چگونه از هنرمندان در حال پخش پیام است که سیاه و سفید زندگی می کند ماده

من biked از ویلا پارک به هومبولت پارک جمعه گذشته به ارائه یک بسته به کسی. 30 دقیقه سوار به سمت شمال غربی خواه

توسط ABESTANEWS در 26 خرداد 1399

من biked از ویلا پارک به هومبولت پارک جمعه گذشته به ارائه یک بسته به کسی. 30 دقیقه سوار به سمت شمال غربی خواهد بود خوب به ورزش من پاها زمستان اگر چه 85 درجه حرارت هوا بود تست من توانایی انجام این کار را با سهولت. آنچه من دیدم در طول راه—و آنچه که من دیده ام در بین گروه های مردمی در تظاهرات—شد رنگ روشن, بزرگ, حروف, آثار هنری, چهره های سیاسی, اظهارات adorning ساختمان های ویندوز و فضاهای عمومی. این نقاشی های دیواری را گرفته و محل بسیاری از سوار کردن مغازه ها, ایستگاه های گاز و فروشگاه های مواد غذایی, پوشش غمگین تخته سه لا بافت با کلمات تاکید و قدرت است.

چند روز قبل از من دوچرخه سوار دیدم "تمام زندگی موضوع" رنگ تنبل حروف سیاه و سفید در یک هومبولت گوشه ای فروشگاه. در حال حاضر "قهوه ای مردم ایستاده با زندگی" نقاشی شده است بیش از این کلمات. Chicagoans تقویت شده اند تظاهرات و احساسات کسانی هستند که نشان داده شده در سراسر شهرستان.

بهره گرفتن بیش از 75 هنرمندان به کار در 15 ساختمان های اطراف شیکاگو بارت Keithley و دختر خانم پرکینز راه اندازی رنگ شهر که ایجاد تصاویر از امید و وحدت در سوار کردن مغازه. ماموریت آن این است که عمیقا ریشه در زندگی توجه و حمایت از عدالت و برابری و تا کنون این گروه از هنرمندان نقاشی ده ساختمان در این شهر در جنوب و غرب طرف. Keithley توضیح می دهد الهام بخش در پشت این پروژه آغاز شده و به دلیل سوار کردن ساختمان های رها شده که به مدت طولانی وجود داشته است در این شهر قبل از تظاهرات اخیر در این مناطق. "پس از ناآرامی های مدنی آغاز شد ما هم می خواستم به موضع و استفاده از قالب هنر فعالیت. ما می خواهیم به درمان شهرستان از طریق هنر است. ما همچنین مشخص شده است که کسب و کارهای محلی و هنرمندان بودند که تحت تاثیر این بیماری همه گیر برای شروع, بنابراین ما به معنای واقعی کلمه گفت: "بیایید این کار را انجام!'"

کسب و کار تماس با رنگ شهر و سپس همکاری با هنرمندانی که کار بر روی نمای خود را. پرکینز و Keithley برای اولین بار شروع به e-mail اتاق بازرگانی و چند alderpeople که فرستاده آنها را نام سوار کردن کسب و کار. برخی از کسب و کار باید درخواست های خاص مانند برخی از تصاویر و یا رنگ در حالی که دیگران به سادگی می خواهید به گسترش مثبت برای حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. رنگ این شهرستان شده است کار با Somos Arte جمعی یک هنر و آموزش و پرورش تیم برای کمک به توسعه در جوامع آن را در خدمت. "ما همیشه مطمئن شوید که کسب و کار آگاه هستند از نقاشی های دیواری برای ایجاد یک پیوند قوی با این هنرمند را به جامعه می گوید:" Keithley. نقاشی های دیواری را می توان در کسب و کارهای کوچک مانند جنگل عکاسی Conexion سالن و آبگرم, جین, سالن, کافه Cancale, موجو, آبگرم, و, فروشگاه, B, قدیمی,,, و همچنین فضاهای بزرگتر مانند Petco در جنوب حلقه و دو Jewel-Osco را در سمت جنوب.

Keithley پس زمینه است که در نقاشی و هماهنگی رویداد. او شروع به حرفه ای رنگ شش سال پیش ایجاد کار بر اساس تجارب خود را در حال رشد در مورگان پارک. پرکینز دارای سوابق تحصیلی و مدرک کارشناسی ارشد در رشته تاریخ هنر و مطالعات موزه. او سرپرستی در گالری های سراسر شیکاگو است و در حال حاضر به شدت درگیر در هیپ-هاپ نقاشی های دیواری ، این دو دانش دادهایم و هنر-ساخت ترکیب با تجربه خود را به کار از نزدیک با شیکاگو حلقه اتحاد ارائه بینش خود را برنامه ریزی حرکت رو به جلو با رنگ شهر.

هفته گذشته آنها راه اندازی یک GoFundMe کمپین برای حمایت از این هنرمند جامعه است که همچنین ضربه سخت شده با توجه به همه گیر. اگر چه این پروژه در حال حاضر راه اندازی Keithley و پرکینز درخواست مردمی برای اهدای بنابراین هنرمندان درگیر در رنگ شهر می تواند برای خود زمان و منابع. Keithley می گوید: "این طرح نیز آغاز ما تلاش مستمر برای اتصال کسب و کارهای محلی با هنرمندان و به زیباسازی شهر ما را رها خواص." و رنگ شهر امیدوار به ادامه حمایت خود را از هنرمندان محلی است. این پروژه در حال انجام است که به نیت کمک به هنرمندان همکار و به رونق اقتصاد محلی از طریق هنر و سرگرمی است.

در مکان هایی مانند شهر نیویورک, نقاشی های دیواری هستند که بیش از رنگ به عنوان آنها در نظر گرفته شود "خرابکاری." اما شیکاگو مغازه ها و محله ها پر رونق با پشتیبانی به عنوان مردم محلی گسترش پیام خود را با هنر—در حال حاضر است. این چیزی است که باعث می شود این بوم گرانبها—آنها زودگذر. از آنجا که کسب و کار خواهد شد در نهایت حذف این سوار کردن دیواره تخته سه لا بوم را در آثار هنری با آن است. و این چیزی است که همه شهرستانها عمده در حال دیدن در سراسر ایالات متحده هنر طرح های هستند که به خیابان آمدند و به عرض پوشش کسانی که خیابان ها پر از مردم به دنبال عدالت برای قتل جرج فلوید و متعدد به سرقت رفته زندگی سیاه مردمی در سراسر جهان است. v

اگر صاحبان کسب و کار علاقه مند به شرکت در این طرح می توانید آنها را ایمیل paintthecity312@gmail.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن