پنج پرچم سریع السیر طرفداران chomping در بیت': اپراتور امیدوار است برای راه اندازی مجدد برای مسابقه

لایحه Vilona ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 11:01 AM EDT May 27, 2020روشن آسمان آبی و خورشید درخشان بازیگران اضاف

توسط ABESTANEWS در 8 اردیبهشت 1399

روشن آسمان آبی و خورشید درخشان بازیگران اضافی سوسو زدن از فلز سفید در پشت مسیر مسابقه را برای اولین بار به نوبه خود در پنج پرچم جاده سریع السیر.

در این روز یک ایده آل برای فعالیت های پیگیری مالک مشترک مدیر کل تیم برایانت gazed در آرام و خالی گستره انعکاسی در آنچه که او به عنوان دیدگاه روزهای بهتری در پیش است.

"من به صحبت بسیاری از دیگر آهنگ اپراتورها و مسابقه سری اپراتورها و اجماع عمومی است که همه چیز نسبتا مثبت در حال حاضر" برایانت گفت. "احساس است که همه ما می توانید رفتن دوباره آن را به طور گسترده ای باز است.

"مردم در حال رفتن به دوباره قوی است."

مانند هر چیز دیگری در جهان ورزش این بیماری همه گیر کوروناویروس و آن ذرات را پارک ملت, مسابقه اتومبیل رانی میباشد.

هنگامی که رنگ سبز پرچم رها کردن دوباره ؟ حدس میزنن در این لحظه.

این بود که کاملا یک فصل بهار در پنساکولا مشهور, نیم مایل بیضی شکل است. 2020 برنامه بود برای شروع در یک بزرگ راه مارس 13-14 با Pensacola ARCA 200 – اولین بار در 24 سال خودرو Racing Club of America (ARCA) سهام ماشین سری تا به حال Pensacola در آن برنامه.

آبی Wahoos تاثیر: Coronavirus: Pensacola آبی Wahoos groundskeeper کمک می کند تا تیم در نیاز

UWF تاثیر: Coronavirus فلوریدا: چگونه UWF فوتبال ممکن است تحت تاثیر COVID-19 همه گیر

این بود که دومین مسابقه آخر هفته از فصل پشت سالانه گلوله برفی دربی آخر هفته در ماه دسامبر. تاثیر اقتصادی در جامعه برای ARCA مسابقه که به صدها هزار نفر از دلار است.

روز قبل از این رویداد به عنوان مسابقه تیم و طرفداران آنها در شهر برایانت کلمه ای که صبح که مقامات در حیاط-میامی جاده سریع السیر لغو کرده بود نسکار مسابقه آخر هفته زیر. به زودی پس از آتلانتا موتور جاده سریع السیر لغو آن مسابقه نسکار همان آخر هفته به عنوان Pensacola مسابقه.

پس از مشاوره با ARCA مقامات و سنجش آنچه که به سرعت اتفاق می افتد برایانت نام خارج از مسابقه آخر هفته. که آخرین بار در هر صورت ظاهر از مسابقه رخ داده است در پنج پرچم جاده سریع السیر.

"آنها (ARCA مقامات) به من گفت" ما می دانیم که این یک چیز دشوار را برای شما به جلو در این مسابقه است. اما اعتماد ما یک هفته از هم اکنون شما می دانید که چرا شما کار درست را انجام داد.' من fingers crossed, اما من با اعتماد به نفس آنها از فرمان ما اشتباه است."

واکنش اولیه بود و خشم در میان بلیط-خریداران و مسابقه تیم های.

"ما تا به حال مردم کالایی دیوانه" برایانت گفت.

به عنوان روز گذشت و بیشتر خاموش شدن ناگهانی گرفت و پس از فلوریدا اعلام دولت-در-صفحه اصلی نظم اجتماعی رسانه های تخلیه گاز متوقف شده است.

آنچه به دنبال این است که سه مسابقه دیگر حوادث در پنج پرچم لغو شده است از جمله فصل اول بلیزارد سری مسابقه سوپر مدل اواخر اتومبیل – 17 سال از این سری است.

برایانت امیدوار است برنامه ریزی شده بعدی مسابقه رویداد در مارس 8, این برنامه شامل چهار محلی بخش ممکن است غیر رسمی شروع جدید. وجود دارد 10 مسابقه بیشتر رویدادهای برنامه ریزی شده از طریق سپتامبر.

درست مثل Pensacola آبی Wahoos که در آن هر خانه بازی بیس بال بازی نیست قابل توجهی از دست دادن مالی وجود مشکلات اقتصادی برای هر مسابقه آخر هفته در پنج پرچم از بین برود به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"در طول سال ما پرورش برخی از روابط خوب با کسب و کارهای محلی" برایانت گفت. "ما در نمایشگاه شکل حمایت عاقلانه. و آن را بسیار مهم به مدل کسب و کار ما.

"در حال حاضر وجود دارد یک سطح کمی تردید وجود دارد که آیا همه این کسب و کار هنوز هم قادر خواهد بود برای شرکت. ما فقط نشستن پشت و تماشای. ما قرار نیست با زور کسی دست."

در ورزش که در آن رانندگان پوشیدن لباس آتش و یک مسابقه کلاه محافظت از کل بدن و فقط با ما تماس بگیرید در رقابت در مسابقه ماشین نگرانی در میان coronavirus pandemicis با طرفداران و مسابقه خدمه حضور در حوادث.

برایانت با اعتماد به نفس است که با آن 8,000 bleacher صندلی در پنج پرچم سریع السیر عظیم پارکینگ سطح زیرکشت و محدود کردن تنها مسابقه تیم وسایل نقلیه در گودال زمین زیر کشت منطقه مناسب فاصله را می توان به دست آمده اگر متهور به نژاد دوباره به صدا است.

"ما می دانیم که ما می تواند به گسترش مردم خارج می شود و مقدار زیادی خوب اجتماعی فاصله," برایانت گفت. "و سپس آن را به کمک اضافی به بهداشتی دستشویی و مطمئن شوید که امتیازات خوب و تمیز است.

"و ما را به اطراف نگاه کنید و ببینید که چه افراد دیگر (در مسابقه) انجام می دهند و از همه مهمتر آنچه مقامات بهداشت به ما بگویید. اگر آنها می گویند "شما می توانید با اجرای یک مسابقه اما اجازه ندهید که طرفداران در" سپس ما احتمالا خواهید به صبر کنید تا زمانی که یک روز دیگر.

"ما می خواهیم به (رزومه مسابقه) در بدترین راه است. ما باید رقبا و طرفداران chomping در بیت به عقب بر گردیم اینجا. ما در بازی با حالات مختلف که چگونه ما در حال رفتن به قرار دادن مسابقات در سمت راست پایین به پارکینگ در چاله."

برایانت و همسرش, Pat هستند و تنها کارکنان تمام وقت در پنج پرچم. سایر کارکنان پاره وقت. از اواسط ماه مارس او صرف بیشتر از روز خود را در مسیر مسابقه ماندن مشغول در انواع مختلف از وظایف و با تماس های تلفنی.

"ما در حال انجام همه چیز ما می توانیم به نگاه پس از (پاره وقت کارگران) بهترین منافع" برایانت گفت. "ما تلاش کرده اند به استخدام شغل ما می توانید استطاعت به انجام و به مردم ما می دانیم که نیاز به پول بیشتر است.

"از یک کارمند نظر ما واقعا نه در شکل بد."

شده است وجود دارد همچنین اخیر سختی از طریق آب و هوا است که به برایانت و پنج پرچم سریع السیر کارگران برخی از تجربه با شرایط دشوار. دو سه گلوله برفی دربی مسابقه تا به حال به اجرا در یک شنبه پس از باران های سنگین مانع از مسابقه.

"شما نیمه آماده سازی خود را برای بدترین ها در این کسب و کار," او گفت:. "من فکر می کنم شما باید به منظور زنده ماندن در این نوع از شرایط است.

"شما را به می دانم که شما خواهد آمد قوی تر در طرف دیگر و سخت تر برای آن است."

لایحه Vilona بازنشسته است Pensacola اخبار, مجله ورزشی نویس و زمان نویسنده ارشد Pensacola آبی Wahoos/Studer55. او را می توان در رسید bvilona@bluewahoos.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن