خانه تصویب گسترده پلیس اصلاحات بسته است که ممنوعیت chokeholds پایان واجد شرایط ایمنی پس از جورج فلوید مرگ

Christal هایس ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 8:50 PM EDT Jun 25, 2020واشنگتن – خانه گذشت گسترده پلیس بسته

توسط ABESTANEWS در 6 تیر 1399

واشنگتن – خانه گذشت گسترده پلیس بسته اصلاحات در روز پنج شنبه که پایان مشخصی حمایت های حقوقی برای افسران متهم به سوء رفتار و ممنوعیت chokeholds در پاسخ به مرگ جورج فلوید که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او برای نزدیک به 9 دقیقه.

این 236-181 رای عمدتا در امتداد خط حزب می آید یک روز پس از دموکرات ها مسدود سنا از حرکت رو به جلو در یک رقابت لایحه با توجه به استدلال این قانون نمی تواند به اندازه کافی به تصویب تغییرات معنی دار خواستار تظاهرات در ده ها تن از شهرستانها در سراسر کشور. سه جمهوری خواهان مظنونان حمله به دانشگاه را هرد برایان Fitzpatrick و فرد آپتون پیوست دموکرات ها در رای گیری به نفع اندازه گیری.

خانه بیل بود که دستکاری شده توسط کنگره سیاه و سفید انجمن با هدف تقویت پلیس پاسخگویی و پایان عمل تهاجمی افسران در حال حرکت از یک بخش به دیگری با ایجاد یک رجیستری ملی برای ردیابی کسانی که با سوابق شطرنجی. آن نیز خواهد شد و برخی از شیوه های پلیس مانند استفاده از هیچ-knock حکم و chokeholds شده اند که تحت بررسی پس از اخیر مرگ و میر ناشی از آمریکایی های سیاه و سفید.

Breonna تیلور 26 ساله لویی ER تکنسین ضرب گلوله کشته شد در خانه کنتاکی مارس 13 بعد از پلیس استفاده می شود بدون دست کشیدن حکم به ورود به خانه او.

دموکراتها لایحه همچنین پایان واجد شرایط ایمنی برای افسران پلیس آنها را شخصا مسئول نقض قانون اساسی از جمله نیروی بیش از حد.

"جورج فلوید کشته شد در مینیاپولیس, مینه سوتا, و این آغاز یک فصل جدید در تاریخ طولانی برای تبدیل پلیس در امریکا" کارن باس از صندلی های کنگره, سیاه حزبی گفت: در مراحل پایتخت ایالات متحده صبح روز پنج شنبه. "این بار صدها هزار نفر از مردم در هر کشور در این اتحادیه در حال راهپیمایی به مطمئن شوید که او بیهوده نمی میرند. مرگ او را نمی خواهد فقط یک مرد مرده در دست پلیس است."

در اینجا آنچه را که مجلس لایحه را انجام دهید: دموکرات پرده گسترده پلیس لایحه اصلاحات

بیشتر: حزب دموکرات بلوک جنبش در حزب جمهوری خواه لایحه پلیس

مجلس نانسی پلوسی که در پیوست باس و همکار دموکرات در مراحل کنگره گفت: رای خواهد افتخار فلوید و اطمینان از مرگ او و مرگ دیگر آمریکایی های آفریقایی تبار بودند و بیهوده نیست.

"آمریکایی ها از هر قدم از زندگی و گوشه ای از این کشور شده اند راهپیمایی اعتراض و خواستار آن است که این لحظه از عذاب ملی تبدیل به یکی از ملی اقدام" پلوسی گفت. "امروز با جورج فلوید عدالت در پلیس قانون مجلس است و ارج نهادن به زندگی خود و زندگی همه کشته شده توسط پلیس آمریکا و حمایت دیگر هرگز".

به عنوان خانه مورد بحث و اندازه گیری, Rep. Ilhan Omar, D -, Minn. که نشان دهنده منطقه که در آن فلوید درگذشت گفت: کسانی که در خانه اش از مینیاپولیس شد "عصبانی" و "خسته از اینکه به قتل در دست پلیس است."

"من ظهور از طرف جورج فلوید بود که به طرز وحشیانه ای به قتل رسیدند. و او را وحشیانه قتل لمس ملت ما," او گفت:. "من به دلیل افزایش بسیاری دیگر می تواند افزایش یابد. زمانی که ما برای ساخت یک سیستم فراهم می کند که برابر با عدالت برای همه در اینجا در آمریکا ما ممکن است در نهایت همه افزایش است."

عمر تبدیل به یکی از اعضای کنگره که به نام حتی برای اقدامات سخت تر برای تغییر شکل پلیس پال خواستار قطع بودجه دولت از طریق پلیس جنبش است. در حالی که میزبان مدنی و گروه های مدافع حقوق بشر پشت دموکراتیک قانون وجود دارد برخی از کسانی که استدلال می کنند و حتی بیشتر مورد نیاز است.

فیلومنا Wankenge یک از بنیانگذاران گروه فعال مبارزان آزادی d. C. نمی کند فکر می کنم اقدامات در خانه و یا مجلس سنا به اندازه کافی رفتن و می گوید ادارات پلیس باید منحل و شروع از ابتدا.

"من می خواهم پلیس defunded," او گفت:. "من می خواهم این بودجه برای رفتن جوامع ما. ما بدهکار است."

در حالی که دموکرات ها تا به حال این اعداد را در خانه به راحتی عبور عدالت در پلیس عمل 2020, آن, آینده نامشخص باقی مانده است به عنوان رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل گفت: در حال حاضر جمهوریخواهان کنترل اتاق نمی خواهد تا قانون.

هر دو مجلس را مجبور به مذاکره و مصالحه اما برخی از نمایندگان مجلس با ابراز شک و تردید است که کنگره قادر خواهد بود به تصویب پلیس اصلاحات در این سال پس از سنا اندازه گیری مسدود شده بود قبل از بحث و یا صحبت از تغییرات به اندازه گیری واقعا می تواند آغاز خواهد شد.

دموکرات ها ابراز خوش بینی که خانه قانون همراه با ادامه تظاهرات خواهد تحت فشار قرار دادن جمهوری خواهان وادار کردن آنها را به میز مذاکره است.

"من فکر می کنم این یک فرصت بهتر از مردم فکر می کنند" رهبر اقلیت سنا چاک شومر D-n. y. گفت: خبرنگاران در شانس عبور از یک پلیس لایحه اصلاح این کنگره پس از این لایحه در مجلس سنا شکست خورد شنبه ، "ما امیدواریم که دعای ما و آنچه که ما کار خواهد کرد برای" شومر اضافه شده است.

اینجا چیزی است که اوباما لایحه را انجام دهید: GOP پلیس لایحه تشویق شهرستانها برای جلوگیری از استفاده از chokeholds اما نمی ممنوعیت آنها

یک تقسیم موضوع در اصلاحات: به عنوان کنگره بحث پلیس اصلاحات واجد شرایط ایمنی ظهور به عنوان کلید تقسیم موضوع

جمهوری خواهان در ضمن lambasted دموکرات ها برای به بن بست.

"من نمی دانم آنچه در آن است تو را از خواب بیدار" گفت: سناتور. Tim Scott, تنها, سیاه جمهوریخواه در سنای آمریکا که دفاع و پشتیبانی مجلسی, پلیس, اصلاحات پیشنهاد. "ما در حرکت است. مردم را فراموش کرده ام در مورد آن. شما می دانید چه چیزی قراره اتفاق می افتد ؟ چیزی بد – و ما حق در اینجا صحبت کردن در مورد آنچه باید انجام شده است آنچه که می تواند انجام شده است چرا ما باید در حال حاضر.

"من به شما گفتن من تا به حال این مکالمه پنج سال پیش" کارولینای جنوبی جمهوری خواه ادامه داد. "ما می تواند چیزی در حال حاضر."

این بسته توسط اسکات با هدف افزایش شفافیت در سازمان های پلیس در حالی که incentivizing – اما نه الزامی – ادارات به استفاده از دوربین های بدن و ممنوعیت chokeholds خودداری فدرال کمک هزینه تحصیلی.

به عنوان عضو مجلس نمایندگان در هر دو طرف راهرو بحث خانه لایحه جمهوریخواهان برجسته پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس جنبش که اکثر دموکرات کنگره باید فاصله خود را از خود تردیدی با این قانون از جمله توقف حمایت های حقوقی برای افسران و محدود کردن دسترسی برای گروه ها برای دسترسی به مازاد تجهیزات نظامی.

"هر کس در این اتاق می خواهد عدالت برای جورج فلوید و خانواده اش و آنها را در یک دادگاه قانون که در آن عدالت تعلق دارد" Rep. گرگ Steube R-Fla., گفت: در کف خانه. "اگر دموکراتیک اکثریت واقعا می خواهد به اصلاحات ما ادارات پلیس و اگر آنها واقعا می خواهید برای رفع مشکلات پس از آن تمرکز باید بر این سازمان با مشکلات و رهبری خود را عبور نمی مترقی پیام لایحه در یک سال انتخابات است که شما می دانید که هیچ شانسی برای تبدیل شدن به قانون است.

Rep. بری Jb, R-Ga., گفت: داستان از افسران پلیس صرفه جویی در زندگی او و دیگر جمهوری خواهان کنگره در سال 2017 پس از یک فرد مسلح هدف قرار داده آنها را در طول یک عمل بیس بال. او و دیگر جمهوری خواهان که به ارمغان آورد تا تیراندازی در خانه طبقه پنج شنبه اشاره کرد که نمی خواهد حمایت از یک اندازه گیری است که می تواند ایجاد شغل از افسران سخت تر است.

"من نمی دانم چرا رسانه ها و برخی در اینجا می خواهم به اقدام از یک یا دو و یا چند و درخواست آن را به اجرای قانون در سراسر هیئت مدیره زمانی که من دیده ام چه این مأموران اجرای قانون انجام," او استدلال کرد. "آنها قرار داده و زندگی خود را در خط روزانه برای ما است."

کمک: دبورا بری

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن