پیدا کردن عشق در Instagram Live

من عشق را دوست دارم. به عنوان یک سریال monogamist و کسی که به طور منظم می نویسد: در مورد شهوت, من نمی تواند ک

توسط ABESTANEWS در 5 تیر 1399

من عشق را دوست دارم. به عنوان یک سریال monogamist و کسی که به طور منظم می نویسد: در مورد شهوت, من نمی تواند کمک کند اما نسبت به این موضوع در تمام زمینه های زندگی من است. این relatable آن مشترک آن را استثنایی, این, ساده, آن را بسیار گاییدن سخت است. با بیش از 90,000 مجرد زندگی در شیکاگو آن را دشوار دوستیابی در شهر باد می وزد. در اوایل سال جاری این خواننده آغاز شد ما خواننده مسابقات در امید به دست آوردن یک کلاسیک—و گاهی اوقات موفق—رویکرد به قدمت. با استفاده از کلمات و متن های مردمی می تواند بیان احساسات خود را در راه قدیمی از مد افتاده. بنابراین وقتی دیدم جولیا Arredondo این پروژه COVIDtv CONNEX من بلافاصله تحت تأثیر قرار نمیگیرند.

Humboldt, پارک, هنرمند مستقر شده و کار با برنامه های تبلیغاتی پس از پایان 2019 معرفی بینندگان به کمتر هنرمندان با کلمبیا کالج پروژه پایان نامه QTVC زندگی می کنند! در Instagram زندگی می کنند. موجود در راهی که در اواخر شب خرید تلویزیون کانال های انجام QTVC راه را برای تبادل نظر شیکاگو به فروش و تبلیغ کار خود را در فیلم. پس از همه گیر ضربه Arredondo آغاز شده COVIDtv است که حتی بیشتر مجازی. هنرمندان معرفی و کار خود را خود به خود Instagram و Arredondo مختصات این رویداد است. COVIDtv CONNEX یک رویداد خاص برجسته پروفایل دوستیابی که در آن مردمی درخواست پرداخت برای آگهی فضا در مقیاس کشویی از $2 به $10, رفتن زنده با یک 15 دقیقه ویدئو و منتظر نامه های عاشقانه خود را DMs. تمام درآمد حاصل خواهد شد به شبکه لانه زنبوری یک LGBTQ coworking فضایی تاسیس Boricua عجیب و غریب در هومبولت پارک.

Arredondo می گوید او را در هر نرم افزار دوستیابی. "این که چگونه من دیدار با مردم. من دیدار با مردم در قطار متوقف شود. من دیدار با مردم واقعا ارگانیک." تا گیر ماندن در خانه او ساخته شده است که قدمت در انزوا کمی دشوار است—چیزی است که ما در حال حاضر همه بیش از حد آشنا. "من شده است با استفاده از رسانه های اجتماعی حرفه ای حداقل به مدت پنج سال در حال حاضر. پنج تا ده سال است که بسته به نوع رابط ما در حال صحبت کردن در مورد می گوید:" Arredondo. "رسانه های اجتماعی بخشی از فرایند ارتباطی و چگونه من انتشار کار من است."

Arredondo همیشه می خواستم به یک دلال یا دلاله ازدواج. "عشق همواره یکی از موضوعات مورد علاقه من در مورد نوشتن و خواندن در مورد. من به تازگی کاملا تنها پس از زندگی در شیکاگو است. من شده فکر کردن در مورد آنچه که من می خواهم در یک رابطه است. من می خواهم که مشارکت!" در 15 دقیقه پنجره مردمی بحث در مورد نیازهای خود را می خواهد صفات شخصیتی نداشتن نشانه هایی از زودیاک و حس شوخ طبعی است. چیزی که ما می توانید ببینید در یک برنامه دوستیابی از طریق پیام کوتاه ما با شنیدن صدای فرد در اقدامات خود و ما درک می کنیم که آنها چه کسانی هستند. که در آن پیام کوتاه برگ مرده هوایی این ویدیو دوستیابی پروفایل گستاخی در حال حاضر فرد است.

من گوش به COVIDtv CONNEX در روز یکشنبه—Arredondo ساخته شده یک بروشور با یک برنامه ریزی از ظهر تا 6 بعد از ظهر. پخش نیست فقط back-to-back دوستیابی پروفایل بلکه شامل سعادتمند عاشقان به اشتراک گذاری داستان خود را و در حال مصاحبه با Arredondo. یک نقاشی زنده جلسه با Jaqui Arte (@artejaqui) لگد کردن بعد که بیننده می تواند تماشای این هنرمند نقاشی corazoncito نقاشی که مذهبی نقوش موجود در مکزیک هنر مردمی و همچنین بحث در مورد شیوه درمانی و کار از طریق تروما. اول مشخصات دوستیابی شامل یکی از شرکت کنندگان نشسته در خارج در یک پروانه باغ. آنها توضیح داد که می خواهد خود و انتظارات خود را در یک همکاری است. "من به دنبال چیزی گاه به گاه" آنها توضیح داده شده از طریق یک بی محابا ویدئو زندگی می کنند. زن و شوهر مانی و نوجوان (@bigcitybug و @manny_suena) تا به حال بینندگان swooning خود را بیش از 19 سال رابطه که آنها مورد بحث در یک unscripted راه است. "ما در مدار یکدیگر" گفت: مانی. "اما ما نمی جمعیت هر یک از دیگر" گفت: Risa. فقط با یک دیگر و با بهره گیری از هر یک از دیگر ساخته شده است که عشق خود را آخرین. یکی دیگر از مشخصات دوستیابی برجسته یک معلم در روستای کوچک است که یک افتخار "فوق العاده،" برای 15 دقیقه هر شرکت کننده تصمیم گرفت که چه چیزی و چقدر برای به اشتراک گذاشتن با کمی dead air. برخی از مردمی بود و بیشتر اسکریپت زیستی در حالی که دیگران در رفت و مماس—یکی از شرکت کنندگان به ما نشان داد بره کوفته آنها تا به حال فقط پخته شده. به طور کلی مردمی بودند فوق العاده شفاف و آسیب پذیر است. آن شجاع به زندگی در Instagram. آن را حتی شجاع به بحث در مورد ترس خود را و خواسته ها است.

Arredondo به یاد می آورد خدمات خواستگاری که آمد به مدرسه که در آن دانش آموزان می تواند با پرداخت 5 دلار به همسان با یکی دیگر از تک. "من فکر می کنم آن را جذب می کند!," او می گوید. پیدا کردن شرکت کنندگان شده است برای به چالش کشیدن COVIDtv. "شاید این تمایل به آسیب پذیر در این راه است. چرا که من آماده برای این چالش در یک راه بزرگ است." او می گوید: "من نمی دانم اگر مردم راحت صحبت کردن در مورد عشق به عنوان علنا به عنوان آنها در برخی از نقطه. ما می توانیم بحث در مورد جنسیت اما نه عشق." در نرم افزار دوستیابی مردمی باقی می ماند می تواند تا حدودی خصوصی. آنها را انتخاب کنید برای نمایش تصاویر خود را که در جذاب ترین, ترین پرماجرا ترین و کشنده در حالی که یک فیلم زنده است یک شکل از واقعیت که شخص است. سر راست است. بدون زواید است. و با عصر دیجیتال ما مصرف عکس با سریع شست یا یک شست. ما قضاوت دوستیابی کاربران برنامه یا Instagram پروفایل توسط سرپرستی انتخاب تصاویر. صحبت کردن در دوربین برای 15 دقیقه یک تصفیه Tinder زیستی. پس از آشنایی شرکت کنندگان به صورت زنده از خود Instagram COVIDtv CONNEX آنها را نگه دارید می توانید ویدئو های خود را برای 24 ساعت و مردمی می تواند پیام مستقیم اگر آنها علاقه مند هستند در اتصال.

افسوس که من آگاه هستم که عشق نمی تواند همیشه صبور و مهربان است. Arredondo می دانست که آسیب پذیر آنلاین تجربه ممکن است دعوت از عضو شورای نظارت مدت به doxx در بخش نظر. قبل از پخش, Arredondo ایمیل ایمنی توجه داشته باشید به تمام شرکت کنندگان که شامل اقدامات خاصی است که می تواند ایجاد یک امن در محیط اینترنت. او نشان می دهد که هر یک از شرکت کنندگان باید خود مدیر (از جمله Arredondo) قبل از هر بلوک سابق-عاشقان و یا کارفرمایان تعدیل های فعالیت و خودداری از بحث در مورد اطلاعات خصوصی. با این وجود شرکت کنندگان گیب و لورا با تجربه نژادپرستانه و transphobic آزار و اذیت در طول پخش در بخش نظرات. Arredondo می نویسد: در Instagram "نه تنها آن را منحرف اما چیزی وجود دارد به خصوص ترسناک در مورد آن. این احساس بد است. قابل مشاهده در جهان بدون نگرانی یک امتیاز است. قابل مشاهده در اینترنت بدون نگرانی لوکس است. من می دانم ترانس مردمی را هدف قرار داده و به طور منظم در این کشور اما آن را ثبت نکرده به من که حتی اینترنت امن نیست. چگونه ما جلوگیری از این رفتار را از تداوم? چگونه ما محافظت؟"

در یک ایمیل برای من فرستاده بعد از آن شب او پرسید: "از گفتگو در مورد عشق تنها متعلق به جنسیتی هنجاری مردمی؟" این شرکت کنندگان آسیب پذیر بودن در همان پلت فرم که در آن افراد متعصبی را انتخاب کنید برای حمله به غارت و انجام آسیب برساند. چگونه ما تعریف فضای امن و چگونه می تواند ما را در حفاظت از مردمی برای آینده حوادث ؟ انواع مدل های دوستیابی منحصر به فرد تولید پیامدهای قابل مشاهده برای مردم به حاشیه رانده شده. در "فعال کردن آنلاین فضاهای امن: یک مطالعه موردی از عشق مهم کنیا" Maaike van Heijningen و لیندسی ون Clief نوشتن که کنترل فضای امن آنلاین دشوار است و دارای مزایا و معایب آن. "در حالی که ما اذعان دارند که فضاهای آنلاین ذاتا پیچیده و متناقض ما همچنین باید به یاد داشته باشید که آنها در حال ظهور فضاهای (روزنفلد و Noterman 2014). فضاهای امن هر دو را شامل و separative لازم است که مردم احساس می کنند که هیچ صدای در جامعه و یا یک مکان امن که در آن آنها می توانند به اشتراک گذاشتن تجارب خود را. آنها مهم و مفید به معنی به حداقل رساندن خطر که صدای شنیده نمی شود."

این اولین دور از پروفایل دوستیابی از طریق COVIDtv CONNEX و شرکت کنندگان می توانند برای ثبت نام تا آخر هفته آینده اسلات پخش در 6/28—در اینجا درخواست خود را برای ارائه در 15 دقیقه تصویری قبل از آن تاریخ (اسلات محدود هستند). بدون توجه به وضعیت رابطه وجود دارد تکمیل شادی می آید که از تماشای پروفایل دوستیابی و مشاوره بخش. شنیدن در مورد آنچه که مردم می خواهند از عشق و شنیدن از افرادی که زندگی با عشق جذاب و الهام بخش است. من احساس یک نوع خاص از عشق به شریک زندگی من در روز یکشنبه امیدوار است که ما می تواند رشد کند مانند Edra صوت و دن سالیوان و مصرف بسیار زیاد مشاوره از ربکا صوت و دیوید آلوارادو. این منحصر به فرد برای دیدن مشارکت بنابراین unabashedly نمایش داده می شود و به عشق شما عزیزان را با صدای بلند.

Arredondo می خواهد او را عامل به رشد در آینده است. او امیدوار است تا در نهایت کار با مردمی که می توانید با کمک, ویرایش, برنامه ریزی, سازماندهی و طراحی. او توضیح می دهد که ایده ساخت یک تیم نیز گره خورده است به جستجو برای یک شریک. "من می خواهم عاشق من به بخشی از تیم است. بیایید لعنتی هم ساخت. به همین دلیل است که در رسانه های اجتماعی برای من یک مشکل نیست. که هدف من این است که برای ساخت آن تیم است." v

آخرین مطالب