شبح نور: خلاصه ای از خارج از صحنه نمایش, هنرهای نمایشی, اخبار و یادداشت ها

آن بوده است پر سر و صدا از چند ماه برای باغ پیروزی تئاتر توسط هیئت مدیره نامگذاری مدیر اجرایی اریکا دانیلز به

توسط ABESTANEWS در 13 تیر 1399

آن بوده است پر سر و صدا از چند ماه برای باغ پیروزی تئاتر توسط هیئت مدیره نامگذاری مدیر اجرایی اریکا دانیلز به دو نقش مدیر اجرایی و هنری در اوایل ماه مه (جایگزینی خروج آگهی Chay سرخدار). این تصمیم در نهایت منجر به استعفای جمعی از نمایشنامه نویسان گروه و همچنین نویسندگان در تئاتر برنامه ریزی شده احتراق جشنواره بازی های جدید. در نهایت Daniels خودش استعفا داد ژوئن 8 پس از یک تعطیلات آخر هفته از تظاهرات در خارج از شرکت های تاریخی Biograph تئاتر که شده بود سوار در پی سراسر شهر بود تظاهرات در اطراف سیاه زندگی مهم جنبش; تظاهرکنندگان نوشت: به نام قربانیان خشونت پلیس در پنجره تخته و خواست باغ پیروزی برای پیوستن به دیگر سالن های تئاتر در همبستگی با "خود را باز لابی" جنبش برای پناهگاه فضاهای معترضان.

در ژوئن 22, باغ پیروزی اعلام کرد که Roxanna Conner شده است نام اقدام مدیر عامل. Conner شده بود که قبلا در استخدام به عنوان مدیر آموزش و منابع انسانی در همان زمان به عنوان بحث برانگیز Daniels انتصاب. این شرکت می گوید که کانر که در پیوست VG به عنوان مدیر آموزش و پرورش دو سال پیش و تا دهه تجربه در آموزش هنر و دولت (از جمله نانامی به بازی با شیکاگو شکسپیر و کنگو مربع) "پشتیبانی خواهد شد توسط یک مشاور ارشد نام برد که کمک خواهد کرد او را با مدیریت روز به روز تئاتر عملیات در طول این دوره گذار است." آنها همچنین به نام اعضای هیئت مدیره E. پاتریک جانسون و سیدنی لی به عنوان رهبران جستجو کمیته برای آینده دائمی هنری سر از باغ پیروزی با وعده با استفاده از "فراگیر و عادلانه رویکرد است."

همچنین در ژوئن 22, اجواتر را ریون تئاتر اعلام کرد انتصاب Markie خاکستری به عنوان مدیر عامل به کار در کنار مدیر هنری کودی Estle. رنگ خاکستری در وزارت امور خارجه در مدیریت تئاتر از دانشگاه ییل و همچنین به عنوان دانشیار مدیر بازاریابی و ارتباطات در دانشگاه ییل مجموعه تئاتر است. اما ریشه های او در شیکاگو نمای و آن این بود که او تجربه کار در حال حاضر از بین رفته آمریکا تئاتر شرکت است که باعث شد او را برای رفتن به مدرسه گراد در وهله اول.

خاکستری روی ATC به عنوان مدیر تولید در سال 2014 تحت مدیر هنری PJ Paparelli. زمانی که Paparelli در یک تصادف درگذشت در اسکاتلند در سال 2015 خاکستری می گوید:"من مرتب از تماشای این تئاتر است که من دوست داشتم از طریق این بحران و به نوعی همه این مشکلات مدیریت و همه این چیزهایی که من را درک نمی کنند آغاز شده متلاطم و من می توانید ببینید این تئاتر به نوعی در تلاش برای نگه داشتن پای خود را زیر آن." او را ترک صبا در سال 2016; شرکت آورده خواهد دیویس به عنوان مدیر هنری که در همان سال به جای Paparelli اما با وجود Davis تحسین تولیدات ویلیام اینگه به پیک نیک و Jaclyn Backhaus را در قایق هایاین شرکت قادر به غلبه بر مشکلات مالی و بسته در سال 2018 است.

خاکستری و Estle قبلا هم در Bess Wohl کمدی آمریکایی قهرمان در طبقه اول تئاتر (که در آن خاکستری است که هنوز هم یک شرکت عضو) در سال 2017. Estle شده است آگهی در کلاغ از نوامبر آن سال.

پرسید که چه کار او در این شرکت (که سالانه بودجه عملیاتی خود را برای دو محل فضا در شمال کلارک می آید در کمتر از 1 میلیون دلار) ممکن است مستلزم طی COVID خاموش خاکستری می گوید: "من فکر می کنم که وجود دارد این است که قطعا فوق العاده جالب بحث است که بسیاری از سالن های تئاتر می تواند داشتن در مورد آنچه که تئاتر در حال حاضر ؟ چگونه می تواند ما را در ساخت چیزی است که شبیه به آنچه که ما استفاده می شود را در یک اتاق کوچک با مردم جمع شده بودند نزدیک به هم? من فکر می کنم این چیزی است که کودی است که هنوز هم فکر کردن در مورد و من به دنبال او را به مرتب کردن بر اساس از دیدن او و هنری خود را تولید کول [Von Glahn] برای دیدن آنچه که آنها فکر می کنند که می تواند مانند نگاه کنید."

او می افزاید: "به من چه من در واقع پیدا کردن واقعا هیجان انگیز در مورد داشتن این فرصت است که سازمان هایی مانند این بسیار به ندرت فرصتی برای توقف و فکر می کنم در مورد واقعی سازمان. و فکر می کنم در مورد چیزهایی که پایه و اساس همه از هنر است که ما را. و این است که چگونه ما در حال درمان کارکنان ما چگونه ما در حال مدیریت تابلوهای ما چگونه ما در حال فکر کردن در مورد ویراست چگونه ما در حال نگاه کردن به خودمان را به عنوان یک سازمان. آن را به طوری که اغلب می شود تحت فشار قرار دادند به پایین لیست به خصوص در شرکت های کوچکتر."

نویسندگان " اتاق

یکی از تلفات ناقص 2020 تئاتر فصل بود J. نیکول بروکس, جهان, برتر, به افتخار او جین بایرنکه باز در Lookingglass تئاتر تحت بروکس جهت در ماه مارس و پس از آن بسته کمتر از یک هفته بعد. اما ضربه ای که شده تا حدودی نرم شده با اعلام این خبر در ژوئن 24 که بروکس اعطا شده است معتبر Andrew W. Mellon بنیاد ملی نمایشنامه نویس برنامه اقامت اعطای حمایت خود را به عنوان او در ادامه کار بر روی برنامه ریزی شده کوارتت از نمایشنامه در مورد شیکاگو شهرداران. کمک مالی فراهم می کند سه سال از حقوق و دستمزد و مزایای نویسان همراه با دسترسی به منابع مالی برای تحقیق و توسعه است.

بروکس است که در یک گروه عضو Lookingglass یافت بسته شدن زودرس به افتخار او خرد. "سخت ترین بخش بود تماشای 20 نفر از از دست دادن شغل خود. همه در همان زمان" او می گوید. "ما همه در همان قایق است. بنابراین من به خانه رفت و من در رختخواب برای مدت دو یا سه هفته. من نمی توانستم جواب تلفن من می تواند هر چیزی را انجام دهید مردم با عشق رسیدن به من مانند کسی فوت کرده است." در ماه های پس از بروکس می گوید او ساخته صلح و با توجه به نمایش "یک وایکینگ مراسم تشییع جنازه. من قرار است که دختر در یک قایق بود و من مانند 'I love you.' من روشن مطابقت و من تا به حال به پرتاب او را. من تا به حال به انجام است که بسیار زود است. چون من نگه داشته شدن سوال: "آیا شما بچه ها میخوام قادر به آن را قرار داده است ؟ برای من روانی, من نمی تواند فکر می کنم در مورد زمانی که آن خواهد بود. زیرا من می دانستم که در هر سطح است که تولید در حال رفتن به همان خواهد بود. ما خوش شانس هستید اگر ما می توانیم نگه داشتن درهای ما باز است."

اینکه آیا یا نه او افتخار جین بایرن زنده در آینده هنوز مشخص نیست اما بروکس است که به دنبال به جلو به غواصی به بعدی او بازی در کوارتت: هارولد واشنگتن و شورای شهر در جنگ.

پرسید: اگر در سراسر جهان تظاهرات پس از کشته شدن جورج فلوید تحت تاثیر قرار داده بود او دیدگاه در شهرداری قدرت بروکس یادداشت "من همیشه تمایل به نوشتن در مورد خشونت پلیس و جوامع است. همه از این می گه که اتفاق می افتد, من احساس می کنم مانند, " آره, من می دانم که چه چیزی این است.' متاسفانه هیچ چیز جدید در زیر نور خورشید است." او اشاره می کند که با واشنگتن در خصوص "وجود دارد این تصویر که مردم من می خواهم به رعایت." اما او می افزاید: "آنچه که من آموخته اند که در مورد این لحظه که در آن سیاه و سفید زندگی می کند مهم است واقعا مرتب کردن بر اساس از رشد به عنوان یک جنبش است که در حال حاضر جنبش نیز گفت: همه سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. بنابراین شما باید به مبارزه برای ما سیاه, ترانس خواهر و همه عجیب و غریب انسان است. مبارزه واقعی است. بنابراین آن را به عنوان مربوط به این شهرداران ؟ برخی از این شهرداران قادر به کسانی که از آنها شد و که شامل هارولد واشنگتن است." v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن