مستند سال های پایانی از والتر Mercado قابل توجه زندگی

در طول این زمان از ناآرامی شدید با قطب بندی سیاسی را بدست آورد و قطعیت صدای وحدت و عشق و آرامش مورد نیاز است.

توسط ABESTANEWS در 18 تیر 1399

در طول این زمان از ناآرامی شدید با قطب بندی سیاسی را بدست آورد و قطعیت صدای وحدت و عشق و آرامش مورد نیاز است. کسی به خیره و اسیر ما را با یک پیام از امید. کسی به ما بگویید که همه چیز خوب خواهد بود. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیاز جهان والتر Mercado.

و بهتر است که به ما داستان از معشوق, زرق و برق دار, جنسیت nonconforming منجم و روانی بود که دیده می شود روزانه توسط میلیون ها نفر در Latino جهان از برنده جایزه مدیران کریم Tabsch و کریستینا Costantini? Tabsch است شناخته شده برای فیلم های مستند با زیبا, دمدمی, شخصیت های عجیب و غریب مانند دو فیلم Cherry Pop: داستان جهان Fanciest گربه و دلفین عاشقو همچنین به عنوان ویژگی های آخرین رفت و آمد مکرر (codirected توسط دنیس شول) جشن یهودی بازنشستگان از ساحل میامی در 1970s. Costantini را به نمایشگاه علمیکه به شرح زیر آموزان بالا در رقابت های دانشگاهی است National Geographic مستند که برنده جشنواره فیلم ساندنس اولین جشنواره برگزیده جایزه در سال 2018 است.

در زیر کوه های پوشیده از برف از پارک سیتی یوتا در ماه ژانویه سال 2020 پس از جشنواره فیلم ساندنس را در اولین نمایش جهانی خود را Netflix-تولید فیلم Mucho Mucho Amor: The Legend of Walter Mercadoاین جفت ارز از فیلمسازان منعکس در سفر خود به سند نهایی سال از والتر قابل توجه در زندگی است.

"والتر سخت ترین شخص من تا کنون شات با من شات با دالالن مواد مخدر اعیان و سالاران" Costantini می گوید. تولید کننده Alex Fumero یک دوست مشترک, معرفی دو مدیران و نتیجه این بود چیزی کمتر از معجزه با هر یک مکمل دیگر نقاط قوت. Tabsch آورده تجربه گسترده با فیلم آرشیوی است که باعث می شود تا حدود یک سوم از این فیلم است. "کریستینا درخشان روزنامه نگار با ريشه شهود" Tabsch می گوید و اضافه کرد که او آموخته و او نیاز به نگه داشتن فشار دادن این موضوع که تمرین گفتگوی بورسی اضافی مورد نیاز هل می دهد.

به عنوان عجیب و غریب یک مرد در حال رشد در میامی Tabsch یافت camradery دیدن والتر در تلویزیون به خاطر آن به او اطمینان داد او نه تنها در متفاوت بودن. او به یاد می آورد تپل درخواست اگر والتر بود مینیمالیستی. "نه" والتر پاسخ داد: "من یک حداکثری!" بسیار افتخار با خود حس زیبایی والتر همیشه فوق العاده است. "او تابش اعتماد به نفس—چگونه او احساس و چگونه او احساس دیگران" Tabsch می گوید: "این بود که راه خود را از نمایش تحسین و احترام به مخاطبان خود است."

Costantini که پدر است, لاتینی رشد در ویسکانسین تماشای والتر. "یکی از چیزهایی که او به من آموخته بود که در هر لحظه فقط دقیقا همان است که شما می خواهم به زندگی می کنند که چگونه شما می خواهم به زندگی می کنند و نگاه کنید که چگونه شما می خواهید به دنبال." در دوره ای انطباق والتر بود یک رادیکال برای سادگی انجام چیزی که خود او.

ساندنس سال 2020 بود که اولین تجربه خود را با دیدن این فیلم به نمایش در مقابل مخاطبان زنده در پیش بینی از Netflix انتشار در جولای 8. جامعه لاتین در نیروی کامل برای حمایت از این فیلم است. اما حتی افرادی که تا به حال نشنیده Walter شد و گفت: "من در عشق با والتر با تشکر از شما برای آوردن او به زندگی من" که Costantini اذعان داشت بزرگترین افتخار است.

"ما با اعتماد به نفس" Tabsch می گوید: "ما می دانیم که چگونه زیبا و شگفت انگیز والتر بود اما ما نمی دانیم که چگونه است که ترجمه به یک غیر لاتین مخاطبان است." همکاری با Netflix بکشد مطابقت کامل جفت ارز گفت. استودیوهای دیگر منتقل پروژه تنزیل فیلم به دلیل Latino موضوع. "Latinos فقط نمی دیدن فیلم" این جفت ارز شد و گفت: "هیچ مخاطب برای این است."

خوشبختانه Netflix موافقت نکرد. همکاری با Netflix را قادر خواهد ساخت فیلم برای رسیدن به 200 کشور در بیش از 20 زبان. "دلیل ما ساخته شده این فیلم" Tabsch می گوید: "برای تقویت والتر زندگی و کار برای ترویج عشق و صلح و گنجاندن در زمان هایی از این زمانی که رهبران ما در حال موعظه را بدست آورد و نفرت است." آن را به عنوان معلوم والتر بود از چرم گاومیش فیلم و دوست داشتم Netflix حتی ناراحت شدن که این جفت ارز به طور تصادفی قطع خوراک خود را در یک شلیک کنید.

Tabsch و Costantini احساس خوش شانس است که Netflix کمک می کند تا تقویت لاتین, صدای. وقتی پرسید که چه او می گفت به یک شیکاگو مخاطبان Tabsch پاسخ "اگر شما می خواهید برای دیدن ادامه داستان است که نشان دهنده شما بر روی صفحه نمایش از آنها حمایت سازمان دیده بان آنها را—این فیلم ساخته شده توسط یک Midwesterner یک Latino, عجیب و غریب مرد—کسانی که سه جمعیت. که شیکاگو در سمت راست وجود دارد!"

Costantini خلاصه تلاش های خود را کاملا: "ما تولید کننده الکس گفت:" این فیلم در مورد احترام به پدر و مادر مهاجر و پدربزرگ و مادربزرگ که به اینجا آمد و داد تا همه چیز را به طوری که ما می تواند انجام bougie گه ما انجام دهد.'" v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن