به ریه های خود را مکی: ایجاد cannabutter

بیایید آن روبرو هستند. دود از هر چیزی—یک سیگار toasty اردو های فرسوده اگزوز از 36 برادوی اتوبوس—خوب نیست برای

توسط ABESTANEWS در 26 فروردین 1399

بیایید آن روبرو هستند. دود از هر چیزی—یک سیگار toasty اردو های فرسوده اگزوز از 36 برادوی اتوبوس—خوب نیست برای ریه های شما. که به ویژه در حال حاضر که آنها هدف اصلی از یک ویروس مرگبار است.

اما آنچه در مورد یک مفصل یک کاسه بونگ—و یا حتی vaping از طریق یک dab دکل?

در اینجا ما باید این تازه حقوقی, طبیعی, داروی خوبی برای درمان بیماریها از جمله آلزایمر, مرض MS, تهوع, درد و انتقادی در حال حاضر—اضطراب. اما آن را امن برای دود حشیش در وسط یک ویروسی همه گیر است که محاصره انسان تنفسی سیستم ؟

ماه گذشته Leafly قرار دادن به سوال ریوی مراقبت ويژه پزشک و جای تعجب نیست که جواب نه بود آن را احتمالا امن به نور. به گفته دکتر لورا Crotty الکساندر "نشان داده شده است که سیگار کشیدن ماری جوانا خسارت هوایی اپیتلیوم افزایش تولید مخاط و باعث از دست دادن ciliated سلول های اپی تلیال"—همه از آن می تواند ریه های خود را بیشتر در معرض خطر عفونت توسط SARS-CoV-2.

شما بهتر است فقط از خوردن آن به جای.

سیگار کشیدن یک مانع برای بسیاری از مردم لذت بردن از مزایای شاهدانه حتی قبل از ویروس. "بسیاری از مشتریان من هستند یا ترس از سیگار کشیدن و یا آنها فقط نمی خواهم دود می گوید:" آشپز آنجلینا Bastidas از Tournant یک تزریق خصوصی خوب ناهار خوری عملیات او cofounded در ماه نوامبر گذشته با سارا میچل که توابع به عنوان یک علف هرز sommelier. "و زمانی که آنها سوالی در مورد انجام تزریق."

قبل از Tournant, Bastidas مشغول به کار در اطراف شهر در نقاط مانند AMK آشپزخانه نوار و بن 36 و در سال 2015 به او جوانترین شرکت کننده به رقابت در سرآشپز بالا. او ساخته شده آن را به قسمت ششم قبل از او از زمان فرار و روکش او هم اره ماهی گرفتیم tacos با ترشی فرزنو فلفل آووکادو و انبه در هیئت مدیره برش و بسته بندی ارسال می شود. او بهتر آخرین مارس در بونگ Appetit, به معنای واقعی کلمه سیگار ذرت و گوجه فرنگی سالسا با limey زتا فشار برای Cypress Hill B-واقعی.

"من شروع به استفاده از شاهدانه پزشکی در اوایل 20s, کمک, با, افسردگی, اختلال استرس پس از سانحه و پسوریازیس من," او می گوید. "من شروع به آزمایش پخت و پز با شاهدانه کمی بیش از دو سال پیش برای پیدا کردن یک راه زیرکانه برای استفاده از آن در زمان من نمی توانم دود بازی با مواد غذایی دیگر شیرینی و خوراکیهای معمول."

شاهدانه کره یکی از مهمترین جهانی کالاهای اساسی در تزریق شربت خانه برای یک دلیل خوب. شما نمی توانید فقط به خوردن علف هرز و انتظار بسیار اتفاق می افتد. کانابینوئیدهای مانند THC و CBD نیاز به اتصال به چربی ها جذب می شود و توسط دستگاه گوارش و کره یکی از کارآمد ترین و متنوع و خوشمزه تحویل وسایل نقلیه در دسترس به آشپز خانه.

وجود دارد یک میلیون cannabutter دستور العمل های آنلاین بسیاری از آنها ناقص و overcomplicated و در نتیجه سبز باتلاقی مزه بیش از حد و یا underdosed گیاهی محروم از طیف کامل از گیاه خواص. هنگامی که شما در حال شروع کار بهتر است به نگه داشتن آن ساده است.

Bastidas نیست حتی استفاده از شاهدانه گل به کره. او با استفاده از RSO یا Rick Simpson روغن حاوی عصاره شاهدانه نام برای کانادا مهندس که آن را توسعه داده و با استفاده از آن برای درمان خود به سرطان پوست است. RSO است که آسان به ادغام در کره و سایر چربی ها و, آن را نیز آسان برای محاسبه چه مقدار THC شما در حال تزریق به هر مقدار داده شده. ترین درمانگاه به خوبی مواجه نگردند با آن و دیگر روغن ها و عصاره های شما می توانید طبخ با, اما اگر شما یک کارت پزشکی شما به احتمال زیاد نیست از طریق درب سمت راست در حال حاضر. شما می توانید خود را, اما این داستان برای یک روز دیگر در این بیماری همه گیر.

آنچه که در مورد گل شما ذخیره شده و یا در حال رشد یا در ادامه به خرید از خود Weedman? آن را کمی پیچیده تر و مبهم به کره با جوانه اما هر کسی می تواند آن را انجام دهد.

Bastidas مشترک خود را پایه RSO و گل cannabutter تزریق است که شما می توانید در هر دستور غذا را که برای تماس های منظم کره بدون نمک.

اما در ابتدا چند نکته: نمی خرد کردن شاهدانه خود را. که نمی خواهد هر چیزی را انجام دهید اما خود طعم کره گیاهی. فقط به آرامی شکستن آن را با دست خود.

سپس شما نیاز به decarboxylate آن حرارت آن را به آرامی در فر—به آرامی—برای فعال کردن THC و CBD.

هر گونه متفاوت است و محاسبه دوز با شاهدانه گل است مبهم, ناقص, علم. شما می توانید پیدا کردن دوز ماشین حساب آنلاین, اما این که آیا شما با استفاده از یک و یا نه آن را همیشه بهترین را شروع کند. طعم و نیم قاشق چای خوری و یک ساعت صبر کنید. اگر همه چیز خوب است و شما می خواهم مطلب دیگری را امتحان کنید و صبر کنید.

Cannabutter با گل های آنجلینا Bastidas

3 گرم حشیش گل

1 فنجان کره

1 فنجان آب

مجموعه فر به 220-230 درجه F. جای گل در یک Silpat یا ورق پخت و در فر به مدت 30-45 دقیقه است. حذف و کنار بگذارید.

جای کره و آب در crockpot یا پلوپز (که در آن آن را آسان تر برای کنترل دما) و یا یک دیگ بخار دو در stovetop. حرارت کم تا کره ذوب شود.

ماهوت پاک کن زدن حشیش خود را به کره آب مخلوط. بجوش و خروش آمدن در پایین برای دو ساعت. جوش نمی شود!

خط یک صافی با تور و محل آن را بیش از یک کاسه بزرگ. پور مخلوط بیش از cheesecloth. به عنوان کره شروع به سرد فشار cheesecloth با استفاده از یک کاردک لاستیکی برای استخراج بیش از حد مواد جامد. انتقال مخلوط را به یک ظرف شیشه ای در یخچال و فریزر. زمانی که کره جامد و آب جدا و تخلیه می شوند. فروشگاه کره در یخچال تا دو هفته و یا در فریزر به مدت سه ماه.

Cannabutter با RSO توسط آنجلینا Bastidas

هنگامی که با استفاده از RSO از کره کمتر طول می کشد کار از گل و روند سریع تر است. RSO در حال حاضر decarbed. دو چوب (1 فنجان) کره بدون نمک و نرم در دمای اتاق. جای این کره را در یک ماهی تابه کوچک در اواسط حرارت کم. یک بار ذوب شده را به آرامی اضافه کردن مقدار مورد نظر از RSO. آن را به نگاه به عنوان اگر نفت نمی انحلال اما صبر کنید یک زن و شوهر ثانیه که شما ماهوت پاک کن زدن. پس از حل آن را حذف از گرما. انتقال به یک کاسه و سرد است. Rewhip هنگامی که کره شروع به سفت.

توجه داشته باشید: RSO فوق العاده قوی. برای محاسبه دوز تقسیم مقدار میلی گرم THC در فشار شما با استفاده از مقدار کره. شما می توانید آن را توسط هر اونس قاشق چای خوری قاشق و یا هر واحد شما ترجیح می دهید.

Bastidas آوریل خصوصی شام بود موکول اما شما هنوز هم می توانید سفارش uninfused catered و تحویل از وعده های غذایی خود را در tournantchi.com. v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن