Homebuilders سو سانتا رزا شهرستان و هیئت مدیره مدرسه بیش آموزشی تاثیر هزینه های

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:45 PM EDT Apr 17, 2020صفحه اصلی انجمن سازندگان غرب فلوریدا و چند محل

توسط ABESTANEWS در 30 فروردین 1399

صفحه اصلی انجمن سازندگان غرب فلوریدا و چند محلی homebuilders باید طرح دعوی در دادگاه در برابر سانتا رزا شهرستان و منطقه مدرسه بیش از آن در آینده اجرای مدرسه تاثیر هزینه درخواست یک قاضی برای اعلام هزینه های غیر قانونی و برای جلوگیری از قریب الوقوع خود را به مجموعه.

این طرح دعوی در دادگاه واصل بعد از ظهر جمعه در اولین قضایی دادگاه مدار در شهرستان سانتا رزا ادعا می کند که وجود نقص در راه مدرسه منطقه تاثیر هزینه مشاور محاسبه میزان هزینه ها و تعداد دانش آموزان نهفته جدید ساخت و ساز; که فرمان غیرقانونی نمایندگان شهرستان اختیار به هیئت مدیره مدرسه و تاثیر هزینه های "نامعتبر خلاف قانون اساسی و غیر قانونی است."

"به عنوان سازندگان ما به شدت حمایت بودجه مناسب برای آموزش و پرورش" گفت: HBA جمهور بلین فلین از فلین ساخته شده است, Inc. در تهیه بیانیه صادر شده توسط انجمن. "اما ما معتقدیم سانتا رزا شهرستان مدرسه تاثیر هزینه برخی از مهم نقص قانونی و تهدیدی جدی برای مسکن مقرون به صرفه و اقتصادی نشاط در شهرستان ما."

تاثیر هزینه فرمان پیش نویس: چقدر و چه کسی خواهد پرداخت جدید سانتا رزا مدارس شهرستان?

سانتا رزا County School District سرپرست تیم Wyrosdick کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد طرح دعوی در دادگاه روز شنبه با استناد به منطقه سیاست خودداری از اظهار نظر در مورد مسائل انتظار دادخواهی. سانتا رزا شهرستان مدیر دن Schebler و شهرستان وکیل Roy اندروز بلافاصله پاسخ به خبر, مجله, درخواست برای نظر.

طرح دعوی در دادگاه است آخرین تشدید تنش در اختلاف بین homebuilders و مدرسه منطقه بیش از اجرای تاثیر هزینه های پرداخت برای مدارس جدید. تاثیر هزینه های یک بار هزینه پرداخت شده توسط خریداران از خانه های جدید است که رفتن به سوی خاص زیرساخت های لازم توسط یک جمعیت در حال رشد; در این مورد تاثیر هزینه خواهد پرداخت برای مدارس جدید در شهرستان سانتا رزا.

شهرستان گذشت یک تاثیر هزینه های فرمان در دستور هیئت مدیره مدرسه در ماه ژانویه برای $5,000 برای تک خانه خانواده 4000 دلار برای خانه های تلفن همراه و $2,750 برای چند خانواده واحد است. این شهرستان را جمع آوری تاثیر هزینه ها و توزیع آنها را به هیئت مدیره مدرسه که با استفاده از هزینه های پرداخت برای مدارس جدید.

هزینه میله میله برای رفتن به اثر ممکن است 4. شهرستان کمیسیون تنظیم شده به بحث در مورد به تأخیر انداختن تاثیر هزینه اجرای خود را در روز شنبه جلسه با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس اگر چه هیئت مدیره مدرسه در هفته گذشته گفت: آن را نمی خواهد حمایت تاخیر تاثیر هزینه های دیگر.

تاثیر هزینه: سانتا رزا هیئت مدیره مدرسه نمی خواهد تکان دادن در تاثیر هزینه شروع تاریخ در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

بیش از نیمی از منطقه مدرسه مدارس هستند یا بیش از ظرفیت و منطقه می گوید: از آن نیاز به ساخت مدارس جدید اگر بخش است که برای ادامه رشد و بیشتر کودکان در حال رفتن به نیاز به تحصیل شد. اما HBA انتقاد کرده است راه مدرسه منطقه صرف بودجه خود گفت: تاثیر هزینه های صدمه دیده است تنها خانواده های طبقه کارگر که در حال حاضر در تلاش برای خرید یک خانه.

در علاوه بر این به HBA از شاکیان در این پرونده شامل فلین ساختمان متخصصان LLC, هنری, شرکت, خانه, Inc., Adoor خواص LLC ساموئل Stevens & Associates, Inc. نیومن راجرز ساخت و ساز شرکت ، Pettinato ساخت و ساز شرکت ، تیمبرلند پیمانکاران LLC مایک قیمت خانه امضای LLC لیستر سازندگان LLC و بل لین مشارکت محدود.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن