دوستان به یاد داشته باشید میشل آباد, یک مجری جوان و با استعداد در Kitsap تئاتر

ناتان Pilling Kitsap Sunمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 27, 2020در طول اجرای برنامه از "شرک: موسیقی"

توسط ABESTANEWS در 6 مرداد 1399

در طول اجرای برنامه از "شرک: موسیقی" جیمز o'donnell و میشل آباد تا به حال یک رقابت دوستانه در حال اجرا: هنگامی که آن زمان برای خود موسیقی تعداد که می تواند شکست دادن دیگر ؟ آنها می خواهم اضافه کردن کمی یادداشت را در اینجا و یا ریف وجود دارد.

O'donnell فکر می کنم او تا به حال مدعی پیروزی است. سپس آباد خواهد برد.

"من فکر می کنم من برنده خواهد بود و او را در رفتن و انجام این اجرا می شود و بالا یادداشت," او گفت:. "من می خواهم خود را منتقل می کند, پشت صحنه خوشحال به عنوان یک هلو که او یک بار دیگر در حال ضرب و شتم من است."

کسانی که در اطراف آباد به یاد داشته باشید عفونی خنده با استعداد خواننده و بازیگر جوان و با استعداد در Kitsap تئاتر صحنه است. آباد یک برمرتون ساکن درگذشت اوایل این ماه از نارسایی قلبی مادرش گفت: Kitsap Sun. او 33.

دوستان و خانواده به یاد با علاقه نقش در نقش در مراحل اطراف Kitsap مانند اژدها در "شرک" موسیقی رویز در "ماما میا!", به عنوان یک کودک در "25 سالانه Putnam County املا زنبور عسل."

او در نقش در تئاتر در اطراف Kitsap تاکوما و فراتر از آن. اقدام, موسیقی, کمدی, جدی او به ارمغان آورد صدای او: "او نقش جدی او کر نقش او هر چه بود در زمان مورد نیاز" مادر او Babs گفت.

میشل و دوست جاستین نقره ای را با هم تمرین پیش از امتحانات ابتدائی دادن هر یک از دیگر توصیه های. اگر آنها در مرحله آنها می خواهم هر دو دارای هدف شکستن, دیگر به, دیگر به کرک و خنده.

"حتی اگر او در حال رفتن به استماع, او را به 110% و واقعا تجربه خودش در محتوا که داده شد و او را تجسم که شخصیت" نقره گفت.

"من فقط دوست بودن با او. او یک نیروگاه."

خارج از صحنه نمایش, میشل تاسیس "تاکو سه شنبه" برای کسانی که در نشان می دهد او یک شانس برای بازیگران به توقف برای چند دقیقه به گام به دور از سراسیمگی از فعالیت های اطراف نشان می دهد و به هر یک از دیگر بیش از یک وعده غذایی از دوستان گفت. پس از مرگ او و دوستان برگزار مجازی تاکو روز سه شنبه به افتخار او.

"او تا به حال یک شخصیت مغناطیسی که در اثر مالش بر همه گفت:" دومینیک Cantwell, مدیر اجرایی, در بینبریج هنرهای نمایشی که در آن آباد شد یک مجری و معلم است. "او خوش بینی و شادی بود واقعا مسری است. شما فقط نمی تواند در حوزه و نه می خواهم به چیزهای جدید را امتحان کنید و نمی خواهید به بهترین خود را. او فقط واقعا را همه در اطراف او."

O'donnell به یاد می آورد نشست میشل برای اولین بار در طول مصاحبه برای BPA تولید "25 سالانه Putnam County املا زنبور عسل." آنها به طور اتفاقی به خواندن همان کتاب و به زودی صحبت خواهم دوستان قدیمی.

"این خنده دار بود چرا که تماس مجدد می تواند شدید دلیل این که شما در حال رقابت برای همین زن و شوهر نقش های که در دسترس هستند اما ما فقط خنده و داشتن یک زمان خوب کل زمان" o'donnell گفت. مردم فکر می کردند ما تا به حال شناخته شده هر یک از دیگر از مدرسه اما ما تا به حال هرگز ملاقات کرد."

جهانی, کسانی که او را می دانستند به خاطر پر جنب و جوش ابتلا خنده: "او تا به حال ترین خنده های عفونی," Babs گفت. "آن را از یک نفس بریده بریده به خنده شکم در 'صفر به 60 و' آن را به عنوان بودند. او تا به حال یکی از آن خنده که نمی تواند نادیده گرفته شود."

دانیل کشیش برای اولین بار ملاقات میشل زمانی که او در دبیرستان انجام در یک CSTOCK تولید "دزدان دریایی پنزنک." میشل تصویر ملکه ویکتوریا را این خانه را در پایان نشان می دهد کشیش گفت.

کشیش پس از آن رئيس جمهور از گروه تئاتر هیئت مدیره دیدم میشل سرب در یک تیم از دانش آموزان که کمک کردن با پروژه های در اطراف CSTOCK در حال اجرا ابتدائی و یا ایجاد فضاهای امن برای کودکان و نوجوانان به اتمام تئاتر است. حتی در کالج او نگاه کرد برای کمک به هنگامی که او به خانه بازگشت.

"میشل ساخته شده همه چیز سرگرم کننده" کشیش گفت: یادآوری یک روز نقاشی راهرو: "همه با داشتن یک زمان مناسب و معقول. من بروید و بررسی خدمه میشل مسئول و همه آنها آواز و قطعات و رقص و bebopping از طریق مسائل است. او فقط تبدیل همه چیز به یک تجربه سرگرم کننده است."

در سال 2013, میشل توافق برای انجام یک سری از اجراهای با Talman وله یک استاد پیانو در المپیک کالج, برجسته موسیقی از جورج گرشوین. در یک قطعه خاص وله به یاد می آورد که چگونه او می خواهم ضربه یادداشت بالا با وضوح چگونه او می خواهم انجام با قدرت برادوی خواننده. او می تواند کمربند را یادداشت هنگامی که آن را به نام شد اما او نیز تا به حال ظریف درونگرا راه انجام "به طوری که شما احساس او آواز خواندن به طور مستقیم به شما," او گفت:.

"در تجربه من اگر وجود دارد یک خواننده که تا به حال این سطح از استعداد و نوع gravitas است که شما باید قادر به خواندن و مانند آن وجود دارد معمولا یک سردستهزنان خواننده اپرا شخصیت خواهد بود که با این که" او گفت:. "وجود دارد هیچ چیز مانند آن. زمانی که میشل را بخوان او می تواند فرمان ، به عنوان یک فرد هرگز."

میشل مربی جوانان در آواز خود و حتی پس از شیوع کروناویروس او انجام شده با درس از طریق وب سایت تماس از خانه اش در برمرتون, Babs گفت.

"او تا به حال یک راه واقعا قرار دادن مردم در سهولت" Cantwell گفت: "و به خصوص برای دانش آموزان جوان که ممکن است مصرف این خلاق خطرات برای اولین بار واقعا مهم است که کسی وجود دارد که در ساختمان اعتماد به نفس که در میشل در مورد اعتماد به نفس انتظار در بال, تکان, رفتن, 'شما می توانید انجام این کار.'"

Cantwell آن را دیدم و از نزدیک با خود دختر است که اعتبارات میشل به دلیل این که او در بر داشت موفقیت در این مرحله است.

در سال 2018 میشل سازمان یافته ضد قلدری کاباره/جمع آوری کمک به نام "ما اینجا هستید: هنرمندان ایران در برابر قلدری." او گفت: Kitsap Sun, پس از آن که تجارب از صدای دانش آموزان الهام او برای قرار دادن این رویداد با هم.

"آن را بدست به نقطه که در آن من احساس من تا به حال به انجام چیزی است که او گفت:" پس از آن. "این فقط صدمه زدن به آنها را بشنود و آنها را ببینید. من اتفاق افتاد به دیدن (فیلم اخیر) 'بزرگترین شومن" و آهنگ " این است که من فقط مرتب کردن بر اساس برانگیخته همه چیز با من است. من نیاز به انجام کاری."

دوستان با هم قرار یک GoFundMe صفحه برای جمع آوری پول برای آباد خانواده و برنامه ریزی های مجازی دو-شب واقعه با ویدئوها از دوستان آواز خواندن و انجام و به خاطر سپردن میشل را اجرای می شود. برای اهدای بازدید gofundme.com/f/michelle-abad.

ناتان Pilling یک خبرنگار پوشش باین بریدج ایسلند, North Kitsap و واشنگتن کشتی برای Kitsap Sun. او را می توان در 360-792-5242, nathan.pilling@kitsapsun.com و یا در توییتر @KSNatePilling.

در نظر گرفتن حمایت از روزنامه نگاری محلی در شهرستان Kitsap: ثبت نام برای اشتراک دیجیتال امروز است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب