از سرباز به کارگر

برای بزرگنمایی کلیک کنید Nguyen Tran در 14 سپتامبر سال 2004 یک صحنه باز شدن در غرب حلقه است که می شده

توسط ABESTANEWS در 21 خرداد 1399
برای بزرگنمایی کلیک کنید NGUYEN TRAN
  • Nguyen Tran

در 14 سپتامبر سال 2004 یک صحنه باز شدن در غرب حلقه است که می شده اند غیر قابل تصور چند دهه قبل است. شهر پرده برداری از 3200 پوند, مجسمه برنز, بزرگداشت Haymarket امر از سال 1886. یک لحظه منی در بین المللی کار در تاریخ Haymarket امر آغاز شده به عنوان یک کار اعتصاب هشت ساعته روز کاری به پایان رسید و در یک درگیری خشونت آمیز تظاهرکنندگان و پلیس. کسی پرتاب یک بمب چهار و کارگران و هفت پلیس کشته شدند ده ها تن از مردم مجروح شدند و بیش از 100 دستگیر شد. در نهایت هفت نفر متهم به تحریک شورش به مرگ محکوم شدند بر اندک شواهد در دادگاه انتقاد به آن تعصب علیه متهمان. برای قرن آینده شهر شیکاگو گرامی حوادث در Haymarket مربع با یک مجسمه از یک افسر پلیس که به صورت دوره ای تخریب و یا نابود شده است. پس از دو دوره متوالی به بمب گذاری توسط Weathermen بین 1968 و 1970 مجسمه بود به شیکاگو نقل مکان کرد اداره پلیس مرکزی که در آن می ایستد به این روز است.

سی سال بعد در آن روز در سال 2004 عظیم مجسمه به تصویر می کشد کارگران بالای واگن اختصاص داده شده بود توسط شیکاگو فدراسیون کار رئیس جمهور دنیس Brodie و برادرانه منظور از پلیس تسلیم 7 رئیس جمهور علامت Donahue. "Haymarket نشان دهنده آغاز از حقوق کارگران در این کشور است. این واقعا در مورد ما مهم درست است که آزادی بیان و آزادی در اعتراض به. اگر شما لازم نیست که شما در حال رفتن به مظلومان" Brodie نیویورک تایمز گفت. Donahue, در ضمن منعکس شده است که افسران پلیس به حال "آمده است یک راه طولانی" پس از خود خشونت سرکوب فعالان کارگری. "ما می دانیم که کسانی که مبارزه برای حقوق کارگران در گذشته به ما داد حمایت ما امروز" رئیس پلیس اتحادیه گفت: بار.

به عنوان ملت roils با معترضان, پلیس, خشونت, موشکافی تبدیل شده به سمت پلیس اتحادیه های کارگری مانند FOP که چانه زنی جمعی و توافق با شهرداری کمک سپر افسران از عواقب سوء. گفتگو را شروع کرده اند در مورد اینکه چگونه شهرها و ایالات متحده ممکن است در مورد محدود کردن قدرت پلیس اتحادیه های کارگری. کار شورا و فدراسیون ها با وزن اخراج از پلیس اتحادیه های کارگری از صفوف خود را. اما چگونه پلیس می آیند به چنین قدرتمند اتحادیه های کارگری در وهله اول ؟ در طول قرن 20 افسران پلیس در شیکاگو رفت از خشونت آنتاگونیست از کارگران به مشروع اعضای جنبش کارگری است. آن را به عنوان معلوم تحول افسران تصویر عمومی و خودکارآمدی درک از یک سازمان شبه نظامی به بخش عمومی کارگران بود کاتالیز توسط پلیس,' مقاومت به نظم و انضباط برای خشونت و سوء رفتار. در طول زمان پلیس جعلی اتحاد با دیگر کارکنان شهرداری و گسترده تر جنبش کارگری. اما در حال حاضر نشانه هایی وجود دارد که به مدت طولانی comradery بین پلیس و بقیه کارگران سازمان یافته شکستگی است به عنوان بیشتر و بیشتر مردم کشف آنچه می تواند انجام شود به منظور محدود کردن قدرت پلیس اتحادیه های کارگری.

در اوایل قرن 20 سازمان برای رتبه بندی-و-فایل پلیس شد در ابتدا نسبت به تشکیل اتحادیه های کارگری برای چانه زنی جمعی, اما آنها سعی کنید به نمایندگی از افسران' نگرانی خود را از شرایط کار و پرداخت. در شیکاگو Patrolmen اجتماعی ورزشی و بهره وری باشگاه نامگذاری شد و در این راه به طور خاص سیگنال است که نبود یک اتحادیه هر چند آن را به صدای خود را به پلیس' سرخوردگی بیش از نیاز به پرداخت هزینه برای لباس خود را و کار در هفت روز هفته. هنوز هم به عنوان unionization گسترده شد بخش خصوصی از طریق جنگ جهانی اول آمریکا فدراسیون کارگری شروع به صدور منشور نوپای پلیس اتحادیه های کارگری. مقامات دولتی و پلیس superintendents را محکوم کرد این حمله از اتحادیهی در میان افسران این استدلال که پلیس بود یک شبه نظامی نیاز به پیگیری کامل وفاداری از افسران خود را به دولت آنها خدمت کرده است. پلیس سرباز بودند و نه کارگران.

در سال 1919 AFL-اجاره بوستون پلیس اتحادیه رفت و در پنج روز اعتصاب خواستار به رسمیت شناختن از شهر که منجر به هرج و مرج و شورش در خیابان ها و استقرار گارد امور خارجه در پاسخ. به عنوان وودرو ویلسون قرار داده و آن را به پلیس حمله را "جنایت علیه تمدن" و AFL معلق تلاش خود را برای داشتن اتحادیه پلیس برای چندین دهه در پیامدهای آن. در همین حال پلیس همچنان اصلی واکنش دولت ها و کسب و کار به کار گرفته است. در سال 1937 در طی چه شد شناخته شده به عنوان روز یادبود کشتار در شیکاگو پلیس به ضرب گلوله گلوله به اعتصاب کارگران و خانواده های آنها ده کشته و مجروح شدن ده ها تن بیشتر است.

موج بعدی از پلیس unionization تلاش خواهد آمد در طول جنگ جهانی دوم به عنوان پلیس " حقوق بدتر در مقایسه با کسانی که از سایر کارگران است. این تلاش بودند مجددا خنثی محلی و ایالتی و دولت فدرال این بار تقویت شده توسط یک سری از تصمیم دادگاه است که در تأیید این دیدگاه که پلیس بودند شبیه به نظامی بودند و در نتیجه متفاوت از دیگر کارکنان. پلیس اتحادیه های کارگری ممنوع شد در سراسر کشور اما غیر رسمی سازمان های تشکیل شده توسط رتبه و فایل اغلب دریافت برخی از بخش بودجه های تفریحی و فعالیت های خیریه و مذاکره برای پرداخت افزایش حقوق و شرایط کار با تغییرات روسای پلیس و شهرستان دولت. در شیکاگو این "دست دادن" معاملات معمولا امن شیکاگو Patrolmen انجمن. در طول تصدی شهرداری از Richard J. Daley, این نوع از موافقت نامه های کار با کارگران شهرستان از همه نوع بودند هنجار. شهردار را به صورت دوره ای کمک مالی اضافی برای جبران اضافه کار حقوق و دستمزد را افزایش می دهد و یک هفته کاری کوتاه تر به پلیس و محافظه کار در این شهرستان نیروی انتظامی نبود مشتاق داشتن یک اتحادیه—تا شهرستان راه اندازی شد عمده سرکوب پلیس سوء رفتار در اوایل 1960s.

این "Sylacauga رسوایی" از سال 1960 در معرض یک پلیس سرقت حلقه در شیکاگو آورده و اورلاندو W. Wilson به عنوان جدید CPD سرپرست. در این سال که به دنبال این شهرستان افزایش بودجه پلیس (که رفت تا 20 درصد در یک سال) بازرسی و نگهداری از ظرفیت بخش (از جمله حرکت پا patrolmen به اتومبیل) و جدی تر در مورد مجازات پلیس سوء رفتار. خشم festered بین سرپرستان و رتبه و فایل به دلیل ویلسون نیز برقرار اولین امور داخلی بخش به بررسی و افسران نظم و انضباط و کاهش بودجه به پلیس سازمان.

در طول دهه 1960 جدید پلیس سازمان ها شروع به رقابت برای پلیس' حق با وعده بهتر نمایندگی از منافع خود. این شامل آفریقایی-آمریکایی Patrolmen لیگ (AAPL) که مبارزه برای عادلانه تر اقلیت استخدام و ارتقاء شیوه های درون CPD برای 20 سال تحت شعار "قدرت سیاه و سفید از طریق قانون است." این FOP راه اندازی آن تسلیم در شیکاگو در سال 1963 به سرعت امضا صدها نفر از اعضا و خواستار آغاز شد 20 درصد افزایش برای پلیس. در سراسر کشور, پلیس سازمان شروع به برنده شدن در به رسمیت شناختن رسمی به عنوان چانه زنی جمعی عوامل افسران ابتدا با پلیس شهر نیویورک خیرخواه انجمن در سال 1964 که به توافق به حق خود به اعتصاب و نه به سهامداران با هر اتحادیه کارگری.

اواخر دهه 1960 شاهد اوج جنبش حقوق مدنی همراه با برجسته دیوان عالی کشور احکام اعطای حمایت به افراد متهم به جنایات مانند میراندا حقوق و حق برخورداری از مشاوره حقوقی. در همان زمان ملت شاهد تصاویر تکان دهنده از پلیس سرکوب در حقوق مدنی در تظاهرات ضد جنگ ویتنام تظاهرات. در شیکاگو یک "پلیس ضد شورش" خدشه دار کنوانسیون ملی دموکرات ها از چهار ماه پس از شهردار دیلی مجاز پلیس به "شلیک برای کشتن" در طول شورش در پاسخ به ترور مارتین لوتر کینگ جونیور در سال آینده اجرای قانون افسران کشته ایلینوی حزب پلنگ سیاه رئیس فرد همپتون به عنوان او در خانه اش است. روز به روز در خصوص خشونت پلیس و خشونت علیه شهروندان نیز شروع به دریافت توجه بیشتر است.

به عنوان مورخ Megan Marie Adams مستند در سال 2012 پایان نامه در شیکاگو پلیس unionization بین سال 1969 و 1970 CPD افسران کشته شدن 79 نفر و هزار نفر گزارش شده که مورد ضرب و شتم و مجروح توسط پلیس. سه چهارم از کسانی که کشته شده توسط پلیس و پلیس شیکاگو کشته شدن مردم در یک نرخ سه برابر بیشتر از کسانی که در دیگر شهرستانها عمده. اما حتی اگر امور داخلی تحقیقات پایدار کمتر از 3 درصد از خشونت اتهامات نظم و انضباط برای نقض جزئی تمایل به سریع و شدید. رنو رابینسون رئیس AAPL قرار داده و به این ترتیب در یک سال 1971 سخنرانی: "شما زمان بیشتری برای دیر از کشتن کسی به طور تصادفی."

As protests erupted in Chicago over the police killing of George Floyd, CPD flexed its muscle. - BROOKE HUMMER
  • به عنوان تظاهرات فوران در شیکاگو بیش از پلیس با قتل جورج فلوید, CPD خم آن عضله است.
  • بروک هامر

پلیس در سراسر کشور و در شیکاگو آغاز کرد و خواستار یک "پلیس لایحه حقوق" در طول 1970s. این لایحه از حقوق به دنبال ساخت ضریح حمایت پلیس مواجه داخلی نظم و انضباط است که بازتاب آن ارائه شده برای متهمان جنایی قانون اساسی ایالات متحده. به عنوان Adams آن قرار می دهد پلیس شروع به تصور خود به عنوان یک مورد آزار و اذیت اقلیت و شرکت تصمیم گرفتند زبان از حقوق مدنی و قدرت حرکات به تقاضای جدید حقوق و حمایت از نظارت عمومی. این FOP که تا به حال تایید شده segregationist جورج والاس برای رئیس جمهور و fundraised برای پلیس در مواجهه با اتهامات جنایی برای رفتار خود در طول DNC ثابت خصوص مهارت در هدایت افسران ناکامی به بتن خواسته است. هر چند آنها هنوز هم نسبتا کوچک در میان پلیس شیکاگو و سازمان های آنها شروع برای موفقیت در برنده شدن در چانه زنی جمعی به رسمیت شناختن در دیگر ادارات پلیس در ایالت ایلینوی است. آنها همچنین با حروف بزرگ و سفید نر و پلیس' تنفر از افزایش حضور اقلیت ها و زنان در نیروی به رشد خود را به عضویت در صفوف.

شیکاگو پلیس بودند در نهایت اجازه برای پیوستن به اتحادیه های کارگری در سال 1975 پس از ایالات Paperworkers اتحادیه بین المللی شکایت کرد CPD برای نقض کارکنان خود را در' انجمن حقوق. میان آمریکا و کاهش تولید در بخش خصوصی عضویت در اتحادیه رو به کاهش بود اما در بخش دولتی ارائه یک راه نجات است. گروه هایی که در اصل هیچ ربطی به پلیس و آتش نشان و کارمندان رقابت برای داشتن اتحادیه این حقوقی واجد شرایط. هنوز شیکاگو به رسمیت نمی شناسد شهر کارگران اتحادیه های کارگری. و حتی اگر یک AFL-CIO وابسته به دادگاه رفت و از طرف آنها افسران پلیس بیشتر در گیر خود در سازمان نگه داشته و بزرگ گروه های کارگری مانند Paperworkers و Teamsters در طول بازو. با توجه به Adams بسیاری از افسران دیدم اتحادیه های کارگری به عنوان فاسد و ناهمخوان با هویت خود به عنوان مجری قانون حتی به عنوان آنها را سازماندهی نیروی کار اقدامات خود را مانند اعتصاب بلیط "blitzes" و حتی یک جلسه که در آن یک تمثال از شهردار دیلی به دار آویخته شد از یک هتل لوستر.

با مرگ ریچارد J. Daley در سال 1976 از سیستم های سنتی از دست دادن چانه زنی با کارکنان فرو ریخت. دو سال بعد جین بایرن مبارزات انتخاباتی در وعده اجازه دهید به کارگران شهرستان از جمله پلیس باید قراردادهای معامله. در سال 1980 شیکاگو پلیس شد آخرین شهر بزرگ نیروی پلیس در این کشور به طور رسمی داشتن اتحادیه. سه پلیس و سازمان های Paperworkers و Teamsters رقابت به نمایندگی از افسران در حالی که گروه و AAPL مبارزه کرد و در برابر یک اتحادیه. (دومی را توجیه شد که اتحادیه پلیس را کمی برای مبارزه با تبعیض علیه اقلیت افسران.) این FOP موفق به کسب نمایندگی انتخابات در قدرت از شهرت خود را برای موفقیت از برنده شدن در اتحادیه قرارداد در شهرهای دیگر همه در حالی که حفظ است که آنها یک اتحادیه.

به این کشور نقل مکان کرد و به ریگان سال و سازماندهی نیروی کار وارد یک دوره طولانی مدت کاهش FOP امن اولین قرارداد برای رتبه بندی-و-فایل پلیس که شامل یک پلیس لایحه حقوق. پلیس داد تا از حق خود به اعتصاب در بازگشت برای حمایت از اخراج و نظم و انضباط. "این FOP قرارداد نیز جعلی یک همکاری بین اتحادیه و اداره پلیس به عنوان گروه کمک FOP تلاش برای از بین بردن اقدامات مثبت سیاست در دادگاه" آدامز می نویسد. این امر در نهایت منجر به حاشیه نشینی و ناپدید شدن AAPL و پلیس دیگر سازمان ها.

در طول سال های FOP مذاکره به طور فزاینده پیچیده قرارداد و برنده ثابت افزایش حقوق و دستمزد برای اعضای آن و همچنین فراگیر حمایت در برابر سوء اتهامات در حالی که همه قاطعانه حمایت از حتی بیشتر خوار اعضای نیروی. در تحقیقات Adams یافت که در سال 1992 FOP برنده پلیس پرداخت برای "off-پلیس وظیفه مراقبت از سگ" در حالی که در سال بعد از آن اختصاص داده شده آن روز سنت پاتریک رژه شناور به جان برگ که می خواهم led حلقه ای از کارآگاهان در شکنجه مظنونان به دو دهه است. اتحادیه انجام داده است ارزش کمی برای کمک به این گروه ریشه کن کردن پلیس های فاسد و یا محافظت از خبرچین که رفت بر روی اندام آنها را افشا. تا Laquan مک دونالد رسوایی اتحادیه با حروف بزرگ در اعتماد و راضی رسانه های محلی به چرخش روایت رسمی در مورد افغانستان و مبارزه دندان و ناخن به نگه داشتن افسران سوء سوابق پنهان است.

حتی به عنوان عمومی آن قد و قامت کاهش یافته است و رهبری آن را تبدیل به طور فزاینده ای مبارز و مقاوم در برابر آنچه آنها را به عنوان یک فرهنگ جنگ علیه پلیس FOP ادامه به ارائه ضد گلوله قرارداد به آن 8,200 اعضای. قرارداد فعلی را ممنوع تحقیقات ناشناس شکایت علیه افسران و نیاز شاکیان به ارائه گواهی حسن; این اجازه می دهد تا ماموران به تغییر اظهارات خود پس از بررسی تصویری یا صوتی در برابر آنها; آن ممنوعیت پاداش برای خلاف کاران پلیس; و آن indemnifies افسران در برابر هر گونه مسئولیت برای اعمال متعهد در کار است. هر چند این قرارداد از لحاظ فنی تمام شده در سال 2017, آن باقی مانده است در اثر به عنوان FOP و شهر مذاکره یکی از جدید.

در طول سال ها این اتحادیه نیز ساخته شده آن را یک عمل به استون وال در طول مذاکرات و تقاضا داوری برای خود قرارداد. سه نفر از چهار FOP قرارداد کشیده شد تا داور به جای تصمیم گرفت از طریق give-and-take چانه زنی. همانطور که ما در گزارش قبل از داوری است ذاتا محافظه کار روند که امتیازات موجود مفاد قرارداد و باعث می شود آن را تقریبا غیر ممکن است برای پیاده سازی تغییرات قابل توجه است. در ماه دسامبر گذشته پس از آن-FOP رئیس جمهور کوین گراهام خواستار داوری یک بار دیگر به دنبال یک 18 درصد افزایش حقوق و دستمزد برای پلیس بیش از سه سال مقاومت در برابر تغییرات به شیوه های پلیس که قرار است به اجرا از طریق شهرستان رضایت فرمان با ایلینوی دادستان کل. جدید تسلیم 7 رئیس جمهور جان Catanzara (که محروم از قدرت پلیس به اتهام پر کردن یک گزارش نادرست در برابر سرپرست سابق ادی جانسون و وارد شده 50 سوء اتهامات) عهد کرده است برای بازگشت به مذاکره با شهر است اما نگه داشتن امکان داوری در بازی.

با توجه به این امور چه, اگر هر چیزی می تواند انجام شود به منظور محدود کردن قدرت FOP?

در یک وبلاگ منتشر شده در OnLabor هفته گذشته دانشگاه هاروارد قانون کار و کارشناس سابق SEIU دستیار مشاور عمومی بنیامین ساکس نوشت که با وجود سابقه برای محدود کردن قدرت چانه زنی جمعی خاص اتحادیه های کارگری بدون تهدید جنبش کارگری به عنوان یک کل.

"زمانی که اتحادیه سودا قرارداد است که از مطالعه حذف کارگران سیاه پوست از اشتغال و یا که تنزل سیاه کارگران به پایین تر از شغل در این قانون در پا و محروم اتحادیه های کارگری از حق استفاده از چانه زنی جمعی در این راه" او نوشت. ساکس استدلال کرد که "پلیس اتحادیه ها مورد آزار قرار گرفته اند قدرت چانه زنی جمعی غیرقابل دفاع در راه" و پیشنهاد محدود کردن قدرت خود را با باز کردن چانه زنی جلسات به تغییر قوانین ایالتی اجازه می دهد تا نیروهای پلیس به چندین اتحادیه و یا "اقلیت اتحادیه چانه زنی" و محدود کردن "طیف وسیعی از افراد که بیش از پلیس اتحادیه حق به مقرون به صرفه."

در حالی که بخش خصوصی اتحادیه چانه زنی قوانین حکومت فدرال قوانین بخش عمومی اتحادیه های دولت تحت صلاحیت این دادگاه ها. این چیزی است که اجازه داده است برخی از ایالت ها مانند ویسکانسین و تگزاس به منع از بین بردن و یا به شدت محدود کارمند عمومی اتحادیه های کارگری. در ویسکانسین پلیس و آتش نشانان تنها آنهایی که از مطالعه حذف از سال 2011 تغییرات قانونی ساخته شده است که آن را یک راست به کار دولت برای بخش عمومی کارگران. وجود دارد بدون هیچ دلیل که چرا قوانین دولت جدید نمی تواند به درخواست پلیس به تنهایی. اما این قانون نیاز به جارو عمل از سیاستمداران که هنوز هم ترس از آمدن در سراسر به عنوان سخت به اندازه کافی در جرم و جنایت بیشتر از آنها از ترس اپتیک حمایت از افسران پلیس که ، سیاه جوامع است.

"پلیس در حال چانه زنی با سیاستمداران و رهبران دیگر خریداری شده که به carceral دولت این افتضاح قانون نظم و روایت است که demonizes جوامع رنگ" گفت: سابق AFL-CIO کاردانی مشاور عمومی آنا Avendaño. "آنها فوق العاده ضعیف حریف برخورد با سیاستمداران که هیچ ستون فقرات و بنابراین آنها قادر به معامله این فوق العاده ناعادلانه قرارداد."

"ما در یک لحظه زمانی که سوء استفاده از قدرت چانه زنی جمعی توسط پلیس شده است در معرض برای جهان برای دیدن" Avendaño گفت:, و اضافه کرد که دولت قوانین می تواند محدود کردن دامنه اتحادیه قرارداد—به عنوان مثال اجازه می دهد پلیس به معامله بیش از دستمزد و مزایای اما نه بیش انضباطی روش. به طور مشابه, قوانین ایالتی همچنین می توانید وقتی که می آید به داوری. "متحده اجازه می دهد کارمندان دولتی حق معامله و این یک چیز خوب است. آن را می دهد آنها را به ایمنی و امنیت آن باعث ثبات بیشتر نیروی کار و محافظت عمومی," او گفت:. "من فکر می کنم چیزی متفاوت در مورد پلیس این است که آنها شده اند قادر به خوب بکار بردن قدرت سفید برتری به معامله قرارداد را برای خود هستند که فقط بر خلاف هر گونه دیگر کارکنان قرارداد."

یک راه برای محدود کردن پلیس اتحادیه قدرت و تغییر سیاسی حساب دیفرانسیل و انتگرال در اطراف حمایت از پلیس Avendaño اضافه شده است به اخراج, پلیس,' اتحادیه های کارگری از کار محلی شوراهای مانند شیکاگو فدراسیون کارگری یا ملی آنهایی که مانند AFL-CIO. برادرانه دستور پلیس و پلیس خیرخواه انجمن ها به ندرت متعلق به فدراسیون به هر حال (7 تسلیم نیست بخشی از CFL) اما کوچکتر پلیس اتحادیه های کارگری که انجام دهد. هنگامی که یک اتحادیه نیست و بخشی از یک گروه چتر اتحادیه می توانید راه اندازی رقابت گروه های درون نیروی کار است که اتحادیه نشان دهنده. هر چند FOP منحصر به فرد چانه زنی نمایندگی مجاز توسط شهر شیکاگو بخش عمومی کارکنان در ایلینوی مجاز به رای دادن به decertify اتحادیه اگر آنها می تواند جمع آوری حمایت از 30 درصد از فروشگاه خود را. البته از آنجا که FOP موفق به کسب چنین قرارداد برای اعضای آن بعید به نظر می رسد که تا کنون اتفاق می افتد.

Avendaño گفت که تا کنون او نا امید شده است توسط کارگران سازمان یافته در پاسخ به جریان های سیاسی حاضر و امیدوار به دیدن جسورانه اظهارات خواستار پلیس اتحادیه های کارگری از ملی گروه های کارگری مانند AFL-CIO.

"جنبش کارگری نمی تواند نوعی حیوان گورکن حفاظت از خود نرم کوچک با یک پوسته سخت امیدوار این موضوع دور خواهد شد," او گفت:. "نه می تواند به ما فقط بر روی ثبت نام در جناح راست دستور کار به انجام دور با چانه زنی جمعی حقوق برای کارمندان. ما را قادر به مدیریت این معضل جنبش کارگری است که تو را مجبور به ایستادن می دانیم که وجود دارد مشکلات با پلیس اتحادیه های کارگری و قوی را تشکیل اتحاد با فعال گروه که در حال تغییر سیستم است."

BROOKE HUMMER
  • بروک هامر

در شیکاگو بسیاری از کارگران سازمان یافته جامعه شده است تاسیسات آرامی بر روی این موضوع که آیا FOP متعلق در جنبش کارگری و اینکه آیا قدرت پلیس' اتحادیه ها باید محدود شود. این به رغم این واقعیت است که FOP به مدت طولانی باقی می ماند در حاشیه از نیروی کار جامعه در اینجا.

محلی و رهبران کارگری صحبت کرد که به خواننده به طور کلی گریزان که آن را به صحبت کردن در مورد FOP. برخی در جنبش کارگری شده اند با احتیاط به صحبت کردن در برابر پلیس اتحادیه های کارگری برای ترس از تغذیه به گسترده تر ضد اتحادیه احساسات را تهدید می کند که بخش عمومی چانه زنی جمعی و حقوق به عنوان یک کل. نیز وجود دارد موضوع فرهنگ در داخل اتحادیه های کارگری که اعضای آن (به خصوص کسانی که در شیکاگو در بخش دولتی و کسانی که در معاملات) اغلب خانواده و محله و روابط به پلیس.

"من هرگز دیده می شود پلیس ایستاده در همبستگی با اعتصاب کارگران, اما من آنها را دیده اند ایستادگی در همبستگی با supremacists در اعتراض به [Cook County, وکیل دولت] Kim فوکس گفت:" جری موریسون معاون رئیس جمهور از SEIU محلی 1 که تاکید او تنها های خود را در نظر به عنوان یک عضو از محلی و نه به عنوان صدای رهبری است. اتحادیه نشان دهنده 35,000 بخش عمومی کارگران در مشهد عمدتا سرایداران ماموران امنیتی و doormen. "این FOP همواره دیده می شود به عنوان یک راست ارتجاعی سازمان" موریسون گفت: "من نمی توانم فکر می کنم از هر اتحادیه در شیکاگو است که دفاع از یک عضو که مرتکب قتل ، نه تنها این FOP دفاع از [Jason] ون دایک آنها به او یک شغل. آنها با استفاده از اتحادیه حق را به او بدهد ، آنها نمی مانند رفتار یک اتحادیه."

"من فکر می کنم پلیس می تواند خود را از اتحادیه, اما ما نیاز به حمله به قدرت اتحادیه پلیس. و این بدان معناست که دیگر کار حرکات پایه در همبستگی با پلیس گفت:" اسکات مکانیک عضو پرستاران ملی ایران و یک پرستار در COVID-19 واحد مراقبت های ویژه در بیمارستان دانشگاه شیکاگو. او گفت که او نا امید شده اند در خود اتحادیه را "بی ریا اما مطلوب بیانیه در محکومیت نژادپرستی و خواستار جورج فلوید مرگ یک قتل" و اضافه کرد که آنچه که او به عنوان دیدگاه خود را به اتحادیه تردید به صحبت کردن در برابر پلیس "بازتاب بومی نژادپرستی در میان ما رتبه-و-فایل پرستاران و بسیاری از آنان به پلیس است. . . . وجود کارهای زیادی برای انجام دادن نسبت به پلیس لغو در مراقبت های بهداشتی—اصلاح مراقبت های بهداشتی کار می کنند از پلیس که شامل پاسخ به بهداشت روانی شرایط اضطراری جرم از بی خانمانی و محدود کردن آسیب از استفاده از مواد مخدر. من فکر نمی کنم هیچ یک از کسانی که همه چیز باید در عملکرد پلیس در جامعه ما و این که بخش بزرگی از آنچه انجام می دهند و [NNU] گرفته شده نه یک موضع است."

"به نظر من کار هر فرد دارای یک حق اساسی به صدا در کار است. اما همراه با این حق می آید و مسئولیت استفاده از آن صدا به ترویج عدالت برای همه" شیکاگو فدراسیون کار رئیس جمهور باب ریتر نوشت: در بیانیه e فرستاده. این لامپ کم مصرف چتر سازمان متشکل از 300 تعاونی در شیکاگو و طبخ شهرستان است. هفته گذشته با صدور بیانیه ای "حل و فصل به تعهد خود را به مبارزه اجتماعی و اقتصادی و نژادی عدالت در تمام جنبه های کار خود را" اما ریتر تردید را به هر گونه خاص سخنان در مورد FOP. "وقتی که می آید به تسلیم 7 ما تا به حال بسیار کمی تعامل با آنها او گفت:" در تلفن. FOP رهبری نشان نداده حمایت عمومی برای یک لامپ کم مصرف اقدام پس 2012, معلم اعتصاب ریتر گفت.

"این FOP بسیار پیچیده ارتباط با بقیه از ما" گفت: کارلوس Ginard دستیار مدیر از کارگران ایران در میانه یک اتحادیه است که نشان دهنده برخی از 4000 دستمزد پایین کارگران عمدتا در صنعتی لوندرس. "اما هر کارگر در امریکا سزاوار یک اتحادیه از جمله افسران پلیس." Ginard گفت که اتحادیه عضویت فعال بوده است در تظاهرات و که آنها پشتیبانی تماس پال خواستار قطع بودجه دولت پلیسی را که او را نمی بینم که به عنوان حمله پلیس, حقوق کارگران.

"من هرگز مدافع برای برش و پرداخت به اعضای اتحادیه, اما من فکر می کنم ما نیاز به اصلاحات چگونه ما پلیس خیابان های ما به طور کامل," او گفت:. "ما شده است به پلیس پول بیش از حد و ایجاد یک سیستم عدالت کیفری است که به طور کامل در برابر فقرا است. نگاهی به تجهیزات است که افسران پلیس را می توان خرید بسیاری از چیزهای برای کودکان در این شهرستان که با همان پول است."

در شیکاگو کار جامعه ترین و جدی ترین موضع در برابر دولت فعلی پلیس آمده است از شیکاگو صنفی معلمان. هفته گذشته اتحادیه پیوست معترضان خواستار پال خواستار قطع بودجه دولت CPD و افسران پلیس از مدارس. به نظر می رسد اتحادیه تکامل یافته در موقعیت خود را پس از بی مهارت به فاصله خود از طرفدار الغای برده داری سازمان ممکن است صفحه را "از پلیس" گریه در CTU را در سال 2016 یک روز اعتصاب. در عین حال Stacy دیویس دروازه معاون رئیس جمهور از اتحادیه معلمان شیکاگو گفت: محکومیت FOP واقعا نقطه. "در حالی که ما می توانید بروید در مورد FOP و رفتار آن من فکر می کنم تمرکز بیشتر باید در مورد نحوه زايمان را واضح تر موضع در از بین بردن سفید برتری" گیتس گفت. شروع می شود که با قرار دادن زنان و مردم رنگ—که شامل اکثریت قریب به اتفاق بسیاری از اتحادیه های کارگری' members—در موقعیت های رهبری, او گفت:. "اگر شما افراد بسیاری نهفته سفید برتری در کنترل تصمیمات شما یک جنبش کارگری است که بیانگر نژادی عدالت است."

دروازه نوسان دور از بحث CTU مواضع در سال 2016 زمانی که او هنوز در رهبری اما گفت که "سیاه و جوانان و سازمان را به سوی یک فضای فرضی که در آن ما را وادار به تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در این جوامع که در آن زندگی می کنند و این مدارس که در آنها شرکت کنند و به مطمئن شوید که آنها امن و نه سرکوب."

این خواننده رسیده به رهبری Teamsters (که نماینده سپاه پاسداران در طبخ زندان شهرستان, در میان دیگران) و آمریکا, فدراسیون, دولت, شهرستان و شهری کارکنان (که نماینده ایالت ایلینوی نگهبانان زندان در میان دیگران) اما نمی دریافت پاسخ.

FOP الج 7 رئیس جمهور جان Catanzara نیز نمی بازگشت یک درخواست برای نظر. v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن