عاطفی برنده شدن در آسانسور جنوب Kitsap فوتبال از تاریکی

جف گراهام Kitsap Sunمنتشر شده 11:44 PM EDT مارس 18 سال 2020پورت اورچارد — جنوب Kitsap جاشوا Connors گریه خواهم

توسط ABESTANEWS در 30 اردیبهشت 1399

پورت اورچارد — جنوب Kitsap جاشوا Connors گریه خواهم کسی به او نزدیک درگذشت شب جمعه.

تنها آن نبود کسی او را از دست داد. آن قابل توجه بود چیزی او مصمم به دیدن ناپدید می شوند: دولت طولانی ترین فعال دست دادن رگه در کلاس 4A فوتبال دبیرستان.

"این به این معنی (bleeping) جهان به من" Connors گفت: خود را پف کرده و چشم های پر از اشک. "من پرس به مدت سه سال در داخل و خارج از اتاق وزن در این زمینه است. پس از 21 بازی از دست دادن آن به معنای همه چیز را به من می آیند و پیروزی در اولین بازی خانگی فصل به خصوص من ارشد سال است."

پس از گرگ ضرب و شتم راجرز 31-14 در پورت اورچارد برای اولین پیروزی خود را پس از سال 2016 وجود دارد بیشتر فواره در صفحه نمایش از من تا کنون دیده ام در نزدیک به دو دهه پوشش دبستان ورزش است.

خام, نمایش احساسات مخلوط رفعت و امدادی طولانی پذیرای اشتراک گذاشته شده توسط بازیکنان و مربیان — شما ممکن است فکر جنوبی Kitsap تا به حال فقط موفق به کسب یک دولت عنوان در آن زمینه است.

این نبود برای یک عنوان. این را احساس می کنم مثل یک برنامه تغییر لحظه یک رویداد لرزه ای است که می تواند در بالا بردن گرگ از محل آنها به اقامت در برای بیش از حد طولانی است.

"ما در حال کار بسیار سخت برای این" تاریخ و کارفرمایی Rylen Bayne. "این اتفاق افتاده است نمی تواند به یک گروه بهتر از بچه ها."

"این یک وزن بلند کردن شانه های خود را" سر مربی دن اریکسون اضافه شده است.

طرفداران ممکن است فرض کرده اند روز جمعه احساسات خوب آغاز خواهد شد و با پایان بازی قبل از مراسم تجلیل, سرمربی سابق اد فیشر که برنده 197 بازی و رهبری گرگ ها به یک دولت عنوان در سال 1994. جنوب Kitsap را در زمین فوتبال — که قبلا به عنوان شناخته شده جو Knowles زمینه — در حال حاضر خواهد شد به نام اد فیشر زمینه است.

"من با فروتنی و مفتخر به ایستادگی در اینجا در این شب" فیشر گفت: پس از معرفی توسط, جنوب, Kitsap, دستیار مربی اریک کانتون. فیشر بود flanked توسط دوستان نزدیک و اعضای خانواده از جمله همسر خود سوزی و پسران کیسی و آدم.

فیشر پایان سخنرانی خود با پرداختن به, اریکسون, استخدام در ژانویه به مربی این تیم: "همه بهترین بود تغییر و رفتن گرگ ها!"

اریکسون بستری قبل از بازی که او به سادگی می خواستند تیم خود را به بازی یک بازی نزدیک در برابر راجرز به یک ارزش نشان دادن با فیشر در حضور. با گرگ زین با 21 بازی از دست دادن رگه می تواند آنها جرات رویای پایان که ترمز با فیشر تماشای?

آن را می شود بیش از حد هالیوود, راست?

اشتباه است. به اشتباه به عنوان یکی راجرز مربی بود که او اعلام کرد — در طول warmups — که جدید Ed فیشر زمینه بود "ما زمینه است."

جنوبی, Kitsap, پشت افتاد 7-0 اوایل اما گرگ ها دفاع آویزان سختی مقابل یک تیم قرار داده است که تا 40 امتیاز در پیروزی کورتیس در هفته 1. در نهایت با کمتر از 30 ثانیه قبل از حاصل کار دو تیم جنوبی Kitsap را جرم قرار داده تا نخستین امتیاز این فصل به عنوان Bayne یافت گیرنده دا'Vi Guzman-Estrada برای 31-حیاط touchdown عبور در امتداد سمت چپ حاشیه.

گره خورده است 7-7 در شکستن جنوبی Kitsap را جرم نگه داشته نورد در نیمه دوم. Bayne آمار گیرنده Deyondre دیویس برای 56-حیاط زمین نشستن کامل هواپیما منتقل می کند. در حال اجرا پشت Dylon موری در بر داشت منطقه پایان در یک 8-حیاط touchdown اجرا شود. کیکر تعقیب پترسون میخ 29-حیاط زمینه هدف است.

آن را به یکی دیگر Bayne-به-دیویس اتصال در اواخر سه ماهه چهارم که قرار داده میشه. با گرگ پیشرو 24-14 جنوبی Kitsap رفت و برای آن در چهارم و دیویس بريدن در یک 24-حیاط عبور برای نمره نهایی از بازی.

"این چنین یک احساس خوب," دیویس گفت که تیم در سفر به بازی کورتیس در هفته 3.

پس از اریکسون را به استخدام در ژانویه سابق Klahowya مربی گفت که اولویت استخدام راهرو در تلاش برای جذب جنوبی, Kitsap, بهترین ورزشکاران بسیاری از آنها در برابر بازی فوتبال در گذشته است.

برخی از اریکسون کلیدی اضافات? وجود دارد دیویس دولت قهرمان hurdler و standout کشتی گیر که در آخرین بازی فوتبال به عنوان یک دانشجوی سال دوم. ارشد به پایان رسید با چهار جلب برای 104 متری و دو touchdowns در جرم در حالی که با اضافه کردن 15 پردازد و یکی رهگیری و یک پاس فروپاشی در دفاع.

دیویس سابق در حال اجرا بود برای متقاعد کردن مادر خود را به بازی فوتبال دوباره در این فصل پس از برخورد با آسیب های اولیه در حرفه خود. او در کارهای اداری خود را فقط به عنوان اردوگاه آموزشی آغاز شد.

"من نشان داد تا در اولین روز تمرین," او گفت:.

وجود دارد junior سام کانتون انجام یک بازیکن بیس بال و گلف باز. او تا به حال دو interceptions اضافه شده و تقریبا یک سوم. وجود دارد Bayne دیگر بازیکن بیس بال. او تقسیم زمان با ارشد کارفرمایی حزقیا مور در نیمه اول اما تمام نیمه دوم به پایان رسید و بازی با 163 متری و سه عبور touchdowns.

Bayne هرگز کارفرمایی قبل از این فصل در واقع آخرین بار او فوتبال بود در کلاس هفتم.

"من به همه این اعتبار برای هم تیمی های من," Bayne گفت. "آنها هستند که آن را تمام. آنها ساخته شده کار من آسان است."

پس از اریک کانتون در آغوش سام پس از پیروزی گفتن پسرش "من واقعا افتخار می کنم از شما دوستان. شما بازی خود را, کون کردن," the elder کانتون ساخته شده راه خود را به سمت فیشر که می ماند, کل بازی به سازمان دیده بان سابق تیم جلو برد.

فیشر که گرگ شد, شناخته شده برای بازی smash دهان, فوتبال, آغوش گرفت, کانتون و گفت: سابق خود بازیکن است که او می خواهم به نام یک بازی بزرگ به عنوان هماهنگ کننده توهین آمیز.

"فقط در حال اجرا نگه داشتن آن پایین گلو خود را!" فیشر گفت. "پوند 'em پوند 'em."

قبل از عقب نشینی به شب فیشر در زمان یک نگاه گذشته بیش از زمینه که در حال حاضر نام خود را خرس و عینک نگاه از غرور و افتخار است. او نمی تواند تصور کنید که جمعه شب اسکریپت بازی از هیچ بهتر است.

"این باور نکردنی است."

جف گراهام پوشش high school sports برای Kitsap Sun. او را در رسیدن به jgraham@kitsapsun.com.

بیشتر: گرگ باز کردن در خانه با استقبال از بازگشت یک افسانه SK

بیشتر: هفته 2 فوتبال دبیرستان نمرات و به روز رسانی در سپتامبر 13



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن