اولین درایو-N-فروشگاه بازار با Palafox فروشندگان بازار برنامه ریزی شده برای روز یکشنبه در SCI ساختمان

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا May 30, 2020Pensacola ساکنان از دست رف

توسط ABESTANEWS در 11 اردیبهشت 1399

Pensacola ساکنان از دست رفته Palafox بازار خواهد شد در حال حاضر یک فرصت برای خرید همان رفتار شیرین و تازه تولید است که آنها را به استفاده از.

Studer جامعه موسسه ساختمان میزبان یک درایو جدید از طریق بازار کشاورز در شرق آن پارکینگ از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر به نام درایو-N-فروشگاه بازار. مواد غذایی مبتنی بر فروشندگان از Palafox بازار است که بر روی نگه دارید و برای جلوگیری از گسترش coronavirus خواهد بود خود را به فروش اقلام فاسد شدنی.

"ما امیدواریم که همه خواهد آمد و در حمایت از این فروشندگان محلی. واقعا ما تمام هدف در اینجا این است که آیا هر چیزی که ما می تواند برای جامعه" گفت: کتی Cadwell CFO از Studer خواص.

قبل از coronavirus همه گیر Studer خواص مشغول به کار بود با مرکز شهر بهبود هیئت مدیره و Palafox بازار به برگزاری اولین خیابان بهار بازار در روزهای یکشنبه. یک دیب بررسی به فروشندگان نشان داد در آن زمان وجود داشت تمایل برای دومین بازار Cadwell گفت.

در حالی که برنامه ای برای آن قرار داده شد و در انتظار نگه داشته به دنبال اجتماعی فاصله, سازمان هدایت می شوید به طرح یک درایو از طریق بازار برای کمک به پشتیبانی فروشندگان ،

"ما می خواستیم واقعا تمرکز بر فروشندگان که به فروش اقلام فاسد شدنی و یا مواردی که مردم نیاز به رفتن به یک فروشگاه مواد غذایی را دریافت کنید چون ما می دانیم که مردم وجود دارد که نمی خواهید به بیرون رفتن به فروشگاه مواد غذایی در حال حاضر" Cadwell گفت.

برای کمک به اطمینان از ایمنی از کسانی که مشتریان نمی توانید از اتومبیل های خود را و فروشندگان پخش می شود از پوشیدن هر دو صورت ماسک و دستکش. فروشندگان را تشویق به استفاده از touchless روش های پرداخت نیز هست.

Cadwell گفت: در مجموع 11 قبل از تایید Palafox فروشندگان بازار انتخاب شدند برای مراسم تحلیف درایو از طریق بازار. سازمان دهندگان می خواستم به نگه داشتن آن کوچک در ابتدا برای اطمینان اجتماعی فاصله و مقدار زیادی از اتاق را برای خودروهای اما قصد دارد تا رشد کند و اگر شرایط اجازه دهد.

یکی از این فروشندگان سوزان Popovich از پنساکولا مبتنی بر جنوب رفتار خواهد شد فروش خود را لذیذ اسنک و ذرت کتری یکشنبه. کسب و کار خود را فقط راه اندازی شد در ماه اکتبر آغاز شد و با Palafox بازار در ماه دسامبر.

"این بسیار مهم است برای کسب و کار من. من نفرت را به آن نزدیک. من واقعا رشد کسب و کار من با Palafox بازار" Popovich گفت. "رویدادهای دیگر و بازارهای دیگر نگاه به آنها به عنوان یک نمونه از این نوع از فروشندگان که آنها می خواهند در توابع خود را."

Popovich گفت: برنامه رزرو شده بود از طریق بهار و تابستان اما آن وقایع را بیشتر لغو شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. او گفت که او به دنبال بازگشت به حالت عادی است که آنچه به خود جلب کرد او را به درایو-N-فروشگاه بازار.

جنوب رفتار خواهد شد فروش چند طعم تازه از پیش بسته بندی کیسه های ذرت کتری در 6 دلار برای یک کیسه متوسط یا 10 دلار برای یک بزرگ است.

ایلین پترسون, اسپانیایی فورت-بر اساس الی این رفتار شیرین گفت: قبل از آن تعطیل شده این Palafox بازار بزرگترین منبع درآمد.

"مشتریان بیش از وجود دارد به طوری وفادار است. منظورم این است که واقعا هستند, بنابراین من فقط گیر با آن" پترسون گفت.

منابع نگرانی: Pensacola, کسب و کار, حقه, وام, اعطای کاربردی با چنین تقاضای بالا در طول رکود اقتصادی

جدیدترین خورد: 'تمام زندگی ما است که در این رستوران:' Pensacola جدیدترین رستوران شجاع همه گیر

این هفته پترسون گفت: او قصد دارد به فروش طعم های مختلف از مارک رم کیک و همچنین با کره و گردو کیک با کره و گردو رویه خامهای کیک یا شیرینی. 16-هر اونس کیک $9 یا هر دو با مبلغ 16 در حالی که 24 اونس کیک 13 دلار یا دو دلار 24.

به تازگی پترسون شده است فروش موارد خود را در یک اجتماعی-فاصله آزاد بازار در دافنه با فقط یک زن و شوهر از فروشندگان. پس از همه گیر فروش از رم کیک که در واقع افزایش یافته است.

"رم کیک شده اند از طریق سقف در فروش. این عالی" پترسون گفت. "این سخت است به این باور که چگونه بسیاری از مردم عشق عجیب و غریب کیک. این خنده دار است."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن