فیلم همیشه عجیب و غریب

آن را ایمن می گویند که با وجود بیشتر بودن داستان گفته شده توسط عجیب و غریب فیلمسازان از همیشه قبل از و که حتی

توسط ABESTANEWS در 3 تیر 1399

آن را ایمن می گویند که با وجود بیشتر بودن داستان گفته شده توسط عجیب و غریب فیلمسازان از همیشه قبل از و که حتی متنوع تر در سال های اخیر نه فقط از نظر نمایندگی ولی همچنین در روایت و فرم. اما عجیب و غریب مردم وجود داشته برای همیشه—حتی در فیلم!—و این ضروری به تجربه خودمان در تاریخ است. پیشگامان عجیب و غریب سینما در دسترس از طریق Kino Lorber مجازی سینما کین خیمه برجسته کلاسیک, عجیب و غریب فیلم که هموار راه را برای ما چشم انداز فعلی که بسیاری از آنها شده اند کمتر در دسترس مخاطبان مدرن—که کشف تم های جنسیتی و جنسی است که حلقه فقط به عنوان واقعی در حال حاضر به عنوان آنها زمانی که آنها ساخته شده است.

مایکل (1924)
کارگردان: Carl Theodor Dreyer

قبل از وجود دارد Portrait of a Lady on Fire, Carl Theodor Dreyer خاموش مارول Michael مورد بررسی قرار گی تمایل از طریق ارتباط بين هنرمند و او الهه شعر و موسیقی. بر اساس هرمان گربه 1902 رمان Mikaëlاین فیلم به شرح زیر شکننده و همکاری صمیمی بین تحسین نقاش کلود Zoret (بنیامین کریستنسن) و دستیار مایکل (Walter Slezak) می شود که طرح میتوانست در زمانی که مایکل می افتد برای یک کنتس آنها کلود راه اندازی شده است به رنگ. مایکل یک نگاه ظریف در تنهایی و عشق ورزیدن به کسی که به عنوان یک بیان از هنر وقتی که عشق نمی تواند متقابلا در موازات با مسحور فیلمبرداری از کارل Freund و Rudolph Maté که موفق به محفظهای قرار دادن فانتزی میل و هنر است. مایکل ممکن است نادیده گرفته جم در Dreyer گسترده فیلم شناسی—از شور و شوق Joan of Arc به Vampyr به Ordet—اما آن را نگه می دارد خود را نه فقط از طریق خیره کننده آن قابلیت های فنی بلکه در آن تعجب آور فرهنگی و طول عمر.

Mädchen در مدرسه (1931)
کارگردان Leontine ساگان

منادی به عنوان یکی از قدیمیترین لزبین, از ویژگی های طول فیلم تا کنون ساخته شده و قطعا تنها تولید شده در آلمان در دوران ظهور حزب نازی—Mädchen در بیش از مستحق آن رادیکال های سینمایی میراث. اقتباس از Christa Winsloe بازی Gestern und به خانه می آید, Mädchen در بررسی ممنوعه بين مانوئلا (هرتا Thiele) یک دانش آموز جدید در یک دختران شبانه روزی مدرسه و یکی از معلمان او (Dorothea Wieck). شایعات در رابطه خود انتقام ویران کردن در مدرسه شبانه روزی نخبگان تصویر—و آنها مجبور هستند به صورت عواقب ناشی از عشق است که تلقی شده است شرم آور توسط موسسه توان آن را از طریق اخراج یا درمان این بیماری قرار. Mädchen در لباس جالب یک قطعه کلاسیک عجیب و غریب فیلم کانن به عنوان آن امتناع تکیه به قلمرو عشق نا فرجام—یک استعاره است که تنها در محبوبیت در سال های اخیر است. به جای یک زن حسرت بیش از دیگر فایده ای نداشت و یا در خطر بودن دیده می شود به عنوان درنده, فیلم ruminates در پیچیدگی اول عشق است که بازگشته است. این فیلم نمی کند و نقد خود را در رابطه اما آزار و اذیت و اساسی نابرابری که بنیادی از کسی که مجاز به خوب بکار بردن قدرت بیش از دیگری است.

ویکتور و ویکتوریا (1933)
کارگردان رینهولد Schünzel

اگر شما یک مصرف کننده از عجیب و غریب و نما, سینما, شما در حال حاضر ممکن است آشنا با بلیک ادواردز جولی اندروز-fronted موسیقی ویکتور/ویکتوریا (یا سال 1995 در مرحله موسیقی نیز سینه توسط اندروز). اما اصلی 1933 نسخه از فیلمساز رینهولد Schünzel—که غم انگیز نیست مقدار گردش خون در ایالات متحده در این زمان فقط به عنوان لذت بخش به عنوان آن پولک چادری بازسازی. سوزان (رناته مولر) است مشتاق سرگرم کننده, اما نمی تواند به نظر می رسد به هر کار با وجود رو به رشد استعداد. او فرصت منفجر شود زمانی که او وانمود می کند که یک مرد انجام می دهند کشیدن به عنوان یک زن اما دستکاری شخصی او در زندگی حرفه ای او و او مختلف هویت طاقت فرسا می شود به ویژه هنگامی که او خودش را می یابد در حال سقوط برای او تهیه کننده که تنها دیده می شود او به عنوان یک مرد. ویکتور و ویکتوریا جذاب است به عنوان یک کمدی موزیکال, اما آن نیز قابل ملاحظه ای تند و تلخ تفسیر در عملکرد و توهم از جنس دور و قبل از جودیت باتلر و دیگر فمینیستی دانشمندان خواهد همان را انجام دهید. v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن