت نشست سالانه یا ماهانه ناهار و یاد بگیرند.

مغ Thomley ویلیامز مدیر روابط عمومی برای باد نهر مهمان نوازی و یک مربی کسب و کار. او همچنین در خدمت به عنوان دبیر هیئت مدیره برای موسسه برای زنان در سیاست غربی فلوریدا.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن