مراکز تناسب اندام آماده برای Kitsap فاز 3 چراغ سبز

Chris Henry Kitsap Sunمنتشر شده 4:50 PM EDT Jun 24, 2020Kitsap ساکنان ایم که chomping در بیت برای بازگشت به ور

توسط ABESTANEWS در 5 تیر 1399

Kitsap ساکنان ایم که chomping در بیت برای بازگشت به ورزشگاه به زودی تناسب اندام خود را بخواهد اعطا شده است. Sluggards ایم که لذت خرابی به زودی اجرا از بهانه.

در انتظار تصویب Kitsap County ورود به فاز 3 از فرماندار coronavirus طرح بازیابی ورزشگاه و استخر خواهد بود قادر به کار گیرند تا 50 درصد ظرفیت است.

با توجه به الزامات اجتماعی فاصله واقعی تعداد افراد مجاز در یک زمان است به احتمال زیاد کمتر از 50% از آنچه آتش کد اجازه می دهد تا بسته به نوع طرح از تسهیلات.

در طول فاز 2 مرکز تناسب اندام می تواند به ارائه یک آموزش و کلاس های پنج یا کمتر اجتماعی فاصله و اقدامات دیگر. اکثر بزرگتر امکانات از جمله YMCA دو Kitsap, مکان باید منتظر ماند تا فاز 3 به بازگشایی شده است.

"ما تصمیم به باز کردن تا زمانی که ما خدمت می کنند بیشتر از جمعیت ما زیر فاز 3" گفت: Harold شیا, مدیر اجرایی Haselwood Family YMCA در سیلوردل.

مرکز تناسب اندام اعضا می توانند انتظار چک های بهداشتی در هر دیدار و تقریبا بدون استثنا رزرو مورد نیاز خواهد بود در امکانات در سراسر شهرستان Kitsap. شیا از طرف YMCA گفت که هر دو برای کنترل ظرفیت و به اطمینان حاصل شود که کاربران را به یک سفر (برخی از فواصل دور) تنها برای پیدا کردن خود را در کلاس یا تمرین منطقه پر است.

تسهیلات مدیران موجب پیامدهای رژیم صهیونیستی. جی Inslee اعلام سهشنبه که ماسک مورد نیاز خواهد بود در فضاهای عمومی مانند فروشگاه ها و دفاتر و رستوران ها. این منظور نیز نیاز به پوشش صورت در خارج از منزل هنگامی که شما نمی توانید اقامت 6 فوت جدا از دیگران.

ارشاد در دولت, سایت نیست در ابتدا آدرس در حال اجرا بر روی تردمیل ، اما یک سخنگوی Inslee را روز یکشنبه در گفت ماسک برای افرادی که کار کردن در سالن های ورزشی نمی شود مورد نیاز است.

"DOH (وزارت بهداشت) منظور خواهد شد شامل معافیت برای ورزش اما دقیق زبان هنوز در حال نهایی" گفت: سخنگوی مایک Faulk. "ما فشار خواهد شد که اطلاعات هنگامی که آن را نهایی است."

مراکز تناسب اندام قبل از سفارش شد و به شدت توصیه اعضای پوشیدن ماسک حداقل هنگام ورود و خروج و یا در حال حرکت در مورد امکانات. در باین بریدج ایسلند مرکز آبزیان نیاز به پوشش صورت برای اعضا به جز زمانی که آنها در حال شنا کردن.

کارکنان مراکز تناسب اندام را به پوشیدن ماسک یا سپر در هر دولتی مورد نیاز است.

قوانین برای 65+ جمعیت

YMCA در ابتدا مطمئن نیستید که آیا افراد 65 ساله و مسن تر و کسانی که با شرایط بهداشتی اساسی شرکت می تواند در طول فاز 3 شیا گفت: از آنجا که زبان در حالت چهار فاز طرح اظهار داشت: مردم در این گروه باید "همچنان به ماندن در خانه ماندن و سالم از طریق فاز 3."

تجدید نظر به مشاوره در زمان بار کردن امکانات برای اجرای این قانون گفت: افراد 65 ساله و مسن تر و یا در معرض خطر سلامت هستند "به شدت تشویق, اما لازم نیست به ماندن در خانه مگر اینکه درگیر شدن در فاز 1, 2 یا 3 روزه فعالیت است."

"من فکر می کنم آن را به یک انتخاب شخصی گفت:" کاترینا Fulkerson مدیر کل Kitsap تنیس و ورزشی مرکز که در آن بسیاری از اعضای بالای 65 سال هستند. "بعضی از آنها سالم تر از اکثر 20 ساله ما در اینجا به طوری که آنها نگران نیست به خصوص اینکه همه اقدامات احتیاطی ما در حال گرفتن است."

KTAC خود تجدید نظر چشم پوشی فرم به آدرس خطرات ناشی از COVID-19 و همه اعضای مورد نیاز خواهد بود برای ثبت نام.

ماندن در حباب خود را

اجتماعی فاصله مورد نیاز خواهد بود در تمام مراکز تناسب اندام. در Haselwood Y تمرین تجهیزات طبقه پایین منتقل شده است برای پاسخگویی به این نیاز. طبقه بالا هر دستگاه تعیین شده نیست. دیگر مراکز با استفاده از استراتژی های مشابه است.

شیا گفت: YMCA برنامه ای برای استفاده از آب و هوا در تابستان و حرکت برخی از برنامه نویسی مانند چرخش کلاس ها و اردوهای خارج از منزل.

این Haselwood Y و برمرتون Family YMCA احتمال بازگشایی در عرض یک هفته از Kitsap فاز 3 تصویب شیا گفت. استخر در هر دو امکانات نمی خواهد بلافاصله بازگشایی چرا که کارکنان نیاز به آورده می شود و آموزش دیده در پروتکل جدید.

وان گرم و سونا بسته باقی خواهد ماند و خواهد شد وجود ندارد به طور کلی شنا (تنها دامان شنا و شنا کلاس) تا مرحله 4 به دلیل مشکل اجتماعی فاصله.

ساعت در YMCA محدود خواهد شد در طول فاز 3. وجود خواهد داشت هیچ مهد کودک. این Haselwood کافه اگر آن را باز خواهد شد گرفتن و رفتن تنها.

در اینجا چگونه YMCA و دیگر مراکز تناسب اندام در حال دست زدن به دیگر تدارکات بازگشایی در فاز 3.

اکثر اتاق های قفل بسته

تقریبا بدون استثنا, رختکن, در دسترس نخواهد بود به دلیل نزدیکی و عدم امکان تأمین اجتماعی فاصله مرکز تناسب اندام مدیران گفته اند.

"هر کس در آمده خود را مناسب. ترک خود را مرطوب مناسب گفت:" علامت گذاری Benishek, تفریح, مدیر باین بریدج ایسلند آبزی مرکز انتظار می رود به بازگشایی حدود 6 جولای. "ما باید بهداشتی دسترسی ما لابی اما آن منطقه تعیین نشده است به عنوان یک تغییر در منطقه است."

یک استثنا است Kitsap تنیس و باشگاه ورزشی که دارای یک استخر آب شور و همچنین محیط داخلی و خارجی دادگاه. آن اتاق های قفل باز خواهد شد با نشانه گذاری در مناطق و دوش به نشان می دهد 6-پا فاصله.

"که احتمالا رفتن به مهم ترین بخش" Fulkerson گفت. "ما در حال باز کردن وان داغ و ما باز نیست و سونا."

Fulkerson گفت: در دسترس بودن اتاق های قفل خواهد شد مشروط بر اعضا سعی و کوشش اجتماعی در رعایت فاصله و باشگاه حق را به آنها نزدیک اگر نیاز باشد.

"آن را به نوع اقامت به چه طبیعی جدید است و بدانند آن" Fulkerson گفت. "همه ایمنی نگرانی اول من است."

تجهیزات و مقررات

اگر غفلت به پاک کردن تجهیزات شما با استفاده از بود که قبلا faux pas, از آن خواهد شد در حال حاضر جدی گناه تحت فاز 3 دستورالعمل. مرکز تناسب اندام صاحبان گویند کارمندان خود را حفظ کوشا برنامه تمیز کردن santizing و ضد عفونی مشترک تجهیزات, اما اعضا باید برای انجام بخشی خود را به عنوان به خوبی.

بحران تناسب اندام در سیلوردل در Facebook پرایمر در فاز 3 بازگشایی می پرسد اعضای ورزش در چمن منطقه به استفاده از حصیر و پاک کردن آن را هنگامی که آنها انجام می شود حتی اگر چمن است که به طور مرتب ضد عفونی. برنزه غرفه سازی و تجهیزات ماهواره در دسترس خواهد بود.

کلیپ های ویدئویی نشان می دهد طرح از تسهیلات برای آشنا کردن اعضا در پیشبرد جریان ترافیک. کاربران تشویق می شوند تا به حد تمرینات خود را به یک ساعت در یک زمان. بحران تناسب اندام انتظار برای باز کردن در یک تا دو روز از فاز 3 تصویب با توجه به اطلاعیه ها در رسانه های اجتماعی.

در اينجا است BYOB تسهیلات مدیران می گویند. در بسیاری از مکان آب چشمه آفلاین می شود. خود را به ارمغان بیاورد بطری آب پر کنید و آن را در touchless سنسور. Kitsap تنیس و باشگاه ورزشی می پرسد اعضا را به توپ خود را. مشترک تجهیزات مانند توپ قیف نمی تواند در دسترس در حال حاضر. اقلام مانند kickboards در دسترس خواهد بود اما باید پرتاب در to-be-ضد عفونی شود.

در باین بریدج ایسلند مرکز آبزی است که به درخواست کاربران را به خود kickboards و سایر تجهیزات شنا. مشترک تجهیزات در دسترس نخواهد بود.

انتظار برای دیدن نشانه های سراسر محلی خود را در مرکز تناسب اندام یادآوری شما را به اقامت خود را در حباب شستن دست های خود را اغلب و استفاده از ضد عفونی کننده دست به عنوان یک پشتیبان و سرفه یا عطسه به آرنج خود را.

امکانات مورد نیاز به اطلاع رسانی و بهبود برنامه در مورد یک عضو یا کارمند مبتلا COVID-19. بررسی سیاهههای مربوط می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تماس با ردیابی.

Chris Henry گزارش آموزش و پرورش و جامعه, اخبار, برای, Kitsap Sun. رسیدن به او را در (360) یا 792-9219 christina.henry@kitsapsun.com. حمایت از پوشش اخبار محلی با ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.

آخرین مطالب