Escambia County معکوس موقعیت شروع به انتشار روزانه coronavirus گزارش

از کارکنان گزارش منتشر شده 6:16 PM EDT May 11, 2020Escambia County مقامات در شنبه معکوس و البته تصمیم به شروع

توسط ABESTANEWS در 24 فروردین 1399

Escambia County مقامات در شنبه معکوس و البته تصمیم به شروع به عموم انتشار روزانه مدیریت اضطراری گزارش که جزئیات محلی پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

این حرکت در می آید تنها چند روز پس از مقامات شهرستان در ابتدا حاضر به انتشار این سند گفت: این یک "ارزیابی تهدید" در فلوریدا رکورد های عمومی و قانون بود بنابراین محرمانه و غیر قانونی به انتشار.

اما در انتشار اخبار بعد از ظهر شنبه شهرستان گفت: پس از "گسترده حقوقی بررسی" آن را در حال حاضر شروع به انتشار این گزارش به نام COVID-19 Escambia SitRep سند است.

"این است که قصد مدیریت اضطراری به خودداری اطلاعات" گفت: Escambia County Emergency مدیر اریک گیلمور در انتشار. "این یک رویداد بی سابقه ای که در آن شهرستان است و نه نهاد اما به عنوان مدیر منابع در طول این رویداد. مدیریت اضطراری قصد این است برای قرار دادن اطلاعات دقیق و به موقع در حالی که مطمئن شوید شرکای اجتماعی اطلاعات را نقض نمی کند هر ایالت و یا فدرال و مقررات است."

در میان چیزهای دیگر, گزارش روزانه شامل اطلاعات در تعدادی از بیمارستان محلی تخت و فن های موجود و همچنین به عنوان چگونه محلی و سازمان های دولتی در پاسخ به این ویروس در Escambia County است.

این گزارش صادر شنبه اعلام کرد که از صبح که شهرستان بیمارستان گزارش 729 از تخت خود اشغال شد و 610 تخت در دسترس بودند هر چند این گزارش را شامل نمی شود به روز شده شماره از قلب مقدس بیمارستان. شهرستان بيمارستانهای یک بستر ظرفیت 1,334.

شهرستان بیمارستان نیز گزارش داد داشتن 222 کل هواکش و 179 موجود هواکش.

این SitRep سند اشاره می کند که تقریبا تمام شهرستان بخش عامل در "عادی عملیات" و شامل چند لجستیکی جزئیات بیشتر در مورد چگونه سازمان ها ارائه خدمات در طول این بیماری همه گیر.

Escambia County سازد روزانه گزارش جزئیات محلی پاسخ به کروناویروس

کمیسر Bergosh می خواهد جلسه را در همین شهرستان است خودداری روزانه coronavirus گزارش

این همچنین شامل جزئیات در مورد تلاش های مانند تغذیه سایت. یک ورودی از روز جمعه برای مثال اشاره به وجود 52 سایت های تغذیه و مواد غذایی pantries که باز بود آن روز. آن را نیز دقیق چگونه بسیاری از وعده های غذایی توزیع شد و در هر دو Escambia County School District سایت های تغذیه (5,559) و کتابخانه های شهرستان (693).

در یک بیانیه Escambia County وکیل آلیسون راجرز گفت: "اطلاعات مندرج در این سند وارد شده از منابع متعدد و شرکای اجتماعی و در نتیجه Escambia County نیست و اطمینان از صحت گزارش اطلاعات."

Escambia County کمیسر جف Bergosh که در پست های قبلی کپی از یکی از این گزارش ها در وبلاگ خود, گفت اخبار, مجله روز جمعه که او برنامه ریزی شده به صورت ویژه شهرستان جلسه کمیسیون به بحث در مورد چرا این گزارش بود که نکردن ،

دیگر کمیسیون از جمله Escambia County رئیس استیون بری قبلا گفته آنها باور دارند که این شهرستان باید به انتشار تمام اطلاعات آن را تا به حال در پاسخ به این ویروس به عنوان طولانی به عنوان آن را نمی ممتاز اطلاعات پزشکی است.

"در همراهی با هیئت مدیره جهت در مارس 2, کارکنان, و مشاور حقوقی بررسی کرده اند COVID-19 Escambia SitRep به اطمینان حاصل شود ما باید از این فرصت برای ادامه ماموریت حفاظت از عمومی بدون به خطر انداختن محرمانه بودن از هر گونه مرتبط با سلامت داده است که حفاظت شده توسط دولت و قوانین فدرال گفت:" Escambia County مدیر جانیس Gilley در آماده اظهارات. "ما اعتقاد داریم که اطلاعات در این حادثه گزارش ارائه خواهد شد جامعه با دقیق تر به روز رسانی در طول این زمان فوق العاده ای."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب