تاریخچه اتفاق می افتد. گروه شما می خواهید برای حفظ COVID-19 خاطرات و آثار در حال حاضر.

ناتان Pilling Kitsap Sunمنتشر شده 1:28 PM EDT Apr 26, 2020چه دنیوی در حال حاضر ممکن است روزی تا پایان در یک مو

توسط ABESTANEWS در 7 اردیبهشت 1399

چه دنیوی در حال حاضر ممکن است روزی تا پایان در یک موزه.

این COVID-19 شیوع است مختل زندگی در سراسر جهان, شکستن کار و مدرسه الگوهای تبدیل خانه به دفاتر و کلاس های درس سازندگان: کسب و کار و معرفی جدید هنجارهای اجتماعی به عنوان هزاران نفر زده شده با ویروس. زندگی به زمین را متوقف کند.

کلماتی مانند "همه گیر" و "بی سابقه" در حال دردناکی آشنا و عباراتی مانند "صاف منحنی" اجتماعی "فاصله" و "PPE" است که ممکن است صدا خارجی چند هفته پیش در حال حاضر بخشی از فرهنگ مردمی.

تاریخچه آشکار است در حال حاضر و کسانی که به اتهام فهرست نویسی آن در حال حاضر به دنبال حفظ برخی از خاطرات و اشیاء روزمره استفاده می شود که روزی به داستان COVID-19 در Kitsap و فراتر از آن.

"ما خواهد آمد از این طریق در برخی از نقطه" گفت: Merilee Mostov مدیر نمایشگاه و تعامل در باین بریدج ایسلند موزه تاریخی. "آن را نمی ممکن است احساس مانند آن را تا به حال رفتن برای پایان دادن به, اما از آن است و برخی از اقلام در حال رفتن برای پایان دادن به در سطل زباله قبل از من می تواند آن را دریافت کنید."

Mostov و دیگران در تاریخی جامعه در حال قرار دادن تماس برای ذخیره آیتم هایی که ممکن است روزی منجر به ثبت در مورد این لحظه در تاریخ است. اقلام مانند ماسک های صورت و یا سپر تصاویر از خانواده ها با هم کار در خانه نشانه های کسب و کار اعلام تعطیلی خاطرات و داستان های شخصی همه مهم خواهد بود در سال آینده به محققان و عموم مردم به عنوان آنها سعی کنید به درک و داستان از چه جوامع دست و پنجه نرم با شیوع مورخان گفت.

Mostov گفت: او را باز به تمام انواع از سهم. او باید به تصمیم گیری های دشوار در مورد آنچه برای حفظ و چه خواهد شد به او بگویید که جامعه را و او را مایل به گوش دادن به ایده های: "هیچ چیز از حد" او گفت:.

آن را احتمالا امن برای بازی شیر یا خط خود را با استفاده از بایگانی اطلاعات جعبه های خالی و کاغذ توالت لوله هر چند.

جمع آوری در حال حاضر در وسط گیر مهم است زیرا لحظه ای است که هنوز هم بسیار تازه و واقعی گفت: Jeanine کشتی فرنگی, متصدی در Kitsap, تاریخچه موزه در یک ایمیل به Kitsap Sun.

"خاطرات و عکس و سایر موارد جمع آوری شده در حال حاضر در حالی که ما در حال تطبیق با تغییرات باور نکردنی را رنگ دقیق تر و وزین کردن عکس چگونه این همه گیر آسیب دیده جامعه ما ساخت بازگویی ملموس تر برای نسل های آینده" او گفت:.

"بسیاری از مردم به دنبال به سال 1918 بیماری همه گیر آنفلوآنزا برای کمک به درک چگونگی COVID-19 تاثیر می گذارد ما در دراز مدت," او اضافه شده است. "نسل های آینده خواهد همین کار را با COVID-19 زمانی که بعد جهانی و همه گیر شد."

بیشتر: "در گاز ما اعتماد": چگونه, Kitsap, شبه جزیره, اب و هوای گذشته همه گیر

داستان های شخصی در مورد چگونگی کسب و کار منتقل کار خود و یا چگونه دانش آموزان مورد مطالعه در خانه تبدیل خواهد شد بخشی از رکورد.

"ما علاقه مند به شنیدن از دانش آموزان دبیرستانی در مورد چگونگی این تاثیر آنها و خانواده" گفت: Brianna Kosowitz مدیر اجرایی باین بریدج ایسلند موزه تاریخی. "برای همه سالمندان دبیرستان تجربه خود را کاملا تغییر داد از آنچه پیش بینی آن را ممکن است, ما می خواهیم به سند است و تمام انواع از تطبیق با زندگی در منزل کار در آشپزخانه و یا چگونه شما سرگرم کننده را به خودتان و یا ارتباط با خانواده است."

مارگارت Wetherbee رئیس مجموعه در واشنگتن تاریخی جامعه در تاکوما گفت: COVID-19 تاریخچه تلاش حفظ وجود دارد کشیده شده است بیش از 200 مقاله در حال حاضر.

در میان ارسالی تا کنون Wetherbee گفت: یک زن از Tri-Cities منطقه فرستاده شده یک ماسک ساخته شده از یک Seahawks-مضمون می koozie یک پویالاپ نوجوان بود که به تصویب رسید از کره جنوبی فرستاده شده از یک قطعه از هنر دیجیتال تأمل در چگونگی شیوع اتحادش را تغییر چگونه مردم او را یک nine-year-old boy متعهد به نگه داشتن یک COVID-19 مجله برای کمک به وقایع زندگی مانند بود برای بچه ها برای خواندن در آینده یکی دیگر از نوجوانان فرستاده شده "آخرالزمان یکنوع بازی شبیه لوتو" کارت.

"ارسالی های متنوع و اجرای حیطه" Wetherbee گفت.

"ما نمی دانیم که چه قطعه کلیدی می باشد که در حال رفتن به داستان چه این تجربه خواهد شد," او گفت:. "ما نمی دانیم که چه خواهد ایستادگی کردن در 100 سال برای دانشمندان و محققان و مورخان است. بیشتر داستان های می توانیم بهتر قابلیت های تحقیقاتی ما باید در آینده است."

می خواهم برای کمک ؟

چیزی COVID-19-مربوط به دیجیتال و یا فیزیکی است که شما را فکر می کنم باید حفظ شود ؟ تماس با گروه های ذکر شده در این داستان:

باین بریدج ایسلند موزه تاریخی: تماس Merilee Mostov در merilee@bainbridgehistory.org.

Kitsap تاریخی جامعه: تماس با جانین کشتی فرنگی, curator@kitsapmuseum.org.

Washington State Historical Society: ایمیل digitalarchive@wshs.wa.gov و بازدید washingtonhistory.org/research/collections/yourCOVIDstory برای اطلاعات بیشتر.

ناتان Pilling یک خبرنگار پوشش باین بریدج ایسلند, North Kitsap و واشنگتن کشتی برای Kitsap Sun. او را می توان در 360-792-5242, nathan.pilling@kitsapsun.com و یا در توییتر @KSNatePilling.

در نظر گرفتن حمایت از روزنامه نگاری محلی در شهرستان Kitsap: ثبت نام برای اشتراک دیجیتال امروز است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن